Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Serenity kirjoitti:
To Tammi 20, 2022 12:28 am
Pieni liekki kirjoitti:
Ke Tammi 19, 2022 7:25 pm

Olen pyytänyt useamman kerran murhainfon tietäjiltä, jotka harrastavat ihmisten luokittelua ja Niuvaniemeen toimittamisehdotteluja, diagnoosia itselleni. Lisäksi olen pyytänyt selvittämään, millaisella koulutustaustalla diagnosoijat omia analyysejään toisista ihmisistä tekevät. Vähän laihaksi on jäänyt anti.

En tiedä, minne mahtaisivat kuulua seuraavat henkilöt, jotka ovat vuosien varrella nimitelleet ja luokitelleet minua mm. seuraavasti:
Kertoo ihmisen kehitystasosta paljon, jos keskusteluun saa aikaiseksi vain "Olet tyhmä ämmä", sen sijaan, että kirjoittaisi "Olen kanssasi eri mieltä, koska...(perustelu)". Täällä tuntuu olevan paljon porukkaa, jotka sylkevät solvauksia, koska eivät pysty luomaan fiksuja argumentteja.

He muistuttavat lapsia, jotka eivät osaa rakentaa komeaa lego-tornia, joten he hakevat tyydytystä rikkomalla toisten luomuksia.
Kiitos viestistä. Osasit aika kivalla tavalla pukea sanoiksi sen, mikä laukaisee joissakuissa tietynlaisen käyttäytymismallin. Yksi henkilö, joka mahdollisesti kuvittelee omista taidoistaan liikoja tai voi omissa viiteympyröissään huonosti, saattaa pilata monen muun elämän hermoromahduksen partaalle tai ainakin vaikeuttaa heidän olemistaan huomattavasti. Toivottavasti kaikki tällä palstalla kirjoittavat ymmärtäisivät, että täällä ei varmastikaan oma paha olo parane, vaan siihen tarvitaan toisenlaiset kuviot. Iloista päivää sinulle, Serenity!
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Pieni liekki kirjoitti:
Ke Tammi 19, 2022 10:52 pm
Kiva, että päästään taas normaaliin päiväjärjestykseen, kun Rikospaikka-ohjelman kevätkausi käynnistyy tänään.
Mitä Pieni"lue Naakan kirjasta"liekki tarkoitat normaaliin päiväjärjestykseen palaamisella. Kuolemannaakkaa ei voi edes verrata sinuun. Arvostan Kuolemannaakkaa ja olen erittäin ilahtunut hänen syvällisistä näkemyksistään. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin KN oli omissa tutkimuksissaan täysin objektiivinen toisin kuin Sinä. Hän ei siis ole etukäteen päättänyt, kuka on Ulvilan surmaaja. Jos joskus kävisikin ilmi, että KN on ollut väärässä, niin se ei vaikuta millään tavalla omaan käsitykseeni hänestä, joka on erittäin myönteinen.

Sinua voisi persoonana ehkä verrata Jorma Paloon, joka oli omien kokemustensa pohjalta täysin vakuuttunut siitä, että Hans Assmann oli Bodomin murhaaja, vaikka mikään evidenssi ei viitannut edes siihen suuntaan. Terkkuja muuten Hermionille.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

paccasucco kirjoitti:
Pe Tammi 21, 2022 11:38 pm
Pieni liekki kirjoitti:
Ke Tammi 19, 2022 10:52 pm
Kiva, että päästään taas normaaliin päiväjärjestykseen, kun Rikospaikka-ohjelman kevätkausi käynnistyy tänään.
Mitä Pieni"lue Naakan kirjasta"liekki tarkoitat normaaliin päiväjärjestykseen palaamisella. Kuolemannaakkaa ei voi edes verrata sinuun. Arvostan Kuolemannaakkaa ja olen erittäin ilahtunut hänen syvällisistä näkemyksistään. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin KN oli omissa tutkimuksissaan täysin objektiivinen toisin kuin Sinä. Hän ei siis ole etukäteen päättänyt, kuka on Ulvilan surmaaja. Jos joskus kävisikin ilmi, että KN on ollut väärässä, niin se ei vaikuta millään tavalla omaan käsitykseeni hänestä, joka on erittäin myönteinen.

Sinua voisi persoonana ehkä verrata Jorma Paloon, joka oli omien kokemustensa pohjalta täysin vakuuttunut siitä, että Hans Assmann oli Bodomin murhaaja, vaikka mikään evidenssi ei viitannut edes siihen suuntaan. Terkkuja muuten Hermionille.
Miksi sinä toteat, että minä olisin jotenkin etukäteen päättänyt, kuka on Ulvilan surmaaja? Minulta meni monta vuotta siihen, ennen kuin omien tutkimusteni perusteella päädyin epäilemään tiettyä henkilöä. Vuonna 2013 uskoin löytäneeni murhaajan, koska samaan henkilöön päätyivät omien tutkimustensa kautta minusta riippumattomat henkilöt. Tämän oman pääepäiltyni rinnalle löytyi mustahevonen vuonna 2014, josta kukaan ei tunnu oikeastaan tietävän yhtään mitään. Hän on kadonnut massaan. Käsittääkseni jompikumpi omista epäillyistäni on oikea Ulvilan murhaaja tai ehkä hän on vaan tappaja, kuten Annelikin arvioi aikoinaan.

Minulla ei ole hajuakaan, kuka on ollut Bodomin murhaaja. Toivon, että poliisi tutkisi Ulvilan murhan uusin silmin parhaalla mahdollisella murharyhmällään. Minusta juttu kannattaisi tutkia eikä luovuttaa liian helpolla.

Mukavaa viikonloppua sinulle, paccasucco. Toivottavasti mahdollisimman moni äänioikeutettu muistaisi käydä äänestämässä Aluevaaleissa, jos ei ole jo ehtinyt äänestää.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja MEG »

Kuolemanaakka nimenomaan ilmoitti kirjansa osoittavan Anneli Auerin syyllisyyden surmaan mahdottomaksi.
---
Pieni liekki ,henkilö joka kertoi sinulle Annelin lasten sovinnosta ja kohtaamisesta ,ilmeisesti myös antoi ymmärtää lasten päässeen tiettyyn konsensukseen seri tuomioiden virheellisyydestä. Mutta voitko luottaa siihen? Kun tiedetään sinut intensiiviseksi Annelin puolustajaksi , niin olisiko henkilö voinut jättää kertomatta todellisen konsensuksen peläten henkistä ahdistumistasi?

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

MEG kirjoitti:
La Tammi 22, 2022 5:59 am
Kuolemanaakka nimenomaan ilmoitti kirjansa osoittavan Anneli Auerin syyllisyyden surmaan mahdottomaksi.
---
Pieni liekki ,henkilö joka kertoi sinulle Annelin lasten sovinnosta ja kohtaamisesta ,ilmeisesti myös antoi ymmärtää lasten päässeen tiettyyn konsensukseen seri tuomioiden virheellisyydestä. Mutta voitko luottaa siihen? Kun tiedetään sinut intensiiviseksi Annelin puolustajaksi , niin olisiko henkilö voinut jättää kertomatta todellisen konsensuksen peläten henkistä ahdistumistasi?
Käsittääkseni ei ole mitään epäselvää siinä, että seri-tuomiot ovat virheelliset. Meillä on olemassa kahden eri hovioikeuden päätökset, jotka ovat samojen lasten kertomuksilla räikeässä ristiriidassa keskenään. Voi ainoastaan ihmetellä, miksi viranomaiset eivät ole asianosaisten hakemuksista, useamman ulkopuolisen perustellusta pyynnöstä tai aivan oma-aloitteisesti käsitelleet asiaa asianmukaisesti pois päiväjärjestyksestä jo vuosia sitten.

Eniten olen ahdistunut seuratessani viranomaisten toimimattomuutta, asianosaisiin kohdistunutta painostusta ja asian tiimoilta monen ihmisen elämään kohdistuneita rikollisia tekoja. En oikein tiedä, miten voisin enää enempää ahdistua henkisesti tämän tapauksen tiimoilta. Toivon, että asianosaiset pärjäävät elämässään eteenpäin ja että väärät seri-tuomiot tulevat aikanaan kumotuiksi. Minulla riittää kyllä tekemistä erilaisten muiden askareiden parissa ihan omiksi tarpeiksi. Tämä viikonloppu menee Aluevaaleihin liittyvissä tehtävissä. Ensi viikolla muut aiheet.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

ässähai
Adrian Monk
Viestit: 2905
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2020 9:48 pm
Paikkakunta: Haihiha

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja ässähai »

MEG kirjoitti:
La Tammi 22, 2022 5:59 am
Kuolemanaakka nimenomaan ilmoitti kirjansa osoittavan Anneli Auerin syyllisyyden surmaan mahdottomaksi.
---
Pieni liekki ,henkilö joka kertoi sinulle Annelin lasten sovinnosta ja kohtaamisesta ,ilmeisesti myös antoi ymmärtää lasten päässeen tiettyyn konsensukseen seri tuomioiden virheellisyydestä. Mutta voitko luottaa siihen? Kun tiedetään sinut intensiiviseksi Annelin puolustajaksi , niin olisiko henkilö voinut jättää kertomatta todellisen konsensuksen peläten henkistä ahdistumistasi?

MEG, jos kuulut sisäpiireihin niin sinun kannattaa omatoimisesti selvittää Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella mahdollisesti tapahtuneita psykoterapiaan/psykiatriaan/terveydenhuoltoon liittyviä väärinkäytöksiä ja väärinkäytösten pimityksiä.

Esimerkkinä - väärinkäytöksistä ja niiden pimityksistä - tiedoksi sinulle, että Anni Toivola Auranen säätiö/Poliklinikka Toivolassa ovat sekä johto, potilasasiamies että kollegat jostain syystä jättäneet kertomatta valvontaviranomaisille ja poliisille siellä vastaanottaneen psykoterapeutin ja lääkärin toiminnasta, joka sisältää lukuisia ammatillisia ja eettisiä virheitä, jopa rikoksen tunnusmerkkejä.

Tiedossa on, että Anni Toivola Auranen säätiö/Poliklinikka Toivolassa tämä kyseinen psykoterapeutti on

1) menetelmillään luonut lapsen harrastuspaikassa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä yhden istunnon aikana raiskausvalemuiston, jota ei ole myöhemmässä keskustelussa purkanut, koska on pitänyt sitä tositapahtumana, joka on muistunut mieleen vasta kun siitä on voinut puhua ns. turvallisessa psykoterapiasuhteessa; toistanut näkemyksensä tilanteessa kun istunnossa on ollut esillä tieto, että FBI:n pidättämä amerikkalainen pedofiili oli ollut Suomessa vierailulla (nyt oletan, että Europol-FBI -yhteistyön vuoksi tuon pedofiilin liikkeet olivat myös Suomen poliisin tiedossa)

2) diagnosoinut potilastyössä väärin, käyttänyt potilastyössä laittomia lääkkeitä, määrännyt turhia lääkityksiä ja painostanut menetelmillään turhien ja vakavia haittoja aiheuttavien lääkitysten käyttöön

3) pahoinpidellyt potilastyössä ja hyväksikäyttänyt ansaintamielessä

4) potilastyössä mustamaalannut muita hoitotahoja ja viranomaisia kertomalla olevansa ajojahdin kohde koska on puuttunut hoitotahojen ja viranomaisten virheisiin

5) valehdellut potilastyössä ja virallisissa asiakirjoissa

6) kieltäytynyt noudattamasta lakia tavalla, joka on estänyt muistutus-, kantelu- ja potilasvahinkoilmoitusten tekemisen

7) estänyt vastatoimin potilasta saamasta oikeutta

8 ) jättänyt vakavat diagnosointi- ja hoitovirheensä korjaamatta, minkä seurauksena ei ole mahdollista saada potilasturvallista hoitoa terveysyksiköistä, joissa ei omatoimisesti selvitetä kyseisen psykoterapeutin ja lääkärin virheellisen toiminnan seurauksia

9) väärin ja lainvastaisesti toimimalla aiheuttanut vakavaa haittaa useille ihmisille sekä laaja-alaisesti viranomaistoiminnalle

*
Edit. Lisäys:

- Yleisellä tasolla, MEG, voit kysellä Anni Toivoa Auranen säätiö - Poliklinikka Toivolan johdosta/hallituksen jäseniltä, miksi siellä on jätetty kertomatta ilmenneistä ongelmista Valviralle ja Aville - siitä pääset alkuun.

- Kaikille terveydenhuollossa, laajemmin sote-palveluissa, väärinkäytösten kohteiksi joutuneille ihmisille sanon tämän tiedon: Poliisiin voi luottaa! Ja tämä tarkoittaa sitä, että nyt eletään vuotta 2022 ja nykyään poliisissa on ymmärrystä ja tietoa sote-palvelujen valvontaan liittyvistä ongelmista ja puutteista.

Ja vielä tämä:

- Olen käsittääkseni saanut Lounais-Suomen Avista oikean tiedon silloin, kun siellä ovat saamiensa tietojen perusteella neuvoneet minua toimimaan oikeusturvani vuoksi tietyllä tavalla - tästä minulla ei kuitenkaan ole täyttä varmuutta.

- Turun kaupunginjohtajan sihteeri on sanonut puhelinkeskustelussa (olin monien ristiriitaisten tietojen vuoksi vielä epävarma siitä, mihin kaikkiin paikkoihin pitää samasta asiasta kirjoitella muistutuksia ja halusin kysyä asiaa kaupunginjohtajaltakin) että minun ei tarvitse välittää, huolehtia Erik Neuvosen toiminnasta. Olen kertonut seikoista, joiden vuoksi en pystynyt viemään kantelu-asiaa eteenpäin. Myöhemmin päättelin tästä kaupunginjohtajan sihteerin sanomasta, että asia on rikostutkinnassa. Totean tähän vielä, että kaupunginjohtajan sihteeri sanoi asian ahdistuneessa tunnetilassa, koska ymmärsi miten kauhea tilanne on ja vaikea kun vieläkin joku luulee että pelkillä muistutuksilla ja kanteluilla asiaa voisi selvittää.

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja MEG »

ässähai, en kuulu sisäpiireihin sairaaloissa enkä Varsinais-Suomessa , joten en voi väärinkäytöksiä selvittää .sekoitat minut ehkä johonkin toiseen henkilöön.

ässähai
Adrian Monk
Viestit: 2905
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2020 9:48 pm
Paikkakunta: Haihiha

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja ässähai »

MEG kirjoitti:
La Tammi 22, 2022 2:57 pm
ässähai, en kuulu sisäpiireihin sairaaloissa enkä Varsinais-Suomessa , joten en voi väärinkäytöksiä selvittää .sekoitat minut ehkä johonkin toiseen henkilöön.

MEG. Minulle olet pelkkä nicci, en siis sekoita sinua kehenkään toiseen henkilöön.

Kirjoitin, että JOS kuulut... Siis: JOS.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Onko minulla jäätävä stalkkeri minfossa joka seurailee mitä kirjoittelen ja mihin? :roll:

Paccasukolle tiedoksi Bodomin osalta, että minulla ei ole tietoa kuka murhasi kolme nuorta. Sen verran olen perehtynyt 2000-luvun tutkinnnan lopputuloksiin ja käräjäoikeuden tuomioon, että minulla on vahva käsitys siitä kuka ei ole murhia tehnyt.

Bodomin murhan tutkinnan isoimmista tragedioista on se, että suuri määrä ihmisiä huomasi että telttapaikalla oli tapahtunut jotain hyvin pahaa, mutta hälytys tehtiin siitä huolimatta vasta tuntien päästä ensimmäisestä havainnosta. Yksi uhreista ei edes kuollut välittömästi väkivallanteon jälkeen.

MItä tulee siihen millä tavalla Pieni Liekki on paneutunut Ulvilan murhan tapaukseen, niin voin vain ihailla. Selvittämätön murha pysyy ajankohtaisena kunnes tekijä on saatu kiinni ja tuomittu.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

MEG kirjoitti:
La Tammi 22, 2022 5:59 am
Kuolemanaakka nimenomaan ilmoitti kirjansa osoittavan Anneli Auerin syyllisyyden surmaan mahdottomaksi.
Nimenomaan tämä on kirjan pointti. Ja kun luet sen tarpeeksi monta kertaa ajatuksella, niin ymmärrät sen itsekin. Ei ole ollenkaan vaikea asia.

MUTTA: minä en tiedä kuka Lahden surmasi. Sellaista ei kirjassa väitetä, koska käsittääkseni sellaista tietoa ei kellään tutkimukseen osallistuneella ole, että voitaisiin esittää muita kuin häilyviä epäilyksiä ja teorioita ja huhuja.

Kun Pakkasukkokin tuossa kirjaa sivusi, niin yritän nyt kiteyttää, miksi tämä kirja eroaa vaikka jostain bodom-aiheisesta kirjasta: Minun kirjani ei perustu ihmisten haastatteluihin, siinä ei kerrota yllätystodistajista ja jonkun kuulemista tunnustuksista, ei perustella asioita sen pohjalta, mitä joku jossain joskus sanoi tai väitti. Siinä ei perustella asioita sillä, miten epäilyttävästi joku toimi tai miten hän ihan selvästi arkijärjellä ajatellen valehteli.

Syyttömyys osoitetaan siinä matemaattisesti, perustuen mitattavaan alkuperäiseen faktatietoon. Matematiikkaan ja fysiikkaan. Tällaisia asioita ei true crime -kirjoissa pohdita juuri koskaan, koska niissä yleensä käsitellään oletetun tekijän luonteen kamaluutta ja uhrin enkelimäisyyttä ja erilaisia vihjeitä, mitä jutusta on saatu. Ne ovat siinä mielessä paljon mukaansatempaavampia ja helppolukuisempia. Oma kirjani ei ole helppolukuinen, koska se vaatii keskittymistä, laskemista, asioiden päättelemistä ja alkuperäisen aineiston tuntemista. Se ei aukene rivimiehelle, koska yksikään rivimies ei voi tietää, kirjoitanko totta vai en. Jos heillä ei ole alkuperäistä materiaalia, että voisivat itse verrata ja asioita todeta, he joutuvat joko uskomaan tai olemaan uskomatta.

On sanomatta selvää, että erittäin harva ihminen uskoo jonkun hölmöllä nimimerkillä kirjoittelevan juttuja. En voi laittaa hienoja nimikkeitä ja muita ammattimaisen asiantuntijan merkkejä. Jos kirjoittaisin saman kirjan professorina, tutkijana tai edes ylikomisariona, niin uskottavuus paranisi kertaheitolla, vaikka lukija ei edelleenkään TIETÄISI jutusta sen enempää. Hän vain uskoisi.


Kirjasta hyötyy parhaiten hän, jolla on alkuperäinen aineisto, ja aikaa ja halua käydä asioita läpi, tarkastaa niitä, ja lisäksi kohtuullinen äly, lukutaito ja päättelytaito. Ei tämä Ulvilan juttu ole lähellekään niin vaikea kuin vaikka Bodom. Se on ala-asteen matematiikkaa pääosin, mutta tottakai täytyy olla sitkeyttä ja taitoa jaksaa lukea ja omaksua pitkä ja monimutkainen yksityiskohtainen asia. True crimessa voidaan tehdä lennokasta tarinaa, kun yksityiskohdat voidaan jättää välistä. Se on monen mielestä paljon jännempää ja mielenkiintoisempaa. Ehkä taitavampi kirjoittaja olisi tuosta ulvila-kirjastakin tehnyt lennokkaamman ja paremman, mutta nyt on tyytyminen tähän. En osannut selkeämpää tehdä.

True crimea on kirjassa ne muut asiat kuin Auerin syyttömyyden ja surmahetken tapahtumien ja vammojen käsittely.


En ole enää Ulvila-ketjua lukenut tänä vuonna lainkaan. Siellä ei yli viiteen vuoteen ole ollut ainuttakaan uutta asiaa jutusta, enkä koe hyötyväni mitenkään siellä kirjoittamisesta. Olen jo asiat kirjoittanut, uskokaa tai älkää. Ei sen enää niin väliä ole, jos ette usko.



P.S. Ja kuten kirjassani kirjoitan - ja kuten viesteistäni voitte lukea - en ole etukäteen tiennyt tästä jutusta yhtään mitään, eikä ole ollut mitään etukäteen päätettyä kantaa asiaan. En tunne enkä ole tavannut jutun henkilöistä ketään. Puoli vuotta meni, ennen kuin tajusin riittävästi. Viisi vuotta meni, että pystyin asiat tarkasti perustelemaan. Se vaati "aika paljon" lukemista ja tekemistä, mutta ei mitään sen ihmeellisempää. Paljon se vaati myös muiden ihmisten apua.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Hermione kirjoitti:
Ma Tammi 24, 2022 5:50 pm
MItä tulee siihen millä tavalla Pieni Liekki on paneutunut Ulvilan murhan tapaukseen, niin voin vain ihailla. Selvittämätön murha pysyy ajankohtaisena kunnes tekijä on saatu kiinni ja tuomittu.
Nyt kun ollaan täällä Lautamiehissä, niin ilmoitan, että Ulvilan murhhha ei selviä koskaan!

Tässä on nyt sellainen isompi salaliitto meidän Pahuuden Palvelijoiden Virkamiesten toimesta, että salassa pysyy kuin kuuluisa Tiitisen Lista SUPOttimen kassagaapissa.

terv. Valtion Pahuusministeriön Öisin Töitä Tekevä Virggamies
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Vai on CSI oikein Valtion virkamies :lol: Yöröissä vartijana, 12h työvuoroja pienellä palkalla? Onneksi viikonloppulisät tuo pari euroa lisää palkkapussiin.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kuolemannaakka kirjoitti:
To Tammi 27, 2022 4:10 pm

En ole enää Ulvila-ketjua lukenut tänä vuonna lainkaan. Siellä ei yli viiteen vuoteen ole ollut ainuttakaan uutta asiaa jutusta, enkä koe hyötyväni mitenkään siellä kirjoittamisesta. Olen jo asiat kirjoittanut, uskokaa tai älkää. Ei sen enää niin väliä ole, jos ette usko.
Hei Naakka!

Kiitokset edellä olevasta pidemmästä viestistäsi ja vierailustasi täällä Pieni liekki-viestiketjussa. On ollut kyllä ikävä sinua Ulvila-osiossa, mutta ymmärrän hyvin turhautumisesi siihen, että asiat ovat jämähtäneet paikoilleen. Olisi kuitenkin todella kiva, jos viitsisit kahlata läpi Ulvila-osiosta seuraavan melko tuoreen viestiketjun, jonka Hermione on alkuvuodesta avannut:
Keskustelu Ulvila-aiheisista youtube-videoista ja podcasteista

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 24&t=34674
Ulvila-osiossa on muutama sellainen uusi kirjoittaja, joista näkee, että heillä on oikeasti halua perehtyä Ulvilan murhatapaukseen. Lisäksi Ulvila-osiota käydään seuraamassa erittäin aktiivisesti, vaikka suurin osa porukasta ei varsinaiseen keskusteluun otakaan osaa. Minusta sinua tarvittaisiin paikalle lähinnä opettajan rooliin ja pitämään tapauksen faktoja esillä. Minusta olisi hyvä, jos me vanhat kirjoittajat olisimme paikalla mahdollisuuksien ja ehtimisen/jaksamisen mukaan jakamassa tietoa ja kouluttamassa uusia Ulvila-osaajia. Uskoisin, että meitä tarvitaan pitämään osio asiallisella tasolla, jos tietyt toistaiseksi keskeneräiset asiat alkaisivat pikkuhiljaa liikuskella eteenpäin. Siinä vaiheessa olisi hyvä, että on useampia henkilöitä, joilla on tapauksen faktat hallussa ja tuoreessa muistissa.

Joka tapauksessa toivotan sinulle mitä parhainta alkanutta vuotta omien tärkeinä pitämiesi askareiden parissa. Toivotaan, että meillä on tapahtumarikas ja hyvä vuosi edessä.

Terveisin Pieni liekki
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Iloiset onnittelut kaikille kaksosille näin valtakunnallisena kaksosten päivänä 2.2.2022!

🤩🤩🎈🎉🍾🥂💐
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Bou
Jack Bauer
Viestit: 924
Liittynyt: La Syys 17, 2011 3:46 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Bou »

Pieni liekki kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 10:04 pm
Bou kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 2:49 pm
Tämähän on mielenkiintoista että pili olet sitä mieltä, että minun jokin varhainen huomioni olisi vaikuttanut tutkintaan. Kerro ihmeessä, että mikä niistä. Olenpa imarreltu, jos näin olisi.
Sanotaan, että vanha koira ei opi uusia temppuja. Näin ollen en odota, että heräisit todellisuuteen liittyen Ulvilan murha-asiaan ja sen jälkiseurauksiin. Luultavasti jatkat kovia kokeneisiin ihmisiin kohdistuvia ilkeilyjäsi ja myös minun nimittelyjäni. Minun puolestani voit hyvin mennä paukuttelemaan henkseleitäsi Ulvilan oikean murhaajan kanssa kaljatuopin äärelle ja yhdessä voitte kehuskella toisianne siitä, kuinka hän teki täydellisen murhan muun muassa sinun suosiollisella avustuksellasi.
Eli valehtelit siis taas, mikä ei yllätä yhtään. Harmi, sillä toivoin, että joku huomioni olisi auttanut poliiseja. Olenkin yksityisviesteinä saanut paljon varoituksia sinusta, mutta samapa tuo.

Olen muuten sitä mieltä, että kyllä vanhalle koiralle voi opettaa vaikka mitä ja jos koulutat lempeästi ja määrätietoisesti niin moni koira oppii. Voi tosin olla, että on sellaisiakin koiria, jotka eivät opi. En ole kyllä vielä tavannut.

Kovia kokeneet ihmiset ovat minun mielestäni AA:n ja Jukka Lahden lapset. Taidat valehdella myös siinä, että he millään lailla olisivat yhteydessä äitiinsä tai isosisko ja kolme vanhinta toisiinsa. Tai millään lailla mukana yrittämässä purkaa äitinsä saamaa seksuaalirikos tuomiota. Valhetta kaikki tyynni!?

Kovia on kokenut myös AA:n veli ja vaimonsa, jotka ovat joutuneet ennennäkemättömän ja sairaan lokakampanjan uhreiksi. Voimia heille!

Minä en oikein pidä oluesta ja muutakin alkoholia otan aika varovasti. AA:n kanssa en missään nimessä istu pöytään juomaan yhtään mitään. Minä en ole avustanut ketään murhan tekemisessä ja en kovin syty rikollisten seurasta muutenkaan.

Toisin taitaa olla sinun laitasi. Onko sinulla oikeassa elämässä yhtään ystävää? Vai oletko ehkä ajanut heidät kaikki pois elämästäsi hulluilla pedofiilimurhaa puolustavilla hourailuillasi? Ihmeellisen paljon sinulla näyttää olevan aikaa roikkua täällä kirjoittelemassa. Ei taida töitä olla. Entä onko sinulla perhettä, puolisoa tai muita rakkaita ihmisiä? Vai ovatko hekin kaikki ottaneet sinuun jo etäisyyttä? Vaikuttaa siltä, että olet kovin surullinen ja keveästi johdatettavissa ja manipuloitavissa oleva hahmo, mutta kuitenkin ilkeämielinen ja pimeitä asioita tekeviin rikollisiin samaistuva tai jopa tällaisia hylkiöitä ihaileva? Jos sinulla on enää ketään lähipiiriä toivon, että he ovat selvillä ajatuksistasi, osaavat varoa ja ovat turvassa samanlaisilta teoilta, kuin AA on tehnyt.

Vastaa Viestiin