sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Solttuetsivä
Axel Foley
Viestit: 2406
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Mc Mafia kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 9:16 am
Homman nimi on se ettei minun tarvitse tehdä yhtäkään rikettä saadakseni bannia. Riittää kun teille tulee hiki pintaan, niin minut estetään.
Tuossa on varmaankin kyse juuri tuosta: Vedä välillä happea.

Mene vaikka ulos haukkaamaan raitista ilmaa, ulkoile ja nauti luonnosta. Kahlaa rantavedessä, anna paljaiden jalkojen tunteä nurmikko.
Syö jäätelö, älä lue salaliitoista, Älä kaytä somea, älä käytä edes tietokonetta tai älypuhelinta.

Teikäläinen on viime päivät suu vaahdossa vetänyt juttuja.
Vaikka itsestäsi nuo juttusi tuntuvat normaaleilta niin meistä ulkopuolisista nuo jutut täyttää täysin määritelmän:
- Tuo jätkä on ihan sekaisin. Tuo tarvitsee hoitoa! Alkaa olla liian foliohattua nuo jutut.

Ota lääkkeet ja rauhoitu. Nauti ulkoilmasta välillä, jätä energiajuomat ostamatta ja nauttimatta.
Kyllä se siitä sitten taas. Joskus on parempi päivä tulevaisuudessa.

Avatar
Mc Mafia
Olivia Benson
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 11:46 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

stirlock_187 kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 10:10 am
Äly, analyyttisyys ja kritiikki loistaa poissaolollaan. Kaikki faktat sivuutetaan poikkeuksetta ja yritetään peittää omien trollilähteiden alle...
Katso kuka puhuu. Veit sanat suustani.
Best,
Mäk

You gotta be—”

Avatar
Mc Mafia
Olivia Benson
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 11:46 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

Solttuetsivä kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 3:03 pm
Teikäläinen on viime päivät suu vaahdossa vetänyt juttuja.
Vaikka itsestäsi nuo juttusi tuntuvat normaaleilta niin meistä ulkopuolisista nuo jutut täyttää täysin määritelmän:
- Tuo jätkä on ihan sekaisin. Tuo tarvitsee hoitoa! Alkaa olla liian foliohattua nuo jutut.

Ota lääkkeet ja rauhoitu. Nauti ulkoilmasta välillä, jätä energiajuomat ostamatta ja nauttimatta.
Kyllä se siitä sitten taas. Joskus on parempi päivä tulevaisuudessa.
Voi läski jos tietäisit mitä minä teen. Voit jättää itsellesi peilin eteen noi lässytykset. Valtamedian täyskäännös on näköjään saanut sinut harkitsemaan hoitoon hakeutumista ja ihan hyvä niin, kaikki ei kestä totuutta. Voi alkaa pää palelemaan. Ei sulla sitten ollut todisteita sieltä kuusta näyttää? Sehän sut sekoitti.
Best,
Mäk

You gotta be—”

Avatar
Mc Mafia
Olivia Benson
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 11:46 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

damfin kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 9:45 am
Oletko nyt ihan varma ettet ole lähiaikoina rikkonut yhtäkään noista luetelluista säännöistä, varsinkin noita onelinereita sinulta tulee jatkuvasti.
Kyllä olen melko varma ja enemmän olen huolissani sinun maineestasi (kaikki tietävät, ai minkä vai? No huh huh). Nyt on jutut liian lyhyet ja viime tyypin mukaan liian pitkät.
Best,
Mäk

You gotta be—”

1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 552
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Mc Mafia kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 5:05 pm
damfin kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 9:45 am
Oletko nyt ihan varma ettet ole lähiaikoina rikkonut yhtäkään noista luetelluista säännöistä, varsinkin noita onelinereita sinulta tulee jatkuvasti.
Kyllä olen melko varma ja enemmän olen huolissani sinun maineestasi (kaikki tietävät, ai minkä vai? No huh huh). Nyt on jutut liian lyhyet ja viime tyypin mukaan liian pitkät.
Oletko ikinä käynyt puhumassa ammattilaisella tuosta vihan ja vainoharhojen määrästä? En edes vittuile, kysyn pelkällä empatialla.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"

Avatar
Mc Mafia
Olivia Benson
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 11:46 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

1lpo kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 5:21 pm
Mc Mafia kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 5:05 pm
damfin kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 9:45 am
Oletko nyt ihan varma ettet ole lähiaikoina rikkonut yhtäkään noista luetelluista säännöistä, varsinkin noita onelinereita sinulta tulee jatkuvasti.
Kyllä olen melko varma ja enemmän olen huolissani sinun maineestasi (kaikki tietävät, ai minkä vai? No huh huh). Nyt on jutut liian lyhyet ja viime tyypin mukaan liian pitkät.
Oletko ikinä käynyt puhumassa ammattilaisella tuosta vihan ja vainoharhojen määrästä? En edes vittuile, kysyn pelkällä empatialla.
Jos löydät tuosta vihaa, etkä tiedä mistä puhun, tsekkaa peiliin!
Best,
Mäk

You gotta be—”

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja damfin »

Mc Mafia kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 5:05 pm
damfin kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 9:45 am
Oletko nyt ihan varma ettet ole lähiaikoina rikkonut yhtäkään noista luetelluista säännöistä, varsinkin noita onelinereita sinulta tulee jatkuvasti.
Kyllä olen melko varma ja enemmän olen huolissani sinun maineestasi (kaikki tietävät, ai minkä vai? No huh huh). Nyt on jutut liian lyhyet ja viime tyypin mukaan liian pitkät.
Niin ehkä sitä on itse omia virheitään vaikea huomata, mutta näin sivusta seuraten näyttää siltä että olet jollain lailla rikkonut kaikkia noita luettelemiani sääntöjä.

Mitä tulee minun maineeseeni, niin todennäköisesti viittaat niihin annaannan ja putsarin lainausten vääntelyihin, kun argumentit ovat loppuneet niin on pitänyt keksiä omasta päästään jotain pedofiili ja raiskari väitteitä, heidän väitteistään minä en ole lainkaan huolissani :lol:

Avatar
Mc Mafia
Olivia Benson
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 11:46 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

damfin kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 7:03 pm
.....

Mitä tulee minun maineeseeni, niin todennäköisesti viittaat niihin annaannan ja putsarin lainausten vääntelyihin, kun argumentit ovat loppuneet niin on pitänyt keksiä omasta päästään jotain pedofiili ja raiskari väitteitä, heidän väitteistään minä en ole lainkaan huolissani :lol:
Pyydän anteeksi jos olen ollut mielestäsi katala. Mutta tuota loppua en tarkoittanut. Onko tuollaisia väitetty eikä niissä ole mitään perää?
Best,
Mäk

You gotta be—”

JimTaika
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2018 3:00 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja JimTaika »

Mc Mafia kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 4:25 pm
Solttuetsivä kirjoitti:
To Kesä 08, 2023 3:03 pm
Teikäläinen on viime päivät suu vaahdossa vetänyt juttuja.
Vaikka itsestäsi nuo juttusi tuntuvat normaaleilta niin meistä ulkopuolisista nuo jutut täyttää täysin määritelmän:
- Tuo jätkä on ihan sekaisin. Tuo tarvitsee hoitoa! Alkaa olla liian foliohattua nuo jutut.

Ota lääkkeet ja rauhoitu. Nauti ulkoilmasta välillä, jätä energiajuomat ostamatta ja nauttimatta.
Kyllä se siitä sitten taas. Joskus on parempi päivä tulevaisuudessa.
Voi läski jos tietäisit mitä minä teen. Voit jättää itsellesi peilin eteen noi lässytykset. Valtamedian täyskäännös on näköjään saanut sinut harkitsemaan hoitoon hakeutumista ja ihan hyvä niin, kaikki ei kestä totuutta. Voi alkaa pää palelemaan. Ei sulla sitten ollut todisteita sieltä kuusta näyttää? Sehän sut sekoitti.
Hei kuuleppa mätisäkki, "mies" 150kg imeytyä purukumia ja täällä huutelee. Pistä pitsa naamaan ja mene nukkumaan. Saatana teitä insestin tuotoksia, kyllä se abortti sun kohdalla olis ollut ainoa oikea ratkaisu

Intiaani
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: To Kesä 01, 2023 11:35 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Intiaani »

Tämän taistelijan anti on ollut jo pidempään jotain linkkejä ilman mitään tekstiä... Ihan snadi botin katku tilin raunioilla.

Intiaani
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: To Kesä 01, 2023 11:35 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Intiaani »

Eikös tämä ollutkaan keskustelupalsta? Sikakoiran toimesta palsta on muuttunut linkkienjakopalstaksi. Ihan kova. Voisi vaatia edes pari sanaa saatetta tohon paskansuoltamiseen. Edes sitten kyrillisesti, jos ei länärinäppistä just nyt satu löytymään.

1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 552
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Selvästi Ukrainalta tulossa joku isompi läpimurto. Päätelty sikiksen masentuneisuudesta ja lapsellisten linkkien tulvasta.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"

jhou
Perry Mason
Viestit: 3816
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja jhou »

sikakoira kirjoitti:
Ti Kesä 13, 2023 9:06 am

Keskustelun taso on niin päätähuimaavaa että jatkakaa vain keskenänne. :lol:
Skarppaa vähän, sulla menee taas nikit sekaisin. Nuo on McBlörön vuorosanoja. :mrgreen:
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.

1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 552
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Kitarisa kirjoitti:
Ke Kesä 14, 2023 5:18 pm
sikakoira kirjoitti:
Ke Kesä 14, 2023 2:48 pm
0uts1der kirjoitti:
Ke Kesä 14, 2023 2:34 pm
Ryssälle ei tule antaa yhtään mitään myönnytyksiä.
Koko Krim tulee palauttaa Ukrainalle. Ryssän tulee maksaa kalliisti. Ryssän kanssa ei tule enää koskaan olla missään tekemisissä, ainoastaan sotien mikäli se hyökkää.
Ryssä on tehnyt niin paljon pahaa Suomellekin, ryöstänyt alueita ja tappanut ja tuhonnut.
Ryssä tulee viemään kaiken ryssä tulee viemään enemmän kuib odotettiin :mrgreen:
Siitähän ryssä aina on ollut tunnettu, kaikki viedään mikä ei ole läpipultattu kiinni. Mutta sitä en käsitä, että mitä helvetin hauskaa siinä on, jos joku porukka toimii kuin mustalaiset? Ilmeisesti ihannoit heidänkin edesottamuksiaan?
Erittäin hyvä ja todennäköisin teoria. Sehän on tiedetty että sikke on ryssä mutta aivan selvästi vielä mannekin. Mutta pitää vähän kehuakin, ryssämanneksi osaa selvästi paljon sanoja englanniksi mutta niiden ymmärtäminen kokonaisuuksina on ryssämannen luokkaa.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3691
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Schweinehunde
Schweinehunde
sikakoira bussissa.jpeg (288.48 KiB) Katsottu 553 kertaa

Sikakoira matkalla kotiin trollitehtaalta, pitkän yövuoron jälkeen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Viimeksi muokannut Marokon Kauhu, Ma Kesä 19, 2023 11:49 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

Vastaa Viestiin