sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5380
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:32 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:30 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:00 pm
Näytä ryssä yksikin minkä olet kumonnut.
En minä ole ryssä, sinä olet. Foorumi on niitä täynnä. Senkus selaat ketjuja jos olet noin huonomuistinen. Sikiksenkin paskajuttuja olen debunkannut vaikka kuinka monta. Minä en sinulle ala ketjuja käymään läpi.
Mun juttuja et ole kumonnut yhtään ja olet ollut järjestäen väärässä kaikessa mihin ryhdyt vitun trolli.
En ole ollut väärässä, et ole kumonnut yhtäkään minun postiani. Sinä olet ollut väärässä vitun ryssätrolli.
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:34 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:32 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:30 pm
En minä ole ryssä, sinä olet. Foorumi on niitä täynnä. Senkus selaat ketjuja jos olet noin huonomuistinen. Sikiksenkin paskajuttuja olen debunkannut vaikka kuinka monta. Minä en sinulle ala ketjuja käymään läpi.
Mun juttuja et ole kumonnut yhtään ja olet ollut järjestäen väärässä kaikessa mihin ryhdyt vitun trolli.
En ole ollut väärässä, et ole kumonnut yhtäkään minun postiani. Sinä olet ollut väärässä vitun ryssätrolli.
Ukraina ei ole voittamassa. Siinä yksi.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5380
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:35 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:34 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:32 pm
Mun juttuja et ole kumonnut yhtään ja olet ollut järjestäen väärässä kaikessa mihin ryhdyt vitun trolli.
En ole ollut väärässä, et ole kumonnut yhtäkään minun postiani. Sinä olet ollut väärässä vitun ryssätrolli.
Ukraina ei ole voittamassa. Siinä yksi.
En ole sanonut että Ukraina on voittamassa nykyisellään. Päinvastoin olen todennut aika synkkiäkin näkymiä Ukrainalle jos apua ei ala tulla. Valehtelet taas.
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:36 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:35 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:34 pm
En ole ollut väärässä, et ole kumonnut yhtäkään minun postiani. Sinä olet ollut väärässä vitun ryssätrolli.
Ukraina ei ole voittamassa. Siinä yksi.
En ole sanonut että Ukraina on voittamassa nykyisellään. Päinvastoin olen todennut aika synkkiäkin näkymiä Ukrainalle jos apua ei ala tulla. Valehtelet taas.
Jauha yksinäsi, en jaksa kaivella sun juttuja mutta mulla on vittumaisen hyvä muisti, eikä tässä kohtaa tarvitse edes ponnistella mitenkään. Syö pääs.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5380
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:38 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:36 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:35 pm
Ukraina ei ole voittamassa. Siinä yksi.
En ole sanonut että Ukraina on voittamassa nykyisellään. Päinvastoin olen todennut aika synkkiäkin näkymiä Ukrainalle jos apua ei ala tulla. Valehtelet taas.
Jauha yksinäsi, en jaksa kaivella sun juttuja mutta mulla on vittumaisen hyvä muisti, eikä tässä kohtaa tarvitse edes ponnistella mitenkään. Syö pääs.
No ei sinulla kyllä hyvä muisti ole, tai sitten et vain ole lukenut viestejäni ja jauhat paskaa kuten tavallista.

Esim tässä:
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Helmi 13, 2024 2:49 am Jos USA antaa Ukrainan ryssille vastoin lupauksiaan eikä Eurooppa pysty riittävästi kompensoimaan niin on aika jäätävät ajat odotettavissa Euroopassa. Itse veikkaan että Moldova tai vähintään Transnistria on seuraavaksi vuorossa.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 8:30 pm Ymmärrän että ryssää toki harmittaa kun täällä suurin osa kumoaa teidän paskaväitteenne. :mrgreen:
Suurin osa? Ei vaan ihan kaikki.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:00 pm Näytä ryssä yksikin minkä olet kumonnut.
Suksisit nyt jo vittuun tältä foorumilta ja perustaisit uuden noiden kahden muun idiootin kanssa. Mikä vitun idea on jauhaa täällä, kun tosiaan sun lisäksi on tasan kaksi (2) jotka jakaa sairaat näkemyksesi. Ihan kaikki muut pitää teitä aivan nuijina. Kai sen sentään tajuat?

Mä kaivan vaikka kymmenen sun kumottua paskapuhetta, jos kelpaa sellaiset, mihin olet vastannut näsäviisastelulla kun olet jäänyt housut kintuissa kiinni.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:38 pm Jauha yksinäsi, en jaksa kaivella sun juttuja mutta mulla on vittumaisen hyvä muisti, eikä tässä kohtaa tarvitse edes ponnistella mitenkään. Syö pääs.
Tätä sä myös jaksat toitottaa. Että et olevinaan jaksa eikä kiinnosta. Älä sitten tosiaan jaksa ja liukene vittuun.

"Ukraina voittaa" lienee sellainen mielipide, jota ei ole sen enempää esittänyt Onyx kuin kukaan muukaan. Silti vaan te älyn jättiläiset jauhatte siitä vähän väliä.

BTW muutamat voimasanat ihan siksi, että menis jakeluun.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:41 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:38 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:36 pm
En ole sanonut että Ukraina on voittamassa nykyisellään. Päinvastoin olen todennut aika synkkiäkin näkymiä Ukrainalle jos apua ei ala tulla. Valehtelet taas.
Jauha yksinäsi, en jaksa kaivella sun juttuja mutta mulla on vittumaisen hyvä muisti, eikä tässä kohtaa tarvitse edes ponnistella mitenkään. Syö pääs.
No ei sinulla kyllä hyvä muisti ole, tai sitten et vain ole lukenut viestejäni ja jauhat paskaa kuten tavallista.

Esim tässä:
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Helmi 13, 2024 2:49 am Jos USA antaa Ukrainan ryssille vastoin lupauksiaan eikä Eurooppa pysty riittävästi kompensoimaan niin on aika jäätävät ajat odotettavissa Euroopassa. Itse veikkaan että Moldova tai vähintään Transnistria on seuraavaksi vuorossa.
Pitääkö hypätä vähän kauemmas?
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 10:03 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:38 pm Jauha yksinäsi, en jaksa kaivella sun juttuja mutta mulla on vittumaisen hyvä muisti, eikä tässä kohtaa tarvitse edes ponnistella mitenkään. Syö pääs.
Tätä sä myös jaksat toitottaa. Että et olevinaan jaksa eikä kiinnosta. Älä sitten tosiaan jaksa ja liukene vittuun.

"Ukraina voittaa" lienee sellainen mielipide, jota ei ole sen enempää esittänyt Onyx kuin kukaan muukaan. Silti vaan te älyn jättiläiset jauhatte siitä vähän väliä.

BTW muutamat voimasanat ihan siksi, että menis jakeluun.
Ethän sä ymmärrä milloinkaan mitä olen sanomassa ja olet sinäkin yksi saatana jos se voitonhuuto ei ole tuttu sinullekaan.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5380
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 10:08 pm Pitääkö hypätä vähän kauemmas?
Siitä vaan epätoivoisesti etsimään jotain mitä et voi löytää. :mrgreen:
Itse nimenomaisesti välttelen tuollaisia lauselmia että "Ukraina voittaa", koska ensin pitäisi määritellä voitto. Olisiko se 1991 rajat Krimi mukaan lukien, vai pelkästään esim. itä-Ukraina tai jotain muuta.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ti Maalis 26, 2024 10:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 10:12 pm Siitä vaan epätoivoisesti etsimään jotain mitä et voi löytää. :mrgreen:
Ei katos kun ei hän jaksa. Eikä häntä kiinnosta. Samaa paskaa noi spedet muuten jauhaa muillekin, et oo ainoa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 10:10 pm
Ethän sä ymmärrä milloinkaan mitä olen sanomassa ja olet sinäkin yksi saatana jos se voitonhuuto ei ole tuttu sinullekaan.
No vittu kaiva nyt edes yksi sellainen!

Mä tiedän kyllä kokemuksesta miten umpisurkea tuo teidän "Ukraina voittaa"-kortti on, kun olette tarjonneet sitä mullekin. Enkä aivan saatanan varmaan ole sellaista sanonut.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Sitäpaitsi ethän sä jaksa, eikä sua kiinnosta. Suksi siis, kukaan ei jää kaipaamaan. Tai no jää kurko.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 10:15 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 10:10 pm
Ethän sä ymmärrä milloinkaan mitä olen sanomassa ja olet sinäkin yksi saatana jos se voitonhuuto ei ole tuttu sinullekaan.
No vittu kaiva nyt edes yksi sellainen!

Mä tiedän kyllä kokemuksesta miten umpisurkea tuo teidän "Ukraina voittaa"-kortti on, kun olette tarjonneet sitä mullekin. Enkä aivan saatanan varmaan ole sellaista sanonut.
Pistin toiseen ketjuun niitä enemmänkin. Puhuinko jotakin sinusta ja missä kohtaa?
Even Steven kirjoitti: To Maalis 14, 2024 8:40 pm
stirlock_187 kirjoitti: Pe Kesä 16, 2023 1:25 pm Bahmut on aivan kohta taas Ukrainan hallussa. Eli siis takaisin sillä kenelle se oikeasti kuuluu.
stirlock_187 kirjoitti: La Touko 20, 2023 1:30 pm Ei vatnikit ymmärrä että tämä kaikki on suunniteltu. Kohta Ukraina näyttää voimansa. Ryssien loppu on alkanut vaikka trollit eivät tätä tajua.
stirlock_187 kirjoitti: To Touko 18, 2023 11:09 am Ryssiä työnnetään Bakhmutista kohti omia rajojaan kiihtyvällä tahdilla. Tämä loppuu vasta sitten, kun jokainen ryssä on takaisin omien rajojensa sisällä.
stirlock_187 kirjoitti: Ti Touko 16, 2023 4:20 pm Alkaa olla taas niin epätoivoista satunnaisten ja yllätys, yllätys - vahvistamattomien linkkien suoltamista että paniikki Ukrainan etenemisestä ja ryssien romahtamisesta on käsin kosketeltavissa.
...
Ukrainan otettua kaikki alueensa takaisin ja tiivistettyään yhteistyötään entisestään lännen kanssa tarina tulee muuttumaan siten, että ei ryssien ollut tarkoituskaan vallata mitään alueita.
...
Aikamoista sirkusta tuo touhu kieltämättä. Huvittavaa seurata. Ei tuollaisille trolleille edes kannata yrittää vääntää rautalangasta ja pakottaa uskomaan totuutta. Minkäs teet, kun ei ole tottunut elämääns sivistysvaltiossa vapaan median kanssa vaan koko elämä on ollut pelkkää sisäsiittoista propagandaa.
stirlock_187 kirjoitti: Pe Maalis 31, 2023 12:38 am Ryssätrollien osumisprosentti ollut koko ajan tasan nolla.
Silti kai vieläkin jaksavat suoltaa propagandaansa vaikka kaikki jo nauravat.

stirlock_187 kirjoitti: To Maalis 30, 2023 10:20 pm Harmillisesti pahimmat ryssätrollit ja -fanaatikot ovat jostain kumman syystä bannissa tai kadonneet.
Olisi mielenkiintoista kuulla sen puolen ajatuksia nyt, kun lännen tuki kasvaa jatkuvasti, ryssien linjat vetäytyvät kaikkialla..
stirlock_187 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 10:06 pm Jostain kummasta syystä en yllättynyt, kun mitään oikeita selityksiä tai perusteita ei tullut yhtään mihinkään asiaan.
Kiemurtelut faktojen edessä on ainoa asia, mihin nämä kykenevät.
Onneksi täällä valtaosa perustaa mielipiteensä faktoihin. Ainoastaan murto-osa suoltaa valheita jatkuvasti.
stirlock_187 kirjoitti: To Kesä 30, 2022 4:14 pm Melkoista mielenköyhyyttä naureskella Pekka Toverin asiantuntemukselle. Kenraalimajuri evp, puolustusvoimien pääesikunnan tiedustelupäällikkö 2019-2020 ja naimisissa yhdysvaltalaisen naisen kanssa, joka on Yhdysvaltojen ilmavoimien everstiluutnantti evp ja työskentelee suurlähetystössä.
Suottaapi olla Pekalla melkoisesti kokemusta, näkemystä ja tietoa. Myös salaista.
...
stirlock_187 kirjoitti: Ke Kesä 29, 2022 3:47 pm Keskustelun taso nousisi huomattavasti, jos te myöntäisitte tosiasiat.
...
Ettekö te oikeasti näe mikä ero on faktoissa ja argumentaation tasossa?
stirlock_187 kirjoitti: Pe Kesä 17, 2022 10:32 pm Kyllä tämä kokonaisuus on kääntynyt nyt niin, että Ukraina länsimaiden tuella ottaa Krimin takaisin. Venäjä on niin heikko nyt, että uskon sen jälkeen länsimaiden valtaavan alueet vähintään Moskovaan asti itselleen.


Ja niin edelleen.. Trolli.
Niin mutku.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin