Palokirves

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja annaanna »

En ole huomannut moista keskenään keskutelua harrastavan. Aina teitä vanhoja kääpiä on lässytyskaveriksi löytynyt.
Sinulle ja Marokon Kauhulle voin vastailla, kun minä en periaatteesta keskustele bannattujen kanssa.
Kun ollaan bannilla, ollaan bannilla.

Ihan teräväpäistä kommenttia joskus toimittaa hän.

Mutta on kyllä ketju!
Vilisee samanmoisia multinikkeilijöitä, mutta kiinnostaako damfinia? Ei :D
Kun yks vaan häiritsevästi multinikkeilee.
Se on selvää ollu jo kauan, että yp paskat nakkaa. Mahdoton tehtävä, mission impossible.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 1:01 pm
En ole huomannut moista keskenään keskutelua harrastavan. Aina teitä vanhoja kääpiä on lässytyskaveriksi löytynyt.
Sinulle ja Marokon Kauhulle voin vastailla, kun minä en periaatteesta keskustele bannattujen kanssa.
Kun ollaan bannilla, ollaan bannilla.

Ihan teräväpäistä kommenttia joskus toimittaa hän.

Mutta on kyllä ketju!
Vilisee samanmoisia multinikkeilijöitä, mutta kiinnostaako damfinia? Ei :D
Kun yks vaan häiritsevästi multinikkeilee.
Se on selvää ollu jo kauan, että yp paskat nakkaa. Mahdoton tehtävä, mission impossible.
Etkö oikeasti ole kertaakaan missään ketjussa huomannut palokirveen, putsarin, rauhaa&rakkautta ja silloin kun ei bannilla ole myös hutkivajournalistin kaikkien viestittelevän vuoronperään toisiaan peesaten? :roll:

Etkä ole sitäkään huomannut että olen ihan yhtälailla piruillut muidenkin kuten esimerkiksi sikakoiran ja erään toisen ainakin kolmella nimimerkillä kirjoittelevan multinikkeilystä?

Sen vielä jossain tilanteessa ymmärrän että joku bannilla ollessaan kirjoittaa asiaa toisella nikillä, jos pysyy selkeästi asiassa ja on järkevää sanottavaa, mutta kun nämä eräät kirjoittelevat usealla nikillä samaan aikaan ihan vain luodakseen vaikutelman että heidän kanssaan oltaisiin samaa mieltä.

annaanna

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja annaanna »

damfin kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 1:16 pm
annaanna kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 1:01 pm
En ole huomannut moista keskenään keskutelua harrastavan. Aina teitä vanhoja kääpiä on lässytyskaveriksi löytynyt.
Sinulle ja Marokon Kauhulle voin vastailla, kun minä en periaatteesta keskustele bannattujen kanssa.
Kun ollaan bannilla, ollaan bannilla.

Ihan teräväpäistä kommenttia joskus toimittaa hän.

Mutta on kyllä ketju!
Vilisee samanmoisia multinikkeilijöitä, mutta kiinnostaako damfinia? Ei :D
Kun yks vaan häiritsevästi multinikkeilee.
Se on selvää ollu jo kauan, että yp paskat nakkaa. Mahdoton tehtävä, mission impossible.
Etkö oikeasti ole kertaakaan missään ketjussa huomannut palokirveen, putsarin, rauhaa&rakkautta ja silloin kun ei bannilla ole myös hutkivajournalistin kaikkien viestittelevän vuoronperään toisiaan peesaten? :roll:

Etkä ole sitäkään huomannut että olen ihan yhtälailla piruillut muidenkin kuten esimerkiksi sikakoiran ja erään toisen ainakin kolmella nimimerkillä kirjoittelevan multinikkeilystä?

Sen vielä jossain tilanteessa ymmärrän että joku bannilla ollessaan kirjoittaa asiaa toisella nikillä, jos pysyy selkeästi asiassa ja on järkevää sanottavaa, mutta kun nämä eräät kirjoittelevat usealla nikillä samaan aikaan ihan vain luodakseen vaikutelman että heidän kanssaan oltaisiin samaa mieltä.
Olen huomannut sinun lässyttävän paljonkin, mutten usko piruilua moista erästä toista kolmella nikillä kirjoittavaa kohtaan.
Kerro nimi. Esittele piruilevat viestit :D Muuten et täytä kriteeireitä muiden kuin putsarin vainoamisesta.

Ihan oikeesti, kertaakaan en ole huomannut putsarin keskenään keskustelevan. Mutta John Kimble-AlexSmith sekä Gurney-tiinas-Berlin-Bettyab kyllä toisiaan kovasti komppaavat. Et ole huomannut :shock:

No niin, nyt olen vastannut viestiisi.
Periaatteesta en ala varsinaisesti keskustelemaan kanssasi, koska käsityksemme seksuaalisen häirinnän ja hyväksikäytön moitittavuudesta eroavat radikaalisti.
Marokon Kauhun kanssa sukset ovat ristissä, keskustelun estäen, ihmisten tappamiseen yllyttämisen takia. Minä en yllytä, hän yllyttää. Jäätävän typeristä syistä. Mutta sellaisia hänen syynsä tuppaavat olemaan mielestäni muissakin asioissa.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 1:55 pm
Ihan oikeesti, kertaakaan en ole huomannut putsarin keskenään keskustelevan. Mutta John Kimble-AlexSmith sekä Gurney-tiinas-Berlin-Bettyab kyllä toisiaan kovasti komppaavat. Et ole huomannut :shock:

No niin, nyt olen vastannut viestiisi.
Periaatteesta en ala varsinaisesti keskustelemaan kanssasi, koska käsityksemme seksuaalisen häirinnän ja hyväksikäytön moitittavuudesta eroavat radikaalisti.
Olet ilmeisen suvaitsematon henkilö jos et halua varsinaisesti keskustella henkilöiden kanssa jotka ovat jossain asioissa eri mieltä kanssasi :D

Eihän tämä väittely nyt oikeastaan tähän ketjuun kuuluisi, mutta pakkohan tuohon on oikaista kun kuvittelet että en ole kenenkään muiden kuin putsarin multinikkeilylle piruillut... ihmetyttää kyllä tarpeesi puolustaa putsaria, pitäisikö jo herättää epäilyksiä...? :mrgreen:

Mutta tässäpä nyt muutama esimerkki, löytyisi varmasti enemmänkin jos jaksaisi etsiä, mutta tälla viestihistorialla jo hankala alkaa omiakaan viestejään selaamaan eli tyydytään nyt alkuun näihin...

Tästä ehkä hieman vaikea havaita multinikistä piruilu, mutta sitä se on.
damfin kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 5:07 pm
Gurney kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 3:54 pm
Tuo damfin on kyllä niin raskas ihminen, ei ole varmaan naimisisssa, ei kait kukaan kestä tuollaista besserwisseriä, joka ei ikinä voi myöntää olevansa väärässä.
Sekin naurattaa kun tiinaksella taisi mennä aloittamansa besserwisseröinti tunteisiin :D

Siinä olet muuten aivan oikeassa, en todellakaan ole naimisissa, enkä mene, tein sen selväksi jo vuosia sitten ja sanoin että en suostu, en ala hyvää suhdetta pilaamaan naimisiin menolla... saman avopuolison kanssa on kyllä jo tullut asuttua kohta 25 vuotta.
tässä sitten jo hieman selkeämpää piruilua.
damfin kirjoitti:
Pe Helmi 18, 2022 2:56 am
Olet siis ilmeisesti yksi Tiinas-nimimerkin nikeistä etkä muistanut millä nimimerkillä olit ensin postaillut...
No minua ei kenenkään multinikit liikuta, mutta kun tuossa ylläpidolle kirjoittamassasi vuodatuksessa väität minun haukkuneen sinua "kulkutautimyönteiseksi idiootiksi, piikkikammoiseksi vajakiksi yms" niin haastan sinut osoittamaan viesteistäni kohdan jossa olen käyttänyt tuollaista kielenkäyttöä?
ja sikaporsaasta tätä piruilua nyt on tullut heitettyä ja lukemattomat kerrat, kanlayasta alkaen.
damfin kirjoitti:
Su Heinä 24, 2022 3:57 pm
No ei siinä nyt ihan kuukautta mennyt...
Läskisoossi kirjoitti:
Su Heinä 24, 2022 3:09 pm
voi jeesus kuinka idioottimaista kommentointia on saanut lukea,noh en puutu tähän ennen kuin alkaa tapahtumaan eli juuri kohta :wink:

Venäjä siis aloitelee suurhyökkäystä itärintamalla

:wink:
Onkohan sikakoirasta nyt lopullisesti tehty läskisoossia, vai onko vain tilapäinen olotila kyseessä...

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

damfin kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 2:49 pm


Olet ilmeisen suvaitsematon henkilö jos et halua varsinaisesti keskustella henkilöiden kanssa jotka ovat jossain asioissa eri mieltä kanssasi :D
Sanotaan näin sivusta, että sinulla on suvakkibingo täynnä:Kokoomus, Keskusta ja SDP.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Putsari aka. Palokirveellä aka. Hutivalla journalistillä lienee ihan omakin ketju*, mutta saman kirjoittajan ollessa kyseessä laitetaan tämä tänne. Hänellä on suuria vaikeuksia impulssikontrollin kanssa ja eräs hänen usein käyttämänsä tekniikka on lainausten vääristely.

Eräs heistä on nyt määrätty saunasolmuun viikoksi. :lol:
Kiitos siitä, toivottavasti hän imee itsensä kuiviin sinä aikana, kun lihavaa varmaan hikoiluttaa jo pelkkä oleminenkin?
Oi-voi-voi, miten taas kavi nain.jpg
Oi-voi-voi, miten taas kavi nain.jpg (9.6 KiB) Katsottu 2528 kertaa
Myös segregation forever (pienellä, hän oppi vasta moneen kertaan neuvottaessa käyttämään isoja alkukirjaimia nimimerkeissään) on siis saman multipersoonan eräs harhainen ja vihaa pursuava identiteetti, joka on normaalista monipersoonaskitsofreenikosta poiketen tismalleen samanlainen kuin nuo muutkin persoonat (ja siksi niin helppo tunnistaa).

*) Pitihän se etsiä, niin uudempien on helpompi päästä kärryille minkälaisesta vesselistä tässä oikein on kyse. Saman henkilön aiempia multipersoonia löytyy siis tuolta ja siellähän tuo Rauhaa&Rakkautta:kin mylvii:
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 14&t=21030
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja palokirves »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ma Elo 22, 2022 3:51 pm
Putsari aka. Palokirveellä aka.
Vajakki kirjoittaa suomea ja englannin kielisiä lyhenteitä keskenään. :oops:
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Vastaa Viestiin