Palokirves

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

Palokirves

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tervetuloa palstalle uusi nikki!

Uutta ja oikeaa mielipidettä aina minfoon kaivataan, vanhojen ollessa bannissa.

Palokirves kirjoitti:
Musulmaanin teoissa kyse on aina mielenterveysongelmista, sillä islam on mielisairaus.
Kukaan mieleltään terve aikuinen ihminen ei usko parituhatta vuotta sitten kerrottuihin kansantaruihin. Pitäisitkö mieleltään terveenä henkilöä joka uskoo maahisiin ja palvoisi aurinkoa?
Martagon tuskin palstalle palailee, on 2015 tänne jo liittynyt, eiköhän näillä viesteillä ole palstalta pois savustettu.
- Oletko itse mustaihoinen, vai tykkäät vain enemmän mustista kuin valkoihoisista?
- Osaatko sanoa kuvan perusteella onko natsikin?
- Kaikkihan me olemme Afrikasta kotoisin. Siispä meidän täytyy ottaa tänne veljemme sieltä Suomeen asumaan.
- Entä kommunistiksi tai liberalistiksi?
- Mites kommunismin nimissä tapetut 100 miljoonaa ihmistä?

Vähimmäisarviona uhreista hän esittää seuraavan suuruusluokan:

Neuvostoliitto: 20 miljoonaa kuollutta
Kiina: 65 miljoonaa kuollutta
Vietnam: miljoona kuollutta
Pohjois-Korea: 2 miljoonaa kuollutta
Kambodža: 2 miljoonaa kuollutta
Itä-Eurooppa: miljoona kuollutta
Latinalainen Amerikka: 150 000 kuollutta
Afrikka: 1,7 miljoonaa kuollutta
Afganistan: 1,5 miljoonaa kuollutta
kansainvälinen kommunistinen liike ja kommunistipuolueet, jotka eivät ole olleet vallassa: ehkä 10 000 kuollutta
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja

Natsismin nimissä tehtyjä terroritekoja ei tule mieleen toisen maailmansodan jälkeen, joissa olisi kuollut joukottain ihmisiä. Breivik ei natsi ollut, vaan vapaamuurarihörhö.
"Breivikin mukaan leiriläiset eivät olleet viattomia ja on verrannut kyseisiä poliittisia nuoria Hitler-Jugendiin"

Natsitkin olivat kommunistien rinnalla partiopoikia

juutalaisia enintään 6 miljoonaa
neuvostoliittolaisia siviilejä noin 7 miljoonaa, joista 1,3 miljoonaa juutalaisia
neuvostoliittolaisia sotavankeja noin 3 miljoonaa, joista 50 000 juutalaisia
ei-juutalaisia puolalaisia siviilejä noin 1,8 miljoonaa
serbisiviilejä 312 000
vammaisia enintään 250 000
romaneja 196 000–220 000
Jehovan todistajia noin 1 900
rikollisia ja epäsosiaalisia vähintään 70 000
saksalaisten poliittisia vastustajia ja vastarintajoukkojen jäseniä tuntematon määrä
homoseksuaaleja satoja, ehkä tuhansia

Taas Pridehomot asialla. Milloin ei olla lapsia panemassa, niin ajellaan muskeliveneillä ihmisten päälle merellä.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja aga »

Ihme, että häntä ei ole vielä bannattu. Sotkee keskusteluja sekoiluillaan mitkä ei liity alkuperäiseen topicciin. Noudattaako hän moderaattorien mielipiteitä vai miksi häntä ei ole vielä poistettu?

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja palokirves »

aga kirjoitti:Ihme, että häntä ei ole vielä bannattu. Sotkee keskusteluja sekoiluillaan mitkä ei liity alkuperäiseen topicciin. Noudattaako hän moderaattorien mielipiteitä vai miksi häntä ei ole vielä poistettu?


Oma ketju mulla, aivan loistavaa!

Noudatatko sinä moderaattorin mielipiteitä, kun haukut minua apinaksi. Minä olen pysynyt asialinjalla, sinä keskustelet ala-asteelle kuuluvalla kielenkäytöllä. Minkäs teet tietenkään, kun eväitä ei ole normaaliin keskusteluun. Seurauksena on huumeet, matupatjana toimiminen, syrjäytyminen ja lopulta itsemurha. Vielä ehtisit ottaa itseäsi niskasta kiinni ja kääntää elämäsi suunnan. Peruskoulun loppuun saattamisesta olisi hyvä aloittaa!
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja aga »

Härskiä ja ylimielistä käytöstä täälläkin muissa ketjuissa häiriköinnin lisäksi. Tosi "loistavaa", herätys moderaattorit. Neljä päivää foorumilla ollut häirikkö, jolla jo melkein 30 viestiä joilla sekoilee viestiketjuissa.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja palokirves »

aga kirjoitti:Härskiä ja ylimielistä käytöstä täälläkin muissa ketjuissa häiriköinnin lisäksi. Tosi "loistavaa", herätys moderaattorit. Neljä päivää foorumilla ollut häirikkö, jolla jo melkein 30 viestiä joilla sekoilee viestiketjuissa.
En kuitenkaan nimittele ketään tämä lautamiesosan ulkopuolella. Minulle on näet opetettu jo kotikasvatuksessa käytöstavat, ne eivät ole kuin katuhampilla.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja damfin »

palokirves kirjoitti:
aga kirjoitti:Härskiä ja ylimielistä käytöstä täälläkin muissa ketjuissa häiriköinnin lisäksi. Tosi "loistavaa", herätys moderaattorit. Neljä päivää foorumilla ollut häirikkö, jolla jo melkein 30 viestiä joilla sekoilee viestiketjuissa.
En kuitenkaan nimittele ketään tämä lautamiesosan ulkopuolella. Minulle on näet opetettu jo kotikasvatuksessa käytöstavat, ne eivät ole kuin katuhampilla.
Käytöstavat ovat kuin puLtsarilla.

annaanna

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja annaanna »

damfin kirjoitti:
palokirves kirjoitti:
aga kirjoitti:Härskiä ja ylimielistä käytöstä täälläkin muissa ketjuissa häiriköinnin lisäksi. Tosi "loistavaa", herätys moderaattorit. Neljä päivää foorumilla ollut häirikkö, jolla jo melkein 30 viestiä joilla sekoilee viestiketjuissa.
En kuitenkaan nimittele ketään tämä lautamiesosan ulkopuolella. Minulle on näet opetettu jo kotikasvatuksessa käytöstavat, ne eivät ole kuin katuhampilla.
Käytöstavat ovat kuin pultsarilla.
Einstein :D

Varmaan jo parissa päivässä bannit ohi.

Kun on oikeat mielipiteet, saa laittaa varanikin ja tämä viesti sopii ketjuun kun ketjuun:

Neuvostoliitto: 20 miljoonaa kuollutta
Kiina: 65 miljoonaa kuollutta
Vietnam: miljoona kuollutta
Pohjois-Korea: 2 miljoonaa kuollutta
Kambodža: 2 miljoonaa kuollutta
Itä-Eurooppa: miljoona kuollutta
Latinalainen Amerikka: 150 000 kuollutta
Afrikka: 1,7 miljoonaa kuollutta
Afganistan: 1,5 miljoonaa kuollutta
kansainvälinen kommunistinen liike ja kommunistipuolueet, jotka eivät ole olleet vallassa: ehkä 10 000 kuollutta
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja

Natsismin nimissä tehtyjä terroritekoja ei tule mieleen toisen maailmansodan jälkeen, joissa olisi kuollut joukottain ihmisiä. Breivik ei natsi ollut, vaan vapaamuurarihörhö.
"Breivikin mukaan leiriläiset eivät olleet viattomia ja on verrannut kyseisiä poliittisia nuoria Hitler-Jugendiin"

Natsitkin olivat kommunistien rinnalla partiopoikia

juutalaisia enintään 6 miljoonaa
neuvostoliittolaisia siviilejä noin 7 miljoonaa, joista 1,3 miljoonaa juutalaisia
neuvostoliittolaisia sotavankeja noin 3 miljoonaa, joista 50 000 juutalaisia
ei-juutalaisia puolalaisia siviilejä noin 1,8 miljoonaa
serbisiviilejä 312 000
vammaisia enintään 250 000
romaneja 196 000–220 000
Jehovan todistajia noin 1 900
rikollisia ja epäsosiaalisia vähintään 70 000
saksalaisten poliittisia vastustajia ja vastarintajoukkojen jäseniä tuntematon määrä
homoseksuaaleja satoja, ehkä tuhansia

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Olenpas minä aiheuttanut ahdistusta palstalla. Kannattaisiko mennä vaikka luontoon kävelemään, jos jonkun henkilön forumkirjoittelu otetaan noin vakavasti.

Käytöstavat minulla on, toisin kuin navetassa kasvatetuilla hampeilla.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Navetassa ei kasva hamppeja. Hamppeja kasvaa mm Kalliossa, Punavuoressa jne.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Kovasti Palokirves kuulostaa maustehörhöltä...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

JammuSetä

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Putsati/Palokirves/Hutkivajournalisti ovat kaikki(yksi ja sama) viikon bannissa. Ja kappas 7.8 on luotu uusi nimimerkki Jumalatjuhlivatöisin joka jauhaa samaa persupaskaa mitä muutkin tämän skitson nimimerkit

Mustasurma

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

Itsekin katselin, että nyt onkin joka nikki bannattu :lol: Melkoinen potilas, liukuhihnalta syntyy uusi nikki kun tilanne tämä.

Mustasurma

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

Otahan tuppikulli taas iltalääkkeesi ja sormi pois perseestä niin rauhoitut. Säälittävän kehno yritys provosoida on irroittaa yksi osa lauseesta lainaukseen koko asiayhteydestä. Toki kun tietää sinun älykkyytesi ja sivistyksesi tason, niin ei muuta voi odottaakaan.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Mustasurma kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 10:52 pm
Otahan tuppikulli taas iltalääkkeesi ja sormi pois perseestä niin rauhoitut. Säälittävän kehno yritys provosoida on irroittaa yksi osa lauseesta lainaukseen koko asiayhteydestä. Toki kun tietää sinun älykkyytesi ja sivistyksesi tason, niin ei muuta voi odottaakaan.
Sulla ne kullit vaan pyörii mielessä.Olet säälittävä homoseksuaali.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Mustasurma

Re: Palokirves

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

palokirves kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 11:09 pm
Sulla ne kullit vaan pyörii mielessä.Olet säälittävä homoseksuaali.
Nyt näköjään meni tunteisiin :lol: Kyllä ne homohommat ovat tutumpia sinulle, kun niitä tuot aina noin mielelläsi esille. Se on silkkaa psykologiaa. Olet sinä melkoinen potilas.
palokirves kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 11:13 pm
Mustasurma kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 10:47 pm

Onko eksynyt lautamiestekstiä väärään paikkaan?
Kysy sitä ylläpidolta.Vasikoinuthan olet tietenkin.

Alkaa tosiaan olla Tallinkin maine sillä tasolla, ettei tuonne normikantikset kyllä enää varmaan mene kovin mielellään risteilemään.
Se vasikkanappi on ennemmin sinunlaistesi neitien heiniä. Minä jätän tuomaroinnin tuomareille, toki noudatan sääntöjä ja pidän turhat chatit ja lautamiespuheet täällä minne ne kuuluvat.

Vastaa Viestiin