Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja damfin »

Likeavirgin kirjoitti:
Ma Maalis 20, 2023 6:59 am
damfin kirjoitti:
Pe Maalis 17, 2023 8:18 am
Hei sinä vähä-älyinen vaatepuu...
Pointti taas oli se onko parvekkeen kaide lain mukainen ja ehjä, täysin ehjähän sinä sen väitit olevan...
Likeavirgin kirjoitti:
To Maalis 16, 2023 1:52 pm


Laissa puhutaan kaiteesta. Kaidehan noissa kuvissa on täysin ehjä. Ei päihdeongelmaisia voida suojella kaikelta eikä niin pidäkkään toimia.
Sillä ei ole mitään merkitystä mitä lain mukaan pitää olla? Itsekkin tuossa jo myönsit, että kaide on täysin ehjä. Kaiteessa kiinni oleva lasi ei ole. Ne ovat edelleen kaksi eri asiaa.
Sinulla nyt taisi mennä jo omat ja minun sanomiset sekaisin, se en suinkaan ollut minä joka väitti kaiteen olevan täysin ehjä vaan sinä väitit sellaista, minä en ole missään vaiheessa myöntänyt tai väittänyt kaiteen olevan täysin ehjä, se ei ole täysin ehjä koska siitä puuttuu lasi joka on tuon suojakaiteen oleellinen osa :mrgreen:

Sitten vielä sekoilet siinäkin että sillä ei olisi mitään väliä mitä laissa sanotaan, vaikka juuri itse selitit että laissa puhutaan kaiteesta :lol:

Suosittelen käyntiä alzheimer testissä...

Solttuetsivä
Axel Foley
Viestit: 2406
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Nämä Likeavirginit, ja siat ovat varmaankin jotain maahanmuuttajia tai maahanmuuttajien jälkeläisiä.
Jos itse ovat syntyneet Suomessa niin vanhemmat ovat muualta tulleita.

Joku Pietarin trollitehdas tai Marco de Wit maksaa niille vähän ja pojat omissa pikkuaivoissaan aloittavat
venäjämielisen ajattelun. (Venäjän ja Putinin ihailu, voimakas länsi ja USA vastaisuus, koronakieltäjiä, rokotekriittisyys, ym)

Maahanmuuttajatausta näkyy hyvin omien puolustamisessa. Jos joku kurdirikollinen kuolee tai tuomitaamn vamkilaan, niin nämä on heti
kurdirikollista puolustelemassa kuinka hyvä mies se oli.

Suomenkielen taito riittää keskustelupalstojen "paskomiseen"vaikka muissa asioissa onkin sitten puutteita.

Eivät saa muita töitä tai edes halua.
KELA:n tuet ja trollitehtaan pikkukorvaus on niiden toimeentulon lähde.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Solttuetsivä kirjoitti:
Ma Maalis 20, 2023 2:59 pm
Nämä Likeavirginit, ja siat ovat varmaankin jotain maahanmuuttajia tai maahanmuuttajien jälkeläisiä.
Jos itse ovat syntyneet Suomessa niin vanhemmat ovat muualta tulleita.

Joku Pietarin trollitehdas tai Marco de Wit maksaa niille vähän ja pojat omissa pikkuaivoissaan aloittavat
venäjämielisen ajattelun. (Venäjän ja Putinin ihailu, voimakas länsi ja USA vastaisuus, koronakieltäjiä, rokotekriittisyys, ym)

Maahanmuuttajatausta näkyy hyvin omien puolustamisessa. Jos joku kurdirikollinen kuolee tai tuomitaamn vamkilaan, niin nämä on heti
kurdirikollista puolustelemassa kuinka hyvä mies se oli.

Suomenkielen taito riittää keskustelupalstojen "paskomiseen"vaikka muissa asioissa onkin sitten puutteita.

Eivät saa muita töitä tai edes halua.
KELA:n tuet ja trollitehtaan pikkukorvaus on niiden toimeentulon lähde.
No nyt tuli sakeaa settiä sieltä VKK:n jäsenlistalta. En ihaile Putinskaa ja minulla on 4 rokotetta :lol:

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

damfin kirjoitti:
Ma Maalis 20, 2023 12:47 pm
Likeavirgin kirjoitti:
Ma Maalis 20, 2023 6:59 am
damfin kirjoitti:
Pe Maalis 17, 2023 8:18 am
Hei sinä vähä-älyinen vaatepuu...
Pointti taas oli se onko parvekkeen kaide lain mukainen ja ehjä, täysin ehjähän sinä sen väitit olevan...

Sillä ei ole mitään merkitystä mitä lain mukaan pitää olla? Itsekkin tuossa jo myönsit, että kaide on täysin ehjä. Kaiteessa kiinni oleva lasi ei ole. Ne ovat edelleen kaksi eri asiaa.
Sinulla nyt taisi mennä jo omat ja minun sanomiset sekaisin, se en suinkaan ollut minä joka väitti kaiteen olevan täysin ehjä vaan sinä väitit sellaista, minä en ole missään vaiheessa myöntänyt tai väittänyt kaiteen olevan täysin ehjä, se ei ole täysin ehjä koska siitä puuttuu lasi joka on tuon suojakaiteen oleellinen osa :mrgreen:

Sitten vielä sekoilet siinäkin että sillä ei olisi mitään väliä mitä laissa sanotaan, vaikka juuri itse selitit että laissa puhutaan kaiteesta :lol:

Suosittelen käyntiä alzheimer testissä...
Kaide ei ole lainmukainen, mutta ehjä se on.

Sillä ei ole mitään merkitystä mitä laissa sanotaan sen suhteen missä kunnossa kaide on. Parvekelasi ei ole osa kaidetta. Parvekelasi on ihan oma yksikkönsä, joka on kiinnitetty parvekekaiteeseen.

Mutta väitäthän sinä aina muutakin typerää, kuten etteivät raiskaajat katso uhrin ulkonäköä vaan kaikki kelpaa :mrgreen: Jos näin olisi niin miehilläkin varmasti olisi useasti perse kipeänä yöllä tuolla yksin liikkuessaan.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja damfin »

Likeavirgin kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 12:09 am
damfin kirjoitti:
Ma Maalis 20, 2023 12:47 pm
Likeavirgin kirjoitti:
Ma Maalis 20, 2023 6:59 am


Sillä ei ole mitään merkitystä mitä lain mukaan pitää olla? Itsekkin tuossa jo myönsit, että kaide on täysin ehjä. Kaiteessa kiinni oleva lasi ei ole. Ne ovat edelleen kaksi eri asiaa.
Sinulla nyt taisi mennä jo omat ja minun sanomiset sekaisin, se en suinkaan ollut minä joka väitti kaiteen olevan täysin ehjä vaan sinä väitit sellaista, minä en ole missään vaiheessa myöntänyt tai väittänyt kaiteen olevan täysin ehjä, se ei ole täysin ehjä koska siitä puuttuu lasi joka on tuon suojakaiteen oleellinen osa :mrgreen:

Sitten vielä sekoilet siinäkin että sillä ei olisi mitään väliä mitä laissa sanotaan, vaikka juuri itse selitit että laissa puhutaan kaiteesta :lol:

Suosittelen käyntiä alzheimer testissä...
Kaide ei ole lainmukainen, mutta ehjä se on.

Sillä ei ole mitään merkitystä mitä laissa sanotaan sen suhteen missä kunnossa kaide on. Parvekelasi ei ole osa kaidetta. Parvekelasi on ihan oma yksikkönsä, joka on kiinnitetty parvekekaiteeseen.

Mutta väitäthän sinä aina muutakin typerää, kuten etteivät raiskaajat katso uhrin ulkonäköä vaan kaikki kelpaa :mrgreen: Jos näin olisi niin miehilläkin varmasti olisi useasti perse kipeänä yöllä tuolla yksin liikkuessaan.
Turhaan sinä enää tuota jankkaat, teet vain itsestäsi entistäkin tyhmemmän.

Taitaa olla tuo "etteivät raiskaajat katso uhrin ulkonäköä vaan kaikki kelpaa" myös omia kommenttejasi, olet siinäkin mennyt sekaisin ja luulet että sen sanoi joku muu, minä tuota en ainakaan ole sanonut ja kyllä tuo tyyliltään kuulostaa ihan sinun hutsarimaiselta kommentiltasi :mrgreen:

Don MC

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Likeavirgin kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 12:00 am
Miksi parvekkeen ovi pitäisi muurata umpeen, kun päihdeongelmainen asukas on jo poistunut rakennuksesta?
Mikä vittu sun ongelmasi oikein on? Vitun sairas ihminen.

Avatar
LokakuunLapsi
Poliisikoira Rex
Viestit: 270
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2019 3:37 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja LokakuunLapsi »

Don MC kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 3:09 pm
Likeavirgin kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 12:00 am
Miksi parvekkeen ovi pitäisi muurata umpeen, kun päihdeongelmainen asukas on jo poistunut rakennuksesta?
Mikä vittu sun ongelmasi oikein on? Vitun sairas ihminen.

Hämmästelin itsekin aiemmin tämän hebkilön ulosantia, muun muassa juuri samaista viestiä, johon Don MC on täällä reagoinut.

Nyt löysin tämän ketjun lautamies-osiosta, ja ymmärrän paremmin. Näköjään Likeavirgin harrastaa tällaista lapsellista ja huonoa provo viestiripulointia.

"Nomen est omen", eli nimi on enne, selkeyttää ja kiteyttää Likeavirginin tekstit ja niiden sisällöt. Hän kun on vähän niin kuin neitsyt. Oli sitten nainen tai mies, niin turhauttaahan se, kun ei vaan saa :( Ja nyt minusta alkaa melkein jo tuntua pahalta hänen puolestaan.
- Etsivä löytää -

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Don MC kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 3:09 pm
Likeavirgin kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 12:00 am
Miksi parvekkeen ovi pitäisi muurata umpeen, kun päihdeongelmainen asukas on jo poistunut rakennuksesta?
Mikä vittu sun ongelmasi oikein on? Vitun sairas ihminen.
Ei kyllä se sairas ihminen oli tämä päihdeongelmainen, joka hyppäsi parvekelasin läpi kuolemaan.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

LokakuunLapsi kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 6:08 pm
Don MC kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 3:09 pm
Likeavirgin kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 12:00 am
Miksi parvekkeen ovi pitäisi muurata umpeen, kun päihdeongelmainen asukas on jo poistunut rakennuksesta?
Mikä vittu sun ongelmasi oikein on? Vitun sairas ihminen.

Hämmästelin itsekin aiemmin tämän hebkilön ulosantia, muun muassa juuri samaista viestiä, johon Don MC on täällä reagoinut.

Nyt löysin tämän ketjun lautamies-osiosta, ja ymmärrän paremmin. Näköjään Likeavirgin harrastaa tällaista lapsellista ja huonoa provo viestiripulointia.

"Nomen est omen", eli nimi on enne, selkeyttää ja kiteyttää Likeavirginin tekstit ja niiden sisällöt. Hän kun on vähän niin kuin neitsyt. Oli sitten nainen tai mies, niin turhauttaahan se, kun ei vaan saa :( Ja nyt minusta alkaa melkein jo tuntua pahalta hänen puolestaan.
Hämmästelit tarkemmin ottaen mitä? Kai sen ääneen saa sanoa, että päihdeongelmaisille (jostain kumman syystä) sattuu ja tapahtuu enemmän niin vahinkoja, loukkaantumisia kuin kuolemantapauksiakin.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

damfin kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 8:35 am
Turhaan sinä enää tuota jankkaat, teet vain itsestäsi entistäkin tyhmemmän.

Taitaa olla tuo "etteivät raiskaajat katso uhrin ulkonäköä vaan kaikki kelpaa" myös omia kommenttejasi, olet siinäkin mennyt sekaisin ja luulet että sen sanoi joku muu, minä tuota en ainakaan ole sanonut ja kyllä tuo tyyliltään kuulostaa ihan sinun hutsarimaiselta kommentiltasi :mrgreen:
Kyllä se sinä olet, joka on täällä kertoillut raiskauksen olevan viharikos, jossa ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Mutta, koska palstalla ei haku toimi niin en viitsi edes yrittää etsiä tarkkoja sanamuotoja ja suoraa lainausta sinulta.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja damfin »

Likeavirgin kirjoitti:
Pe Maalis 24, 2023 4:49 pm
damfin kirjoitti:
Ke Maalis 22, 2023 8:35 am
Turhaan sinä enää tuota jankkaat, teet vain itsestäsi entistäkin tyhmemmän.

Taitaa olla tuo "etteivät raiskaajat katso uhrin ulkonäköä vaan kaikki kelpaa" myös omia kommenttejasi, olet siinäkin mennyt sekaisin ja luulet että sen sanoi joku muu, minä tuota en ainakaan ole sanonut ja kyllä tuo tyyliltään kuulostaa ihan sinun hutsarimaiselta kommentiltasi :mrgreen:
Kyllä se sinä olet, joka on täällä kertoillut raiskauksen olevan viharikos, jossa ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Mutta, koska palstalla ei haku toimi niin en viitsi edes yrittää etsiä tarkkoja sanamuotoja ja suoraa lainausta sinulta.
Eli olet nyt pari päivää yrittänyt etsiä viestiä jossa minä olisin sanonut jotain tuollaista mutta et ole löytänyt? kannattaisiko nyt kuitenkin jo harkita sellaista mahdollisuutta että ehkä se olikin joku muu, ehkä putsari tai ehkä likeavirgini mutta sinä et vain enää muista sitä :mrgreen:

Minä tuollaista en joka tapauksessa ole väittänyt, siksi sellaista viestiä ei minun sanomanani minfon eikä googlen hakutoiminnolla löydy.

Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3245
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Kattos, patjalle pasahti viikko lepositeitä. No se tekee vaan hyvää.
qurqo kirjoitti:
To Loka 26, 2023 9:01 pm
Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Kummisetä kirjoitti:
La Maalis 25, 2023 10:01 pm
Kattos, patjalle pasahti viikko lepositeitä. No se tekee vaan hyvää.
Tilalle tuli annaanna ja Skloddi öyhöttämään "sattumalta" pitkän poissaolon jälkeen.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Salmari
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Salmari »

John Kimble kirjoitti:
La Maalis 25, 2023 10:06 pm
Kummisetä kirjoitti:
La Maalis 25, 2023 10:01 pm
Kattos, patjalle pasahti viikko lepositeitä. No se tekee vaan hyvää.
Tilalle tuli annaanna ja Skloddi öyhöttämään "sattumalta" pitkän poissaolon jälkeen.
Ja nyt molemmat vaalikaranteenissa, ai että kun on helppo trollata nuo vähä-älyiset karanteeniin

AhruMSahruM
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Su Touko 07, 2023 4:08 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja AhruMSahruM »

Salmari kirjoitti:
Ma Maalis 27, 2023 3:44 pm
John Kimble kirjoitti:
La Maalis 25, 2023 10:06 pm
Kummisetä kirjoitti:
La Maalis 25, 2023 10:01 pm
Kattos, patjalle pasahti viikko lepositeitä. No se tekee vaan hyvää.
Tilalle tuli annaanna ja Skloddi öyhöttämään "sattumalta" pitkän poissaolon jälkeen.
Ja nyt molemmat vaalikaranteenissa, ai että kun on helppo trollata nuo vähä-älyiset karanteeniin
:lol: :lol: :lol:

Vastaa Viestiin