Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

JammuSetä kirjoitti:
La Tammi 01, 2022 11:00 pm
En usko. Likeövirginin taustalla on mies.

Annannanananann on selvästi nainen
Likeavirgin on satavarmasti annaanna ja toki myös nainen. Tahallisilla kirjoitusvirheillä, mm. lauseeen aloittaminen pienellä kirjaimella, aa pyrkii etäännyttämään pseudonyymiään.

Jossakin taidettiin kutsua annaannaa leikkisästi tuplapaskaksi. Ikävästi sanottu..

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

lgbtqai+REeee pariskunta on kyseessä, molemmilla on tusinan verran nikkejä. Toinen niistä on se butch-tyyppinen lepakko, se "mies".
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

annaanna

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja annaanna »

nipsunapsu kirjoitti:
Su Tammi 02, 2022 4:20 pm
lgbtqai+REeee pariskunta on kyseessä, molemmilla on tusinan verran nikkejä. Toinen niistä on se butch-tyyppinen lepakko, se "mies".
Taas paistaa sinun viiteryhmäsi viestin takaa. Vainoharhaiset harhaanjohdetut.

kuulkas poijjaat, kerrataan vielä kerran. Minä en kaksoisnikkeile. Miksi ihmeessä kirjoittelisin täällä kahdella nikillä samanaikaisesti, kun en millään banneilla ole. Ei mitään järkeä höpötyksissänne.
Motiivi puuttuu, eikä teillä kyllä minkäälaista näyttöäkään ole esittää.

myönnän kyllä, että likeavirginin ja omassa kirjoitustyylissä ja viestinnässä on hämmästyttäviä samakaltaisuuksia joskus. Todella nokkelia ja riemukkaita vittuiluja Likeavirgin on viljellyt palstan vähemmän älykkäiden mielipahaksi.
Nautittavia pieniä herkkupaloja paatoksellisen öyhötyksen keskellä, jotka saavat hymyilemään.

Teidän sijassanne epäilisin kaksoisnikikseni vaikka sitä nikkiä, jolta olen tuon allekirjoitukseni kopsannut. Ei se kaksoisnikkini ollut, mutta olisi jonkinlaista järkeä epäilyn takana. Mutta liikahan se on teiltä vaadittu. Ajattelun ja erittelyn lahja.

Oppenheimer on virkavallan sylikoira ja nipsunnapsu on trollikoulun rakkikoira, mitä olen viesteistänsä päätellyt.
Kumpikaan ei ole nokkela, vaan vain lojaali sisäsiistiksi opetettu.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

annaanna kirjoitti:
Su Tammi 02, 2022 6:01 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Tammi 02, 2022 4:20 pm
lgbtqai+REeee pariskunta on kyseessä, molemmilla on tusinan verran nikkejä. Toinen niistä on se butch-tyyppinen lepakko, se "mies".
Taas paistaa sinun viiteryhmäsi viestin takaa. Vainoharhaiset harhaanjohdetut.

kuulkas poijjaat, kerrataan vielä kerran. Minä en kaksoisnikkeile. Miksi ihmeessä kirjoittelisin täällä kahdella nikillä samanaikaisesti, kun en millään banneilla ole. Ei mitään järkeä höpötyksissänne.
Motiivi puuttuu, eikä teillä kyllä minkäälaista näyttöäkään ole esittää.
...
Tiäksä tuplapatukka mikä tuossa värssyssäsi paljastaa valehtelijan? Tähän samaan jekkuun menee jokainen multinikki :wink:

---

Saanko mä kysyä mistä nämä vertaukset koiriin tulevat?
Oppenheimer on virkavallan sylikoira ja nipsunnapsu on trollikoulun rakkikoira, mitä olen viesteistänsä päätellyt.
Kumpikaan ei ole nokkela, vaan vain lojaali sisäsiistiksi opetettu.
^
Voisiko olettaa, että puolisosi käyttää myös vastaavia ilmaisuja?
..ihan niinkuin joku pikkuinen villakoiran tapainen piski, kun vähän tökkäät niin heti alkaa turpa vaahdossa räkyttäminen
Onko se jokin lepakko-juttu? - koska kaikki miehet ovat koiria tjsp?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

annaanna kirjoitti:
Su Tammi 02, 2022 6:01 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Tammi 02, 2022 4:20 pm
lgbtqai+REeee pariskunta on kyseessä, molemmilla on tusinan verran nikkejä. Toinen niistä on se butch-tyyppinen lepakko, se "mies".
Taas paistaa sinun viiteryhmäsi viestin takaa. Vainoharhaiset harhaanjohdetut.

kuulkas poijjaat, kerrataan vielä kerran. Minä en kaksoisnikkeile. Miksi ihmeessä kirjoittelisin täällä kahdella nikillä samanaikaisesti, kun en millään banneilla ole. Ei mitään järkeä höpötyksissänne.
Motiivi puuttuu, eikä teillä kyllä minkäälaista näyttöäkään ole esittää.

myönnän kyllä, että likeavirginin ja omassa kirjoitustyylissä ja viestinnässä on hämmästyttäviä samakaltaisuuksia joskus. Todella nokkelia ja riemukkaita vittuiluja Likeavirgin on viljellyt palstan vähemmän älykkäiden mielipahaksi.
Nautittavia pieniä herkkupaloja paatoksellisen öyhötyksen keskellä, jotka saavat hymyilemään.

Teidän sijassanne epäilisin kaksoisnikikseni vaikka sitä nikkiä, jolta olen tuon allekirjoitukseni kopsannut. Ei se kaksoisnikkini ollut, mutta olisi jonkinlaista järkeä epäilyn takana. Mutta liikahan se on teiltä vaadittu. Ajattelun ja erittelyn lahja.

Oppenheimer on virkavallan sylikoira ja nipsunnapsu on trollikoulun rakkikoira, mitä olen viesteistänsä päätellyt.
Kumpikaan ei ole nokkela, vaan vain lojaali sisäsiistiksi opetettu.
Koirateemassa pysyäkseni, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Kuinka nololla tavalla tuplapatukka paljasti itsensä! Sitä myötähäpeän määrää! Tuplapatukan nokkeluus on pikkunokkeluutta ja sillä ei pitkälle pötkitä. Pitää olla perspektiiviä. Mutta mitä voi vaatia, kun ainoa kirja jonka tuplis on aapisen lisäksi lukenut, on Anneli Auerin murhalesken muistelmat. Tuon patukalle niin rakkaan teoksen murhaajaleski on varustanut erityispyynnöstä tuplaomistuskirjoituksin.

Patukan pikkuruisen asunnot seinät on tapetoitu idolinsa kuvilla. Sykähdyttävin niistä (AA läpikuultavassa laamapaidassa ilman rintaliivejä, 1x2 m) roikkuu tuplan makuuhuoneessa sänkyä vastapäätä. Sen edessä tuplavirgin viettää päivittäisen "laatuaika" -hetkensä..

Ja mikä minä olen todistelemaan yleisesti tunnettuja tosiasioita kuten maapalon pyöreyttä tai ruotsalaisten homoutta. Jos joku ei ole tajunnut tuplanikkeilyäsi, niin ei se ensisijaisesti minun murheeni liene.

Joudun muuten pahoittelemaan, että kutsuin tuplista naiseksi. Kyseessä on tietenkin naisoletettu, jonka sukupuolesta ei ota pirukaan selvää. Kaikista vähiten hän itse.

JammuSetä

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Tupla-annan viesteissä on sentäs jotain järkevää joskus. Ja kirjoitusasu on looginen.

Likeövirgin taas heittää onelinereitä ja lyhyitä sisällöttömiä provoja. Lisäksi neitsyen viesteistä paistaa läpi että kirjoittaja on mies.

Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

JammuSetä kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 8:43 pm
Tupla-annan viesteissä on sentäs jotain järkevää joskus. Ja kirjoitusasu on looginen.

Likeövirgin taas heittää onelinereitä ja lyhyitä sisällöttömiä provoja. Lisäksi neitsyen viesteistä paistaa läpi että kirjoittaja on mies.
Pelkkää hämäystä. Olen oikeassa.

JammuSetä

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Viimein ylläpito heräsi

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Likavirgini bannissa, limajanita poistettu ja musta kuningatar ilmestyi. Aika väsynyttä trollausta taas

Muutaman päivän elänyt nikki ja jo nyt on poistettu kymmenen kommenttia ypn toimesta :mrgreen: :mrgreen: niin likavirginiä
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Musta Kuningatar kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 5:04 pm
Hah hah! Vihaajat ne jaksaa vihata!

Vihaatteko mustia vai antirasisteja enemmän?

Huomasin että pari räväkkää kommenttiani oli siivottu pois. Täällä näköjään pitää kirjoittaa nätisti ja kunnioittavasti!

Rasset loukkaantuuu niin herkästi. Pitää ensinnäkin luokitella oikein heidän rasisminsa. Mä olen sen verran laiska että sanon vaan kaikkia natseiksi ja katan sillä mustien- ja ruskeidenvaihaajat, antisemiitit, islamofoobikot, homofoobikot, transfoobikot, naisvihaajat ja mitä näitä nyt on. Useimmilla kun on näitä kaikkia ominaisuuksia. Kun vihaa kantaa sisällään niin runsaasti niin sitä on jaettava useille ihmisryhmille, eiks vaan.

En mä tahallaan haluaisi johdattaa keskusteluja sivuraiteelle ja rotuasioihin. Mutta jos joku sen aloittaa niin voin tulla antamaan vastakommentin. Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä. Jin ja jang, pinkkipippelit!
Sä omit mustien kulttuuria nikilläsi ja profiilikuvallasi.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Musta Kuningatar kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 5:45 pm
nipsunapsu kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 5:16 pm
Sä omit mustien kulttuuria nikilläsi ja profiilikuvallasi.
...
Olisiko heittää vielä joku lesbokommentti oheen?

Hah hah!
Ilmeisesti otit itseesi "takkufoorumin karvaisista femakkolepakoista"? Voi voi..taisi osua ja upota...
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Musta Kuningatar kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 5:04 pm
Hah hah! Vihaajat ne jaksaa vihata!

Vihaatteko mustia vai antirasisteja enemmän?

Huomasin että pari räväkkää kommenttiani oli siivottu pois. Täällä näköjään pitää kirjoittaa nätisti ja kunnioittavasti!

Rasset loukkaantuuu niin herkästi. Pitää ensinnäkin luokitella oikein heidän rasisminsa. Mä olen sen verran laiska että sanon vaan kaikkia natseiksi ja katan sillä mustien- ja ruskeidenvaihaajat, antisemiitit, islamofoobikot, homofoobikot, transfoobikot, naisvihaajat ja mitä näitä nyt on. Useimmilla kun on näitä kaikkia ominaisuuksia. Kun vihaa kantaa sisällään niin runsaasti niin sitä on jaettava useille ihmisryhmille, eiks vaan.

En mä tahallaan haluaisi johdattaa keskusteluja sivuraiteelle ja rotuasioihin. Mutta jos joku sen aloittaa niin voin tulla antamaan vastakommentin. Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä. Jin ja jang, pinkkipippelit!
Jaa, tuollainen "uusi" trolli taas rekisteröitynyt, tutun tyylistä valheita ja roskaa. Miten joku kehtaa munata itsensä tuolleisella typeryydellä. Miksiköhän ne kaikkein typerimmät kirjoitukset melkein aina tulevat foorumin vassareilta.

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Karhere »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Pe Joulu 31, 2021 11:56 am
Oman elämänsä supersankari, omien puheidensa mukaan lääkärin :D vaimo ikeavirgin, taas vauhdissa. Hän ei myöskään näytä ymmärtävän, että fasismi kuuluu sosialistien toimintatapoihin/aatteisiin, eikä sillä ole mitään tekoa yksilönvapautta arvostavan ihmisryhmän kanssa eli ei myöskään minun.
Onko se tosiaan kehunut sillä, että on lääkärin vaimo? Eihän lääkärin vaimo ole mikään titteli tai ammattinimike, nykyaikana on todella säälittävää, jos pätee puolisonsa tittelillä tai koulutuksella Suomessa, vain elämässään epäonnistuneet tekevät niin.

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Oppenheimer kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 11:34 pm
JammuSetä kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 8:43 pm
Tupla-annan viesteissä on sentäs jotain järkevää joskus. Ja kirjoitusasu on looginen.

Likeövirgin taas heittää onelinereitä ja lyhyitä sisällöttömiä provoja. Lisäksi neitsyen viesteistä paistaa läpi että kirjoittaja on mies.
Pelkkää hämäystä. Olen oikeassa.
Joo niin minäkin epäilen.
Missäs ketjussahan joku piti nimerkkiäsi Oppenheimeria merkkinä natsisympatioista, mutta en hämmästy vassarien tyhmyydelle ja tietämättömyydelle. Tunnetuin Oppenheimer Robert Oppenheimer ei todellakkan ollut tunnettu natsi sympatioista, pikemminkin päinvastoin. Johti "pikku pommin" kehitystä natseja vastaan, Saksa kerkesi kuitenkin antautua ennen pommin valmistumista, ja hänen epäillään myöhemmin luovuttaneen salaisia tietoja Neuvostoliittoon.

Joo ei kuulu aiheeseen, mutta jokaisella keskustelu foorumilla ja fasessa punavihervassarit ovat kaikista tietämättömimpiä tieteestä ja historiasta, siitä ovat hyviä esimerkkejä likevirgin ja panna-anna.

ScamJaffa
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2021 8:37 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja ScamJaffa »

Musta Kuningatar kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 5:04 pm
Hah hah! Vihaajat ne jaksaa vihata!

Vihaatteko mustia vai antirasisteja enemmän?

Huomasin että pari räväkkää kommenttiani oli siivottu pois. Täällä näköjään pitää kirjoittaa nätisti ja kunnioittavasti!

Rasset loukkaantuuu niin herkästi. Pitää ensinnäkin luokitella oikein heidän rasisminsa. Mä olen sen verran laiska että sanon vaan kaikkia natseiksi ja katan sillä mustien- ja ruskeidenvaihaajat, antisemiitit, islamofoobikot, homofoobikot, transfoobikot, naisvihaajat ja mitä näitä nyt on. Useimmilla kun on näitä kaikkia ominaisuuksia. Kun vihaa kantaa sisällään niin runsaasti niin sitä on jaettava useille ihmisryhmille, eiks vaan.

En mä tahallaan haluaisi johdattaa keskusteluja sivuraiteelle ja rotuasioihin. Mutta jos joku sen aloittaa niin voin tulla antamaan vastakommentin. Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä. Jin ja jang, pinkkipippelit!
Pidän tuosta pinkkipippeli nimityksestä, eipä ole Somali prinsessan ulosteellasi paskanruskeaksi tahrittu molo.

Ylpeästi rasisti, mielummin kuin vitun rumalla neekerihuoran kuvalla varustettu trolli :lol:
Lopetin idiooteille vittuilun turhana, se johti vain toistuviin banneihin eikä saa olmia ajattelemaan.

Vastaa Viestiin