Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikani »

Cassandra kirjoitti:
Su Tammi 30, 2022 11:35 am
poikani kirjoitti:
Su Tammi 30, 2022 5:58 am
Miksei kirjoitti:
Su Tammi 30, 2022 1:43 am
Tää ei liity tohon palvelimen kaatumiseen, vaan nimimerkki RL11/6, miksi te modet katselette sen trollaamista ja paskan jauhamista edelleen, pilaa monet ketjut sen muka hauskalla sonnalla mitä suoltaa jatkuvasti. Saa viikon tai kahden bannit, sitten pari päivää terrorisoi ketjuja tyhjän päiväisillä trollausviesteillä, saa taas parin viikon bannit ja sama ralli jatkuu ja jatkuu. Miksette vaan anna permabanneja, sillä ei ole mitään annettavaa tälle foorumille!
On pakko kommentoida tähän, että olet kyllä yksin mielipiteinesi. Kyseinen nimimerkki on yksi parhaista asioista mitä Minfolle on viime vuosina tapahtunut. Et muuten itse ole antanut paljoakaan tälle foorumille.
Poikani, sulla on ihan yhtä vähän valtaa puhua koko foorumin puolesta kuin Mikseilläkään. Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan. Mä olen samaa mieltä Miksein kanssa, joten tällä logiikalla 2/3 minfolaisista haluaa hänet pihalle. Turha, ketjuja sotkeva trolli se on, ei muuta.
Mikset puutu nimimerkin Miksei logiikkaan, että kun hän ei pidä jostakin nimimerkistä (eikös ne muuten voi sulkea pois näkyvistä?), niin se on sitten moderaattoreiden asia heittää koko nimimerkki pihalle? Kuitenkin sinulla on otsaa valittaa minulle.

Valittajat ovat eniten äänessä, kuten te kaksi. Tämän tilaston perusteella tosiaan 2/3 minfolaisista ei pidä RL11/6:sta, mutta voi voi. Saahan täällä esimerkiksi monen inhoama Likeavirgin mellastaa.
????? ?? ??????.

Dirty Cop
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Loka 12, 2018 6:04 pm

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Dirty Cop »

Vanhoja hienoja ketjuja on uteliaan kiva lukea. Sai jopa tietoja, perusteltua spekulaatiota ja mitä kaikkea.

Nykyketjut ovat täynnä öyhötystä, pelletrolleja ym. paskaa yleistä solvaamista.. Kaikki kukat saavat kuitenkin kukkia ja sitä en oikein tajua.

En näytä jakavan modejen arvomaailmaa. Ei täältä roskan seasta enää oikein mitään kiinostavaa löydy pl. otsikot eli edellytyksiä olisi.

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

poikani kirjoitti:
Su Tammi 30, 2022 10:48 pm
Valittajat ovat eniten äänessä, kuten te kaksi.
Tämä väite kaipaisi nyt perusteluja. Mä olen rekisteröitynyt tänne kaksi vuotta aiemmin kuin sä. Vajaassa 13 vuodessa olen kirjoittanut vajaat 1200 viestiä. Miksei on rekisteröitynyt pari vuotta sun jälkeen, ja hänellä on viestejä alle 100. Sulla niitä näyttää olevan melkein 7500. Että kukahan se on eniten äänessä 🤔

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikani »

Cassandra kirjoitti:
Ma Tammi 31, 2022 8:21 pm
poikani kirjoitti:
Su Tammi 30, 2022 10:48 pm
Valittajat ovat eniten äänessä, kuten te kaksi.
Tämä väite kaipaisi nyt perusteluja. Mä olen rekisteröitynyt tänne kaksi vuotta aiemmin kuin sä. Vajaassa 13 vuodessa olen kirjoittanut vajaat 1200 viestiä. Miksei on rekisteröitynyt pari vuotta sun jälkeen, ja hänellä on viestejä alle 100. Sulla niitä näyttää olevan melkein 7500. Että kukahan se on eniten äänessä 🤔
Olet oikeassa; kontekstista irrotettuna asia on juurikin noin. Tarkennan siis: Valittajat, kuten te kaksi, ovat eniten äänessä, mitä tulee toisista nimimerkeistä keskusteluun. Myöntänet, että paljon vähemmän Lautamiehet-osiossa on viestejä, joissa kehutaan toista nimimerkkiä, kuin niitä viestejä, joissa haukutaan muita. Tässäkin nimimerkki Miksei rohkaisi mielensä ja kirjoitti palstalle ainoastaan mollatakseen toista kirjoittajaa. Ei kovin rakentavaa.
????? ?? ??????.

inka
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja inka »

Se on ihan se ja sama montako viestiä kukakin on kirjoittanut.
Sillä on merkitystä onko kirjoittanut 1000 viestiä pelkkää paskaa aiheen ohi tai vaan kritisoinut muita kirjoittajia, vai onko kirjoittanut sen saman 1000 viestiä suuremmalti oikeata asiaa ketjuihin. Toisilla vaan on enemmän annettavaa foorumille kuin toisilla. Valitettavasti nämä jolla ei ole antaa mitään järkevää ketjuihin, saavat mellestää vapaasti täällä kuin pahaset kakarat.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Inka, harvinaisen totta.

Alkuvuosina jaksoi olla aktiivinen kommentoija. Nykyään lähinnä lukee muutamaa kiinnostavaa aihetta, ja niitäkin scrollaten suurimman osan viesteistä. Tätä sonnan määrää ei vain jaksa. Kommentoitua tulee lähinnä vain silloin, kun on oikeasti jotain sanottavaa, ja silloinkin yleensä odottaa hetken, jos joku muu sanoisi asian ennen mua, niin mun ei tarvi vaivautua.

Euköhän tämä asia ole nyt mun osaltani käsitelty. Poikani voi pysyä kuvitelmissaan mun suhteen. Mulla ei ole tarvetta myöntää tai kieltää hänen oletuksiaan.

annaanna

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Henkirikos Nakkilassa -ketjussa on annettu kohdistaa kiusaamista vakavampaa nikin henkilöllisyyden arvuuttelua.
Viestit olleet näkyvillä iät ja ajat.

Nyt kun on etunimeltä nikkiä arvuuteltu, kerrottu liittymisestä lapsen kautta vangittuun epäiltyyn ja kaikin tavoin, jopa väärällä etunimellä :lol: paljastettu henkilöllisyyttään, ei haittaa vaikka ylläpito jo vihdoin "siivoaisi" ketjua.
Aivan kaikki ovat lukeneet jo viestit :roll:
Että xxxxx xxxxxxllä on nikki minfossa :!:

Pari esimerkkipätkää:

-"Arvosta lastas ja pidä pääs kii kaikkien laina-autojes kanssa"

-"xxxku_xxxxxi. Muistanko väärin mutta T:n entinen tyttöystävä käytti samaa nimimerkkiä irc-galleriassa"

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja poikani »

viewtopic.php?p=1282471#p1282471

"Poistettu OT"

Kun kommentoin ketjuun, jossa jengi pätee sillä, miten he tietävät lääkäreitä paremmin jonkin vitun videopätkän perusteella ihmisen terveydentilan, että Minfohan on täynnä lääketieteen huippuasiantuntijoita, se on "off topic". Seeeeeelvä.
????? ?? ??????.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja poikani »

Vittu saatana vittu perkele.
poikani kirjoitti:
Su Kesä 26, 2022 6:11 pm
*moderoinnista keskustellaan Lautamiehissä eikä täällä. Samoin toisista nimimerkeistä keskustellaan siellä eikä täällä. Asiapitoinenkin viesti poistetaan jos se sisältää Lautamiehiin kuuluvaa tekstiä*tm
Ja tuokin poistettiin! Kirjoitin mitenkään provosoimatta, että viestini, jossa lainasin sääntöjen mukaisesti lyhentäen erästä suomalaista mediaa (taisi olla Kauppalehti) oli poistettu ilman mitään kommenttia. Kirjoitin uuteen viestiin uutisen sisällön omin sanoin (tässä vielä lyhyemmin: Venäjä on kiinalaisyrityksille niin mitätön markkina, että kiinalaisfirmoista ei ole Venäjän pelastajaksi). Tämäkin kommentti poistettiin.

Eikö sieltä saatana löydy selkärankaa myöntää, että nakkisormi osui väärään kommenttiin, eikä alustan rajoittuneisuudesta johtuen minun viestiäni voi enää palauttaa? Ei löydy, vaan seuraavakin kommentti deletoidaan.

Mistään toisista nimimerkeistä en keskustellut.

Vetäkää nyt saatana ne viimeisetkin juhannusviinanne, älkää purkako laskuhumalaanne minuun.

Mikä on se "Lautamiehiin kuuluva teksti"? Laittakaa se tähän, ja jos siihen pystytte, myönnän olevani väärässä.
????? ?? ??????.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2083
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Cassandra kirjoitti:
Su Tammi 30, 2022 11:35 am
Mä olen samaa mieltä Miksein kanssa, joten tällä logiikalla 2/3 minfolaisista haluaa hänet pihalle. Turha, ketjuja sotkeva trolli se on, ei muuta.
Sinun kannattaa ottaa äitisi muut vastaavat emakot ja laskeutua kuumailmapallolla tulivuoren uumeniin. Ei ne kudokset ja muut paskat mitä te olette kauaa sihise. Tuotatte vain hiilidioksidia ja rasitatte jätevesiverkkoa sekä järjestelmää. Kukaan ei jää kaipaamaan, eikä turhia hautamuistomerkkejä tai nimikylttejä tarvita. Ihan turhaa aloittaa mitään sädehoitoa siihen levinneeseen rintasyöpään. Lääkärillä pitäisi olla pulttipyssy. Reikä vain otsaan ja ruho pussiin ja nimi pois väestötietojärjestelmästä. Asunto jää jollekin kunnolliselle ihmiselle. Oletten jonninjoutavaa roskasakkia.

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

RL11/6 kirjoitti:
Ma Kesä 27, 2022 6:06 am
Cassandra kirjoitti:
Su Tammi 30, 2022 11:35 am
Mä olen samaa mieltä Miksein kanssa, joten tällä logiikalla 2/3 minfolaisista haluaa hänet pihalle. Turha, ketjuja sotkeva trolli se on, ei muuta.
Sinun kannattaa ottaa äitisi muut vastaavat emakot ja laskeutua kuumailmapallolla tulivuoren uumeniin. Ei ne kudokset ja muut paskat mitä te olette kauaa sihise. Tuotatte vain hiilidioksidia ja rasitatte jätevesiverkkoa sekä järjestelmää. Kukaan ei jää kaipaamaan, eikä turhia hautamuistomerkkejä tai nimikylttejä tarvita. Ihan turhaa aloittaa mitään sädehoitoa siihen levinneeseen rintasyöpään. Lääkärillä pitäisi olla pulttipyssy. Reikä vain otsaan ja ruho pussiin ja nimi pois väestötietojärjestelmästä. Asunto jää jollekin kunnolliselle ihmiselle. Oletten jonninjoutavaa roskasakkia.
Kysyisin vaan yllapidolta etta miksi yllaolevan kaltainen horina on sallittua? :?????
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Caracalla
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 5:05 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Caracalla »

Ylläpito voisi kovemmalla kädellä siivota heikkotasoisia ja lyhyitä viestejä, jotka täyttävät keskusteluketjuja ja joilla ei ole mitään annettavaa keskustelun aiheeseen. Tuore esimerkki tässä Antti Hanhivaara -ketjun sivulla 349, joka koostuu pelkästään yksirivisistä ja täysin hyödyttömistä viesteistä: https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... start=5220

Olen huomannut, että tällaiset turhat ja lyhyet viestit ovat viime vuosina lisääntyneen Minfossa. Johtunee siitä, että ihmiset selaavat nykyään palstaa mobiililaitteilla ja niillä on kunnon pöytänäppäimistöä hankalampaa kirjoittaa pitkiä viestejä. Aiheen käsittelyä tällainen kuitenkin haittaa.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja poikani »

Caracalla kirjoitti:
Pe Heinä 08, 2022 7:43 am
Olen huomannut, että tällaiset turhat ja lyhyet viestit ovat viime vuosina lisääntyneen Minfossa. Johtunee siitä, että ihmiset selaavat nykyään palstaa mobiililaitteilla ja niillä on kunnon pöytänäppäimistöä hankalampaa kirjoittaa pitkiä viestejä. Aiheen käsittelyä tällainen kuitenkin haittaa.
OT-kommentti: Ehkä laiskuuden yllättäessä voisi sitten odottaa, että pääsee sen läppärin tms. ääreen. Ei voi olla niin polttava kiire näpytellä tänne jotakin "ajatelkaa lapsia" -tasoisia viestejä tai avata ketjua pelkällä linkillä uutiseen, otsikko "Tampereella tapahtuu taas". Oletan, että enemmistöllä suomalaisista on laptop tai pöytätietokone käytössään, vähintään sitten kirjastossa.
????? ?? ??????.

VonBiden
Neuvoja-Jack
Viestit: 595
Liittynyt: La Touko 21, 2022 4:05 pm

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja VonBiden »

Kuva

Kuvassa moderaattoreille vinkki. Edellinen jostain syystä poistettiin. Tässä ketjussahan saa arvostella moderointia?

annaanna

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ylläpidon ilmoittama motto on:"Suomen lakien mukaan mennään"
:D
Selvästikään tämä ei kuitenkaan ole ylläpidon periaate, vaan motto eli hokema.

Vastaa Viestiin