Palsta luisunut lestistään?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

sikakoira kirjoitti:
Ma Elo 29, 2022 12:20 pm
Lisäisin tuohon vielä että Venäjän hyökkäys Ukrainaan johtuu yhdestä vuosisadan härskeimmästä proxy operaatiosta jonka taustalla on USA. :wink:
Ja ukrainalaisista. Ilman ukrainalaisten vainoa venäläisiä kohtaan kaikki olisi edelleen pystyssä Ukrainassa.

inka
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja inka »

On. Tästä on tullut kakaroiden ja muiden lastenmielisten leikkikenttä. Oikeastaan missään ketjussa ei ole enään asiallista keskustelua itse ketjun aiheesta, vaan vittuillaan toisille käyttäjille ja vedetään joka ketjuun mukaan kaikki mahdolliset öyhötykset. (Ja mahdottomat.)
Pää kiinni painajainen -Klamydia-

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Öyhötys ja toisille vittuilu vaan lisääntyy!

Viime aikoina on tullut paljon uusia käyttäjiä, joilla ei oo säännöt hallussa, mutta aika vapaasti savat mesoa :roll: :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

claw
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja claw »

ruusumaa kirjoitti:
Ke Tammi 04, 2023 4:56 pm
Öyhötys ja toisille vittuilu vaan lisääntyy!

Viime aikoina on tullut paljon uusia käyttäjiä, joilla ei oo säännöt hallussa, mutta aika vapaasti savat mesoa :roll: :roll:
Myös vanhojen multinikkeilijöiden työkseen trollailut (mm. neitsyt ja muut nikkinsä) ovat jatkuvaa ja ylläpito sen sallii.

Ei tätä palstaa enää pahemmin huvita seurata, ellei jotain kummallista suomessa tapahdu. No tuskin palsta minua kaipaa, enkä minä sitä!

Avatar
Miss Holmes #1
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1444
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Henkilökohtaisesti olen kyllä eniten järkyttynyt joka ketjuun tunkeutuvasta ”mamu”-väännöstä.
Henkilökohtaisesti olen omalla tavallani ”rasisti”, mutta en kuitenkaan koe ja näe jokaisessa rikoksessa ’ulkomaalaisvivahdetta’.

Kyllästyttää ihan sairaasti lukea kesken ”hyvän-hyytävän-murhan” sivukaupalla tilastojankkausta ulkomaalaisten tekemistä rikoksista.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)

-KKK-
Poliisikoira Rex
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 9:38 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja -KKK- »

Miss Holmes #1 kirjoitti:
To Tammi 05, 2023 10:04 pm
Henkilökohtaisesti olen kyllä eniten järkyttynyt joka ketjuun tunkeutuvasta ”mamu”-väännöstä.
Henkilökohtaisesti olen omalla tavallani ”rasisti”, mutta en kuitenkaan koe ja näe jokaisessa rikoksessa ’ulkomaalaisvivahdetta’.

Kyllästyttää ihan sairaasti lukea kesken ”hyvän-hyytävän-murhan” sivukaupalla tilastojankkausta ulkomaalaisten tekemistä rikoksista.
Sama juttu. Ja auta armias jos tekijä vielä sattuu olemaan ulkomaalaistaustainen.

rostedt
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Kesä 06, 2013 5:44 am

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja rostedt »

Etsivä Shitlock kirjoitti:
Ma Elo 29, 2022 11:53 am
Suutari pysyköön lestissään, kuin myös murhainfonkin pitäisi. Nyt muutamana vuotena minfoa alkanut täyttää poliittinen lätinä, mitä on palstat pullollaan ja se perinteinen minfoilu on vaarassa hukkua paskaan.
Osiossa ajankohtaista pisti silmään minfoilun kannalta sontaketjut:
Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Sanna Marin kokoomaketju
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta


Voisiko tämän tyyppiset keskustelut siirtää osioon huuhaa, jos niitä pakko minfossa käydä?
Yleisesti ottaen palstan taso on laskenut törkeästi kuin lehmän häntä alkuvuosista. Turhaa lässytystä ja jankkaamista, osan rekkautuneista länkyttäjistä voisi viskoa mäkeen. ...tai sitten vuosimaksu tänne, pääsisi ärsyttävistä mainoksistakin eroon. 50€/vuosi voisi hiukan rajoittaa kelapotilaita ja multinikkejä liittymästä sivulle.

Ja roduista puhumisen voisi bannata. Ei jaksa enää edes valkoisen heteromiehen (vaikka itsekin tätä edustan) lässytystä ja spekulaatiota aiheissa joihin se ei liity, ja sama vamma vastapuolella.

Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2413
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

rostedt kirjoitti:
Pe Tammi 06, 2023 3:16 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti:
Ma Elo 29, 2022 11:53 am
Suutari pysyköön lestissään, kuin myös murhainfonkin pitäisi. Nyt muutamana vuotena minfoa alkanut täyttää poliittinen lätinä, mitä on palstat pullollaan ja se perinteinen minfoilu on vaarassa hukkua paskaan.
Osiossa ajankohtaista pisti silmään minfoilun kannalta sontaketjut:
Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Sanna Marin kokoomaketju
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta


Voisiko tämän tyyppiset keskustelut siirtää osioon huuhaa, jos niitä pakko minfossa käydä?
Yleisesti ottaen palstan taso on laskenut törkeästi kuin lehmän häntä alkuvuosista. Turhaa lässytystä ja jankkaamista, osan rekkautuneista länkyttäjistä voisi viskoa mäkeen. ...tai sitten vuosimaksu tänne, pääsisi ärsyttävistä mainoksistakin eroon. 50€/vuosi voisi hiukan rajoittaa kelapotilaita ja multinikkejä liittymästä sivulle.

Ja roduista puhumisen voisi bannata. Ei jaksa enää edes valkoisen heteromiehen (vaikka itsekin tätä edustan) lässytystä ja spekulaatiota aiheissa joihin se ei liity, ja sama vamma vastapuolella.
AdBlockPlus

"Adblock Plus on avoimen lähdekoodin sisällönsuodatus- ja mainostenestämislaajennus Chrome-, Firefox-, Internet Explorer -, Opera-, Safari- ja Yandex-selaimiin." Lähde: netti
Nyt kun tekoäly seuloo työnhakijat, miten on varmistettu etuoikeutettujen esim. vapaamuurareiden jälkipolven pääsy työtehtäviin. Täytyykö algoritmeja muuttaa?

rostedt
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Kesä 06, 2013 5:44 am

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja rostedt »

Nice shirt kirjoitti:
Pe Tammi 06, 2023 4:19 pm


AdBlockPlus

"Adblock Plus on avoimen lähdekoodin sisällönsuodatus- ja mainostenestämislaajennus Chrome-, Firefox-, Internet Explorer -, Opera-, Safari- ja Yandex-selaimiin." Lähde: netti
Ei poista turhia länkytyksiä, joten pieni hyöty!

Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2413
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

rostedt kirjoitti:
Pe Tammi 06, 2023 5:21 pm
Nice shirt kirjoitti:
Pe Tammi 06, 2023 4:19 pm


AdBlockPlus

"Adblock Plus on avoimen lähdekoodin sisällönsuodatus- ja mainostenestämislaajennus Chrome-, Firefox-, Internet Explorer -, Opera-, Safari- ja Yandex-selaimiin." Lähde: netti
Ei poista turhia länkytyksiä, joten pieni hyöty!
Niin, ei se niihin kyllä auta.
Nyt kun tekoäly seuloo työnhakijat, miten on varmistettu etuoikeutettujen esim. vapaamuurareiden jälkipolven pääsy työtehtäviin. Täytyykö algoritmeja muuttaa?

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Tosta lisää vihamieheksi jutustakaan ei oo paljon hyötyä.

Halutessaan sen viestin voi kuitenkin lukea ja ihminen kun on utelias, niin lukeehan sen kuitenkin. :mrgreen: :mrgreen:

Pitäis olla sellanen esto kuin facessa, ettei kertakaikkiaan näe koko tyyppiä, jonka on laittanut vihamieheksi.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Pohkus
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2020 12:30 am

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja Pohkus »

rostedt kirjoitti:
Pe Tammi 06, 2023 3:16 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti:
Ma Elo 29, 2022 11:53 am
Suutari pysyköön lestissään, kuin myös murhainfonkin pitäisi. Nyt muutamana vuotena minfoa alkanut täyttää poliittinen lätinä, mitä on palstat pullollaan ja se perinteinen minfoilu on vaarassa hukkua paskaan.
Osiossa ajankohtaista pisti silmään minfoilun kannalta sontaketjut:
Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Sanna Marin kokoomaketju
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta


Voisiko tämän tyyppiset keskustelut siirtää osioon huuhaa, jos niitä pakko minfossa käydä?
Yleisesti ottaen palstan taso on laskenut törkeästi kuin lehmän häntä alkuvuosista. Turhaa lässytystä ja jankkaamista, osan rekkautuneista länkyttäjistä voisi viskoa mäkeen. ...tai sitten vuosimaksu tänne, pääsisi ärsyttävistä mainoksistakin eroon. 50€/vuosi voisi hiukan rajoittaa kelapotilaita ja multinikkejä liittymästä sivulle.

Ja roduista puhumisen voisi bannata. Ei jaksa enää edes valkoisen heteromiehen (vaikka itsekin tätä edustan) lässytystä ja spekulaatiota aiheissa joihin se ei liity, ja sama vamma vastapuolella.
Tai kertamaksu/viesti, niin ei lipsahda niin helposti jankkaamiseksi. Voisi miettiä toisenkin kerran haluanko oikeasti maksaa taas 5€ siitä että jatkan taas kolmannen viestin tätä juupas-eipäs-nahinaa, jossa arvaan jo valmiiksi vastapuolen tulevan vastauksen vastaukseeni ja ettei tilanne etenisi mihinkään uudesta viestikierroksesta. Tai nopeasti bannia jankkaamisesta. Koska se on ainakin minun heikkouteni, tekee mieli vastata toiselle vaan koska se tuntuu niin ärsyttävän tyhmältä. Nyt joihinkin kuohuttaviin aiheisiin tulee sellaista vauhtia viestiä, ettei moderoiminen ole varmaan edes mahdollista.

Kertamaksun/viesti toteutus olisi kyllä varmaan vaikeaa. Vuosimaksu olisi helpompi, kannatan. Mutta vielä enemmän kannatan ankaraa moderointia. Olen joskus määrännyt itse itseni jäähylle kun huomaan vastaavani johonkin ketjuun suurimmaksi osaksi siksi, kun ärsyttää että annetaan myllyttää ihan mitä vain paskaa. Jos vuosimaksu kirjoitusoikeuteen olisi edes lähellä nettilehden tilausta, niin keskustelut voisivat olla kiinnostavia luettavia myös kirjautumattomille. Laadukkaita ketjuja on mielenkiintoista lukea vaikkei niihin olisi itsellä mitään annettavaa=syytä kommentoida.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja palokirves »

rostedt kirjoitti:
Pe Tammi 06, 2023 3:16 pm

Ja roduista puhumisen voisi bannata.
Onko muita aiheita joista toveri rostedt haluaisi kieltää keskusteltavan?
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Avatar
Morrigan
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Tammi 31, 2013 8:35 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

-KKK- kirjoitti:
Pe Tammi 06, 2023 1:59 pm
Miss Holmes #1 kirjoitti:
To Tammi 05, 2023 10:04 pm
Henkilökohtaisesti olen kyllä eniten järkyttynyt joka ketjuun tunkeutuvasta ”mamu”-väännöstä.
Henkilökohtaisesti olen omalla tavallani ”rasisti”, mutta en kuitenkaan koe ja näe jokaisessa rikoksessa ’ulkomaalaisvivahdetta’.

Kyllästyttää ihan sairaasti lukea kesken ”hyvän-hyytävän-murhan” sivukaupalla tilastojankkausta ulkomaalaisten tekemistä rikoksista.
Sama juttu. Ja auta armias jos tekijä vielä sattuu olemaan ulkomaalaistaustainen.
Juuri tätä. Minfon vaatimustasoilla olen suvakkih*ora, vaikka kyllä koen ottavani suht realistisesti huomioon kulttuurien erot ja esiintyvyyden rikostilastoissakin. Ja kun siihen on selkeämpi syy, esim tekijä ulkomaalaistaustainen, ymmärrän että kommentit levähtävät lähinnä rasismihuuteluksi. En niistä pidä mutta ymmärrän miksi ne tällä palstalla ilmenee.

Mutta aivan julmattoman ärsyttävää kun ensin on muutama sivu huutelua kuinka tekijä oli kuitenkin joku "tumma mukasuomalainen" ja uhri oli ihan varmasti joku läski suvakkiämmä ja ihan oikein sille kun mustan makkaran houkutus vei mukanaan. Sitten tuleekin ilmi että itse asiassa tekijä olikin ihan vain perus Pekka Pelle Posiolta ja uhrikin aerobic-ohjaaja joka ei koskaan ole käynyt ulkomailla. Odottaisitte nyt edes että on joku oikea vihje että mamu ollut liikenteessä niin ette näyttäisi niin typeriltä pari päivää myöhemmin.
Watch the papers. God always stays ahead.

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Palsta luisunut lestistään?

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^No just tuo!

Melkeinpä rikos kuin rikos, ensimmäisenä kysellään, oliko mamu.

Raiskaukset on heti kättelyssä mamujen tekemiä, nuorten naisten tapot kunniamurhia ja BLAAHHH!!!

Enkä mä mielestäni oo suvakkihuora. Jos arabi tappaa, tai raiskaa, hän on mulkku.

Samaa mieltä oon suomalaisesta tekijästä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Vastaa Viestiin