voting nappi karsimaan paskaa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Peeäm
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 2:31 am

voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja Peeäm »

Luin tossa tuosta myyrmäen viimeisimmästä, ja oon pitkään ajatellut, et jokin voting nappi systeemi olisi hyvä poatauksille. Noi ketjut täyttyy ihme paskasta, aihe on poatinjakajan kuolema, niin joku kertoo harrastaneensa 4kk krav magaa ja tiputtavansa kenet vaan mamun - ei kiinnosta.

Jos sillä voting napilla lukijat voisivat äänestää relevantit ja epärelevantit postaukset ja epät olisi esim <lue tästä> napin alla piilossa tms.

🤷🏼‍♀

Pointtina, olis kiva lukea enemmän asiaa ja vähemmän turhaa paskaa.
Kiitos

Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1113
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Nykyään murha.infossa moderaattorit sallivat rasistisen paskan. Surullista mutta totta. Asialle olisi voitu tehdä jotain jo kauan sitten.

Ihan hyvä ehdotus toki mutta ei muuttaisi mitään. Loppuisi se rasistiressukoillekkin vittuilu samalla ja keskustelut siistiytyisivät asiallisiksi kuten vanhoina hyvinä aikoina jos jotain tehtäisiin. Mutta kun ei tehdä.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Mitäs jos EI ja ottaisitte sen vihamiehet- ominaisuuden käyttöön? Tekin menitte tämän nillittämisen ansiosta suoraan vihamiehiin, eivätkä reportaasinne jatkossa minulle enää näy - ellen niitä varta vasten ala avaamaan. Saumat siihen ovat todella pienet.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Peeäm
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 2:31 am

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja Peeäm »

nipsunapsu kirjoitti:
Ke Marras 23, 2022 10:34 am
Mitäs jos EI ja ottaisitte sen vihamiehet- ominaisuuden käyttöön? Tekin menitte tämän nillittämisen ansiosta suoraan vihamiehiin, eivätkä reportaasinne jatkossa minulle enää näy - ellen niitä varta vasten ala avaamaan. Saumat siihen ovat todella pienet.
Mut vihamiehet blokkaa kaikki ko käyttäjän viestit?
Mun toive olis et miinusääniä saaneet yksittäiset viestit (vs koko käyttäjä) jäisi piiloon, toki ne näkisi halutessaan klikkaamalla laajenna tms

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Muuten hyvä ehdotus, mutta kun moderaattorit eivät osaa edes korjata rikkinäistä hakua niin tällainen menee heiltä täysin yli kyllä.

Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

Peeäm kirjoitti:
Ke Marras 23, 2022 7:14 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Ke Marras 23, 2022 10:34 am
Mitäs jos EI ja ottaisitte sen vihamiehet- ominaisuuden käyttöön? Tekin menitte tämän nillittämisen ansiosta suoraan vihamiehiin, eivätkä reportaasinne jatkossa minulle enää näy - ellen niitä varta vasten ala avaamaan. Saumat siihen ovat todella pienet.
Mut vihamiehet blokkaa kaikki ko käyttäjän viestit?
Mun toive olis et miinusääniä saaneet yksittäiset viestit (vs koko käyttäjä) jäisi piiloon, toki ne näkisi halutessaan klikkaamalla laajenna tms
On käyttäjiä, joiden jotakuinkin kaikki viestit ovat rasistista paskaa eli tappio ei olisi suuri, vaikka ei näkisi mitään. Tässä voisi mainita vaikka yhden, mutta olkoon, kun itse päätti esittäytyä.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Oppenheimer kirjoitti:
Pe Marras 25, 2022 7:14 pm
On käyttäjiä, joiden jotakuinkin kaikki viestit ovat rasistista paskaa eli tappio ei olisi suuri, vaikka ei näkisi mitään. Tässä voisi mainita vaikka yhden, mutta olkoon, kun itse päätti esittäytyä.
Pistetään nyt muutama esille: luzer, karhere, marokon kallu, dr. lecter, nipsunapsu, sikakoira

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Likeavirgin kirjoitti:
La Marras 26, 2022 4:25 pm
Oppenheimer kirjoitti:
Pe Marras 25, 2022 7:14 pm
On käyttäjiä, joiden jotakuinkin kaikki viestit ovat rasistista paskaa eli tappio ei olisi suuri, vaikka ei näkisi mitään. Tässä voisi mainita vaikka yhden, mutta olkoon, kun itse päätti esittäytyä.
Pistetään nyt muutama esille: luzer, karhere, marokon kallu, dr. lecter, nipsunapsu, sikakoira
Mitäs vittua nyt horiset neitsyt :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11301
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja URSA »

Tapelkaas vähän. Ottakaa rähinäviinaa.

Votingnappi voisi olla ratkaisu monessa ketjussa huomattuun trollausongelmaan.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

URSA kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 12:51 am
Tapelkaas vähän. Ottakaa rähinäviinaa.

Votingnappi voisi olla ratkaisu monessa ketjussa huomattuun trollausongelmaan.
Mielestäni rähinänappi jonka ylenmääräinen liberaalipuolue olisi olisi vitiitun vallan mainio esimerkki demokratiasta :mrgreen:

Kannatan kaikkkea sensuuria jottta kaikki tarkoitettu toteutuu :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

claw
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: voting nappi karsimaan paskaa

Viesti Kirjoittaja claw »

URSA kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 12:51 am

Votingnappi voisi olla ratkaisu monessa ketjussa huomattuun trollausongelmaan.
Juuri niin, kuten esim. neitsyt monilla nimimerkeillään paskoo monet ketjut!

Vastaa Viestiin