Nimien julkaiseminen keskustelussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Raid kirjoitti:Vastaus loytyy taalta...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ht=#115616

RAID
Naurettavaa selittelyä. Kyseinen nimimerkki "supernovan" viesti on lähetetty sinulle ja tiedät tarkalleen, mitä on julkaistu.

Kyseinen kirjoittaja ei akkamaisuudessaan uskalla tunnustaa tapahtunutta ja kärsiä oikeutettua rangaistustaan. Koko palsta löyhkää tuollaisen raukkamaisuuden takia ja antaa huonoa esimerkkiä uusille käyttäjille. Koko palsta kärsii yhden eltaantuneen mätämunan takia. Hyi saatana sentään.

"supernova" ja "Loka" ovat rikkoneet useita sääntöjä ilman mitään rangaistusta. "supernovan" provokatoorinen käytös julkaisemalla minun hänelle lähettämäni viestejä oli jo sinällään rangaistava teko.

Kaikkein pahin on kuitenkin jo rikollisen käyttäytymisen tason täyttävä minun henkeni uhkaus, jonka "Loka" on tehnyt. Olen vakavasti harkitsemassa tutkintapyyntöä häntä kohtaan. Siis virallista. Tästä voi siis vielä tulla poliisiasia.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Maza kirjoitti:
Raid kirjoitti:Vastaus loytyy taalta...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ht=#115616

RAID
Naurettavaa selittelyä. Kyseinen nimimerkki "supernovan" viesti on lähetetty sinulle ja tiedät tarkalleen, mitä on julkaistu.
No niin.... ;-)

Asian tiimoilta minulle annettu naytto on kaikki lahetetty tuomioistuimen kasittelyyn Ja se on itsenaisesti tehnyt paatoksensa asiasta. Niin valitettavaa kuin se onkin niin TUOMIOISTUIN on paatynyt edella mainitun mukaiseen ratkaisuun.

PS. Asia on taltaosin kasitelty eli en lahde jankaamaan tai juupas eipas leikkiin. ;-)

RAID

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Tällaisille harrastus- ja puuhastelupohjalta toimiville palstoille on tyypillistä, että ennen lopullista tuhoa, moraali alkaa laskea. Tilalle tulee välinpitämättömyys ja linjattomuus. Sisäpiirin suosiminen on yksi mädännäisyyden ilmentymä. Murhainfon joutsenlaulu on nyt alkanut. Ehtoo on koittanut. Aktiivikirjoittajat ovat kadonneet kuka mistäkin syystä. Jäljelle on jäänyt ponitarhoja kerääviä keskenkasvuisia aikuisia ja koulumurhaajia ihailevia finniturpaisia pikkupaskoja. Murjainfon savuavat rauniot tutisevat. Jäljelle jää pelkkää ummehtunutta tuhkaa, jota kasaa Maza ja Pharaoh potkivat ja sylkevät sen päälle.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maza, tapat mut täällä nauruun. Voit olla varma, että jatkossa mietitään syytettä kuolemantuottamuksesta.


:lol: :lol: :lol:

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:Maza, tapat mut täällä nauruun. Voit olla varma, että jatkossa mietitään syytettä kuolemantuottamuksesta.


:lol: :lol: :lol:
Kjäh. Mazalla ei taida voimat rittää palstan tappamiseen, kun noin surkeasti valittaa.

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mazalla keikahti sitten kerrasta kuppi nurin...suuruudenhulluja fantasioita.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
Krp on tietoinen tästä palstasta. Samoin myös USA:n kansallista turvallisuutta vahtiva NSA. Jälkimmäinen johtuu Zodiac-kytkennöistä.

Palstan moraali on nyt mitattu. Täällä saa julkaista osia henkilötiedoista ja yhdistää niitä nikkeihin. Ylläpidon uhittelu, että nyt tilannetta tarkkaillaan tehostetusti on tietenkin vain uhkaus minua kohtaan, joka otin asian voimakkaasti esille. Selkkauksen käynnistäjä supernova, joka siis uskomattoman törkeästi julkaisi ko. tietoja täällä, näyttää pääsevän ilman rangaistusta. Tämä johtaa siihen, että en enää koskaan käy hänen kanssan minkäänlaista debattia enkä kommentoi hänen kirjoituksiaan. Minun näkökulmastani katsoen supernovaa ei enää ole.
En ollutkaan kuullut NSA:n tätäkin palstaa seuraavan. Muuralassa ylläpito kertoi että Zodiacista puhuminen ilmeisesti saanut NSA:n kiinnostumaan.

Käytöksestäsi ja sitä vuosia seuranneena saa helposti sen kuvan että puhut totta vain jotta saisit uskottavuutta valehtelulle.

Äläkä muuten oleta että minä pitäisin sinua olemattomana vaan tulen jatkossakin puuttumaan jos juttusi alkavat mennä liikaa paskan puhumisen puolelle.

Eikähän "sinun" tarvitse minulle kommentoida, sen voi tehdä "joku muu". Näin se on toiminut ennenkin.

Aika huvittava tuo väite että minulla olisi tällä palstalla jotain auktoriteettiä jonka ansiosta minua ei uskallettaisi bannata.

Minut on mm. ylläpidon taholta nimetty jo bulvaaniksi.

(Tämä on mielenkiintoista koska koko ajan kerroin ketä lainaan (Urho), mistä lainaan (omasta sähköpostistani) ja kenen luvalla lainaan (meilaajan eli Urhon). Tämä on mielenkiintoista jo siksi että bulvaani määritellään hiukan toisin. Esim. netistä kopipeistasin tämmöisen ja jos joku on eri mieltä sanan merkityksestä niin kertokoon:

bulvaani näennäistoimija; (metsästäjän käyttämä) houkutuslintu, -kuva ¶ Bulvaani toimii näennäisesti ja muodollisesti itsenäisesti esim. ostajana tai myyjänä mutta toimii todellisuudessa toisen, salassa pysyttelevän henkilön tai yrityksen lukuun. Usein järjestely tehdään siksi, että todellisen toimijan suorittamana kauppa tms. olisi laiton tai arveluttavaa, ja laittomaksi se saatetaan tulkita bulvaanin kautta tehtynäkin. Bulvaania voisi kutsua valeostajaksi tai -myyjäksi.)

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kalessin kirjoitti:mazalla keikahti sitten kerrasta kuppi nurin...suuruudenhulluja fantasioita.
:shock: 8) :lol: Jepjep, siltähän tämä alkaa näin sivullisen silmissä näyttää... Kelpaisinkohan mäkin jo "sisäpiirin", kun en tunnistanut itseäni noihin ponikerholaisiin/kouluammuskelijaihailijoihinkaan kuuluvaksi? :wink:

-edelleenkään en aio lukea Bodom-ia-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^niin, en tiedä...hmm...mietin itsekin, että mitä sorttia sitä nyt ollaan, kun en kerää poneja enkä diggaa kouluammuskelijoista...jos ei kuuluta sisäpiiriin (jonne siis maza ilmeisesti lukee itsensä kuuluvaksi) niin ollaanko me sitten jotain onnettomia notkujia tms?

aktiivikirjoittajia me tuskin ollaan, kun maza kertoi niiden jo jättäneen palstan...niin, että mitä me sitten ollaan? identiteettikriisiähän tässä alkaa pukata, kun en tiedä olenko muna vai kana!!!! :lol: :roll:
_________________
"It´s better to ask forgiveness than permission"
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^^&^Paatuneita palstalaisia, joita tarvitaan AINA.

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

No mulla on kyllä yks tinasotilas, tommonen Napoleonin kiväärimies joka rientää itää kohti reippain mielin. Se on ihan hopeanhohtoinen vaikka on ihan tinaa vaan mutta rakas mulle silti. Sain sen vaihtarina jostain joka ei kai ollu poni?

Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Maza kirjoitti:Jäljelle on jäänyt ponitarhoja kerääviä keskenkasvuisia aikuisia ja koulumurhaajia ihailevia finniturpaisia pikkupaskoja.
Ai sinäkö se olit, joka kävi meille chatissa huutelemassa? :lol: :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^^^^
Hiphei mikä keskustelu....
Kerronksmääkin mitä tiedän!!

Mä en tiedä mistään yhtään mitään :lol: :lol: :lol: 8)
Totuus on tarua ihmeellisempää

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

näkemiin

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Lopetan tällä palstalla. (hurraahuutoja.. :D )

Ainakin kesäksi. En koskaan sano ”en koskaan”. Voihan olla että minulla on täällä taas jokin intressi syksyllä.

Lopettamiseni johtuu siitä että en enää luota Murhainfon ylläpidon kykyyn ja haluun suojata yksityisyyttä tällä palstalla.

Mutta nyt haluan kiittää hyvästä seurasta muutamaa minfon ihanaa naista: Maija Turjukka, Kylli, Loka, Kalessin. Suvituulen minä kutsun kuulen ja jos näen teidät jossain laiturilla ulappaa ihailemassa, niin vien teidät mielelläni risteilylle laivallani.

Ja jos sitten Urho taas soittaa ja kertoo olevansa Novan pikku paatilla merihädässä, niin herrasmiehenä hinaan sen tietenkin maihin.

Näillä lohduttavilla sanoilla haluan toivottaa kaikille muillekin minfolaisille mukavaa kesää! :wink:
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Heinä 27, 2008 11:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh. <3 Kiitos. Palataan syksyllä, toivon mukaan. Ja kerros Mazalle terveisiä etten ampumaan ole tulossa, mutta saatan piipahtaa kesällä kun olen siellä suunnalla. Toivottavasti kumpikin hymyilee tällä kohtaamisella.

Vastaa Viestiin