Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Hank Voight kirjoitti: Ma Maalis 11, 2024 2:35 am
Knobster kirjoitti: Ma Maalis 11, 2024 1:53 am Miksi joku palstan rasisti ja idioottimainen huutaja olisi minulle mitenkään kiinnostava tai "tärkeä"?

Miksi miettisin agressiivisia hulluja? En jaksa teidän tekstejänne, enkä mieti tai muista niitä. Asia selvä?
Koita nyt jumalauta ymmärtää, että mä en ole missään huudellut rasistisia kommentteja. Ei vaan millään mene jakeluun? Kyllä on pakko olla kova pää.

On täällä kaikenlaisia kirjoittajia ollut, mutta ei kyllä ainuttakaan niin yksinkertaisen tyhmää kuin sinä. Sillä et vaan kerta kaikkiaan tajua yksinkertaistakaan asiaa, kunhan mylvit älyttömyyksiä.
Noh... voit ihan rauhassa jatkaa itsellesi valehtelua. Ei minulla edes sinua vastaan mitään paskempaa ole. Et ole palstan pahimpia. Ota ihan rauhassa?

En kuitenkaan kutsu sinua enää rasistiksi ilman syytä jos olen sattumalta niin joskus tehnyt. Ok?
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1619
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ei vittu. Joko mä oon piilokamerassa tai sitten tuo Knopsteri on huonosti koodattu botti.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2508
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Knobster vaan jatkaa vajakkeja kommenttejaan, eikä ylläpito puutu
Knobster kirjoitti: Su Huhti 14, 2024 9:04 am Miten tämä nyt menee teillä matukiimailijoilla kun uhrikin oli ns. maahantunkeutunut mikä lie. Lerpahtiko kiima vai lisääkö tämä tieto nyt kiihotusta kuten Porin tapauksessa jossa ammuttiin lapsi?
Vastaavia oli eilen monia

*Jos viestit ovat palstan sääntöjen vastaisia ne voi helposti vasikoida*tm
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Vastaa Viestiin