Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Asiallinen teksti Gurneylta. Sen verran voisin sitä tarkentaa, että ei nuo Knobsterin mauttomuudet suinkaan rajoitu Lautamies-osastolle, vaan kyllähän tuo pistelee alatyylisiä täyslaidallisia muillakin osastoilla. Eikä kurasatsin saamiseen vaadita kuin se, että mielipide ei tuota nulikkaa miellytä.

Kyllä mä ihan oikeasti haluaisin ylläpidolta kommentin siihen, että miksi jatkuvaa räävitöntä kirjoittelua suvaitaan. Kyllä mun mielestä kuittailla voi tyylikkäästikin.

Ja kun lapsellista vittuilua tavallaan suvaitaan Lautamiesten ulkopuolellakin. Isoimmat törkeydet vaan suditaan punakynällä piiloon.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2508
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Gurney »

^
Nimenomaan, kuten tämä koko ketju kertoo, Knobster arvostelee vain omasta agendastaan poikkeavia mielipiteitä, mitään muuta antia hän ei palstalle tuo.

Muualle kuin Lautamiesosioon kirjoitetut oksennukset yleensä poistetaan, joten niitä ei voi tähän kopioida.

Itse myös kaipaisin yp:n kommentteja, miksi tällaista kirjoittelua suvaitaan edes tässä osoissa
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mikäs ihme tällainen härveli on? Legendaarisen putsarin manttelinperijäkö?

Ainakin laadukasta matskua tuottaa. Samoin kuin käsittääkseni tuotti putsarikin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Gurney kirjoitti: To Helmi 29, 2024 9:53 pm ^
Nimenomaan, kuten tämä koko ketju kertoo, Knobster arvostelee vain omasta agendastaan poikkeavia mielipiteitä
Katos miten se reagoi kun sanoo sen kirjoittelevan niin törkeitä, ettei muilla foorumeilla kauaa pysyisi:
Knobster kirjoitti: Ma Maalis 04, 2024 3:37 am
Hank Voight kirjoitti: Ma Maalis 04, 2024 3:02 am
Joku tuollainen Knobster esimerkiksi ei kirjoittelisi noille mun tuntemille areenoille riviäkään. Tai no kirjoittaisi se kaksi, ensimmäisen ja viimeisen.
Kirjoittelen kyllä muuallekkin mutta siellä sattuu olemaan ihmisiä jotka osaavat keskustella asiallisesti.

Et voi oikeasti luulla että tuo Halla-ahon opettama uhrautuminen toimii jonain puolustuksena tuohon paskaan mitää suollatte? Sitähän Jussi juuri teki aivan vasta helvetin turhan koomikon takia. Idiootit. Ja samaa tekin yritätte kun ette ymmärrä että sitä saa takaisin myös miten kohtelee muita. Ja sitä samaa se pelikirjanne on ollut aina. Tiedät varmaan isämmmmaaalisena nämä vanhat sanonnat? Ei tämä kejtu ole edes minusta. Eikä sinusta.

Haistele pierujasi toisaalla. Täällä pitäisi keskustella rikoksista. Harmi että niistä ei ENÄÄ voi keskustalla asiallisesti. Ihmiset välttävät tätä sontaläjää kaltaisiesi takia.
Mitä tuollaiseen voisi edes vastata?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Tuossa viestissähän jolla sinulle vastasin ei mitään valheellista ollut. Totuus teidän lahkonne kirjoittelusta. Jos siitä pitää uhriutua niin senkus vaan :) Lähinnä koomista.

Loukkavaan persusävyyn se toki oli kirjoitettu.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Knobster kirjoitti: Ma Maalis 04, 2024 1:41 pm Tuossa viestissähän jolla sinulle vastasin ei mitään valheellista ollut. Totuus teidän lahkonne kirjoittelusta. Jos siitä pitää uhriutua niin senkus vaan :) Lähinnä koomista.

Loukkavaan persusävyyn se toki oli kirjoitettu.
Miten mun kirjoitukset liittyy Halla-ahoon? Entä johonkin lahkoon?

Äläkä turhaan pelkää, että olisit loukannut. En mä sun puheista loukkaannu, ihan sama mitä kirjoitat. Mut jos edes yrität, niin yritä jutuilla jotka mun kirjoituksiin liittyy. Edes etäisesti.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Elpram
Neuvoja-Jack
Viestit: 511
Liittynyt: Su Syys 20, 2015 10:12 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Elpram »

Ulisee yhdenvertaisuuden perään - korostaa ihmisten eriarvoisuutta kaikista eniten.

Tähän kiteytyy kaikkien wokefeministivihervassariöyhöttäjätransujen toimintamalli, jota Knobsteri vetää ja edustaa ylivertaisesti. Ei vaan hällä omat aivot riitä näkemään omaa napaa pidemmälle. Haukkuu muita ihmisiä heidän mielipiteidensä, puolueensa, perimänsä tai kulttuurinsa vuoksi ala-arvoiseen tyyliin samalla kun valittaa, että joku uskaltaa puhua faktoista joidenkin toisten ihmisryhmien kohdalla. Noloa toimintaa.

Knobster on edelleenkin rasittavin käyttäjä siksi, että hän puuttuu viestien sisältöön, eikä aivokapasiteetti riitä keskustelemaan itse ketjun aiheesta. Hänelle tärkeämpää on vain päästä haukkumaan muita, tai siis heitä, jotka ovat eri mieltä jostain.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Knobster kirjoitti: Ma Maalis 04, 2024 1:41 pm Tuossa viestissähän jolla sinulle vastasin ei mitään valheellista ollut. Totuus teidän lahkonne kirjoittelusta. Jos siitä pitää uhriutua niin senkus vaan :) Lähinnä koomista.

Loukkavaan persusävyyn se toki oli kirjoitettu.
Älä taas itse uhriudu knobster, sinun ja lahkosi valheelliset, lapselliset ja typerät kirjoitukset ovat todella ala-arvoisia. Olet todella sairas valehteleva vihan- ja vastakkain asettelun lietsoja.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Elpram kirjoitti: Ma Maalis 04, 2024 11:45 pm Ulisee yhdenvertaisuuden perään - korostaa ihmisten eriarvoisuutta kaikista eniten.

Tähän kiteytyy kaikkien wokefeministivihervassariöyhöttäjätransujen toimintamalli, jota Knobsteri vetää ja edustaa ylivertaisesti. Ei vaan hällä omat aivot riitä näkemään omaa napaa pidemmälle. Haukkuu muita ihmisiä heidän mielipiteidensä, puolueensa, perimänsä tai kulttuurinsa vuoksi ala-arvoiseen tyyliin samalla kun valittaa, että joku uskaltaa puhua faktoista joidenkin toisten ihmisryhmien kohdalla. Noloa toimintaa.

Knobster on edelleenkin rasittavin käyttäjä siksi, että hän puuttuu viestien sisältöön, eikä aivokapasiteetti riitä keskustelemaan itse ketjun aiheesta. Hänelle tärkeämpää on vain päästä haukkumaan muita, tai siis heitä, jotka ovat eri mieltä jostain.
Tämä, kuvaat todella osuvasti knobsteria, valitettavasti netti on täynnä tuollaisia knobstereita, joiden tiedot, taidot ja osaaminen eivät riitä asialliseen keskusteluun. Miksiköhän nuo "knobsterit" ovat melkein aina vassareiden tai vihreiden kannattajia.
Paikalla
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3152
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lopettakaa hyvät ihmiset knobsterin arvostelu.
Pitaa pahaa han on teille tehy
it's my car !
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Karhere »

CharlesBronson kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 9:35 pm Lopettakaa hyvät ihmiset knobsterin arvostelu.
Pitaa pahaa han on teille tehy
Ai jaa, knobsteria ei saisi mielestäsi arvostella, vaikka se itse arvostelee, valehtelee ja haukkuu muita. Ei sinun charles tarvitse uhritua knobsterin puolesta, kyllä se tekee sen aivan itse,
Paikalla
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3152
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Karhere kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 9:41 pm
CharlesBronson kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 9:35 pm Lopettakaa hyvät ihmiset knobsterin arvostelu.
Pitaa pahaa han on teille tehy
Ai jaa, knobsteria ei saisi mielestäsi arvostella, vaikka se itse arvostelee, valehtelee ja haukkuu muita. Ei sinun charles tarvitse uhritua knobsterin puolesta, kyllä se tekee sen aivan itse,
Mene sinä homo sinne Venäjälle arvostelemaan.
it's my car !
claw
Poliisikoira Rex
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja claw »



Ei pitäisi alentua tuohon kommentoimaan mutta jotain yhteneväisyyksiä huomaa tuon ja knobberin välillä!
Paikalla
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3152
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

claw kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 10:16 pm

Ei pitäisi alentua tuohon kommentoimaan mutta jotain yhteneväisyyksiä huomaa tuon ja knobberin välillä!
Kyllä, kyllä, joorinäin, arvon nettietsivä!!!!!!!!!!!!!111111111111
Olen Knobster, ainoa oikea Knobster.
Miksi oletat minun olevan joku vitun CharlesBronson?
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Nyt se korkki kiinni, mies.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin