Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Uskotko tai otatko tosissasi sikakoiran venäjä/Ukraina - postaukset?

Kyllä
12
13%
En
29
33%
Pidän niitä naurettavina
48
54%
 
Ääniä yhteensä: 89

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10720
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja damfin »

Ihan mielenkiinnosta olisi hauska saada jonkinlainen käsitys siitä onko murha.info hedelmällinen palsta sikakoiran postauksille vai meneekö hänen sitkeä puurtamisensa pahasti hukkaan täällä, joten äänestetään asiasta, jos ylläpito sen sallii :D
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Oh, olen otettu :lol:

En äänestänyt itseäni :wink:
Viimeksi muokannut sikakoira, To Elo 31, 2023 11:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Don MC

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Äänestin ”En”. En pidä niitä naurettavina, koska ne ovat säälittäviä.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10720
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira kirjoitti: To Elo 31, 2023 11:13 pm Oh, olen otettu :lol:

En äänestänyt itseäni :wink:
No ethän toki, ihan vaan sattumalta tuli kyllä ääni samaan aikaan sinun postauksesi kanssa :mrgreen:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10720
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja damfin »

No eihän tuo sikakoiran ahkera puurtaminen ole ihan hukkaan mennyt, jopa 16% tähän mennessä äänensä antaneista uskoo sikakoiran höpinöitä, toki pitää muistaa että noista 4:stä höpinöihin uskovista vähintään yksi on sikakoira itse :D
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

damfin kirjoitti: La Syys 02, 2023 1:18 am No eihän tuo sikakoiran ahkera puurtaminen ole ihan hukkaan mennyt, jopa 16% tähän mennessä äänensä antaneista uskoo sikakoiran höpinöitä, toki pitää muistaa että noista 4:stä höpinöihin uskovista vähintään yksi on sikakoira itse :D
Hihi no nämäpä ovat ihan suuntaa antavia kokeita ei siinä mitään ja kertovat siis ihmisten reaaliaikaisesta hahmottamisesta jotain. :wink:

En odota mitään tällaisilta kokeilta koska tiedän olevani liian viisas teikäläisten kelkkaan :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10720
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira kirjoitti: La Syys 02, 2023 1:29 am
damfin kirjoitti: La Syys 02, 2023 1:18 am No eihän tuo sikakoiran ahkera puurtaminen ole ihan hukkaan mennyt, jopa 16% tähän mennessä äänensä antaneista uskoo sikakoiran höpinöitä, toki pitää muistaa että noista 4:stä höpinöihin uskovista vähintään yksi on sikakoira itse :D
Hihi no nämäpä ovat ihan suuntaa antavia kokeita ei siinä mitään ja kertovat siis ihmisten reaaliaikaisesta hahmottamisesta jotain. :wink:

En odota mitään tällaisilta kokeilta koska tiedän olevani liian viisas teikäläisten kelkkaan :mrgreen:
Kokeen tarkoitushan oli se että sinä näkisit siitä jonkinlaisen suuntaa antavan tiedon sille tuottaako tuo tuntikausia vievä päivittäinen uurastuksesi minkäänlaisia tuloksia vai meneekö se suurimmalta osin hukkaan, viisas henkilö voisi tuosta ottaa jotain oppia niin että voisi joko parantaa postaustensa laatua tai sitten kohdistaa ne johonkin otollisemmalle alustalle. :D
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Hyvältä näyttää eli kaikki eivät sentään ole aivan propagandan uhreja :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8155
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Pakkohan tähän oli vastata tuo "pidän niitä naurettavina" -kohta.

Olen saanut monet huvit venäjäfanien tavasta luoda Venäjästä vieläkin naurettavampaa kuvaa. En pystyisi kyllä itse parempaankaan.

Eilenkin saimme nauttia ennustuksista joissa Venäjä aikoo lähteä sitten hyökkäämään kunhan kelit ovat siihen ensin mahdollisimman sopimattomat. Tänään sitten sai naureskella jutuille jossa sanottiin että Venäjä olisi kyllä saanut Ukrainan voitettua hyvin nopeassa ajassakin, mutta jostakin käsittämättömästä syystä kuitenkin tarkoituksellakin valitsi sitten tavan jolla ei ole ollutkaan muuta kuin vaikeuksia kaataa sitä Ukrainaa. :lol:

Kiitos!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Virdon kirjoitti: La Syys 02, 2023 8:03 pm Pakkohan tähän oli vastata tuo "pidän niitä naurettavina" -kohta.

Olen saanut monet huvit venäjäfanien tavasta luoda Venäjästä vieläkin naurettavampaa kuvaa. En pystyisi kyllä itse parempaankaan.

Eilenkin saimme nauttia ennustuksista joissa Venäjä aikoo lähteä sitten hyökkäämään kunhan kelit ovat siihen ensin mahdollisimman sopimattomat. Tänään sitten sai naureskella jutuille jossa sanottiin että Venäjä olisi kyllä saanut Ukrainan voitettua hyvin nopeassa ajassakin, mutta jostakin käsittämättömästä syystä kuitenkin tarkoituksellakin valitsi sitten tavan jolla ei ole ollutkaan muuta kuin vaikeuksia kaataa sitä Ukrainaa. :lol:

Kiitos!
Uskon kyllä hyvinkin ettet parempaan kykene . Lähinnähän kommentointisi on ollut lällällää tasoa ja uskomatonta inttämistä alusta lähtien :lol:

Jaksat kuitenkin kaikki yöt kukkua jauhamassa sitä itseään :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8155
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja Virdon »

sikakoira kirjoitti: La Syys 02, 2023 8:07 pmJaksat kuitenkin kaikki yöt kukkua jauhamassa sitä itseään :wink:
Lisätäänpä tällainenkin siihen hauskojen juttujen runsaaseen listaan. Huvittavaa kun aletaan muita kritisoimaan sellaisesta mitä itse jatkuvasti tehdään. :lol:

Mutta jatkakaa hyvää työtänne Venäjän naurunalaiseksi saattamisessa!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Virdon kirjoitti: La Syys 02, 2023 8:12 pm
sikakoira kirjoitti: La Syys 02, 2023 8:07 pmJaksat kuitenkin kaikki yöt kukkua jauhamassa sitä itseään :wink:
Lisätäänpä tällainenkin siihen hauskojen juttujen runsaaseen listaan. Huvittavaa kun aletaan muita kritisoimaan sellaisesta mitä itse jatkuvasti tehdään. :lol:

Mutta jatkakaa hyvää työtänne Venäjän naurunalaiseksi saattamisessa!
Nih :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 464
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Kuinka vanha olet sikakoira.Voisitko kertoo rehellisesti.Mä oon jo yli 60:nen.
Voisin kertoa millainen "ihmemaa"Tämä Neuvostoliitto oli,ja miten se eroaa venäjästä.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

sikapäivät2020 kirjoitti: La Syys 02, 2023 8:49 pm Kuinka vanha olet sikakoira.Voisitko kertoo rehellisesti.Mä oon jo yli 60:nen.
Voisin kertoa millainen "ihmemaa"Tämä Neuvostoliitto oli,ja miten se eroaa venäjästä.
Mää oon vähän vireemmässä kunnossa ku sä :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 464
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

sikakoira kirjoitti: La Syys 02, 2023 9:30 pm
sikapäivät2020 kirjoitti: La Syys 02, 2023 8:49 pm Kuinka vanha olet sikakoira.Voisitko kertoo rehellisesti.Mä oon jo yli 60:nen.
Voisin kertoa millainen "ihmemaa"Tämä Neuvostoliitto oli,ja miten se eroaa venäjästä.
Mää oon vähän vireemmässä kunnossa ku sä :wink:
Näin aattelin.Jouduin jo muksuna pakosta mukaan vanhempien neuvostoliitto ihannointiin.Vaikka jo silloin koetin sanoa,ja myöhemmin vieläkin enemmän.Eivät mitkään edes faktat, kääntäneet vanhempien päätä.Olisipa isä nyt näkemässä tämänhetkisen tilanteen.Veikkaisin että kommentti oli jotain näin.Ei olisi länsimaiden pitänyt puuttua asioiden kulkuun.
Vastaa Viestiin