Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 533
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Millavaan kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 11:08 am En oo vieläkään poistunut. Olin lepositeissä ylläpidon toimesta ja oon mielestäni järkiintynyt sinä aikana
VastarannanKiiski kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 3:23 pm Yritin tätä sulle sanoa jo jauan sitten, kun aika avoimesti kertoit asioistasi. Kerroit niin paljon, että sinut tuntevat ihmiset kyllä sinut tunnistavat.
Millavaan kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 3:50 pm Rauhoituin jo. Oon yrittänyt hakea ja saanutkin ammattiapua niin mitä enemmän mulle yritettiin puhua järkeä niin aloin protestoida että pakko löytää joku sosiopaatti äkkiä jotta mun ei tarvi muuttua. Mut se meni ohi jo. Ai niin ja oksensin taas bussiin.
aivoriihi kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 4:02 pm Here we go again :lol: .
Milla rauhoittui, kun oli bannissa. Milla tuli takaisin ja kertoi järkiintyneensä. Järkiintyminen tarkoittaa sitä, ettei liiaksi kerro omia asioitaan täällä eikä kuolaa maikolpenttilöiden perään. Milla jatkaa kertomista omista asioistaan, vaikka muut varoittelevat. Milla oksentaa bussin lattialle. Milla kertoo taas itsestään asioita, joista hän on tunnistettavissa. Komppaan aivoriihiä.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Nii. Välttelen mustalaisbussikuskeja kun mulla on vahva tunne että nää jutut on helppo yhdistää muhun ja olis se ihme jos näitä ei olis luettu kun yhtäkkiä kaikki kaveriehdotiksetkkn on mustalaisia joita en tunne .
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2440
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Millavaan kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 5:47 pm Nii. Välttelen mustalaisbussikuskeja kun mulla on vahva tunne että nää jutut on helppo yhdistää muhun ja olis se ihme jos näitä ei olis luettu kun yhtäkkiä kaikki kaveriehdotiksetkkn on mustalaisia joita en tunne .
Viisas ratkaisu.
Kohta sulla on oikeasti niitä kaipaamiasi sosiopaatteja ovella jonossa valittavaksi asti. Päädyt pian pieksettäväksi ja pahimmillaan jonkun lähisuhdeväkivalta/henkirikosketjun aiheeksi tänne.
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Collie »

Millavaan kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 5:47 pm Nii. Välttelen mustalaisbussikuskeja kun mulla on vahva tunne että nää jutut on helppo yhdistää muhun ja olis se ihme jos näitä ei olis luettu kun yhtäkkiä kaikki kaveriehdotiksetkkn on mustalaisia joita en tunne .
Eihän tuo ole ollenkaan hankalaa. En ole ikinä nähnyt mustalaista bussikuskina. Tai oikeastaan missään töissä. Ja tämä ei nyt ole mitään 'rasismia' vaan fakta.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Collie kirjoitti: Ke Marras 29, 2023 10:18 pm
Millavaan kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 5:47 pm Nii. Välttelen mustalaisbussikuskeja kun mulla on vahva tunne että nää jutut on helppo yhdistää muhun ja olis se ihme jos näitä ei olis luettu kun yhtäkkiä kaikki kaveriehdotiksetkkn on mustalaisia joita en tunne .
Eihän tuo ole ollenkaan hankalaa. En ole ikinä nähnyt mustalaista bussikuskina. Tai oikeastaan missään töissä. Ja tämä ei nyt ole mitään 'rasismia' vaan fakta.
No usko nyt vaan että niitä on monta.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Jane T »

^
Lopeta nyt jo tuo saman jauhaminen!
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Ei mulla kyllä oo tän nimimerkin kanssa täällä enää tulevaisuutta koska en voi edes asiallisesti enää mihinkään kommentoida kun on niin paljon vihaajia enkä toisaalta ihmettele. Tarvis jaksaa tehdä uusi mutta en keksi mitään hyvää ja varmaan mut pian taas tyylistä tunnistaa
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Millavaan kirjoitti: Su Joulu 03, 2023 1:02 pm Ei mulla kyllä oo tän nimimerkin kanssa täällä enää tulevaisuutta koska en voi edes asiallisesti enää mihinkään kommentoida kun on niin paljon vihaajia enkä toisaalta ihmettele. Tarvis jaksaa tehdä uusi mutta en keksi mitään hyvää ja varmaan mut pian taas tyylistä tunnistaa
Anna vihaajien vihata. Se on vain koomista kun äkisevät pää punaisena. Mukavampi sun hassuja höpinöitä on lukea kuin tuota muna pystyssä kiljuttua rasistista älämölöä jota yritetään tunkea jokaiseen ketjuun koska MESTARI käskee.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kukaan ei käsittääkseni vihaa Millaa, monet vaan ovat ottaneet asiakseen kantaa valtavasti huolta Millasta. Ottakaas nyt ihan rauhallisesti itse kukin. Antaa Millan höpötellä mitä höpöttelee, ei tää niin vakavaa ole.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1952
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Hank Voight kirjoitti: Su Joulu 03, 2023 5:27 pm Kukaan ei käsittääkseni vihaa Millaa, monet vaan ovat ottaneet asiakseen kantaa valtavasti huolta Millasta. Ottakaas nyt ihan rauhallisesti itse kukin. Antaa Millan höpötellä mitä höpöttelee, ei tää niin vakavaa ole.
Niin, vaikea häntä nyt on mitenkään vihata. Joihinkin älyttömyyksiin on vaan pakko tarttua joskus, ja korjata väärää tietoa. Mutta eipä siihen kukaan tietenkään pakota.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 464
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Sienisalaatti kirjoitti: Ma Joulu 04, 2023 11:59 am
Hank Voight kirjoitti: Su Joulu 03, 2023 5:27 pm Kukaan ei käsittääkseni vihaa Millaa, monet vaan ovat ottaneet asiakseen kantaa valtavasti huolta Millasta. Ottakaas nyt ihan rauhallisesti itse kukin. Antaa Millan höpötellä mitä höpöttelee, ei tää niin vakavaa ole.
Niin, vaikea häntä nyt on mitenkään vihata. Joihinkin älyttömyyksiin on vaan pakko tarttua joskus, ja korjata väärää tietoa. Mutta eipä siihen kukaan tietenkään pakota.
Tiukkapipoista porukkaa täällä.Ennenkaikka kaikkitietävää.Milla jos kerran haluut savukikkeliä,pidä se omana tietona.Mutta älä tule sitä tänne kertomaan.Täällä on liian paljon kateellisia :mrgreen:
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Collie »

sikapäivät2020 kirjoitti: Ma Joulu 04, 2023 6:13 pm Tiukkapipoista porukkaa täällä.Ennenkaikka kaikkitietävää.Milla jos kerran haluut savukikkeliä,pidä se omana tietona.Mutta älä tule sitä tänne kertomaan.Täällä on liian paljon kateellisia :mrgreen:
Eikös se sanonut että pelkää noita nykyään ja aiemmin että oli yrjökin lentänyt dösään. Ja Tampereella pelottaa niin ettei uskalla enää liikkua pimeällä ulkona.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Niin no kyllä oon vaan huomannut että tää on niin rasistinen paikka että heti vasikoidaan jos millään tavalla oot sitä vastaan. Mut ihan sama. Ja joku tällä foorumilla ei anna mun kirjoittaa enää mitään. Kerran siihen taksisurmaan kommentoin täysin asiallisen ja aiheeseen liittyvän kommentin en muuta niin sekin oli vasikoitu. En voi enää mitään kirjoittaa. On muitakin kertoja. Se on varmaan joku tietty mut en tiiä kuka.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5042
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Otatkohan Millavaan tämän keskustelufoorumin vähän liian henkilökohtaisesti.

Toinen juttu on, että ei kannata kertoa liian paljon itsestään täällä. Olet ollut tosi hyvällä asialla kun olet esimerkiksi raportoinut henkilöstä SL täällä, mutta samalla sinut on tunnistettu (tästähän on jo aikaa mutta muistelisin näin). Minä en tietenkään tiedä kuka olet, eikä se minulle kuulukaan tietää.

Mikäs minä olen neuvomaan, mutta jos olisin sinun kengissäsi niin saattaisin yrittää etäännyttää itseäni tältä foorumilta. Pitäisin kunnon tauon ja palaisin ehkä uudestaan eri nimimerkillä, ja yrittäisin jatkossa olla paljastamatta liikaa itsestäni. Tsemppiä sulle 8)
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Hermione kirjoitti: Ti Joulu 05, 2023 4:21 pm Otatkohan Millavaan tämän keskustelufoorumin vähän liian henkilökohtaisesti.

Toinen juttu on, että ei kannata kertoa liian paljon itsestään täällä. Olet ollut tosi hyvällä asialla kun olet esimerkiksi raportoinut henkilöstä SL täällä, mutta samalla sinut on tunnistettu (tästähän on jo aikaa mutta muistelisin näin). Minä en tietenkään tiedä kuka olet, eikä se minulle kuulukaan tietää.

Mikäs minä olen neuvomaan, mutta jos olisin sinun kengissäsi niin saattaisin yrittää etäännyttää itseäni tältä foorumilta. Pitäisin kunnon tauon ja palaisin ehkä uudestaan eri nimimerkillä, ja yrittäisin jatkossa olla paljastamatta liikaa itsestäni. Tsemppiä sulle 8)
Peesaan tätä. Milla on jakanut niin paljon tietoa itsestään että oli lastenleikkiä löytää hänen fb profiilinsa. Ja jos minä sohvadekkari siinä onnistuin niin varmaan myös joku ikävä ihminen voi tehdä saman. Itse jo pyyhin muistini tyhjäksi.
Vastaa Viestiin