Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Ihanko te tosiaan ootte löytäneet mut FB:sitä tän perusteella? Ja nyt on jollain jo mun puhelinnumerokin kun annoin jollekin joka esitti olevansa toimittaja mut ei tainnutkaan olla. Apua. No ei siinä, itsensä Samppa Lammi oli mun fb-laveri ennenkuin sain tietää mitä se on tehnyt
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Sehän tässä on että kun nää jutut mitä oon kertonut, on totta vaikka moni ei niitä usko ja jos ei joku oo uskonut oon lähtenyt tpdisteleen. Mutta koska ne on totta niin kaikki jotka tuntee mut, tunnistaa heti
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Vähän harmi5taa kun edelleen tulee kuittia mustalaisista vaikka haluaisin jo keskustella vaan normaalisti kuten ennen. Se meni ohi en tiedä mikä mulla oli. Kävin kierroksilla. Mut ehkä tarvis pitää tosiaan pidempi tauko niin ihmiset unohtaa sen.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2227
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

^
Yeah, here we go again!

Olenko mina todellakin ainoa kyynikko talla palstalla, joka epailee, etta Milla on trolli? Taytyyhan Millan olla, kun valilla ne mannet, anteeksi, mustalaiset, anteeksi, romanit on jumalaakin parempia ja valilla taas huijareita, puukottajia ja varkaita. Tuuliviirikin on hitaampi kaantymaan kuin Milla.

Seuraavaksi Milla aloittaneekin taas Jukka Michael Maria Penttila/Pentholm/Lindholmin peraan vonkaamisen, ellei sitten kuumene Mika Olander/Moringin suuntaan?

Eihan tallainen hahmo voi olla todellinen henkilo :lol: :?:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 367
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

aivoriihi kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 10:05 am Eihan tallainen hahmo voi olla todellinen henkilo :lol: :?:
Vilpittömästi toivon että ei ole.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Millavaan kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 9:14 am Vähän harmi5taa kun edelleen tulee kuittia mustalaisista vaikka haluaisin jo keskustella vaan normaalisti kuten ennen. Se meni ohi en tiedä mikä mulla oli. Kävin kierroksilla. Mut ehkä tarvis pitää tosiaan pidempi tauko niin ihmiset unohtaa sen.
Immeiset unohtaa nopeasti kun et itse roiski bensaa nuotioon. Eli lopeta kommentointi Millavaan ja Mustalaiset ketjuissa.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Näin se on tehtävä vaikka mustalaijutut on hauskoja. Oon saanut nauraa paljon.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Millavaan kirjoitti: Ti Joulu 05, 2023 1:20 pm Niin no kyllä oon vaan huomannut että tää on niin rasistinen paikka että heti vasikoidaan jos millään tavalla oot sitä vastaan. Mut ihan sama. Ja joku tällä foorumilla ei anna mun kirjoittaa enää mitään. Kerran siihen taksisurmaan kommentoin täysin asiallisen ja aiheeseen liittyvän kommentin en muuta niin sekin oli vasikoitu. En voi enää mitään kirjoittaa. On muitakin kertoja. Se on varmaan joku tietty mut en tiiä kuka.
Mistä sen näkee, että viesti on vasikoitu?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

meitzi kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 5:42 pm
Millavaan kirjoitti: Ti Joulu 05, 2023 1:20 pm Niin no kyllä oon vaan huomannut että tää on niin rasistinen paikka että heti vasikoidaan jos millään tavalla oot sitä vastaan. Mut ihan sama. Ja joku tällä foorumilla ei anna mun kirjoittaa enää mitään. Kerran siihen taksisurmaan kommentoin täysin asiallisen ja aiheeseen liittyvän kommentin en muuta niin sekin oli vasikoitu. En voi enää mitään kirjoittaa. On muitakin kertoja. Se on varmaan joku tietty mut en tiiä kuka.
Mistä sen näkee, että viesti on vasikoitu?
Hyvä kysymys. Tuskin mistään?

Pointti lienee kuitenkin että jos viesti on asiallinen ja ketjuun liittyvä niin eipä taida vasikointi johtaa mihinkään toimenpiteisiin.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9181
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

meitzi kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 5:42 pm
Millavaan kirjoitti: Ti Joulu 05, 2023 1:20 pm Niin no kyllä oon vaan huomannut että tää on niin rasistinen paikka että heti vasikoidaan jos millään tavalla oot sitä vastaan. Mut ihan sama. Ja joku tällä foorumilla ei anna mun kirjoittaa enää mitään. Kerran siihen taksisurmaan kommentoin täysin asiallisen ja aiheeseen liittyvän kommentin en muuta niin sekin oli vasikoitu. En voi enää mitään kirjoittaa. On muitakin kertoja. Se on varmaan joku tietty mut en tiiä kuka.
Mistä sen näkee, että viesti on vasikoitu?
Ainakin siitä, että vasikoitua viestiä ei voi vasikoida uudelleen.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Spencer kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 5:49 pm
meitzi kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 5:42 pm
Millavaan kirjoitti: Ti Joulu 05, 2023 1:20 pm Niin no kyllä oon vaan huomannut että tää on niin rasistinen paikka että heti vasikoidaan jos millään tavalla oot sitä vastaan. Mut ihan sama. Ja joku tällä foorumilla ei anna mun kirjoittaa enää mitään. Kerran siihen taksisurmaan kommentoin täysin asiallisen ja aiheeseen liittyvän kommentin en muuta niin sekin oli vasikoitu. En voi enää mitään kirjoittaa. On muitakin kertoja. Se on varmaan joku tietty mut en tiiä kuka.
Mistä sen näkee, että viesti on vasikoitu?
Hyvä kysymys. Tuskin mistään?

Pointti lienee kuitenkin että jos viesti on asiallinen ja ketjuun liittyvä niin eipä taida vasikointi johtaa mihinkään toimenpiteisiin.
Jos vasikointi ei johda toimenpiteisiin, niin kirjoittaja ei saa tietoonsa mistään vasikoinnista. Aiheellisen vasikoinnin voi huomata esimerkiksi siitä, että viesti katoaa, ja vielä useammasta tai törkeämmän viestin vasikoinnista tilapäisen kirjoituskiellon muodossa, mutta silloin on aika outoa puhua turhista vasikoinneista.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

meitzi kirjoitti: La Joulu 09, 2023 2:05 am
Spencer kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 5:49 pm
meitzi kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 5:42 pm
Mistä sen näkee, että viesti on vasikoitu?
Hyvä kysymys. Tuskin mistään?

Pointti lienee kuitenkin että jos viesti on asiallinen ja ketjuun liittyvä niin eipä taida vasikointi johtaa mihinkään toimenpiteisiin.
Jos vasikointi ei johda toimenpiteisiin, niin kirjoittaja ei saa tietoonsa mistään vasikoinnista. Aiheellisen vasikoinnin voi huomata esimerkiksi siitä, että viesti katoaa, ja vielä useammasta tai törkeämmän viestin vasikoinnista tilapäisen kirjoituskiellon muodossa, mutta silloin on aika outoa puhua turhista vasikoinneista.
Kiitos infosta. Noin ajattelinkin tapahtuvan. Eli Millan juttu vasikoinnista on höpöhöpöä. Tai sitten hänen viestejään poistetaan usein. Itse huomasin yhden ketjun jossa oli joku minunkin kommentti, kadonneen kokonaan. No taisi joutaa, olisko ollut jotain "chattia".
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2508
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Spencer kirjoitti: Ti Joulu 05, 2023 7:10 pm
Hermione kirjoitti: Ti Joulu 05, 2023 4:21 pm Otatkohan Millavaan tämän keskustelufoorumin vähän liian henkilökohtaisesti.

Toinen juttu on, että ei kannata kertoa liian paljon itsestään täällä. Olet ollut tosi hyvällä asialla kun olet esimerkiksi raportoinut henkilöstä SL täällä, mutta samalla sinut on tunnistettu (tästähän on jo aikaa mutta muistelisin näin). Minä en tietenkään tiedä kuka olet, eikä se minulle kuulukaan tietää.

Mikäs minä olen neuvomaan, mutta jos olisin sinun kengissäsi niin saattaisin yrittää etäännyttää itseäni tältä foorumilta. Pitäisin kunnon tauon ja palaisin ehkä uudestaan eri nimimerkillä, ja yrittäisin jatkossa olla paljastamatta liikaa itsestäni. Tsemppiä sulle 8)
Peesaan tätä. Milla on jakanut niin paljon tietoa itsestään että oli lastenleikkiä löytää hänen fb profiilinsa. Ja jos minä sohvadekkari siinä onnistuin niin varmaan myös joku ikävä ihminen voi tehdä saman. Itse jo pyyhin muistini tyhjäksi.
Osa ihmisistä antaa ihan liikaa tietoa itsestään varsinkin tuolla vapaa keskustelu ja testit ja kyselyt osioissa. Ja jos on ollut palstan alusta saakka paikalle niin niissä ensimmäisissä ketjuissa porukka paljasti kaiken. Nykyään ihmiset valveentuneinpia.

Jo poistunut nimimerkki paljasti vanhoissa ketjuissa osoitteensa, koulunsa, oman ja miehensä työpaikan ja lasten lukumäärän. Huoh.

Ja mitä vasikointiin tulee niin luuleeko joku että yp olisi joku mielipidepoliisi?
Vaikka äärivasemmsto vasikoi kaikki omasta mielestä väärät mielipiteet niin yp ei kaikkia vasikoituja poista vaan ainoastaan öyhötykset, lautamiestekstit ja asian ohi puhumisen
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

No vasikoinnin voi päätellä siitä että oot kirjoittanut asiallisen viestin mikä on saanut olla ja sitten jossain vaiheessa se joku joka ei musta selvästi tykkää, tulee varmaan paikalle ja vasikoi sen ja se poistuu. Tää on hyvin naisvihamielinen ja rasistinen paikka tosiaan..
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Esim suomalsia seksuaalirikoksista syyllistyneitä ei saa arvostella. Yritän jatkossa olla osallistumatta niihin mitkä menee tunteisiin ja olla provosoitumatta ja kirjoittamatta itsestäni. Tosin joskus nyt vaan on tuosta parisuhdeväkivallasra pakko kun ärsyttää miten jotkut ei ymmärrä esim sitä että siitä suhteesta ei niin vaan lähdetä. Jokainen voi vaikka googlettaa kun Raumalla räjäytettiin auto 2010. Se oli mun ex kun sen entinen yritti erota siitä. Ei oo leikin asia.
Vastaa Viestiin