Nimimerkki CSI

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

● Nimimerkki CSI on ilmaisutyyliltään eräs kusipäisimmistä kommentoijista joita olen Murhainfossa sattunut näkemään. Vaikka hän tietääkin kommentoimistaan aiheista huomattavan määrän, niin sitten välillä tulee aivan vittuilevan törkeää, tapauksiin joutuneisiin henkilöihin kohdistuvaa, tekstiä vastaan.
Mahtaneeko kirjoitella kännipäissään, vai onko kenties aivan kirjaimellisesti "raivo-raitis"?
Saimaanorppa
Hetty Wainthropp
Viestit: 489
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

No se tuli tänne noin 10 vuotta sitten ja tais ihan ekoissa viesteissä alkaa antaa käskyjä...toivottavasti ei ole palvelualalla
minä minä minä...on sillä parin vuoden taukoja tiiä missä lataamossa käy välillä
taitaa käyttää vaan toista nimimerkkiä..
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 1:05 am Mahtaneeko kirjoitella kännipäissään, vai onko kenties aivan kirjaimellisesti "raivo-raitis"?
Ihan raittiina vedetään. Jonkinlainen tipaton tammikuu, kenties vedän vielä helmikuunkin täysin alkottomana.

Hauskaa, että pihiset siellä jostain syystä.

Se äiti+vauva muuten viitasi Kotiliedessä julkaistuun yhden pösilön Hetta-Pallas vaelluskertomukseen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

Saimaanorppa kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 1:10 am No se tuli tänne noin 10 vuotta sitten ja tais ihan ekoissa viesteissä alkaa antaa käskyjä...toivottavasti ei ole palvelualalla
minä minä minä...on sillä parin vuoden taukoja tiiä missä lataamossa käy välillä
taitaa käyttää vaan toista nimimerkkiä..
Joo. Skappari on mun alter-ego nickki silloin kun en ole jakamassa käskyjä täällä.

Tosin Skappari viittaa armeijan kapiaiseen...olisi jotenkin loogisempaa käyttää ehkä sitä käskyttämiseen?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Miss Holmes #1
Christopher Lorenzo
Viestit: 1552
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Henkilö, jonka pätemistä ja ennen kaikkea muiden arvostelua ja vähättelyä en kuuntelisi ”tosielämässä” 5 minuuttia pidempään.
Tulisi yllättävä meno jo kahden minuutin kohdalla. Ehkä huikkaisi perään iloisesti ”soitellaan” 🤭

Ehkä hän omassa ”oikeassaelämässään” on kuitenkin tuppisuu-hissukka, joka saa vain täällä suunsa auki. Suotakoon se hälle🙏
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

CSI kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 1:14 am Hauskaa, että pihiset siellä jostain syystä.
Höpö höpö.. toki saat esittää näkemykseni sinusta jonakin "pihinänä" :roll: mutta tuolla lausahduksella juurikin osoitat syvällisen ilkeän luonteesi. :?
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 1:19 am Henkilö, jonka pätemistä ja ennen kaikkea muiden arvostelua ja vähättelyä en kuuntelisi ”tosielämässä” 5 minuuttia pidempään.
Tulisi yllättävä meno jo kahden minuutin kohdalla. Ehkä huikkaisi perään iloisesti ”soitellaan” 🤭

Ehkä hän omassa ”oikeassaelämässään” on kuitenkin tuppisuu-hissukka, joka saa vain täällä suunsa auki. Suotakoon se hälle🙏
Ehkäpä olenkin esihenkilösi tosielämässä...et sinä niin vain lähde mihinkään ja huikkaile. Tai jos lähdet, niin se on morjens: Orpon työttömien loppumattomiin jonohin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
PineBeetle
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Su Tammi 08, 2023 9:03 pm

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja PineBeetle »

Jos siellä jokunen mutteri jääny ulkosaaristoon sitä haahkan untuvaa kerätessä..?

Ei mutta tää oli hyvä veto, niin ei hällä lopu heti tekeminen täällä internetskissä.
Saimaanorppa
Hetty Wainthropp
Viestit: 489
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

Nimenomaan tuo ilkeys paistaa niin monessa kommentissa koskien esim.perheen taloustilannetta jne..ja juurikin tuo perheen asioiden kaivaminen mikä ei tähän liity..selkeesti alkaa olla jutut vähissä itse asiasta.
Saimaanorppa
Hetty Wainthropp
Viestit: 489
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

Kelkkoja piha täynnä :mrgreen:
on sillä jutut muuten..
Bullit
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Elo 11, 2023 7:09 pm

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Bullit »

"Santaojan mukaan pahinta johdattelua on se, kun uskotellaan kuulusteltavalle asioita, jotka ovat vailla todenperäisyyttä"
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10720
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tämähän on näitä tyypillisiä "minulla on samanlainen mutta vähän parempi" tyyppejä joita on tavallaan hauska seurata kun heti ketjun alussa ovat kokemusasiantuntijoina tietämässä kaikesta kaiken paremmin kuin muut, mutta samalla ketjun edetessä imevät tietoa niiltä jotka ovat mielestään täysin väärässä ja sitten myöhemmin ketjun edetessä esittävät tuota imemäänsä tietoa omana tietonaan sen jälkeen kun ovat googlesta opiskelleet ja todenneet että noinhan se onkin :D
Saimaanorppa
Hetty Wainthropp
Viestit: 489
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

RamppaRämäpään nikin tais vaihtaa CSI
vaihteeksi vähintään samaa sukua :mrgreen:
Cadi John
Olivia Benson
Viestit: 735
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Mä taas luulen et hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen. Mä tykkään hänen tavastaan kirjoittaa ja naureskelen välillä mitä vastailee. Täällä yks sun toinen vittuilee et mitä sitä tosissaan menee ottamaan.
Bullit
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Elo 11, 2023 7:09 pm

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Bullit »

Cadi John kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 12:21 pm Mä taas luulen et hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen. Mä tykkään hänen tavastaan kirjoittaa ja naureskelen välillä mitä vastailee. Täällä yks sun toinen vittuilee et mitä sitä tosissaan menee ottamaan.
Joo, on hyvä ihminen...
"omaisia ei tarvitse sääliä, olisivat joutaneet odottaa ruumiiden löytämistä vaikka heinäkuulle, teemana: oppivatpahan"
"Santaojan mukaan pahinta johdattelua on se, kun uskotellaan kuulusteltavalle asioita, jotka ovat vailla todenperäisyyttä"
Vastaa Viestiin