Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

Saanemme esitellä palstan hysteerisen Justiina-hahmon, joka on Vauva-palstalta eksynyt tänne "iloksemme". Aina yhtä märkä sieltä, koska ei mieheltään saa riitävästi, palstan ikitussukka Miss Holmeeeez.
Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 2:37 am Menehän sinä CSI pokkaamaan se pokaalisi.

Mun Garmin näyttää mun sijainnin aika helvetin tarkkaan. Samoin puolisoni edistyneempi versio.

Todella paljon varmasti riippuu ko rannekkeesta ja siihen linkitetyistä laitteista. Ja liitettyjä laitteita ja niiden yhteyksiä tuo osaa myös hyödyntää.

Ja kyllä. Tod.näk. hätäsignaalia läheisille on lähettänyt juurikin jokin älykello.

Ehkä CSIn kannattaa tutustua laitteisiin🙃🤭

Mitä vitun tekemistä sun "Garmin" yhtiön sijainneilla on kenellekkään? Montako osaketta sä sitä Garminia ostit?

Vai etkö ostanutkaan? Ostitko jonkun laitteen mutta et enää tiedä mikä sen tyyppi on ja nyt puhut siitä rannekkestasi ikäänkuin se olisi joku ihminen? Mr Garmin?


FACEPALM.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 1:22 am
Jos mun elintoiminnot pysähtyy, lähtee info määritetyille ihmisille + häkeen.

Mulla on ollut about 20 vuotta ranteessa Garmin.
Sen ensisijainen tehtävä on laskea mun päivittäiset askeleet (8000-10000), kertoa unen kesto ja laatu.
MUTTA
Sen avulla mut pystyy aina paikallistamaan, se kertoo (ainakin jälkikäteen) hetken jolloin elintoiminnat on loppunut. Ja paljon paljon muuta.
Ketä tuon pitäisi kiinnostaa? En usko, että kukaan edes vilkaisee noita. Veikkaan, että omaisillasi on kiire haudata sinut. Tuskin kukaan protestoi, vaikka vielä jokin elintoimistosi näyttäisi elon merkkejä. Äkkiä vaan tussukka kuopaan ja multaa päälle. "Matkamies maan..." ja heippa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Miss Holmes #1
Christopher Lorenzo
Viestit: 1552
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Ai kuinka ihanaa raivoa😂🤣

Onneksi tiedän, että minulla on yksi, joka haluaa saada hälyt puhelimeensa, jos sellainen tilanne tulisi, ettei hän olisi lähellä auttamassa. Tai apua hälyttämässä.

Mä oon käyttänyt Garminin ranneketta kohta 20 vuotta. Ensisijaisesti askeliin ja uneen.
Toisinaan tarkkailen happisaturaatiot. Toisinaan sykkeet päivän aikana.

Jos sä naurat ja jaksat tehdä oman osion tästä olen pelkästään iloinen.

JOKAINEN JOKA HALUAAN TIETÄÄ LISÄÄ GARMIN RANNEKEISTA, voi ottaa yhteyttä Garminiin.

Mulla ei ikävä kyllä ole heihin sen syvempää yhteyttä.
Gigantista ja Powerista saa.
Edullisimmin heidän ’outlet’ osastoilta.

Ja ps
Ei kannata ostaa sitä kalleinta.
Halpisversiot ajaa saman asian, kunhan tsekkaat, että puhelimesi on yhteensopiva👍
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Avatar
Miss Holmes #1
Christopher Lorenzo
Viestit: 1552
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Ps
Mä oon ’eksynyt’ tänne vuonna 2007, kun Madeleine McCann katosi.

….en tiedä oliko silloin vielä ’vauva.fi’ tai edes suomi24
….kertokaa viisaammat🙏


Ja lisäksi

Täällä oli jo yksi avaus minusta. Miksi vaivauduit tekemään uuden?🤭
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 3:05 am Mä oon käyttänyt Garminin ranneketta kohta 20 vuotta. Ensisijaisesti askeliin ja uneen.
Toisinaan tarkkailen happisaturaatiot. Toisinaan sykkeet päivän aikana.
...
Ja ps
Ei kannata ostaa sitä kalleinta.
Halpisversiot ajaa saman asian, kunhan tsekkaat, että puhelimesi on yhteensopiva👍
PS. Mä en tartte mitään rannekkeita. Oon katos terve ja viriili pukki.

Uskon kyllä, että ranneke on sinulle kovastikin tarpeen. Sen verta raihnaisessa tomumajassa vaikutat täällä maanpään raahustavan, että nirri voi olla vex koska vaan.

Voimia sinne SpO2 saturaation tarkkailuun. Laittaisin niitä sydämmiä mutta kun en osaa semmoista paskaa spämmätä viestejä täyteen. Onneksi meillä Vauva-palstalta eksinyt äityli tänne äidinvaistojensa johdattamana höpöttämään paskaa kuinka rikollinen tai uhri sitä ja tätä EI VAAN VOI TEHDÄ NOIN KOSkA MUN ÄIDINVAISTOT SANOO NIIH.....Ihquuuu Iiik!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 3:10 am Täällä oli jo yksi avaus minusta. Miksi vaivauduit tekemään uuden?🤭

Kyllä sinä "ansaitset" kaksi. Puhutaanhan minustakin useassa ketjussa, että jengi jo ihmettelee, että mikä merkkihenkilö olen.

No niin olenkin mutta täytyyhän sinut nostaa tänne samaan sarjaan kaakattamaan kanaemoksi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11409
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja URSA »

Onko Garmin tarpeen niillä suorastaan 40 minuutin koirankusetuslenkeillä joita miss Holmes tekee talvipakkasilla? Ja joissa hän uskoo olevansa samanlaisissa olosuhteissa kuin mitkä oli Pallastunturin laella poikkeuksellisen kovalla ja tuulisella pakkaskelillä?

Kumma kun pelastajat ei joutuneet siihen tuulitunneliin joka imaisi vaeltavan äiti-lapsiparin lumivyöryn alle.

Kävin Prismassa mutta selvisin hengissä, olenpa onnekas.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 11:54 am En tiedä miten laitteet itsessään paikantuvat ja mitä satelliitteja käyttävät, mutta minä pystyn puhelimeni avulla paikantamaan puolisoni, jos tuollaisen viestin oikeassa hädässä saan ja pystyn hälyttämään apua.
Sääliksi käy puolisoasi. Kuulostaapa oikein tasapainoiselle pohjalle rakennetulta kyttäys-urkinta-avioliitolta. :D :mrgreen:

"Luottamus puolisoon hyvä mutta total control parempi"
-Mrs. Stalinova
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

URSA kirjoitti: To Tammi 25, 2024 11:35 am Onko Garmin tarpeen niillä suorastaan 40 minuutin koirankusetuslenkeillä joita miss Holmes tekee talvipakkasilla? Ja joissa hän uskoo olevansa samanlaisissa olosuhteissa kuin mitkä oli Pallastunturin laella poikkeuksellisen kovalla ja tuulisella pakkaskelillä?
Voihan sitä sillä Prisman ympäri FiFiä ulkoiluttaen vetää vaikka lipat tuulen ja suvikelin liukastuttamilla jääkaljamajalkakäytävillä ja osteoporoosin runtelma lantio menee murskaksi ja Holmesin muori jää siihen maata rötköttämään. Toivottavasti FiFi on opetettu aktivoimaan Koko Suvun Hälyytys-Apustus hätärannekkeesta vai oliko se Mr. Garmiinin markkinoima kaulapanta, jossa tuollainen mahtitoiminto oli?

Nää on niitä ikääntyvien naisten vaivoja kato.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10718
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: To Tammi 25, 2024 12:08 pm
Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 11:54 am En tiedä miten laitteet itsessään paikantuvat ja mitä satelliitteja käyttävät, mutta minä pystyn puhelimeni avulla paikantamaan puolisoni, jos tuollaisen viestin oikeassa hädässä saan ja pystyn hälyttämään apua.
Sääliksi käy puolisoasi. Kuulostaapa oikein tasapainoiselle pohjalle rakennetulta kyttäys-urkinta-avioliitolta. :D :mrgreen:

"Luottamus puolisoon hyvä mutta total control parempi"
-Mrs. Stalinova
Ja sinä et tuonkaan paikannuksen toimintaa ymmärtänyt :roll:

Eihän sillä puolisonsa sijaintia jatkuvasti pysty urkkimaan, ainoastaan silloin jos se puoliso on itse aktivoinut hälytyksen... olisit vaikka googlettanut ennen älämölöäsi kun et muuten tiennyt.

Joissain näissä laitteissahan hälytys ilmeisesti lähtee myös automaattisesti jos käyttäjä saa jonkun laitteen tunnistaman sairaskohtauksen.

Sinusta on tullut ilmeisen seniili eläkkeellä viettämiesi vuosikymmenien aikana etkä pysy tekniikan kehittymisessä mukana.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10718
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: To Tammi 25, 2024 9:49 am Puhutaanhan minustakin useassa ketjussa, että jengi jo ihmettelee, että mikä merkkihenkilö olen.
Tarkoitatko sitä putsarin omaa ketjua...? 🤔
Cadi John
Olivia Benson
Viestit: 735
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

URSA kirjoitti: To Tammi 25, 2024 11:35 am Onko Garmin tarpeen niillä suorastaan 40 minuutin koirankusetuslenkeillä joita miss Holmes tekee talvipakkasilla? Ja joissa hän uskoo olevansa samanlaisissa olosuhteissa kuin mitkä oli Pallastunturin laella poikkeuksellisen kovalla ja tuulisella pakkaskelillä?

Kumma kun pelastajat ei joutuneet siihen tuulitunneliin joka imaisi vaeltavan äiti-lapsiparin lumivyöryn alle.

Kävin Prismassa mutta selvisin hengissä, olenpa onnekas.

Mä kävin myös Prismassa ja autolla. Aatelkaa ja puhelin oli vielä kotona. Mitä jos olisin lyyhistynyt keksihyllyn väliin niin sinne olisin jäänyt. Ei kukaan olisi saanut hätäsignaalia ja asiakkaat muutenkin pyörii luomu-superfood-hedelmä-tiskillä, kukaan ei käy keksihyllyllä.
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

damfin kirjoitti: To Tammi 25, 2024 12:19 pm
CSI kirjoitti: To Tammi 25, 2024 12:08 pm
Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 11:54 am En tiedä miten laitteet itsessään paikantuvat ja mitä satelliitteja käyttävät, mutta minä pystyn puhelimeni avulla paikantamaan puolisoni, jos tuollaisen viestin oikeassa hädässä saan ja pystyn hälyttämään apua.
Sääliksi käy puolisoasi. Kuulostaapa oikein tasapainoiselle pohjalle rakennetulta kyttäys-urkinta-avioliitolta. :D :mrgreen:

"Luottamus puolisoon hyvä mutta total control parempi"
-Mrs. Stalinova
Ja sinä et tuonkaan paikannuksen toimintaa ymmärtänyt :roll:

Eihän sillä puolisonsa sijaintia jatkuvasti pysty urkkimaan, ainoastaan silloin jos se puoliso on itse aktivoinut hälytyksen... olisit vaikka googlettanut ennen älämölöäsi kun et muuten tiennyt.

Joissain näissä laitteissahan hälytys ilmeisesti lähtee myös automaattisesti jos käyttäjä saa jonkun laitteen tunnistaman sairaskohtauksen.

Sinusta on tullut ilmeisen seniili eläkkeellä viettämiesi vuosikymmenien aikana etkä pysy tekniikan kehittymisessä mukana.
Googlettamatta voin kertoa että on olemassa sellaisia applikaatioita joilla näkee reaaliajassa missä esim. lapset kulkevat. Samaa pätee puolisoihin.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ ... 0c56665790
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10718
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: To Tammi 25, 2024 2:50 pm
damfin kirjoitti: To Tammi 25, 2024 12:19 pm
CSI kirjoitti: To Tammi 25, 2024 12:08 pm

Sääliksi käy puolisoasi. Kuulostaapa oikein tasapainoiselle pohjalle rakennetulta kyttäys-urkinta-avioliitolta. :D :mrgreen:

"Luottamus puolisoon hyvä mutta total control parempi"
-Mrs. Stalinova
Ja sinä et tuonkaan paikannuksen toimintaa ymmärtänyt :roll:

Eihän sillä puolisonsa sijaintia jatkuvasti pysty urkkimaan, ainoastaan silloin jos se puoliso on itse aktivoinut hälytyksen... olisit vaikka googlettanut ennen älämölöäsi kun et muuten tiennyt.

Joissain näissä laitteissahan hälytys ilmeisesti lähtee myös automaattisesti jos käyttäjä saa jonkun laitteen tunnistaman sairaskohtauksen.

Sinusta on tullut ilmeisen seniili eläkkeellä viettämiesi vuosikymmenien aikana etkä pysy tekniikan kehittymisessä mukana.
Googlettamatta voin kertoa että on olemassa sellaisia applikaatioita joilla näkee reaaliajassa missä esim. lapset kulkevat. Samaa pätee puolisoihin.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ ... 0c56665790
Onko pakko kommentoida jos et tiedä keskustelun aihetta?
Tuossa oli kyseessä aktiivirannekkeet/älykellot joista joihinkin saa hätätoiminnon niin että sen aktivoituessa kontaktihenkilöksi asetettu henkilö saa ilmoituksen mahdollisesta hätätilanteesta.

Toki on olemassa matkapuhelimiin asennettavia applikaatioita joilla puhelinta voi paikantaa ja seurata sen liikkeitä, on myös olemassa applikaatioita jotka saa ottamaan säännöllisin väliajoin kuvan laitteen kameralla tai kuvakaappauksen laitteen näytöstä ja lähettämään sen eteenpäin, sekä erillisiä gps-trakkereita jonka voi halutessaan piilottaa vaikka puolisonsa autoon, mutta ei niillä noiden aktiivirannekkeiden tai älykellojen kanssa ole mitään tekemistä.
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

damfin kirjoitti: To Tammi 25, 2024 3:18 pm
Onko pakko kommentoida jos et tiedä keskustelun aihetta?
Tuossa oli kyseessä aktiivirannekkeet/älykellot joista joihinkin saa hätätoiminnon niin että sen aktivoituessa kontaktihenkilöksi asetettu henkilö saa ilmoituksen mahdollisesta hätätilanteesta.
Miss Holmes puhui puhelimesta.
CSI kirjoitti: To Tammi 25, 2024 12:08 pm
Miss Holmes #1 kirjoitti: To Tammi 25, 2024 11:54 am En tiedä miten laitteet itsessään paikantuvat ja mitä satelliitteja käyttävät, mutta minä pystyn puhelimeni avulla paikantamaan puolisoni, jos tuollaisen viestin oikeassa hädässä saan ja pystyn hälyttämään apua.
Sääliksi käy puolisoasi. Kuulostaapa oikein tasapainoiselle pohjalle rakennetulta kyttäys-urkinta-avioliitolta. :D :mrgreen:

"Luottamus puolisoon hyvä mutta total control parempi"
-Mrs. Stalinova
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin