Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 1:25 am
damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 1:21 am
CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 1:01 am
Entäs jos hän on syvässä unessa...tms? Tai vaikka kännissä? Hieno sydeemi vai mitä?
Taidat nyt kyllä olla itse kännissä kun tulee taas noin levotonta ja lapsellista tivaamista, ehkä minä tarkoitin juuri sitä kun sanoin että kontaktihenkilöksi pitää laittaa henkilö joka ymmärtää tehtävänsä tärkeyden, eikä kaltaistasi vanhaa änkyröivää juoppoa.
On kyllä vitun hieno systeemi. Kontaktihenkilö ei siis voi nukkua koskaan niin kauan kuin vaellus kestää....hätäviestihän voi tulla koska vaan , 24h x 7.

Ei tarvita viinaa sen osoittamiseen, että ideasi on täysin päätön.
Ei jumalauta tuota tyhmyyden määrää, olen sanaton... jos laitat herätyskellon soimaan niin sinä et varmaan sitten voi sen jälkeen käydä nukkumaan, että olisit hereillä sitten kun se herätyskello soi?

Minä luulen että esimerkiksi päivystysvuorossa olevat henkilöt nukkuvat yönsä kyllä ihan normaalisti luottaen siihen että heräävät jos puhelimeen tulee hälytys... sinä ilmeisesti käytät armeijan kipinämikko systeemiä jossa laitat halon pystyyn ja toisen sen päälle poikittain ja istut siinä niin että heräät jos meinaat nukahtaa... kun niinhän sitä ennenkin tehtiin.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 1:43 am Minä luulen että esimerkiksi päivystysvuorossa olevat henkilöt nukkuvat yönsä kyllä ihan normaalisti luottaen siihen että heräävät jos puhelimeen tulee hälytys... sinä ilmeisesti käytät armeijan kipinämikko systeemiä jossa laitat halon pystyyn ja toisen sen päälle poikittain ja istut siinä niin että heräät jos meinaat nukahtaa... kun niinhän sitä ennenkin tehtiin.
On hieman eri asia. Siihen puhelimeen soitetaan - tai aktivoidaan muita tapoja saada päivystäjä liikenteenseen kunnes viesti on saatu perille.

Tässä puheena olevassa skenaariossa ainoa mitä tapahtuu on yksi pikkuruinen SMS viesti. Joka saattaa tulla puhelimeesi vaimean piipahduksen kera. Tunnen aika monta sikeästi nukkujaa, jotka eivät sellaiseen a) herää b) ala nyt yhden tekstiviestin vuoksi uniaan pilaamaan.

Jos siihen yhteen ainokaiseen, vaimeahkoon tekstiviestiin ei kukaan reagoi - niin kukaan ei myöskään perään soittele tai ihmettele. Se on siinä luurissa odottaen että puhelimen omistaja jossain vaiheessa nousee ylös ja alkaa räpläämään viestejään. MIhin voi mennä pitkäkin aika. Esim. minä en lue aina välttämättä jotain tekstiviestejä heti. Niitä taitaa nytkin olla puhelimessa muutama lukematon.

Sinä olet kyllä täysin sekaisin teknikan sovellutusten miettimisen kanssa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:01 am
damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 1:43 am Minä luulen että esimerkiksi päivystysvuorossa olevat henkilöt nukkuvat yönsä kyllä ihan normaalisti luottaen siihen että heräävät jos puhelimeen tulee hälytys... sinä ilmeisesti käytät armeijan kipinämikko systeemiä jossa laitat halon pystyyn ja toisen sen päälle poikittain ja istut siinä niin että heräät jos meinaat nukahtaa... kun niinhän sitä ennenkin tehtiin.
On hieman eri asia. Siihen puhelimeen soitetaan - tai aktivoidaan muita tapoja saada päivystäjä liikenteenseen kunnes viesti on saatu perille.
Älä nyt viitsi vääntää jostain mistä et näytä mitään ymmärtävän, kyllä monissa laitoksissa on edelleen käytössä järjestelmiä jotka lähettävät hälytyksen tekstiviestinä päivystäjän puhelimeen.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:19 am
CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:01 am
damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 1:43 am Minä luulen että esimerkiksi päivystysvuorossa olevat henkilöt nukkuvat yönsä kyllä ihan normaalisti luottaen siihen että heräävät jos puhelimeen tulee hälytys... sinä ilmeisesti käytät armeijan kipinämikko systeemiä jossa laitat halon pystyyn ja toisen sen päälle poikittain ja istut siinä niin että heräät jos meinaat nukahtaa... kun niinhän sitä ennenkin tehtiin.
On hieman eri asia. Siihen puhelimeen soitetaan - tai aktivoidaan muita tapoja saada päivystäjä liikenteenseen kunnes viesti on saatu perille.
Älä nyt viitsi vääntää jostain mistä et näytä mitään ymmärtävän, kyllä monissa laitoksissa on edelleen käytössä järjestelmiä jotka lähettävät hälytyksen tekstiviestinä päivystäjän puhelimeen.
Ymmärrän enemmän kuin arvaatkaan. Voi olla, että eka häly menee tekstarina. Mutta se pitää päivystäjän kuitata vastaanotetuksi esim. vastaviestillä. Jos et kuittaa, niin käynnistyy Jahti - joka ei pääty ennenkuin päivystäjä on tavoitettu vaikka poliisin avulla. Elävänä tai kuolleena, mutta tavoitettu face to face jos tarvis on.

Älä jatka enää. Olet dumbeista dumbein. Kyllä me se tiedetään.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:28 am
damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:19 am
CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:01 am

On hieman eri asia. Siihen puhelimeen soitetaan - tai aktivoidaan muita tapoja saada päivystäjä liikenteenseen kunnes viesti on saatu perille.
Älä nyt viitsi vääntää jostain mistä et näytä mitään ymmärtävän, kyllä monissa laitoksissa on edelleen käytössä järjestelmiä jotka lähettävät hälytyksen tekstiviestinä päivystäjän puhelimeen.
Ymmärrän enemmän kuin arvaatkaan. Voi olla, että eka häly menee tekstarina. Mutta se pitää päivystäjän kuitata vastaanotetuksi esim. vastaviestillä. Jos et kuittaa, niin käynnistyy Jahti - joka ei pääty ennenkuin päivystäjä on tavoitettu vaikka poliisin avulla. Elävänä tai kuolleena, mutta tavoitettu face to face jos tarvis on.

Älä jatka enää. Olet dumbeista dumbein. Kyllä me se tiedetään.
Olen toiminut tuollaisena päivystäjänä, leppoisaa hommaa ja hyvin nukuin yöni, hälytysviestin (SMS) saadessani kävin paikanpäällä tekemässä tarvittavat säädöt ja korjaukset ja kuittaamassa hälytykset, sen jälkeen takaisin nukkumaan, ei tarvinnut vastailla viestiin eikä kukaan soitellut perään.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:35 am Olen toiminut tuollaisena päivystäjänä, leppoisaa hommaa ja hyvin nukuin yöni, hälytysviestin (SMS) saadessani kävin paikanpäällä tekemässä tarvittavat säädöt ja korjaukset ja kuittaamassa hälytykset, sen jälkeen takaisin nukkumaan, ei tarvinnut vastailla viestiin eikä kukaan soitellut perään.
Nyt ei kylläkään puhuta mistään kiinteistönhoitajan tehtävistä. Pässi.

Vähän kriittisemmistä tehtävistä puhutaan.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:47 am
damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:35 am Olen toiminut tuollaisena päivystäjänä, leppoisaa hommaa ja hyvin nukuin yöni, hälytysviestin (SMS) saadessani kävin paikanpäällä tekemässä tarvittavat säädöt ja korjaukset ja kuittaamassa hälytykset, sen jälkeen takaisin nukkumaan, ei tarvinnut vastailla viestiin eikä kukaan soitellut perään.
Nyt ei kylläkään puhuta mistään kiinteistönhoitajan tehtävistä. Pässi.

Vähän kriittisemmistä tehtävistä puhutaan.
Niin, mehän puhumme siitä garminille asetetusta kontaktihenkilöstä ja siitä voiko hän nukkua yöllä, sanoit että ei voi koska hälytys tulee SMS viestinä.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:50 am Niin, mehän puhumme siitä garminille asetetusta kontaktihenkilöstä ja siitä voiko hän nukkua yöllä, sanoit että ei voi koska hälytys tulee SMS viestinä.
Itseasiassa en sanonut (tarkalleen noin). Onko sinulla noin huono käsityskyky? En nyt enää ihmettele, ettei sulle oikein maailma hahmotu oikein kun sanoitat itse havainnoimiasi asioita vahvasti.

Toki voi nukkua (mikäpä sen estäisi?) mutta voi olla, sikeäunisen tapauksessa ainakin, ettei herää SMS:n tuhnu suhahdukseen. Sepä olisi perin ikävää, jos kaverin tehtävä oli olla hälypäivystäjä 24h.

En muuten itse suostuisi moiseen koiranvirkaan ikinä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 8:31 pm
damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:50 am Niin, mehän puhumme siitä garminille asetetusta kontaktihenkilöstä ja siitä voiko hän nukkua yöllä, sanoit että ei voi koska hälytys tulee SMS viestinä.
Itseasiassa en sanonut (tarkalleen noin). Onko sinulla noin huono käsityskyky? En nyt enää ihmettele, ettei sulle oikein maailma hahmotu oikein kun sanoitat itse havainnoimiasi asioita vahvasti.

Toki voi nukkua (mikäpä sen estäisi?) mutta voi olla, sikeäunisen tapauksessa ainakin, ettei herää SMS:n tuhnu suhahdukseen. Sepä olisi perin ikävää, jos kaverin tehtävä oli olla hälypäivystäjä 24h.

En muuten itse suostuisi moiseen koiranvirkaan ikinä.
Juu et toki sanonut että kontaktihenkilö ei voi nukkua yöllä...
CSI kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 1:25 am On kyllä vitun hieno systeemi. Kontaktihenkilö ei siis voi nukkua koskaan niin kauan kuin vaellus kestää....hätäviestihän voi tulla koska vaan , 24h x 7.
Käsityskyvystä en nyt sanoisi mitään, muistisi tai omien sanomisiesi ymmärrys sinulla kyllä näyttää olevan huipussaan.

Minä en enää tiedä kehtaako sinulle edes nauraa vai pitäisikö sääliä, jokin sinua nyt mättää ja pahasti.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 9:21 pm Minä en enää tiedä kehtaako sinulle edes nauraa vai pitäisikö sääliä,
Mieti tätä: Damfin - dumbeista dumbein.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2227
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Minka ihmeen takia tama CSI:n ja Damfin:in valinen kiukuttelu kuuluisi tahan ketjuun ?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

aivoriihi kirjoitti: To Helmi 01, 2024 5:24 pm Minka ihmeen takia tama CSI:n ja Damfin:in valinen kiukuttelu kuuluisi tahan ketjuun ?
Sanopa muuta... no CSI nyt näyttää kiukuttelevan useammassakin ketjussa, hänen avaamansa kiukutteluketjuhan tämäkin on 🤔
Avatar
Miss Holmes #1
Christopher Lorenzo
Viestit: 1552
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Pitäisikö mun nyt kiukustua ja loukkaantua ihan hirveästi, kun tässä minulle 'omistetussa' vittuiluketjussa puhutte toisistanne? :oops: :oops:

Taidan kyllä :lol: :shock: Mielensäpahoittaminen on niin kivaa :wink:
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja damfin »

Miss Holmes #1 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 2:24 pm Pitäisikö mun nyt kiukustua ja loukkaantua ihan hirveästi, kun tässä minulle 'omistetussa' vittuiluketjussa puhutte toisistanne? :oops: :oops:

Taidan kyllä :lol: :shock: Mielensäpahoittaminen on niin kivaa :wink:
Tuo on oikea asenne, propsit siitä :D
Emme taida läheskään aina ihan samaa mieltä asioista olla, mutta osaamme ilmeisesti molemmat sentään olla pahoittamatta mieltämme jonkun kiukuttelijan naurettavista vittuiluyrityksistä, tuohan osoittaa vain oman heikon itsetuntonsa tuolla kiukuttelullaan :lol:
Avatar
Miss Holmes #1
Christopher Lorenzo
Viestit: 1552
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Miss Holmes - John Holmesin hysteerinen tyttöystävä

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

damfin kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 2:51 pm
Miss Holmes #1 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 2:24 pm Pitäisikö mun nyt kiukustua ja loukkaantua ihan hirveästi, kun tässä minulle 'omistetussa' vittuiluketjussa puhutte toisistanne? :oops: :oops:

Taidan kyllä :lol: :shock: Mielensäpahoittaminen on niin kivaa :wink:
Tuo on oikea asenne, propsit siitä :D
Emme taida läheskään aina ihan samaa mieltä asioista olla, mutta osaamme ilmeisesti molemmat sentään olla pahoittamatta mieltämme jonkun kiukuttelijan naurettavista vittuiluyrityksistä, tuohan osoittaa vain oman heikon itsetuntonsa tuolla kiukuttelullaan :lol:
:wink: Veit juuri sydämeni
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Vastaa Viestiin