qurqo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Hank Voight kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 9:12 pm Niin ja täällä kun näkyy pipojen päivystys olevan paikalla, niin sellaisen voisin sanoa, että ei tuo jatkuva yritys solvata ole oikein rakentavaa. Olisi paljon tyylikkäämpää jos sen sijaan vaikka tykittäisitte juttuja missä mä oon puhunut paskaa tai ollut helvetin väärässä.

Katsokaas se, että kyseenalaistaa teidän älyttömiä horinoita ja kyselee perusteluja, ei varsinaisesti ole väärässä olemista. Vaikka te niin pähkäilettekin. Niin ja vaikka olisikin, niin evästäkää perkele. Nytkin olen ihan viime päivinä kysellyt lisätietoja vaikka mistä, mut hiljaista on. Ainoa mitä teiltä irtoaa on mööwöö.

Aika huikea taas tuossa ylempänä. Ei juuri mööwöö enää mööwöömmäksi tuosta muutu :D
Juuh, jooh, Ukraina voittaa jne.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

reijoreipas kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 9:22 pm Juuh, jooh, Ukraina voittaa jne.
Just jotain tuon tyylisiä joo. Mut mielellään sellaisia mitä mä oisin joskus sanonutkin.

Koitas nyt ryhdistäytyä Reijjo, kun vielä jaksaa joku sulle vastaillakin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Hank Voight kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 9:41 pm
reijoreipas kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 9:22 pm Juuh, jooh, Ukraina voittaa jne.
Just jotain tuon tyylisiä joo. Mut mielellään sellaisia mitä mä oisin joskus sanonutkin.

Koitas nyt ryhdistäytyä Reijjo, kun vielä jaksaa joku sulle vastaillakin.
Olen Reijo yhdellä jii-kirjaimella ja syntynyt Moskovan oblastissa.

Sinun anaalisaatiosi sodasta ovat lievästikin sanottuna harhaisia. Miksi et lue Venäjän lehdistöä? Saisit faktaa Syomi poika.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kerro nyt edes yksi mun kirjoittama näkemys Ukrainan sodasta. Hankalaa on, niitä kun ei ole ainuttakaan.

Voihan perse, tämä on kuin tiiliseinän kanssa yrittäisi jutella. Pakko luovuttaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Hank Voight kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 10:18 pm Pakko luovuttaa.
Niinpä. NATO ei tallettanut ja Rossijakin hylkäsi. xaxaxaxa
Intiaani
Harjunpää
Viestit: 323
Liittynyt: To Kesä 01, 2023 11:35 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Intiaani »

Ryssä on ryssä ja antaa sen riehua, mutta noi upotukset joka viestissä on kyllä vitun kickien paikka. Erehdyin selaamaan kirjautumatta ja heti meni tunteisiin ihan vitusti. Myönnän.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Taisi sentään vuorokauden jäähyn saada, kun taas kerran halusi tulkita väärin, että saisi haastaa riitaa. Ja tällä kertaa myös pelaili pedofiilikorttia.

Parempi tämäkin kun ei mitään, mutta hiukan tuollainen on kuin kovalla pakkasella housuihin kuseminen. Lämmittää pienen hetken, kunnes hyvin pian seuraa entistäkin paskamaisempi olo.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Pitäähän tämä laittaa tännekin, niin ei pääse unohtumaan millainen idiootti tämä kurko on. Vaikka eipä sillä, tuskin sitä kukaan unohtaa vaikka yrittäisi.

qurqo kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 9:38 am Hankin mielestä lastenraiskaajat ei ansaitse rangaistusta :evil:
Hank Voight kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 2:38 am
Niin jää nähtäväksi onko Trumpin nimi siellä. Mutta se on joka tapauksessa erittäin kiinnostava asia. Clinton taas ei luulisi kiinnostavan enää ketään, mutta tuntuu kiinnostavan silti. Mua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan, paitsi ehkä siinä mielessä, että rangaistuksen ansaitsisi jos sen arvoisesti on puuhastellut.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
kiinnostunut5
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Tämä ei ole pelkästään qurqoa kohtaan vaan niitä muutamaa muutakin venäjä/trump fania yhtälailla, ehkä se venäjän propaganda uppoaa vaan osaan porukkaa niin hyvin kun asuuhan täällä kuitenkin kaksoiskansalaisiakin. Epstein keississä jätetään sanomatta mitään trumpista, Ukrainan sodassa venäjän virheistä ja tappioista. Lainauksista leikataan ne ikävät osuudet lainatusta viestistä pois ym.
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1535
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja acp »

kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 2:39 am Ukrainan sodassa venäjän virheistä ja tappioista.
Ei ole tarvetta, koska valtamedia hoitaa sen osuuden kiitettävästi. Epstein keissistä media hiljenee.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kurko hei, muut sentään vastailee sulle esitettyihin kysymyksiin, kun et itse kykene. Luuseri.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Taas on kurkolla kysymys vastattavana, eli yhtä vakuuttavaa todistetta jostain Bidenin rikoksesta kaivataan.

Popcornia pitäisi olla kun tässä mielenkiinnolla odottelee, että pystyykö kurko taaskaan vastaamaan huutoonsa, vai meneekö tämäkin jatkoksi siihen pitkään listaan, missä on kurkon väitteitä, joita ei perustelemaan pysty.

"Roppakaupalla" kun ei todiste ole. Eikä se, että listaa väitettyjä rikoksia.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Yritin useaan otteeseen kysyä kurkolta edes yhtä todistetta Bidenin rikoksista. Ja tällaisiin "vastauksiin" oli taas tyytyminen:
qurqo kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 6:28 pm
Todistettavia rikoksia on yllin kyllin. Olisi vain jollain ollut aikanaan munaa viedä ne syytteiksi asti.
Sinulla on netti käytettävissäsi. Tuolta voit vaikka aloittaa.

https://patriots.win/
En minä ala aikaani tuhlaamaan vanhojen asioiden kaiveluun. Donaldissa on monta hyvää ketjua aiheesta.
Ota donald seurantaan, niin pysyt ajan hermolla.
Päätä puskaan vaan ja laput silmillä eteenpäin.
Tuo viimeinen kommentti kruunaa kaiken. Ei pysty perustelemaan paskapuheitaan, mutta yrittääpä siitä huolimatta vittuilla.
Viimeksi muokannut Hank Voight, La Maalis 23, 2024 6:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
qurqo
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 1:25 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Hank Voight kirjoitti: La Maalis 23, 2024 6:14 pm Yritin useaan otteeseen kysyä kurkolta edes yhtä todistetta Bidenin rikoksista. Ja tällaisiin "vastauksiin" oli taas tyytyminen:
qurqo kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 6:28 pm
Todistettavia rikoksia on yllin kyllin. Olisi vain jollain ollut aikanaan munaa viedä ne syytteiksi asti.
Sinulla on netti käytettävissäsi. Tuolta voit vaikka aloittaa.

https://patriots.win/
En minä ala aikaani tuhlaamaan vanhojen asioiden kaiveluun. Donaldissa on monta hyvää ketjua aiheesta.
Ota donald seurantaan, niin pysyt ajan hermolla.
Päätä puskaan vaan ja laput silmillä eteenpäin.
Kuten jo sanoin, niin miksi tuhlaisin aikaani, kun voit sen itsekin tehdä?
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

"Tuhlaisit aikaasi", voi vittu. Aikaa on kyllä tykittää liukuhihnalta propagandaupotuksia ketjuihin , mutta yhtä todistetta ei ehdi tarjoamaan. Yrittäisit edes vähän skarpata.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin