Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3151
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: To Maalis 14, 2024 5:59 pm
CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 5:44 pm No kerrohan, mitä arvoa tuollaisella omien harhojen julkituomisella on asiakeskusteluun?
En kerro, kun ei ole tuohon minkään sortin mielipidettä.

Mutta noin muuten, en mä näitä jauhamisia täällä erityisen asiallisiksi arvioisi.
No eihän nämä asiallisina pysy, koska sinäkin vaan jauhat jotain emotionaalista paskaa, etkä hyväksy tosiasioita.
it's my car !
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

bumi kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:03 pm ^ Kaivelehan vielä muilla nimerkeillä kirjoittamaasi sontaa. :lol:
Tarkoitatko sinä, että minä olen sinä?
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1055
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja bumi »

CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:04 pm etkä hyväksy tosiasioita.
Legendaarisia foliohattu-prosenttijengi-kaikkitietävä settiä. :lol:
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1055
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja bumi »

Even Steven kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:04 pm Tarkoitatko sinä, että minä olen sinä?
Sullehan oli yhdellä nimimerkilläsi suuri mysteeri mitä tarkoittaa RES. :lol:
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3151
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

bumi kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:03 pm ^^ Kaivelehan vielä muilla nimerkeillä kirjoittamaasi sontaa. :lol:
No mulla on kymmeniä nimimerkkejä tänne, ja en ole yhdessäkään postauksessa ollut väärässä.
Sinä sensijaan et totta osaa kirjoittaa, vaikka aseella uhattaisiin.
it's my car !
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

^^
Mene jo hourimasta. Miten se meni.. Vielä vuonna 3000?

Mulle riitti tämä keskustelu. Tällä nimimerkillä.
URSA kirjoitti: La Syys 30, 2023 11:20 am Tottakai myös Ukraina tuottaa propagandaa, mutta se on selkeästi parempaa propagandaa ja siinä on edes inhimillisyyttä mukana. Ja kyse on puolustautumisesta.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3151
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Even Steven kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:08 pm ^^
Mene jo hourimasta. Miten se meni.. Vielä vuonna 3000?

Mulle riitti tämä keskustelu.
URSA kirjoitti: La Syys 30, 2023 11:20 am Tottakai myös Ukraina tuottaa propagandaa, mutta se on selkeästi parempaa propagandaa ja siinä on edes inhimillisyyttä mukana. Ja kyse on puolustautumisesta.
Virdon nyt onkin naiivi mummo.

Edit: nythän mä tajusin, että Virdon on URSA.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:04 pm No eihän nämä asiallisina pysy, koska sinäkin vaan jauhat jotain emotionaalista paskaa, etkä hyväksy tosiasioita.
Emotionaalista paskaa? :D

Vai en hyväksy tosiasioita? No nii-i. Hyvä esimerkki varmaan tuo kurkon kehuma matolääketutkimus, joka kuulemma todisti, että matolääke on rautaa. No, suoraa linkkiä tutkimukseen ei luonnollisesti kurkon upottamassa X-linkissä ollut, joten kaivelin itse.

Googletin tutkimuksen itse sen nimen mukaan mikä kurkon upotuksessa näkyi. Sitä sitten selailin ja totesin, että matolääkkeen teho covidin suhteen todettiin olemattomaksi. Heti alussa, jossain keskemmällä ja kai vielä lopussakin.

Referoin tutkimuksesta sen johtopäätöksen, jossa siis todettiin, että teho nolla. Kysyin kurkolta, että mikä juttu, eikä vastauksena tullut kuin mööwöö. Ja olen kysynyt useammankin kerran, mut aina vaan mööwöö.

Eli, mihin nyt sitten pitäisi tuossakin uskoa? Siltä varalta, että olisin vilkaissut väärää tutkimusta, niin olen ystävällisesti pyytänyt ohjaamaan oikeaan. Mut aina vaan mööwöö.

Ja siltä varalta, että sä annat linkin, niin samaan tutkimukseen sitten johon se Fox-mikälie siinä postauksessaan viittasi. Kiitos.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Perkele tässähän tulee hiki kun pojille vastailee. Mut mikäs siinä, ei tässä parempaa tekemistäkään just nyt ole kun röhnötän sohvalla ja odotan lätkäpelin alkua.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3151
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:18 pm
CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:04 pm No eihän nämä asiallisina pysy, koska sinäkin vaan jauhat jotain emotionaalista paskaa, etkä hyväksy tosiasioita.
Emotionaalista paskaa? :D

Vai en hyväksy tosiasioita? No nii-i. Hyvä esimerkki varmaan tuo kurkon kehuma matolääketutkimus, joka kuulemma todisti, että matolääke on rautaa. No, suoraa linkkiä tutkimukseen ei luonnollisesti kurkon upottamassa X-linkissä ollut, joten kaivelin itse.

Googletin tutkimuksen itse sen nimen mukaan mikä kurkon upotuksessa näkyi. Sitä sitten selailin ja totesin, että matolääkkeen teho covidin suhteen todettiin olemattomaksi. Heti alussa, jossain keskemmällä ja kai vielä lopussakin.

Referoin tutkimuksesta sen johtopäätöksen, jossa siis todettiin, että teho nolla. Kysyin kurkolta, että mikä juttu, eikä vastauksena tullut kuin mööwöö. Ja olen kysynyt useammankin kerran, mut aina vaan mööwöö.

Eli, mihin nyt sitten pitäisi tuossakin uskoa? Siltä varalta, että olisin vilkaissut väärää tutkimusta, niin olen ystävällisesti pyytänyt ohjaamaan oikeaan. Mut aina vaan mööwöö.

Ja siltä varalta, että sä annat linkin, niin samaan tutkimukseen sitten johon se Fox-mikälie siinä postauksessaan viittasi. Kiitos.
Miten helvetissä sinä vaihdat lennossa aihetta?
Luulen, että sinulla on matoja aivoissasi.
it's my car !
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3151
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:20 pm Perkele tässähän tulee hiki kun pojille vastailee. Mut mikäs siinä, ei tässä parempaa tekemistäkään just nyt ole kun röhnötän sohvalla ja odotan lätkäpelin alkua.
Normaali ihminen on tehnyt jo 10 mottia koivua.
it's my car !
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1055
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja bumi »

CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:22 pm Miten helvetissä sinä vaihdat lennossa aihetta?
Tätähän sinä ja kumppanisi harrastaa aivan joka paikassa. Täyttä paskaa tuutin täydeltä mahdollisimman paljon ja täysin aiheen vierestä. :lol:

Jos ette muuta keksi, niin sitten sössötetään kun ei taas muut kuin prosenttijengi tajua. :mrgreen:
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3151
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

bumi kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:25 pm
CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:22 pm Miten helvetissä sinä vaihdat lennossa aihetta?
Tätähän sinä ja kumppanisi harrastaa aivan joka paikassa. Täyttä paskaa tuutin täydeltä mahdollisimman paljon ja täysin aiheen vierestä. :lol:

Jos ette muuta keksi, niin sitten sössötetään kun ei taas muut kuin prosenttijengi tajua. :mrgreen:
En ole vaihtanut aihetta koskaan, arvon kehitysvammainen.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:22 pm Miten helvetissä sinä vaihdat lennossa aihetta?
Luulen, että sinulla on matoja aivoissasi.
Mitä vittua nyt taas? Ilmoitit, että mä en hyväksy tosiasioita, joten laitoin esimerkin aiheesta.

Mut OK, jos oli asian vierestä, niin palataan aiheeseen. Eli laita esimerkkejä faktoista joita en hyväksy?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3151
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:28 pm
CharlesBronson kirjoitti: To Maalis 14, 2024 6:22 pm Miten helvetissä sinä vaihdat lennossa aihetta?
Luulen, että sinulla on matoja aivoissasi.
Mitä vittua nyt taas? Ilmoitit, että mä en hyväksy tosiasioita, joten laitoin esimerkin aiheesta.

Mut OK, jos oli asian vierestä, niin palataan aiheeseen. Eli laita esimerkkejä faktoista joita en hyväksy?
Miten tuo "esimerkkisi" liittyy topikin aiheeseen?
Aivan. Ei mitenkään.

Edit:
Fakta jota et hyväksy on se, että ryssä ottaa Krimin ja Itäiset osat Ukrainasta.
it's my car !
Vastaa Viestiin