Urho takaisin palstalle!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Loka kirjoitti:^Niinpä niin, ei ole kai edes hakenut kirjoitusoikeuksiensa palauttamista itse, täällä muut sitä toivoo. Siitä on hieman pitkä matka armahduksen anomiseen ylläpidolta. :lol: Pitääkö vielä polvillaankin rukoilla? Ainakin Raidin sanavalinnat on alentavia, mun mielestä. Asian voi esittää niin monella tavalla. Oisi voinut kirjoittaa niinkin, että voi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja katsotaan mitä tehdään. Mutta ei, pitää anoa armahdusta ja sitten katsotaan päätetäänkö suuressa pyhyydessä antaa oikeuksia or not.
Voi että hellanlettas sentään kun on vääriä sananvalintoja!!! Naisten logiikka taas nähdään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Loka kirjoitti:Mutta ei, pitää anoa armahdusta ja sitten katsotaan päätetäänkö suuressa pyhyydessä antaa oikeuksia or not.
Oletkohan nyt ihan yksin mielipiteesi kanssa?
Se on sama miten asian esittää. Totuus on se että ylläpito omistaa palstan ja jos jonkun kirjoittajan tekstit, mielipiteet tai vaikka kielioppi ei miellytä niin siitä vaan tunnukset lukkoon ja ihan millä kriteereilä tahansa saavat harkita ottavatko takaisin palstalle.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Aivan, mainitsin ton koska se on justiin kirjoitettu siihen tapaan kuinka sen luin, eli ano Urho ano, armoa. Katsotaan jaetaanko sitä. Ja totta kai olen yksin asiani kanssa, en kai mä nyt odotakaan mitään kirkuvaa kalkkunalaumaa peesaamaan. Enkä kirjoittanut tätä muiden kuin itseni puolesta, vai mitä ihmettä tarkoitit?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:^Aivan, mainitsin ton koska se on justiin kirjoitettu siihen tapaan kuinka sen luin, eli ano Urho ano, armoa. Katsotaan jaetaanko sitä. Ja totta kai olen yksin asiani kanssa, en kai mä nyt odotakaan mitään kirkuvaa kalkkunalaumaa peesaamaan. Enkä kirjoittanut tätä muiden kuin itseni puolesta, vai mitä ihmettä tarkoitit?
Et ole Loka yksin. Olen samaa mieltä, että ylläpidon olisi anottava, että Urho tulisi takaisin. Mutta en usko, että se sitä tekee, koska Urholla todennäköisesti olisi ehdot: keskustelu palautetaan asialliselle tasolle ja trollien toimiin (awa, groot jne) puututaan.
lot of mysteries
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 4:56 pm
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja lot of mysteries »

Pitäisikö tuomioistuimessa olla tieto Urhon bannista? :shock: Noh..on kuitenkin häipynyt sieltä...
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

ylläpidon olisi anottava, että Urho tulisi takaisin
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kaikki on nyt Urhosta kiinni. Hänen banninsa tuli ihan aiheesta ja hänen on itse anottava armonsa. Ylläpito voisi vapauttaa Urhon nikin aluksi yhdeksi päiväksi, jolloin Urho voisi hoitaa katumuspuheensa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Kaikki on nyt Urhosta kiinni. Hänen banninsa tuli ihan aiheesta ja hänen on itse anottava armonsa. Ylläpito voisi vapauttaa Urhon nikin aluksi yhdeksi päiväksi, jolloin Urho voisi hoitaa katumuspuheensa.
:mrgreen:
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

"Anoa"-verbi lanseerattiin ihan muualta kuin ylläpidon suunnasta.

Kylli toivottaisi Urhon takaisin mitä lämpimimmin, mutta mahtaako itse kaivata takaisin, mene ja tiedä. Tuntuu aika typerältä edes jankuttaa aiheesta ilman että kukaan tietää Urhon omaa mielipidettä. Tähän perustuu myös ylläpidon kommentti. Mitä helvettiä?? Pitäisikö niitten ottaa kantaa asiaan ilman asianosaisen itsensä ilmaisemaa toivetta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Asia ei minulle tietenkään kuulu mutta mites sitten nämä gilotiiniin joutuneet ja hirtetyt voivat sitten anoa armoa? :mrgreen:
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

,

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Ei sota yhtä miestä kaipaa. Mutta jos Urho osoittaisi riittävästi vilpitöntä nöyryyttä ja katuisi rettelöintiään, niin Ylläpito osoittaisi humaaniutensa hyväksymällä hänen armonanomuksensa. Uskon, että jos miehelle annetaan toinen mahdollisuus, hän voisi osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. :wink:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kyllä ilman Urhoakin pärjää. Jokainen on täällä käymässä vaan.
Nothing is quite what it seems
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Samoilla linjoilla lokan kanssa.

Rankat on rikosnimikkeet, tuomioineen.
Eikä siinäkään vielä sinänsä mitään, mutta mikäli muistan ja oikein olen käsittänyt, Urho teki palstaitsarin ihan juuri siitä syystä kun muutama tahvo ei pysynyt asiallisessa ruodussa- siis siinä mielessä että olisi tiennyt edes mistä puhui.

Tästä suivaantui urho ja kun ei ylläpito siihen sitten osannut puuttua, ehkei halunnutkaan, Urho repi perseensä ja rikkoi tahallaan sääntöjä.

Nyt sitten pitäisi armoa anella Urhon....joka taisi saada laakista elinkautista bannia, vaikka on taatusti kärkipäässä mitä tulee vaikkapa bodom tietämykseen, eikä ainakaan ollut mitään kärhämöintejä aloittamassa, päinvastoin, asiaa naputteli oikein huolella, olkoon sitten päätelmistään kuka mitä mieltä sisällöllisesti hyvänsä.

Urkki pitäisi saada takaisin, tulisi edes jotain ryhtiä ja tasoa ja tietämystä tuohon bodom osioon, toki samat rääpijät siellä odottelee, joten toisaalta välittääkö edes tulla, samaa vesivellin veivaamistahan tämä on.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Loka kirjoitti: armahduksen anomiseen ylläpidolta. :lol: Pitääkö vielä polvillaankin rukoilla?.

Mainiota Loka! Tässähän avautuukin huimaavia näköaloja.... tuon kaiken voisi sitten vielä ikuistaa videolle ja laittaa näistä bannatujen henkilöiden tekemistä anomuksista pysyvät videolinkit tuomioistuin-osioon... Hei, nehän voisi vielä pisteyttääkin... Hullua!:lol:



edit: Höpinät sikseen. Kyllä Urhon lähtö oli menetys palstalle. Mutta tuleeko takaisin, tuskin edes haluaa?


.
.

kaukana poissa


.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Bodomtutkinta tarvitsisi oman palstansa. Bodomjarvi.com:in ylläpito ei enää jaksa hoitaa palstaansa. Nyt olisi tilaisuus perustaa ihan uusi palsta. Urho voisi hyvin masinoida asiaa. Minä olen vapaaehtoinen moderaattoriksi.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Vastaa Viestiin