Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

v-a-45 kirjoitti:Väärä ketju sinällään, mutta ihmettelen miksi aina sama joukko hyökkää yhden kimpuun? Tulette sieltä nymfostanne tänne lynkkaamaan jonkun kirjoittajan lyttyyn, miksi? Sama Harrietin kanssa esim.
SharQ.sta ei puhuta edes missään vaiheessa, mutta ajattelit tulla niinkuin takapiruksi ja yhtyä kanssa sisariesi hyökkäykseen? En tajua kun täällä kuitenkin "pitäisi" kirjoittaa aikuisia ihmisiä. Damien vastasi järkevästi, ei lähtenyt vetämään narusta ja saamaan lisää eripuraa aikaiseksi. Mielestä aikuinen toimii näin ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Tietysti jos ei näin perjantai iltapäivänä ole mitään muutakaan tekemistä kun vittuilla palstoilla ja muutenkin on mennyt päivä päin helvettiä, niin johonkinhan se on hyvä purkaa, ettei vetele vaimoa pläsiin tai muita kanssa eläjiä.
Niin. Aina ja uudestaan sotketaan toisia keskustelupalstoja mukaan näihin keskusteluihin. Nyt sitten sotketaan jo sexychattejakin. Ja siinäkin pitää vielä alkaa nimeämään täällä kirjoittavia nikkejä mukaan. Se on myös eri reilua. V-a-45, myös sinä olit vähän aikaa sitten huutelemassa minfossa nymfon asioita. Onko vaikeaa tajuta, että nymfo on nymfo, minfo on minfo, hejac on hejac jne...
Mielestä aikuinen toimii näin ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Näinhän sitä luulisi.

Jatkoa... Voin kertoa ihan omasta puolestani, että niin alas en ikinä vajoaisi, että alkaisin peeloilemaan kenenkään nimimerkkiä täältä tai muualta vahingoittamistarkoituksin. Ei kuulu minun tyyliini. On erittäin ikävää, että maija turjukka ei ajatellut aamulla pidempään postaamaansa "huumoripläjäystä". Otan asian erittäin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi itseäni kohtaan. En edelleenkään ole vastuussa muiden kirjoittajien kommenteista, kyllä jokainen kirjoittaa omien tuntojensa mukaan. Olen vain tuonut oman kantani asiaan vahvasti esille.
Voisihan jokainen täällä miettiä omalla kohdallaan vastaavaa, että yht'äkkiä oma profiili yhdistetään kyseenalaisille chatpalvelimille ja arvaillaan vieläpä nimimerkkejä. Sinä v-a-45 toit minfoon minun toisen nimimerkkini toiselta keskustelupalstalta, sekään ei ollut mieltäylentävää, mutta arvaa mitä? Minä annoin asian olla.
Nyt kun näitä alkaa tulemaan ja kaiken lisäksi ihan huuhaana, en anna asian olla. Sitäpaitsi nymfo ei ole millään lailla tekemisissä seksibusineksen kanssa vaan on ilmeisesti lähtenyt aikoinaan alulle joidenkin kirjoittajien halusta tehdä parodiaheitto sen aikaisille kähinöille. Sehän on täysin huumoripalsta, missä on sitten sitä asiaakin. Eikai kukaan arvannutkaan, että palsta enää edes eläisi, mutta toisin on näköjään käynyt.
Siitä Harrietista vielä. Minä en sinun iloksesi ollut mollaamassa Harrietia silloin, kun siellä keskustelut kävivät kuumimmillaan. Minulla ei ole mitään Harrietia vastaan, on itseasiassa ikävää, että hän ei enää halua kirjoittaa tänne, sillä Harriet on edelleen minun lempikirjoittajiani asiatekstin pohjalta.
Maijastakin vielä, on erittäin ikävää sekin, että piikittely on näin läpinäkyvää, sillä maija turjukka on myöskin (ainakin ollut) kuulunut ehdottomiin suosikkeihini alusta asti.
Sinä v-a-45 et ole ihminen sanomaan, minne kukakin kuuluu tai minne pitää kirjoitella. Aikuiset ihmiset tekevät ihan itse sen valinnan. Niin sinäkin. Kirjoittaminen varmaan hiljeneekin iloksesi täällä, mutta lukea aion edelleen muutamaa ketjua, ja kirjoittelen sitten vaikka sinne nymfoon tai olen kirjoittamatta.
Ja kyllä, tää päivä on tosiaankin unohtumaton.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

Anilè
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 5:51 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Anilè »

Anteeksi, että puutun tähän (en ole saanut riidellä kunnolla pitkään aikaan) mutta en ymmärrä mistä esim. SharQ on saanut päähänsä, että maija turjukan tarkoitus olisi ollut vahingoittaa ketään.

Minä ainakin ymmärrän niin, etteivät minfon nimimerkit käy jossain sexyBarissa omilla nickeillään elleivät sitten etsi kontaktia toisiin minfolaisiin. Joten jos joku haluaa esiintyä omalla nickillään minfon ulkopuolella, niin silloin hän ilmeisesti haluaa tulla tunnistetuksi.
Tosin tässä tapauksessa luulen, että kyseessä oli jonkun neljännen osapuolen provokaatio ja se taas huvitti maijaa ja hän sen kertoi.

Miksi Rosamarine, SharQ yms. haluaa väkisin ymmärtää tämän asian väärin?

Ja muutes, en minäkään tiedä miksi Rosamarine toi uhkailut esiin jos ne kerran ovat niin last season.
Oliko tarkoituksena viestittää uhkailleella nimimerkille, että jos et tee kuten haluan, niin sinut tullaan tuntemaan minfossa uhkailijana, siis kiristystä ja uhkailua Rosamarien puolelta? Vai kaivaako Rosamarine uhkailut aina esiin kun tarvitsee hieman sympatiaa ja huomiota?

Ja se henkilöspekulaatio joka minfon säännöissä kielletään tarkoittaa, että ketään nimimerkkiä ei saa yhdistää todellisen elämän ihmiseen vai kertoivatko nämä sexychattiläiset IRL nimensä?
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.

Mieskuoro Kuuntelijat.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Valitettavasti poissaoloni aikana on tullut liian monta kommenttia, että ehtisin vastata kaikille. Laitan siis tähän vain tärkeimmät argumenttini, jotka toivottavasti tällä kertaa tulevat paremmin ymmärretyksi kuin aiemmat postaukseni. Kiitos tässä vaiheessa oikein ymmärtäneille Kukkakaalille, v-a-45 :lle ja Mariackalle.

Käsittääkseni rosamarine ja SharQ syyttävät nyt minua siitä, että olen luullut toisaalla tsättäillyttä nimimerkki rozie -ta rosamarineksi. Niin olenkin, mutta vain siksi, että nimeltä mainitsematon kanssaminfolainen on tuon yyveensä minulle lähettänyt. Käsittääkseni myös hän (tuon viestin lähettäjä) on niin luullut, koska on katsonut tarpeelliseksi informoida minuakin kyseisestä tsätistä ja kysyikin, olinko tuo siellä postaillut henkilö vai en.

Naurun aiheeni oli siis juuri tuo, että joku katsoo aiheelliseksi lähettää mulle yyveetä muiden foorumeiden/tsättien asioista. Ja tietysti sekin, että nettipersoonani on niin kiehtova, että joku haluaa esiintyä toisaalla samalla nikillä.

Lainatakseni rosamarinea, "jännää" on se, että yhden ainoa 8) -hymiön väärin ymmärtäminen (kuuman kesän toivotukseni jälkeen) johti rosamarinen ja kumppaneiden taholta näin mammuttimaiseen hyökkäykseen mun nettipersoonaani kohtaan. Mutta näinhän se menee, varsinkin netissä kärpäsestä paisuu se härkänen alta aikayksikön.

Pahoitteluni kaikille järkeville minfolaisille, jotka vielä mahdollisesti seuraavat tätä vääntöä 8)

P.S. SharQ, en millään haluaisi mainostaa mitään muuta foorumia, mutta seuraavan minfo vs. nymfo -kommentin jälkeen linkitän tänne mielenkiintoisen avauksen nymfo-foorumilta, jossa nimenomaan on tarkoituksena vain provosoida erästä tunnettua minfonikkiä. Niin että se siitä henkilöspekulaation aloittamisesta eri saittien välillä ja huonosta huumorintajusta :mrgreen:

Ai niin, mutta nymfossahan moderaattoreina toimivat aktiivikirjoittajat, niin että ko. ketju on helppo poistaa ja väittää, että eihän siinä mitään provokaatiota ollutkaan... :shock:

edit. kiitos myös Anile-lle, joka myös on ymmärtänyt ihan oikein.
Viimeksi muokannut maija turjukka, Pe Touko 28, 2010 4:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Öy shit.Salainen tapaamispaikkamme on paljastunut. :lol:
Kiitos maija, nyt nimittäin repesi parhaat naurut minfosta ehkä koskaan.
Vai on me oltu Suomi24:sen seksichatissa... :roll:
Hieman kyllä kiinnostaisi tietää kenellä on noin vähän elämää että alkaa esiintyä toisten nimimerkeillä.
Huomioon ottaen että nuo kaikki nikit on minfosta, ei oikein vahingonkaan piikkiin voi laskea.

Toisaalta, sama se minulle.Onhan kyseisen sivun keskustelupalstallakin esiinnytty minfolaisten nikeillä.
Ehkä pitänee alkaa stalkkaamaan tuota saittia ja selvittää ketkä riettaat wannabe minfolaiset siellä
pitävät nettiorgioita.Alltough I have a sneaking suspicion.. 8)

Se on tosin pakko tunnustaa että Damienit ovat niin aseksuaalista porukkaa etteivät ne käytä
aikaansa sexisäteissä pyörimiseen.Ja maija turjukan kanssa en ole koskaan rietastellut
yhtään missään chatissä.Saati ollut henkilön kanssa edes missään chatissa, ainakaan minfon lisäksi.
Turha tuollaisesta on kenenkään polttaa sulakkeitaan.Turhaa miettiä kuka muilla palstoilla tai chateissa
pyörivä minfossa sitä ja tätä nimimerkkiä käyttävä on koska maailmaan mahtuu kymmenen nimimerkkiä jokaista netinkäyttäjää kohden.Sellaisia murehtimalla tulee vain turhia riitoja ja banneja.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

maija turjukka kirjoitti: Käsittääkseni rosamarine ja SharQ syyttävät nyt minua siitä, että olen luullut toisaalla tsättäillyttä nimimerkki rozie -ta rosamarineksi. Niin olenkin, mutta vain siksi, että nimeltä mainitsematon kanssaminfolainen on tuon yyveensä minulle lähettänyt. Käsittääkseni myös hän (tuon viestin lähettäjä) on niin luullut, koska on katsonut tarpeelliseksi informoida minuakin kyseisestä tsätistä ja kysyikin, olinko tuo siellä postaillut henkilö vai en.

Naurun aiheeni oli siis juuri tuo, että joku katsoo aiheelliseksi lähettää mulle yyveetä muiden foorumeiden/tsättien asioista.
No enpä ole rozie. Enkä myöskään ole "maija turjukka" missään toisilla foorumeilla. Nymfon ylläpitoon en ota kantaa, koska en tiedä siitä mitään enkä edes yritä lähteä arvailemaan.
Ja jos asia nyt on niinkuin maija sanoit, vedän siis vasikointini pois ylläpidolta ja pyydän anteeksi.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Kiitos, rosamarine, anteeksipyyntö hyväksytty. Case closed.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Herrajjumala, lopettakaa tosiaan. Aikuiset ihmiset.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kyöpelin päätös:
"Nimimerkki Matula viettää yhden vuorokauden putkassa viestiketjuun kuulumattomasta kuittailustaan."

Ei nyt 15 minuuttia ois riittänyt?
Niin no, saihan ne toiset viikon: Peräkylän Maigret, Ankkalinna, John Doe jne.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Woot?? :shock: Maigret ja Ankkalinna saivat saman.
Kapital ja John Doe taas saivat omat tuomionsa eri asioista.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

No katos, niin olikiin.
Mutta onko nyt tuomiot liukumassa siihen suuntaan, että tunneissa lasketaan?
Saako täällä pyttytuomioita?
Entä onko otettu huomioon mielentilatutkimukset ja sitä seuraavat "ikuiset hoidot"?

Ankkalinna
Harjunpää
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 3:59 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Ankkalinna »

Damien kirjoitti:Woot?? :shock: Maigret ja Ankkalinna saivat saman.
Kas pahus, olen tietämättäni ja huomaamattani ollut päivän putkassa :twisted:

Snadisti kiinnostaisi tietää, millä perusteella näitä tuomioita jaetaan, kun nähtävästi kaikkia "kuittailijoita" ei kuitenkaan laiteta jäähylle. :roll:
Tarkoitus ei ole ketään loukata. Kaikki viestissä mainitsemani on ihan faktaa, joka kyllä käy ilmi myös aiemmista viesteistä.

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Ailar kirjoitti:No katos, niin olikiin.
Mutta onko nyt tuomiot liukumassa siihen suuntaan, että tunneissa lasketaan?
Saako täällä pyttytuomioita?
Entä onko otettu huomioon mielentilatutkimukset ja sitä seuraavat "ikuiset hoidot"?
Myös lääkitys tulisi ottaa huomioon tuomioita jaellessa, ja muutenkin.


.
.

kaukana poissa


.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

On kai täällä aikaisemmin jaettu varoituksia ja ehdollisia.
Mutta jos mielentilatutkimuksia aletaan suorittaa, lupaan sponssata projektia taloudellisesti.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Tulen nyt ohimennen tähän ketjuun vastaamaan vaikka voisin vastata humalaisten ketjuunkin. Tapanani ei ole paljoa kiitellä, mutta kiitä nyt kuitenkin: antoisimmat hetket juuri nyt- sektorilla ( luen mukaan myös Ulvilan) ovat antaneet muutaman nimimerkit ( Miss Holmes, Ulkosuomalainen, Peräkylän Maigret): He eivät ole samaa mieltä kaikista asioista (vastakkainasettelu on selkeä),mutta SILTI he tuovat palstalle rohkeaa omien ajatustensa ja välilä järjettömien pohdintojensakin kautta sitä luovaa ja ennakkoluulotonta antia, josta joskus jopa poikii jotain. Vituttaa joskus lukea faktahenkilöiden harrastamaa mukanäppärää mollaamista vaikka itsekin enemmän taipuvainen uskomaan todennettua tietoa- Haluamatta mitenkään ylistää joitakuita nimimerkkejä sanon tämän; hyvällä ja loistavalla mielikuvituksella, rajoittamattomilla aatostenne esiintuomisella olitte oikeassa jo ennen virallista poliisitutkintaa. Jumalauta,hatunnosto!
Muokkauksena vielä: luen itse mieluusti rohkeita aprikointeja (vaikka menisi metsäänkin). Fakoja on ja faktoja tallennetaan, mutta luovuus on edelleenkin valttikortti joitain ei-niin-selviä asiota selvitettäessä,
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.

Nux vomica
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 6:55 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Tämä on ehdottomasti palstan hauskimpia ketjuja. Ei jumalauta, miten sitä malkaa on niin hankala erottaa omassa silmässään? Itseäni nolottaisi. Pitäisitte edes lupauksenne pikkuiset.

Lukittu