Kouluampujien ihailu/ihannointi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Wildzared kirjoitti:
Minä olin yksi niistä "mielipidevangeista" (meitä on paljon!) jotka kävi heittämässä muutaman viikon osastoreissun Jokelan tapahtumien jälkeen. Tuollakin osastolla missä olin meitä taisi hengata samaan aikaan 4 tyyppiä samasta syystä. Ja tosiaan, en käyttäytynyt uhkaavasti edes.
Eipä tuo varmaan mielenterveysongelmaisille pahaakaan tehnyt.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Ehkä kaikki täällä kouluammuskelijoiden ihailijoiksi tunnustautuvat voisivat selvittää pari asiaa.
1.Ihailetko kouluammusjelijoita itseään vai heidän tekojaan?
2.Ovatko kouluammuskelut mielestäni oikein tai siisti juttu?
3.Sukupuolesi/onko ihailu jotenkin seksuaalista vai ei?

Ihan mielenkiinnosta vaan. Ymmärrän kyllä, että ajatus kouluammuskelusta voi olla monesta siisti siinä missä jonkun aivottoman action leffan räiskintäkohtauskin, mutta jokainen terve yksilö ymmärtänee, että oikeassa elämässä verilöylyt eivät ole siistejä vaan niistä aiheutuva tuska on sanoinkuvaamaton ja jättää pysyviä arpia.
Wildzared
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: La Touko 03, 2008 5:58 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Wildzared »

1.Ihailetko kouluammusjelijoita itseään vai heidän tekojaan?
-En tiedä, tai en ainakaan ota tarkkaa selkoa ajatuksistani; Onko kyseessä ihailu vai samaistuminen tunnetasolla, samanlaisia tunteita asioista, pettymyksiä? -Tietenkin ilman mitään radikaalia suunnitelmaan. (ts. en ole menossa listimään ketään, enää)

2.Ovatko kouluammuskelut mielestäni oikein tai siisti juttu?
-Mikä on oikein ja mikä väärin? Onko oikein kostaa ihmisille jotka tekevät elämästä helvetin? (Eli ei siis räiskiä kaikki jotka tulee vastaan). Jokainen voi miettiä sen ihan itse.

3.Sukupuolesi/onko ihailu jotenkin seksuaalista vai ei?
-Olen nainen. Tarkenna mitä tarkoitat seksuaalisella ihailulla. Vastaan sitten.
Mutta, kyllä minä Ericiä panisin.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Wildzared kirjoitti: Onko oikein kostaa ihmisille jotka tekevät elämästä helvetin? (Eli ei siis räiskiä kaikki jotka tulee vastaan).
Ilmeisesti siis et ihaile tekoja, joissa on poikkeuksellisen raukkamaisesti tapettu viattomia ihmisiä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jos mielipiteistä voisi antaa bannia niin viikon neropatille Wildzaredille sitä voisi antaa.
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Wildzared kirjoitti: 2.Ovatko kouluammuskelut mielestäni oikein tai siisti juttu?
-Mikä on oikein ja mikä väärin? Onko oikein kostaa ihmisille jotka tekevät elämästä helvetin? (Eli ei siis räiskiä kaikki jotka tulee vastaan). Jokainen voi miettiä sen ihan itse.
Kysyin ovatko kouluammuskelut sinusta oikein, eli ei tässä tarvitse nyt mitään yleistä moraalipohdintaa. Minusta kostaminen ei ole suotavaa ja ainakaan tappaminen ei ole koskaan oikein. Myönnän, että en kyllä itsekään välttämättä sääli jotain toisen elämästä helvetin tehnyttä kiusaajaa samalla tavalla kuin jotakuta muuta ihmistä, mutta juuri siksi kannattaa ajatella edes kiusaajan läheisiä jos ei pysty säälimään häntä itseään.
Wildzared kirjoitti: 3.Sukupuolesi/onko ihailu jotenkin seksuaalista vai ei?
-Olen nainen. Tarkenna mitä tarkoitat seksuaalisella ihailulla. Vastaan sitten.
Mutta, kyllä minä Ericiä panisin.
Tarkoitan jonkunlaista etäihastusta, kuten rock/poptähtiin tai näyttelijöihin, joiden kuvia ripustetaan seinille.
Antoine

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Antoine »

1.Ihailetko kouluammusjelijoita itseään vai heidän tekojaan?
- Molempia aika tasapuolisesti. En kuitenkaan tunnusta ihailevani kuin muutamaa tapausta, en jokaista kouluun sijoittuvaa räiskintää.

2.Ovatko kouluammuskelut mielestäni oikein tai siisti juttu?
- Eivät oikein, mutta eivät väärinkään. Eivät sillä tasolla, millä minä oikean ja väärän koen ja määritän. 'Siisti juttu'? Ei, en sanoisi niin, sillä tuollaisella sanalla en lähtisi kuvaamaan asiaa, jota suuresti ihailen/arvostan ja jota kohtaan minulla on kiinnostusta.

3.Sukupuolesi/onko ihailu jotenkin seksuaalista vai ei?
- Naispuoleinen. Kiintymys enemmän veljellistä kuin seksuaalista.
Wildzared
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: La Touko 03, 2008 5:58 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Wildzared »

Onko ihmiset viattomia jos he ovat piinanneet tiettyä henkilöä useita vuosia?
Miettikää sitä. Ehkäpä ihmiset jotka ovat eläneet aina hyvää ja tasapainoista elämää siellä "Elitistipuolella" (kuten suurin osa teistä?) eivät tajua tätä pointtia.

Pidetään me "oudot massamurhaajakanditaatit" yhtä. :lol:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Wildzared kirjoitti:Onko ihmiset viattomia jos he ovat piinanneet tiettyä henkilöä useita vuosia?
Sellaisiako Auvinen tai Kauhajoen paskahousu ampuivat? Käsittääkseni he molemmat syyllistyivät poikkeuksellisen raukkamaiseen ja noloon tekoon.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Antoine

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Antoine »

Marsalkka kirjoitti:
Wildzared kirjoitti:Onko ihmiset viattomia jos he ovat piinanneet tiettyä henkilöä useita vuosia?
Sellaisiako Auvinen tai Kauhajoen paskahousu ampuivat? Käsittääkseni he molemmat syyllistyivät poikkeuksellisen raukkamaiseen ja noloon tekoon.
Useissa tapauksissa ampujat eivät tosiaan ole olleet tiettyjen henkilöiden kuten kiusaajiensa perässä. Kai näitä uhreja voisi viattomiksikin sanoa. Sattuivat väärään paikkaan väärään aikaan. Mutta silti koulukiusaamisen vaikutus on monessa tapauksessa hyvin esillä.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Antoine kirjoitti: Kai näitä uhreja voisi viattomiksikin sanoa.
Eipä nyt liioitella. Ovat he saattaneet vaikkapa varastaa namia kaupasta tai kävellä punaisia päin. Joten joku luuseri voi hyvinkin ajatella tältä pohjalta, että olivat syyllisiä ja hyviä uhreja paskahousuille, jotka tekivät poikkeuksellisen nolon ja raukkamaisen teon.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Wildzared
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: La Touko 03, 2008 5:58 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Wildzared »

Viittasinko jossain vaiheessa Auviseen tai Saareen? En?

En ihaile todellakaan kaikkia tapauksia. Kiinnostun niistä tapauksista jota "tulevat lähelle".
Ja minusta tuntuu että esim. juuri Auvinen ja Saari kuitenkin tekivät tekonsa kiusaamisen takia, koska on helpompi naamioida oma tuska termien ja selitysten taakse kuin sanoa "Minua kiusattiin liikaa, tämä on kosto".
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Ja kouluampujista tällaisia ainoastaan kiusaajiaan lahdanneita ovat?

Itselle tulee mieleen Suomesta yksi. Olikohan Kotkassa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
tempura
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 4:36 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja tempura »

Eikös se ollut Raumalla? Tästäkin on tosin kahtalaista tietoa. (Ampuja itse kertoi syyksi kiusaamisen)
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Näinhän se just olikin!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin