MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Virveli
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Syys 18, 2008 3:22 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Virveli »

Minusta MissHolmes on pikkutyttö isojen poikien liigassa. Matula pyörittää häntä 100-0 :mrgreen:
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Matula »

Keskusteluketjuun tulisi lisata viite (http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 00&start=0), jota lukemalla saa jo hyvan kasityksen ylivoimaisesti eniten edustettuna olevasta MissHolmesista.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Matula »

Ketju nyt nousee aivan pakostakin... sen verran ulostetta Holmes suoltaa Ulvila -ketjuun.

Tiedan, etta palsta on keskustelupalsta. Mutta miksi ihmeessa tallaisen taysin epakypsan, vainoharhaisen, valehtelijan, kirjoitustaidottoman, yksinkertaisen nettipersoonan annetaan pilata monet ketjut koko palstalla?

Ymmarran, etta tarkoitus on vain keskustella. Mutta jopa valheet seuraavat toisiaan ja vaikka nama perusteluin kumotaan, ei kyseinen nimimerkki ymmarra oikaista fiksoitunutta mielipidettaan.

Lopulta, onko todella palstan kuolemaksi tallainen yksittainen trolli, valehtelija, paranoidi, joka karkoittaa jarkikeskustelijat keskusteluista pois?
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Waja »

Mun mielestä Miss Holmesin kirjoitukset ovat ihan passelii tavaraa täällä.Mun silmille hänen kirjoituksensa ei ole mitenkään hypänneet.Luen mielelläni hänen näkemyksiään.

Ymmärrän että jos joillakin asiaan paremmin perehtyneillä on syvempi näkemys hänen kirjoituksiensa sisällöstä ja kysymyksessä on elämää suurempi asia(kuten Ulvila ketjussa),saattaa se häiritä asianomaisten omaa keskittymistä kyseisen murhan ratkaisemisessa.

Enemmän mua ihmetyttää menttaliteetti,jossa omia näkemyksiä-toisten kustannuksella-puolustetaan otsasuonet pullollaan.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja apollo »

Hellitä Matula vähän ja älä lue MissHolmesin viestejä kuin piru raamattua.
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Minä tykkään MissHolmesin jutuista ja luen ne aina innolla, eikä tämä ole vitsi :wink:
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

MissHolmes on mielesteni hyvin miellyttävä kirjoittaja ja Matula räkyttävä rakki kun joku on erehtynyt samalle hiekkalaatikolle.
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Skorpioni kirjoitti:MissHolmes on mielesteni hyvin miellyttävä kirjoittaja ja Matula räkyttävä rakki kun joku on erehtynyt samalle hiekkalaatikolle.

:?: :?: ootteko samasta ompelukerhosta?
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Ottamatta kantaa ko. nikin kirjoitusten sisältöön, totean seuraavaa; MissHolmes ei provosoidu vähästä, mikä hänelle plussaksi laskettakoon.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Canaris kirjoitti:Ottamatta kantaa ko. nikin kirjoitusten sisältöön, totean seuraavaa; MissHolmes ei provosoidu vähästä, mikä hänelle plussaksi laskettakoon.
Jep jep.

Minä jaksan edelleen ihmetellä esim. tuolla Ulvila-ketjussa mm. sitä, että Matula itse tuo hyvin vähän mitään uutta asiaan, mutta haukkana päivystää toisten kirjoitusvirheitä yms.
Eikö se ole OT????????

Jos tämän palstan kirjoittajien pitäisi ratkaista kyseisiä rikoksia ihan oikeasti, ymmärtäisin tämän valtavan keuhkoamisen asiavirheistä tai ns. typeristä pohdinnoista, mutta olen kai (virheellisesti) kuvitellut tämän olevan lähinnä ajanvietettä :roll: .

Mielestäni turhan moni syyllistyy Holmesin solvaamiseen aika rankalla kädellä. Herää kysymys mitä nämä hemmot tekevät siviilissä työkseen moisilla käytöstavoilla varustettuina :shock: .
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Yksisilmäinen Änkyrä kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:MissHolmes on mielesteni hyvin miellyttävä kirjoittaja ja Matula räkyttävä rakki kun joku on erehtynyt samalle hiekkalaatikolle.

:?: :?: ootteko samasta ompelukerhosta?
Etkö parempaa vitsiä keksinyt,taitaa olla hitsauspuikko ainut puikko joka pysyy minun käsissä. :wink:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:
Syyllistyn jatkuvasti tuohon mustamaalaukseen enkä välitä siitä.
On kuitenkin edistystä, että kykenet myöntämään asian! Hienoa!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Matula »

MissHolmes kirjoitti: Ja paracetamolin yleinen haittavaikutus on väsymys.
Ei jumalauta....
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
specialhousingunit
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: La Loka 13, 2007 10:06 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

En oikein oo kärryllä mihin tuo paracetamoli liittyy, mutta kyllä se väsyttää aika reippaasti. Särjin selkäni viikko sitten ja nyt kipulääkkeinä...norflex, voltaren rapid ja panacod. Panacod sisältää aika reippaasti parasetamolia. Voltaret jäi kyllä hakematta, kun ajattelin että vähempikin popsiminen riittää. Yöksi kun ottaa panacodin niin saa yön nukuttua. Kyllä melkein kaikilla kipulääkkeillä on väsyttävä vaikutus. Ainakin niillä, jotka on kolmiolla varustettu.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Se -cod on kodeiinia, joka joitakin kyllä väsyttää, ei kaikkia. Normaalit käsikauppasärkylääkkeet eivät yleensä väsytä. Parasetamoli ilman kodeiinilisää ei väsytä.
Vastaa Viestiin