MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti: Voisiko joku olla ollut tuolla vatteiden löytöpaikalla ja raivoisa Venla on demonstroinut, että niin kuin niissä ''tähtityttö'' -kuvissa, hän voi ja saa olla puolipukeissaan vaikka tässä ja nyt!
Kuva
^ +1... Mutta kyseisessä topicissa on muitakin "hyvin mielenkiintoisia" teorioita... Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Kyllähän sinne voisi tosiaan double facepalmeja jaella...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Olen yrittänyt kuumeisesti ''profiloida'' noin nelikymppistä naista, joka voi kadota jäljettömiin ilman, että kukaan edes tekee katoamisilmoitusta.

Tässä joitakin pointteja:

- työtön tai juuri ennen matkaa tarkoituksella irtisanoutunut
- asunnoton tai juuri ennen matkaansa asuntonsa irtisanut
- ehdottomasti perheetön ja vanhemmat ehkä niin iäkkäitä, etteivät enää pysty kaipaamaan
- oikeasti erakko, koska luulisi edes jonkun tutun kaivanneen
- vaiko alkoholisti???? ja kaikki tuttavat samassa jamassa???

- vaiko ehkä sittenkin erittäin ulospäin suuntautunut patologinen valehtelija, joka kertoi uskomattomista
seikkailuista silloinkin, kun oli todellisuudessa ollut itsemurhayritysten takia hoidossa?? ''Maailmanmatkaaja'' jonka juttuja kaikki kuunteli innolla, mutta jota kukaan ei todella tuntenut??? Eikä näin ollen osannut kaivatakaan, koska olettivat hänen olevat TAAS Numibiassa sisustamassa lumilinnoja kuninkaille ???? :roll:
Kuva
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^Käy varmaan ihan mielettömästi ärsyttämään, kun itsellä ei ole hitustakaan mielikuvitusta visioida ratkaisuja jutuille, vaan täytyy tyytyä pilkkaamaan muita.
(kuva oli muuten jo kulunut)

Tähän sellainen hymiö, jolla on hirmuisesti sääliä ilmeessä.
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti: mielikuvitusta visioida ratkaisuja jutuille
Kuva
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Matula »

Matula kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti: Ja paracetamolin yleinen haittavaikutus on väsymys.
Ei jumalauta....
YKSI AIVAN PARHAISTA !!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Matula »

MissHolmes kirjoitti:Olen lisäksi sitä mieltä, että JJ kyllä tajusi itse virheensä jossain vaiheessa, mutta jatkoi linjaansa jääräpäisyyttään ja siksi, ettei halunnut saattaa itseään naurunalaiseksi. Toisille virheiden myöntäminen on kertakaikkisen mahdotonta.
:mrgreen: MissHolmes yllattaa meidat yha uudestaan ja uudestaan .....
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Se, ettei olisi ymmärtänyt, osoittaisi mielestäni vielä säälittävämpää ammattitaitoa. En halua uskoa siihenkään. Ja tämän on minun näkemykseni. Onnekseni tässä maassa on siihen oikeus.
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Tara »

Matula kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Olen lisäksi sitä mieltä, että JJ kyllä tajusi itse virheensä jossain vaiheessa, mutta jatkoi linjaansa jääräpäisyyttään ja siksi, ettei halunnut saattaa itseään naurunalaiseksi. Toisille virheiden myöntäminen on kertakaikkisen mahdotonta.
:mrgreen: MissHolmes yllattaa meidat yha uudestaan ja uudestaan .....


Oletetaan, että JJ on edelleen tutkinnanjohtaja ja Aueria ei vieläkään epäillä. Miksi kukaan nauraisi JJ:lle, kun tutkinnan johto olisi edelleen hänen hallussaan ja syyllistä ei tietenkään olisi mahdollista saada kiikkiin.

Tosi ovela murhaaja siis kyseessä? Minkäs JJ sellaiselle mahtaa, ja mitä mahtaisi kukaan muukaan, kun Auer olisi suljettu epäiltyjen joukosta lopullisesti? Eivät kaikki murhat koskaan selviä . Millä perusteella nauraa tutkimusjohtajalle, jos ei kerta kaikkiaan löydy kunnon epäilyä mistään ikinä?


Jotenkin vaan minulle välittyy JJ:n asenteesta Aueriin kuin jokin karismaattisen henkilön lumoon langennut 'alamainen'. Auerin stoori, jossa hän on 'uhri', on mennyt aivan täydestä JJ:hin hetkillä, jolloin JJ itsekin on ollut järkyttyneessä mielentilassa näkemästään.

Eikö se ollut hän joka ilmoitti heti alkuun, että 'tätä tekoa ei ole tehnyt nainen'? Tuo jos mikä kertoo aivan kuin vakaumuksesta, jota mikään ei voi horjuttaa. Sellaisia ne uskon asiat ovat. Ja mitä enemmän joku on vakaumuksensa eteen uhrannut aikaa ja vaivaa, kasvonsa ja kunniansa, sitä vaikeampi on hänen myöntää suurinta virhettään - sitä että nieli koko pajunköyden kokonaan.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2648
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tämä on yksi parhaista huumoriketjuista minfossa. 5/5 tähteä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Matula »

MissHolmesin arvio lastensuojeluilmoituksen tarpeesta Ulvila-ketjussa...
MissHolmes kirjoitti: Jos lapset ovat nyt sellaisessa paikassa 'hoidossa', että heidän sallitaan pääsy tällaiselle palstalle, jolle ikäräja on 18, olisi varmasti jonkun nyt syytä tehdä lastensuojeluilmoitus ja pikaiseen. Lapset ovat kuiten 13 ja alle.
:mrgreen:
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Matula »

MissHolmes kirjoitti: AA:n vamma ei selkeästi ole ollut niin ''hengenvaarallinen'', kun on annettu ymmärtää, koska hän pääsi sairaalasta jo parin päivän päästä.
Joko tuo pistohaava on AA:n itsensä aiheuttama tai se on syntynyt AA:n rikkoessa ikkunaan.

Haavaa ei koskaan tutkittu kunnolla, mutta ainakaan lattialla olleesta fileerausveitsestä ei löytynyt AA:n verta...
Mista sina naita suollat ..... :?:
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Nux vomica
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 6:55 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

MissHolmes kirjoitti:^Käy varmaan ihan mielettömästi ärsyttämään, kun itsellä ei ole hitustakaan mielikuvitusta visioida ratkaisuja jutuille, vaan täytyy tyytyä pilkkaamaan muita.
Tää kuuluisi jo vitsipuolelle hahahhaaa. Hienoa että toisilla sitä mielikuvitusta sitten riittää vaikka muille jakaa (mitä ko. nimimerkki sitten tavallaan tekeekin jakamalla umpimähkäisiä ja perustelemattomia teorioitaan sinne tänne).
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Nuks nuks ja vomit vomit. Hykerteletkö keskenäsi?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Matula kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Olen lisäksi sitä mieltä, että JJ kyllä tajusi itse virheensä jossain vaiheessa, mutta jatkoi linjaansa jääräpäisyyttään ja siksi, ettei halunnut saattaa itseään naurunalaiseksi. Toisille virheiden myöntäminen on kertakaikkisen mahdotonta.
:mrgreen: MissHolmes yllattaa meidat yha uudestaan ja uudestaan .....
Tulee mieleen että yhdelle nimeltä mainitsematomalla Saksalaiselle etsivälle virheiden myönto on mahdotonta.
Vastaa Viestiin