MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Pilkallinen kirjoittaminen itselleen tuntemattomattomasta henkilöstä on mielenkiintoinen ilmiö! Ja johtaa näköjään mielenkiintoiseen selittelyyn.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ei pääse Miss kommentoimaan, hänet pistettiin turumurren kanssa pussauskoppiin. Hitto, kun kävi naurattamaan se tuomio. Ei sillä, että olisivat sen mielestäni ansainneet.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

taavetti kirjoitti:Ei pääse Miss kommentoimaan, hänet pistettiin turumurren kanssa pussauskoppiin. Hitto, kun kävi naurattamaan se tuomio. Ei sillä, että olisivat sen mielestäni ansainneet.
Minkä keskustelun takia he joutuivat pussauskoppiin? :lol:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ulvilan vastaparit vähän kiihtyivät toisilleen/toistensa mielipiteisiin. Minusta se oli vielä aika kevyttä, mutta ehkä täällä alkoi nyt kova linja käytöksen suhteen. Aivan pöyristyin noista joistakin bänneistä ja bännien kohteista.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

taavetti kirjoitti:Ulvilan vastaparit vähän kiihtyivät toisilleen/toistensa mielipiteisiin. Minusta se oli vielä aika kevyttä, mutta ehkä täällä alkoi nyt kova linja käytöksen suhteen. Aivan pöyristyin noista joistakin bänneistä ja bännien kohteista.
Ahaa. Se onkin aihealue, joka mua ei suuremmin jostain kumman syystä kiinnosta :roll: Ja olen samaa mieltä, välillä ihmettelen myöskin eräiden rangaistuksia. Mutta annetaan Kyöpelin ym. hoitaa työnsä rauhassa 8)
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Minä olen niin kyyninen ihminen, että jotenkin uskon aina heti tällaisissa tapauksissa, että kyse on ''lavastuksesta''.

En usko random-kulkijaan. En missään nimessä.

Olen valmis laittamaan pääni pantiksi, että tekijä tunsi uhrin tavalla tai toisella. Tiesi tämän olevan yksin. Ja kertonee varmasti vielä motiivinkin raa'alle teolleen aikanaan.
Jahans. Mahtaakohan kohta pää ollapölkyllä vai mitä pantti tässä tapauksessa mahtaa tarkoittaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Olen lukenut uutisen tänään, mutta uskon edelleen, että kyse ei ole ns. randomista, joka summanmutikassa olisi marssinut sisään entententen -tyylillä valittuun asuntoon.
Odotetaan tarkempia uutisointeja ennen kuin nuolaistaan ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Ehkä sieltä vielä se lavastuskin löytyy...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Saattaapi ollakin. Kukapa tietää.

Todennäköisempänä pidän kuitenkin tässä valossa sitä, että tekijä tunsi/tiesi uhrin ja meni ko. asuntoon tieten tahtoen. Tiesikö uhri tekijää on sitten eriasia. Jotkut ihmiset on vaan niin 'näkymättömiä'.
Nuotio & Äreät Tiput
mi.xi
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Pe Syys 30, 2011 4:20 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja mi.xi »

Täältä löytyi tällainenkin osio :D Olen seuraillut Ulvilan murha-juttua. Parissa ensimmäisessä ketjussa oli mielenkiintoista keskustelua ja spekulaatioita tapahtumien kulusta. Mm. nimimerkkien MissHolmes ja Matula jutut ja spekulaatiot olivat mukavaa luettavaa. Sittemmin he ilmeisesti riitautuivat pahasti(?) koska huomasin Matulan mukavien juttujen muuttuvan hyökkääviksi MissHolmesia kohtaan,harmi. En toki kaikkia juttuja ole lukenut enkä tiedä olenko oikeassa huomiossani. Joka tapauksessa he molemmat ovat kadonneet Ulvila-keskustelusta,joka nykyään näyttää melko tylsältä (johtuneeko siitä että siellä vaaditaan pelkkää "faktaa").
Itse olen sitä mieltä että keskustelua saa ja pitää käydä. Toivoisin Missin ja Matulan palaavan takaisin (oli toki muitakin hyviä kirjoittajia) ja rauhan ja hyvän keskustelun palaavan takaisin Ulvila-keskusteluun. Mielipiteitä pitää olla, ja niistä olisi hyvä keskustella ilman riitaa.
Molemmille mainitsemilleni nimimerkeille hyvää jatkoa ja keskusteluja!
ps. pyydän anteeksi jos tämä kommenttini meni "väärään" osioon,en vielä selvästikään ole löytänyt mitä kaikkea minfo sisältää..
Marskalkka
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2012 9:12 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Kyllä se taas suoltaakin kackia, epäloogisuuksia ja mutua:
holmesin haamu kirjoitti:
Ongelma on siinä ettei oppilasta tunnuta saavan poistaa luokasta millään lailla fyysisesti. Se on ihan tulkinnanvarainen juttu että mikä tulkitaan sellaiseksi fyysiseksi kiinnikäymiseksi jolla voidaan erottaa opettaja.
holmesin haamu kirjoitti:
Erottamistapauksia ei ole paljon, koska yleensä tälläisiin tilanteisiin ei puututa millään tavalla. Ne jätetään siis täysin huomioimatta.
holmesin haamu kirjoitti:
Se on vain ongelmana, että nuo oppilaat ovat usein jopa vahvempia kuin opettajansa. Siinä kun alat vetämään ulos luokasta, niin opettajan turvallisuus se on ensisijaisesti vaakalaudalla. Helposti meneekin juuri edellä mainituksi repimiseksi, riuhtomiseksi ja tönimiseksi.

Useampi opettaja ei tietysti lähde tuollaista tekemäänkään, koska ei omat voimat riitä. Naisopettaja harvoin käy edes poikaoppilaaseen kiinni koska tietää olevansa heikompi.


En yhtään ihmettele että kouluissa ongelmat usein kärjistyvät puukotustapauksiin, kun mitään ei voida tehdä sitä ennen.
holmesin haamu kirjoitti:
Mutua on se että ovatko koulupuukotukset yhtään lisääntyneet, mutta usein tilanteet kärjistyvät pahimmillaan tuollaisiksi kun ongelmiin ei puututa.
holmesin haamu kirjoitti:
Tässä on vain se ongelma, että useimmiten tilanteet eivät ole niin vakavia. Tilanteet ovat hyvin samantyyppisiä kuin tuossa videolla olevassa tapauksessa eli se on vain tuollaista "huutelua". Toisaalta oppilas ei vapaaehtoisesti halua luokasta poistuakkaan ja joka tunnilla joutuisi tekemään saman operaation. Seuraavana päivänä sama juttu.

Siinä menee kaksi luokkatuntia tuohon oppilaan poistamiseen ja seuraavalla tunnilla/päivänä sama oppilas on taas saman opettajan opetettavana.
holmesin haamu kirjoitti:[
Ongelmia ei toki ratkaista sillä, että opettajat saavat heittää/työntää oppilaat pihalle, mutta tämän lisäksi pitäisi saada niitä muitakin kovempia keinoja kouluihin.
Oikein jännittää mitä keinoja ne hennot naisopettajat sitten käyttäisivät.


Sinä olet, Holmes, ihan yhtä pässi kuin aikaisemminkin. Ehkä vielä tyhmentynyt hieman lisää.
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:)
Marskilta on tainnut terä tylsyä.

Tuolla Haamulla ei ole mitään tekemistä kanssani.
Minulla oli aikoinaan, kirjautumisongelmien aikaan, kakkosnikki 'holmesin varjo' tai jokin tuollainen, jonka ylläpito sitten ystävällisesti poisti pyynnöstäni, kun oma aito alkoi toimia ;)

Pikku tarkkuutta Marski. Etkö ole vielä vuosien varrella oppinut edes tuntemaan mistä minä olen kiinnostunut ja mistä en :?
Nuotio & Äreät Tiput
Marskalkka
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2012 9:12 am

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Tämä oli kyllä huojentava tieto. Ihmettelinkin, että olisit tyhmentynyt entisestään. ;)

Sekoitin tosiaan tuohon varjoon. Oli vähän taukoa forumilta...

Pitääkin kokeilla, toimiiko Marsalkka-nicki taas. Olen vain niin tottunut tähän Marskalkkaan...
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Joo, eipä täällä kauhiasti ole tullut roikuttua.
Ulvila on hyytynyt jauhamaan samoja sekuntteja häkenauhan puolivälissä, enkä oikein jaksa innostua enää. Oma kantani kun on mitä on, eikä muuksi muutu. ;)

Mukava kuitenkin huomata, että olet hengissä <3
Nuotio & Äreät Tiput
Vastaa Viestiin