Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10639
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja damfin »

damfin kirjoitti: Pe Heinä 09, 2021 12:42 pm Mutta tuo ltmtxt pykälän tulkinta on kyllä alkanut pilata palstaa melko pahasti kun sitä käytetään niin läpinäkyvän epätasapuolisesti eli ylläpito on tuolla pykälällä ottanut itselleen oikeuden hiljentää mielipiteet ja poistaa kommentit joista he itse eivät pidä tai jotka osoittavat ylläpidon suosikkien kirjoitusten lähteiden epäluotettavuuden.
Tänään saatiin sitten osuva vahvistus tuolle väitteelleni siitä kuinka ylläpito käyttää tuota LTMTXT pykäläänsä mielivaltaisesti poistaakseen viestejä jotka eivät sovi palstan suosikkien linjaan...
Mustasurma kirjoitti: Su Heinä 11, 2021 9:46 pm
Mustasurma kirjoitti: Su Heinä 11, 2021 9:34 pm *poistettu lautamiestekstiä*t:mode
Kaiken huippu. Kirjoitin lautamiehiin lautamiestekstiä. Poistettu :lol:

*virhe moderoinnissa, pahoittelemme*t:mode
Kukahan siellä mahtaa olla moderointivuorossa :mrgreen: :lol: siellä on taas poisteltu viestejä niin innokkaasti ettei siinä ole kerennyt miettimään sopisiko tuo ltmtxt pykälä poiston perusteeksi vai ei.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja putsari »

Moderointi on mitä on. Aina voi perustaa oman palstan jota moderoi itse, tai sitten pysyä pois tältä palstalta. Palstan suosikit taitavat vaihdella aina tuulen mukaan. Itsellä tulee suosikeista mieleen nimimerkit Poikani, MarokonKauhu, DoctorLecter ja Onanoikaa.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
someraivoaja
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: La Elo 15, 2015 10:51 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja someraivoaja »

Ainakin moderointi on paikoitellen perusteellista. Kirjoittajalle A esittämääni kysymystä oli ilmoitusten mukaan kommentoinut kirjoittaja B. Kun ehdin katsomaan vastausta, olivat kirjoittajat B, C ja D ehtineet viidessä viestissä käsitellä asian ja mode punata koko keskustelun.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Someraivoajalle voin kertoa että moderointi toimii yllättävänkin hienosti :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

sikakoira kirjoitti: Ma Heinä 12, 2021 9:02 pm ^
Someraivoajalle voin kertoa että moderointi toimii yllättävänkin hienosti :wink:
Olen täysin samaa mieltä.
it's my car !
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5149
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja meitzi »

annaanna kirjoitti: Pe Heinä 23, 2021 12:08 pmEi ole tästä ketjusta, ei ole tästä tapauksesta, ei sisällöllisesti liity tähän ketjuun eikä koko minfoilusta tule jatkossa mitään, jos kaikki voi kaikkien viestinpätkillä, ilman mitään viitesanoja edes, koristella eri asiaketjuja. Miten voisin ketjua paskomatta vastata tai kukaan muukaan omien viestipätkiensä pullahdellessa esiin ties missä ketjuissa.
Kait sentään ylläpidon linjaus menee enemmän alustan mukana, eli jos ei halua törmätä ketjunsa paskomisiin lainauksina ketjuissa, joita ei toivo paskottavan, niin siitä pääsee eroon, kun ei pasko mitään ketjuja.

Kun lainauksessa on sininen nuoli mukana, niin siitä pääsee kyllä kurkkaamaan mihin paskomisiin viitataan.

Lyhyemmin, eihän sitä nyt vaan oteta käytännöksi, että toisesta ketjusta lainailu katsotaan lainauksen vääristämiseksi? Ristiriitaisuuksien osoittaminen on vaikeaa, jos ei voi lainata viestiään, joka on ristiriidassa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Nyymi Nyyminen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Touko 17, 2021 10:42 am

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja Nyymi Nyyminen »

Vanhana lukijana mutta vastikään rekisteröityneenä on pakko ihmetellä että mikä helvetin idea on poistaa viesti ja jättää siihen jotain jonninjoutavaa punakynäpaskaa? Millään muulla foorumilla en ole yhtä vammaiseen toimintaan törmännyt, ja minun osaltani ne tarpeelliset viestit sopii poistaa suoraan ettei postcountiin tule mitään helvetin punakynäpaskaa jonkun moden haistapaskaviestillä ilman alkuperäistä viestiä.
A nigger can leave Africa, but Africa can't leave a nigger
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Nyymi Nyyminen kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 9:26 pm postcountiin
Keräiletkö postcountteja?

Montako löytyy?
it's my car !
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Nyymi Nyyminen kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 9:26 pm Vanhana lukijana mutta vastikään rekisteröityneenä on pakko ihmetellä että mikä helvetin idea on poistaa viesti ja jättää siihen jotain jonninjoutavaa punakynäpaskaa? Millään muulla foorumilla en ole yhtä vammaiseen toimintaan törmännyt, ja minun osaltani ne tarpeelliset viestit sopii poistaa suoraan ettei postcountiin tule mitään helvetin punakynäpaskaa jonkun moden haistapaskaviestillä ilman alkuperäistä viestiä.
Sunhan piti pysyä poissa tältä palstalta PoliisimestariSisu. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja poikani »

Nyymi Nyyminen kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 9:26 pm Vanhana lukijana mutta vastikään rekisteröityneenä on pakko ihmetellä että mikä helvetin idea on poistaa viesti ja jättää siihen jotain jonninjoutavaa punakynäpaskaa? Millään muulla foorumilla en ole yhtä vammaiseen toimintaan törmännyt, ja minun osaltani ne tarpeelliset viestit sopii poistaa suoraan ettei postcountiin tule mitään helvetin punakynäpaskaa jonkun moden haistapaskaviestillä ilman alkuperäistä viestiä.
Vittu mikä itkupilli. Montako vuotta meni lu-ki-es-sa, ennen kuin vammaisohjaajasi rekkasi sinut sisään?
????? ?? ??????.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

poikani kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 9:49 pm
Nyymi Nyyminen kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 9:26 pm Vanhana lukijana mutta vastikään rekisteröityneenä on pakko ihmetellä että mikä helvetin idea on poistaa viesti ja jättää siihen jotain jonninjoutavaa punakynäpaskaa? Millään muulla foorumilla en ole yhtä vammaiseen toimintaan törmännyt, ja minun osaltani ne tarpeelliset viestit sopii poistaa suoraan ettei postcountiin tule mitään helvetin punakynäpaskaa jonkun moden haistapaskaviestillä ilman alkuperäistä viestiä.
Vittu mikä itkupilli. Montako vuotta meni lu-ki-es-sa, ennen kuin vammaisohjaajasi rekkasi sinut sisään?
No mitä muuta voit odottaa PoliisimestariSisulta, joka on ylivoimaisesti tyhmin nimimerkki mikä palstalla on vieraillut.

Tyyppi lähti tetraalisesti ovet paukkuen, käski ylläpitoa poistamaan nimimerkkinsä palstalta ja palasi taas "uudistuneena".
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja dumitru »

Siirretty Stanga-ketjusta
-NILS-


jo ! olen tietoinen !

mutta niin kuin sanoin: olkoon sitä... se ei oo mun tai teidän käsissä ja mitä ne tekee mun virhen ka se on heidän syynti

tassa ja NYT on kyse mitä yläpitö tee asialle TÄSSÄ!

kuva on poistetava edes täältä, se on alku

se on jo väärin käytettu ! se ei ennä ole että etsitan paika...

yläpitö korjatte minun kielen vaikka säänöt ei kieltä toisen kielen käytö mutta ei kuva...

paskiaiset !
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Miksiköhän tuo dimitru saa jatkaa sekavaa, toistelevaa ja erikielistä kirjoitteluaan? Ja ylläpito vielä siirtelee hänen tekstejään? Tauolle laittaisin hänet kyllä, kun on selvästi rauhoittumisen tarpeessa.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2221
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Dumitru on tauolla, kiitos moderaattorit.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Aijahas. No eipä siinä sitten muuta, oikea päätös.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Vastaa Viestiin