Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Huomaatko, on mennyt jo aika monta viestiä, etkä ole nimitellyt minua, sinäkin voit kohta muuttaa tähän maailmaan, ja lopettaa äksyilyn, ihmisten nimittelyn ja ryhtyä kunnon suomalaisena uskomaan jälleen oikeaan Joulupukkiin!

Ihmettelyä: Miten ihmeessä se voi olla suomalaisille muuten tuo Joulupukkiin uskominen niin vaikea asia?
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Huomaatko, on mennyt jo aika monta viestiä, etkä ole nimitellyt minua, sinäkin voit kohta muuttaa tähän maailmaan, ja lopettaa äksyilyn, ihmisten nimittelyn ja ryhtyä kunnon suomalaisena uskomaan jälleen oikeaan Joulupukkiin!
Kyllä, teen sen heti, kun sinä lopetat omaan erinomaisuuteesi tukehtumisen, potaskan suoltamisen, mielipiteiden esittämisen faktoina, väärän informaation tuottamisen palstalle, yleisen sekavuuden sekä katsot edes joskus peiliin.

Ainiin, ja kunnon espanjalaisena voisit välillä katsoa, mitä ympärilläsi tapahtuu.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Sitten faktaa tiskiin, vaadin - en tiedä syyllistyneeni yhteenkään näistä rikkeistä! Hävytöntä!
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Sitten faktaa tiskiin, vaadin - en tiedä syyllistyneeni yhteenkään näistä rikkeistä! Hävytöntä!
Vetoatko syyntakeettomuuteen? Tyypillistä.

Hassu juttu muuten, että sinä vaadit faktaa. Milloin sitä ollaan sinulta saatu väitteidesi tueksi? Ihan vaan kuriositeettina.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olen syyntakeeton, noin yleisesti ottaen, mutta faktaa mistä: joulupukista vaiko ilmaisesta terveydenhuollosta? (Nitro) mitä väitteitä olen esittänyt? Apua? Suomi on Finlantix ja uppoaa - siitä saa syyttää kyllä Mauri Kunnasta, ei minua!
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Olen syyntakeeton, noin yleisesti ottaen, mutta faktaa mistä: joulupukista vaiko ilmaisesta terveydenhuollosta? (Nitro) mitä väitteitä olen esittänyt? Apua? Suomi on Finlantix ja uppoaa - siitä saa syyttää kyllä Mauri Kunnasta, ei minua!
Voi perkele sentään. Mitä tähänkään voi sanoa. Sä olet joko täysin imbesilli sekopää, tai nero.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Voin vakuuttaa, että tuota ongelmaa ei ole pystynyt sen enempää perheeni kuin sukunikaan koskaan ratkaisemaan, joten älä vaivaa sillä päätäsi. Mutta väliäkö sillä, kun on nämä mokkasiinit, jos tiedät mitä asiaan liittyvä intiaanien sananlasku asiasta sanoo...
Alethes doksa meta logu
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Itselläkin on varmaan huono päivä, kun en malta olla kysymättä...
ViestiKirjoittaja Sirpa päivämäärä Ti Tammi 12, 2010 2:14 am
Voi, voi, kait tässä nyt on jo hassuteltu ihan tarpeeksi - sirkushuvia kansalle, eiköhän kuule ole aika antaa periksi ja mennä nukkumaan, et nyt vain saa minua provosoitumaan - etkä muuten ole ainoa, joka on yrittänyt - kauniita unia!
... Sirpalta, että kuinkahan tuon provosoitumattomuuden kanssa sitten oikein menikään, kun juttua on kuitenkin jatkettu tässä ketjussa rapiat kaksi tuntia tuon postauksesi jälkeen? :roll: :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

En nyt kyllä heti ymmärrä tämän Pahan tukarin marmatusta. Oletko joku mielipidepoliisi vai? Saahan Sirpa olla vapaasti mitä mieltä haluaa. Sen vuoksihan me Kannaksella taisteltiin. :wink:
Ardilla
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Elo 11, 2007 3:23 am
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Ardilla »

Aika vähän mitään foorumeja seuraan, mutta teidän keskustelu on kyllä pohjanoteeraus. Kummankin urpon osalta. En arvosta pätkääkään. Vaikka teistä jompi kumpi keksin ratkaisun maailmanrauhaan, en osallistuisi siihen tapahtumaan.
Pirullinen ja piikikäs huumori on ainoa hyveeni
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Pharaoh kirjoitti:En nyt kyllä heti ymmärrä tämän Pahan tukarin marmatusta. Oletko joku mielipidepoliisi vai? Saahan Sirpa olla vapaasti mitä mieltä haluaa. Sen vuoksihan me Kannaksella taisteltiin. :wink:
En tietenkään ole mikään mielipidepoliisi. Itseäni nyt vaan ottaa päähän esim. se, että mielipiteitä esitetään faktoina, faktaa pyydettäessä saa vastaukseksi kryptistä muminaa, ja ennenkaikkea se ainainen oikeassa oleminen. "Minä tiedän, sinä et kuule tiedä mitään." Kuitenkin henkilön on osoitettu useita kertoja olleen väärässä tai puhuneen suoranaista paskaa.

Myönnän kyllä tarpeettoman karkean kielenkäytön tässä ketjussa, hermot meni.
Pahoittelut.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

maija turjukka kirjoitti:Itselläkin on varmaan huono päivä, kun en malta olla kysymättä...
ViestiKirjoittaja Sirpa päivämäärä Ti Tammi 12, 2010 2:14 am
Voi, voi, kait tässä nyt on jo hassuteltu ihan tarpeeksi - sirkushuvia kansalle, eiköhän kuule ole aika antaa periksi ja mennä nukkumaan, et nyt vain saa minua provosoitumaan - etkä muuten ole ainoa, joka on yrittänyt - kauniita unia!
... Sirpalta, että kuinkahan tuon provosoitumattomuuden kanssa sitten oikein menikään, kun juttua on kuitenkin jatkettu tässä ketjussa rapiat kaksi tuntia tuon postauksesi jälkeen? :roll: :lol:
Ymmärtänet varmaan, että provosoituminen ei tarkoita kirjoittaa/olla kirjoittamatta, myös se ettei kirjoita voi olla provosoitumista. Ja ainakin sillä voi saada toisen provosoitumaan. Tein kyseisen valinnan "olla tässä" ja olla "ajattelematta itseäni" - kuten edellä olevasta kirjoituksesta ilmenee - hänellä meni hermot. Katsoin paremmaksi vaihtoehdoksi, että hän purkaa tuota öistä änkyrätilaansa minuun kuin mahdollisesti johonkin muuhun.
Alethes doksa meta logu
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Sirpa kirjoitti:Ymmärtänet varmaan, että provosoituminen ei tarkoita kirjoittaa/olla kirjoittamatta, myös se ettei kirjoita voi olla provosoitumista.
Tämä se on tosi kuin vesi. Mielestäni nettikirjoittaja, jolla "hymy hyppää pyllyyn" on nimenomaan se pahin provosoituja ja yleensä se kiukku kuitenkin puksahtaa jossain "toisessa rei'ässä" esille vittuiluna.
Pitää siis kirjoittaa silloin kun siltä tuntuu ;)

Tosin omaahan tämä foorumi myös ne diipadaapa kirjoittelijat, joiden läppä vuotaa pienimmästäkin provoilusta ;) Ja en ny tohdi mainita nikkejä, varmaan joku arvaa ...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Sirpa kirjoitti: Tein kyseisen valinnan "olla tässä" ja olla "ajattelematta itseäni" - kuten edellä olevasta kirjoituksesta ilmenee - hänellä meni hermot. Katsoin paremmaksi vaihtoehdoksi, että hän purkaa tuota öistä änkyrätilaansa minuun kuin mahdollisesti johonkin muuhun.
Anteeksi mutta,jumalauta, näin naurettavaa läppää en oo tähän asti tällä palstalla saanutkaan lukea :shock:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ajatus kuulostaa varmaan omituiselta henkilöstä, jolla ei ole kykyä ottaa toisia huomioon - varsinkin tässä tapauksessa, jolloin itse joutuu olemaan tuon aggression kohteena. Mitä luulet, kannattaisiko miettiä ajatusta tarkemmin?
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin