papillon

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

papillon

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Jos asianomainen sattuu tätä lukemaan niin olen huomannut että noissa keskusteluissa kyseinen heppu on koko ajan aukomassa päätään jostain. Viimeksi Bodom-ketjussa. Olen vielä uusi täällä, mutta sen verran sanon että tulin tänne murha.infoon saadakseni asiallista keskustelua Suomi24:n sivistymättömien haistattelujen ja insestikehotusten jälkeen. En ole muilta nähnyt kuin asiallisia viestejä.

Hyvä papillon, etkö osaa esittää kysymyksiä tai näkökantojasi asiallisesti? Viestisi sinänsä ovat asiallisia etenkin nyt hetkellisen bannauksen jälkeen, mutta se sävy on niissä todella ilkeä. Onko sinun ihan pakko täällä olla, jos et osaa muuta kuin purkaa omaa pahaa oloasi muihin?

Sitä mieltä olen että pakko on ihmisellä jotain vikaa jossain olla jos ei osaa arvostaa muiden mielipiteitä tai teorioita, vaan kaikki pitää heti lytätä. En itse piittaa pätkääkään vaikka minulle sanottaisiin mitä, mutta ei noita keskusteluita paljoa kohta huvita lukea kun siellä yksi lyttää toisia kun muut yrittävät toisten mielipiteitä kunnioittaen keskustella yhteisestä mielenkiinnon kohteesta.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Autistinen ihminen on tietysti ikävä, mutta useimmiten vaaraton. :wink:
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Kyllä mun serkkukin on autistinen eikä silti käyttäydy tuolla tavoin. Omissa maailmoissaan kyllä on, mutta mukava kaikille. Ei autismilla voi kaikkea selittää.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.




Ensin ajattelin vastata sinulle Chrishelle miten tuolla Bodom-osiossa on kovempi meininki kuin muualla palstalla ja toivottaa tervetulleeksi Minfoon jne... sitten satuin näkemään viestejäsi tuolla Kyllikki Saari-ketjussa. Miten tämän nyt sanoisi... Jos omat viestit ketjuissa on pelkkää trollausta, niin melko laimeaa tulla itkemään huonosta palautteesta tai Suomi24-palstan tasosta, vai kuinka?



.
.

kaukana poissa


.
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Trollausta? :shock: Toi käsite mun täytyi ihan googlettaa, mutta kerro nyt jotain esimerkkejä siitä millä tavalla mä olen tuolla trollannut? En ole ainakaan pyrkinyt siihen.

Siksi toisekseen, oletan olevani tervetullut niin kauan kun pysyn asiassa enkä säädä kummallisuuksia. En siis tarvitse siihen muiden käyttäjien hyväksyntää että olen täällä keskustelemassa siitä mikä minua kiinnostaa.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja awa »

Crishelle kirjoitti: Olen vielä uusi täällä, mutta sen verran sanon että tulin tänne murha.infoon saadakseni asiallista keskustelua Suomi24:n sivistymättömien haistattelujen ja insestikehotusten jälkeen. En ole muilta nähnyt kuin asiallisia viestejä.
Uusia täällä on kaikki, ja se ei ole mikään perustelu idioottimaiseen käytökseen.

>Tule vain konstailemattomesti esiin ja aloita rakentava keskustelu.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja awa »

Papi on hieno nikki - meillä on ollut omat vaikeutemme yhteistyössä - eikä niitä muistella. Minulla on huono muisti.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Vaikka asia ei kuulu minulle masaniemeäkään, niin todettakoon nyt, että minulla ei ole koskaan ollut probleemeja papillonin kanssa. Mielestäni yksi asiallisimmista kirjoittajista Minfossa.

Crishelle: Jos viihdyt foorumilla (etenkin Bodom-osiossa) pitempään, niin tulet huomaamaan, että papillonin kuittailut ovat pientä kaiken loanheiton ja trollauksen rinnalla.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kaikkinensa papillon on asiallinen kiroittaja, jota ei voi sanoa kaikista murhainfoon kirjoittavista.

Yleisesti ottaen, "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan", joo!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Kaikkinensa papillon on asiallinen kiroittaja, jota ei voi sanoa kaikista murhainfoon kirjoittavista.

Yleisesti ottaen, "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan", joo!
Metsä vastaa - vain siloin kun vastaanottajalla on kompetenssia. Sinä kuulut niihin, joille metsä ei vastaa, eikä kukaan muukaan, kuin säälistä. Voisit kokeilla parantaa pisteitäsi lopettamalla valehtelun, noin vaikka aluksi.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Konsta raukka, sinun täytyy todistaa ensin valehtelu, ennen kuin voit ihmisiä haukkua yleensäkään missään ja mitenkään valehtelijaksi, nythän kenkäpyykkäri tuollaista et ole missään todistanut, etkä siihen pystykään!

Itse olet konsta jäänyt sen sijaan kiinnin valehtelusta, kun väität minun valehdelleen siitä, että rekisteriotteita SAA EDELLEENKIN TUON AIKAISISTA AJONEUVOISTA, siis myös Gussen prätkän tiedoista, vataväitteistäsi huolimatta, vai väitätkö muuta.

Tilaahan AKE:sta konsta otteet, ai niin, mutta sinulla ei ole rahaa!

Mitä tulee keskusteluihini Paavolan ja "lanssikuskin" kanssa, ovat nekin kohdallani totta, joista kyllä löytyy tarpeen niin vaatiessa dokumentaatiota!

Luukkupöksyt ja Pitkä Betsy armeijan ajaltani, ovat myöskin todellisuutta, joka sekin on todennettavissa Uud JP:n historiikistä, kunhan etsii niitä oikealta vuodelta, ja vuosikymmeneltä, jota konsta latva B 2:na ei ole kykeneväinen tekemään!

Tietysti asiaan vaikuttaa sekin, että konsta ei ole armeijaa koskaan käynyt, älynsä puutteiden vuoksi, sekä laiskuuttaan, kuin myös pelkuruuttaan.

En ole milloinkaan tehnyt minkäänlaista testiä konstan mainitseman pumpattavan Barbaran kanssa, jollaisen kanssa konsta kaiketi viettää yönsä ja päivänsä, koska sellaisesta kirjoittelee ja haaveilee.

Testattiin kaverin stunttinuken kanssa, eli Dolly Patronin (ei muutaman panettelijan kirjoituksista huolimatta Dolly Parton) kanssa puukotusta aikoinaan, joten homma oli ihan eri, kuin se, mitä konsta Barbaransa kanssa yrittää harrastaa yötä päivää.

Sukkasillaan kävelystä teltalta kenkäpiilolle, olen tehnyt aikoinaan testin, samaten, kuten asia on oikein Hesarin liitteessä todistettu, ja toimittajan läsnäollessa uusittu, sekä havaittu sekin ihmeellisyys, etteivät jalkani konstan luuloista huolimatta, kuluneetkaan pois polviin saakka.

Paljain jaloin kävely, kun on ollut ihmisellä tapana aina kehityskäyränsä alusta saakka, ellei ole syntynyt lantasaappaat jaloissaan, kuten konsta ilmeisesti on syntynyt.

Tässä lyhykäisyydessään muutamia näistä konstan valehteluista ja itseni mustamaalaamisista, joita hän on vuosien varrella minusta kirjoitellut, uskokokoon hänen valehtelujaan sitten kuka hyvänsä, mutta ne ovat katkeroituneen ihmispolon panetteluja, jotka voi jättää omaan arvoonsa.
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Aivan onpa tämä Suomi24 vasta foorumi! :P
Jos sinne kurkkaa saa kyllä käsityksen että kaikki nämä 50 000+ jotka ovat työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveytensä takia, kirjoittaa just sinne. :P
Nykäsellekin nauretaan että ei ole 'vellihousu' saanut vaimoa kylmäksi useista yrityksistä huolimatta. :shock:
Palstalle on eksynyt iso läjä ns uusavuttomia, jotka avavat keskusteluja tyyliin, tämä nainen/mies ei ole kiinnostunut, neuvokaa! valtaosalla näyttääkin olevan ongelmana että eivät saa seksiä mistään. :lol:

USAssa on myös yksi sellainen foorumi topix. tms, jota ei moderoita lainkaan, ja jossa porukkaa aukoo päätä 'kuole syöpään' viesteillään, mikäli joku sattuu olemaan hitusen eri mieltä.
That's a crock!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja Kylli »

On tainnut otanta jäädä sangen suppeaksi mikäli Papillon on se "kaikkein pahin" :D

Sitä paitsi, hänellä on jo oma ketjunsa:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=14&t=7299

Tervetuloa vaan Crishelle minunkin puolestani minfomaailmaan. Kannustaisin kuitenkin lämpöisästi tutustumaan palstaan hieman laajemmin ennen näin turhien tuplaketjujen availua. Samalla saatat saada myös tuntumaa siihen, mikä joitakuita meitä tänne niin koukuttaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

HarrietM kirjoitti:Aivan onpa tämä Suomi24 vasta foorumi! :P
Jos sinne kurkkaa saa kyllä käsityksen että kaikki nämä 50 000+ jotka ovat työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveytensä takia, kirjoittaa just sinne. :P
Nykäsellekin nauretaan että ei ole 'vellihousu' saanut vaimoa kylmäksi useista yrityksistä huolimatta. :shock:
Palstalle on eksynyt iso läjä ns uusavuttomia, jotka avavat keskusteluja tyyliin, tämä nainen/mies ei ole kiinnostunut, neuvokaa! valtaosalla näyttääkin olevan ongelmana että eivät saa seksiä mistään. :lol:

USAssa on myös yksi sellainen foorumi topix. tms, jota ei moderoita lainkaan, ja jossa porukkaa aukoo päätä 'kuole syöpään' viesteillään, mikäli joku sattuu olemaan hitusen eri mieltä.
Aivan, mutta toisaalta voisin kuvitella, että tämäntyyppisillä foorumeilla ja palstoilla on myös terapeuttinen ulottuvuutensa, kun eri lailla ongelma(ll)iset ihmiset pääsevät näin purkamaan pahaa oloaan, angstejaan, aggressioitaan ym. varsin vaarattomalla tavalla sen sijaan, että suuntaisivat näitä tunteita ja energioita kanssaihmisiin, eläimiin ja muuhun ympäristöönsä. Silmiini ei ole sattunut mitään kovaa faktaa asiasta, mutta en hämmästyisi, jos voitaisiin osoittaa, että keskustelupalstojen yleistyminen ja suosio ovat laskeneet katuväkivallan ja muun ilkivallan määrää. Voi toki olla, että olen tässä turhan optimistinen, mutta lähtökohtaisesti pyrin suhtautumaan erilaisiin ihmisiin ja asioihin positiivisesti; jopa tällaisiin foorumeihin ja niille kirjoittelijoihin...! :D
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: papillon

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

En usko netin terapeuttiseen vaikutukseen,
kirjoittaminen sinänsä saattaa olla terapeuttista, yhtä lailla kun esim musiikki, mutta siihen tarvitaan sekä luovuutta että osaamista, jota ei suuremmalla osalla valitettavasti ole.
Netissä agressiivisesti käyttäytyvä henkilö, on usein agressivinen myös netin ulkopuolella.
ja Joukossa yleensä se tyhmyys vielä tiivistyy.
That's a crock!
Vastaa Viestiin