HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

MissHolmes kirjoitti:Mitä helvettiä tuo virolainen ***** täällä vittuilee suomalaisille????

Pysyisi siellä kotimaansa palstoilla, jos niin ahdistaa.
Harriet jos joku on henkistä väkivaltaa, syrjintää, suvaitsemattomuutta ja ahdistuneisuutta lietsova tyyppi. Äkkiä arvioisin, että myös väkivallan marinoima, koska roikkuu ''lukuisilla rikospalstoilla''.

Kirjoituksissaan hän on tyly ja vihamielinen ja haastaa riitaa aiheesta kuin aiheesta. Ainaisen oikeassa olemisen ja muiden aliarvioimisen tarpeen voisi sovittaa vaikkapa psykpaatiaan, mt-ongelmiin tai vaikkapa ksenofoobiaan.

Olen kuitenkin työssäni joutunut huomaamaan, että ryssän vallan alta vapautuneen viron kansalaisilla on helvetinmoinen itsetunto-ongelma. En tiedä johtuuko se siitä, että ovat niin pitkään joutuneet kumartamaan ja syvään vai siitä, ettei kultuuri kaikkineen ole päässyt ahtaan tiukassa neuvostovallassa aikanaan kehittymään lainkaan. Ja nyt ilman ''valvojaa'' sitten ollaan kuin polkupyörät akvaariossa.
Säälittävää.
HAHHAAA
Ja mitä toi suomalainen ******** aukoo päätä täällä

Suomalaiset ja ryssät ovat aika samanlaisia, väkivaltaisia, viinaan meneviä jne
ette ole mitenkään parempia kun 'ryssät'
venäläiset saattaavat olla jopa ystävällisempiä

FUCK OFF BASTARDS!
aionkiin jatkossa pysyä poissa palstalta, ei tarvitse ainakaan roskasakan kanssa olla tekemisissä
That's a crock!
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:) Hienoa!

**RoskaSAKKA vilkuttaa kädellä** ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Damien »

HarrietM kirjoitti:Tosi hauskaa, päivän parhaat naurut :lol:
joukko jätesäkkejä ja paskakasoja laukomassa mielipiteitä minusta,
Minua tuollaiset harhat ei naurattaisi vaan ennemminkin antaisin lääkärin vilkaista.
Ainakaan paskakasat ja jätesäkit eivät ole minun kuulleni vielä koskaan puhuneet.Onneksi.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

HarrietM kirjoitti:FUCK OFF BASTARDS!
aionkiin jatkossa pysyä poissa palstalta, ei tarvitse ainakaan roskasakan kanssa olla tekemisissä
Roger that. Mission accomplished.
Tämä poistumisesi ei siis johdu suinkaan siitä, että ottaisit palautteen turhan henkilökohtaisesti.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja ABC »

Keskenkasvuisten koulukiusaamismeininkiä tällaiset ketjut, joissa ei puhuta mistään asiasta, vaan keskitytään henkilöön.

Lautamies-osio on sinänsä hyvä idea, koska sille voi siirtää turhat loputtomiin venyvät hifistelyt ja asiaan liittyvät kiistat ketjuista, mutta oliko se todella alun perin tarkoitettu yksittäisten nimimerkkien haukkumiseen?
Every ship must sail a world.
Anilè
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 5:51 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Anilè »

Harmi jos HarrietM lähtee. Minä en ainakaan muista, että hänen kirjoituksensa olisivat olleet jotenkin asiattomia enkä ymmärrä mistä tämä ketju on saanut alkunsa.

Näyttää siltä, että jollain tietyillä kirjoittajilla on ongelmia tulla toimeen Harrietin kanssa mutta johtuuko se juuri Harrietista...?

Voisiko joku kertoa mikä Harrietissa ärsyttää?
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.

Mieskuoro Kuuntelijat.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Anilè, sulta on ilmeisesti mennyt ohi kaikki itsensä korostamiset, muiden haukkumiset ja nimittelyt, täydellinen kritiikinkestämättömyys ja kehoitus muille ampua itsensä täysin ohi?

Muut varmaan täydentää listaa...
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Anilè kirjoitti:Näyttää siltä, että jollain tietyillä kirjoittajilla on ongelmia tulla toimeen Harrietin kanssa mutta johtuuko se juuri Harrietista...?

Voisiko joku kertoa mikä Harrietissa ärsyttää?

Noh, omalta osaltani pidin Harriettia hajuttomana ja mauttomana, ihan kivan lisän toi palstalle ei siinä mitään. Teki alustuksia ja sen sellaista hyödyllistäkin. En ikinä oikeastaan tainnut olla edes keskustelussa hänen kanssaan, en ainakaan muista kertaakaan. Eikä ennen pääsiäistä minulla ollut mitään ongelmaa hänen kanssaan, eikä oikeastaan ole vieläkään.

Mutta sitten on se iso mutta. Harriet päätti yleistää riitansa muutamien minfolaisten kanssa koskemaan kaikkia suomalaisia, koko kansaa. Koska olen osa tuota väkivaltaista ja viinaan menevää porukkaa ja kovasti heitä rakastan, en oikein tykkää siitä että suomalaisia käydään haukkumaan. Suomalaiset saa toki niin tehdä, mutta ei muut.
Se on hiukan sama, kuin että joku sanoisi baarissa naisseuralaiselleni, että hän on ruma ja läski lehmä, olkoonkin, mutta ei sitä hänelle tarvitse kertoa. Ilman sanojen takaisin ottamista ja pahoittelua tilanne päättyy väkivaltaan. Olen sen verran perinteinen ja naistani puolustava. Minua saa haukkua kuinka paljon huvittaa, mutta rakkaitani ei.
Että pahoitteluni vaan Harrietille, ehkä hänen ei ollutkaan tarkoituksena tilata minulta paskaa niskaansa, mutta teki sen silti.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Niin ja minä erehdyin kerran kysymään eikö hän,kommenteista päätellen,oikein pidä minkään maan kansalaisista,niin sen perusteella minä olen paskaa roskasakkia ja mitähän kaikkee muutakin vielä olin ei jaksa muistaa.Joka tapauksessa yritin keskustella aivan asiallisesti kun Harriet itse kilahti. On se nyt jumalauta jos ei uskalla joltain palstalaiselta ihan viatonta kysymystä kysyä ilman että suurin piirtein kehoitetaan ampumaan itsensä. Erittäin sivistynyttä käytöstä.Tämäkin olisi tullut kyllä ketjusta selville jos sitä viitsittäisiin edes lukea ennen kuin tulee polttava tarve kommentoida.
No se siitä,teletappi efekti on ärsyttävää ja eiköhän asia tullut jo selväksi,ja kelle ei tullut niin ei,ehkä pystymme elämään sen asian kanssa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Belker »

Onpas kuumia naisia peitsiä katkomassa. Lautamies-osio on minfon seiska-osasto.

Tosi kamalaa jutustelua, mutta on luettava lisää :wink:

Harriet ja Holmes ovat laadukasta tiukkaa tavaraa, miksi siis naikkoset tappelette? Mukavinta täällä on tutkailla juttuja, ei kirjoittajia.
Anilè
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 5:51 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Anilè »

Luin tämän ketjun. Paikoittain se oli jopa hauska.

Mutta joo, HarrietM käyttää aika kovaa kieltä ja vaikuttaa jotenkin vainoharhaiselta siis näkee solvauksia sielläkin missä niitä ei nyt välttämättä ole. Ehkäpä Harrietilla on menossa erittäin vaikea vaihe elämässään?
En oikein usko kukaan jaksaisi höyrytä tuolla tyylillä koko ajan.

Vieläkään en tosin tiedä kuka sanoi ensin kenelle mitä.

Aiemmin tällä pastalla oli joku toinen Harriet Makepeace ja hänet käsitettääkseni savustettiin ulos mm. kritisoimalla hänen kirjoitusvirheitään. Mikä oli minusta aika ikävää koska hän oli yksi niistä kirjoittajista joiden takia jäin koukkuun minfoon. Ilmeisesti Harriet Makepeace ja sen väännökset on todella huono nimimerkki nettikeskustelijalle.

Mutta vaikka Harriet käyttääkin rumaa kieltä, niin hän ei kuitenkaan vaikuta sillä tavalla ikävältä ihmiseltä, että hänestä olisi suoranaisesti haittaa muille ihmisille. Siis tarkoitan nyt, että jos vertaa esim. narsisteihin jotka vaikuttavat kovin mukavilta mutta salakavalasti jäytävät ihmisen itsetuntoa.
Tuollainen suora haukkuminen on helppo ohittaa kun voi ajatella, että haukkujalla nyt ei vain ole kaikki ihan kondiksessa. Siinä ei oma itsetunto kärsi. Päinvastoin; voi jopa tuntea ylemmyyttä kun ei ole itse vajonnut noin alas.

Ei Harrietista tarvitse pitää. Poimii vain kirjoituksista kiinnostavat kohdat ja muun älämölön voi panna vaikka PMS:n piikkiin.
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.

Mieskuoro Kuuntelijat.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Tismalleen noin, kuten viimeisessä kommentissasi totesit. Itse asiassa tuohon voisi vaihtaa Harrietin tilalle minkä tahansa nimimerkin...
Ei Harrietista tarvitse pitää. Poimii vain kirjoituksista kiinnostavat kohdat ja muun älämölön voi panna vaikka PMS:n piikkiin.
... ja vaikka miehillä ei olekaan PMS:aa, niin toki heidänkin aivopieruilleen voidaan keksiä syyksi joku testosteronipiikki tai jotain :wink: :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Okay,täytyy ruveta harrastamaan vittuilua (siis rankkaa sellaista,nythän se on ollut vielä lapsenkengissä) kun sen saa tehdä ihan luvan kanssa,vetoaa vain PMS-oireisiin,jippii,ihana olla nainen :lol: :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Vielä parempi on vedota vaihdevuosiin; silloin saa olla raivona 24h/7 x 52 :)
Nuotio & Äreät Tiput
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^ ja ^^ liittyen pohdiskelin, että tämä ketju taitaa mennä siihen suuntaan, että olisi siirrettävä markja vs. naiset otsikon alle! :lol:
Ihan vain koska taas meitä miehiä syrjitään. Mulla kun ei ole mitään tekosyytä... täytyy vissiin taas riipasta sitten känni päälle tekosyyn saadakseni (markjan mukaan yhteiskunnan paine ajaa miehet ennaltamäärättyihin raameihinsa)! :wink:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Vastaa Viestiin