Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Munkin on pitäny monta kertaa tulla kehuun Hannua, mutta aina on jäänyt. :oops: Joten teen sen nyt; kiitos kun jaksat olla aktiivinen palstalla! :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Kiitokset täältäpäin menee mm.Oudolle enkelille,elämän koulua käyty,ja lisää käydään,faktat on faktoja..Kivireelle kanssa,virtualinen ajatusmaailma komppaa,ainaskii tähän suuntaan.Ja Vodkalla on vitun hyviä kommentteja,ei provosoidu,jos joku koittaa lapata paskaa niskaan.kts ja teeks
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2883
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Mun kiitokset menee matlockbille. :) Ystävällinen ja hyvä keskustelija!
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Haluaisin itse kehua kaikkia aktiivisesti Enkeli-Elisa ketjussa jutskanneita. Mukava lukea asiallista ja sujuvasti kulkevaa ketjua! :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Rokkijäbä
Armas Tammelin
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Syys 03, 2010 10:34 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Rokkijäbä »

RealPittin kirjoitukset foorumin mielenkiintoisinta antia. :P
,,;`Rikollinen mieli, hyvä mieli!`;,,
Disturbed
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: To Kesä 21, 2012 4:17 pm
Paikkakunta: Europe

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Disturbed »

2007 vuodesta asti oon foorumia selannut, nyttemin rekisteröitynyt. Vanhoista jäi mieleen Tampereen Tyttö ja EuroJR. RealPittillä nyt on kans mielenkiintosta tekstiä mitä lukenut, kehut näille kaikille!
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Olen aina välillä miettinyt jonkun yksittäisen kirjoittajan esille nostamista tässä ketjussa, mutta sitten vähän epäröinyt, että miksi toisaalta niin tekisin.... Se tuntuisi ehkä vähän epäreilulta monia muita hyviksi mieltämiäni kirjoittajia kohtaan, ja toiseksi, olisiko silti oma käsitykseni vielä turhan suppea kyseisestä kirjoittajasta, ja kolmanneksi, on varmasti olemassa vielä useita hyviä foorumilaisia, joiden kanssa en ole vielä vaan sattunut olemaan niin paljoa tekemisissä, kun täällä näitä aihepiirejä kuitenkin riittää.

Siispä näin kollektiivisesti: minusta täällä Minfossa on poikkeuksellisen monta poikkeuksellisen hyvää keskustelijaa! Jatkakaa! :D
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
annaanna

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^ite oot.
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Kiitos, Anna-Anna! :) Nostetaan nyt vaikka edes yksi esiin, ja muista mainintoja jatkossa, kunhan muistan ja saan aikaiseksi...

Nooruska! Jesh.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kiitos Michelangela! :oops: Kehut myös sinne suuntaan...! :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Äsken lueskelin "maahanmuutto (repii kansaa kahtia)"-ketjua ja nimimerkki Leidin kirjoitus saa ison hatunnoston täältä! Hyvin kirjoitettu!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Nooruska kirjoitti:Äsken lueskelin "maahanmuutto (repii kansaa kahtia)"-ketjua ja nimimerkki Leidin kirjoitus saa ison hatunnoston täältä! Hyvin kirjoitettu!
Oho, kiitoksia vain Nooruskalle! :oops:
(Olen tässä muutaman päivän jo odotellutkin jotain kommenttia puolesta tai vastaan kirjoitukseeni liittyen, mutta hiljaista on kyseisessä ketjussa ollut... Minne Doctor Lecter on kadonnut?)

Jospa uskaltaisin itsekin muutaman kirjoittajan mainita...

Doctor Lecterin terävästä kynästä (tai tuikean näppäimistön annista) nautin kovasti. Asiateksiä ja hyviä aloituksia 8)
maija turjukka on yksi suosikeistani! Iso peukku! :)
Nooruskan kirjoituksia olen seurannut mielenkiinnolla. Esimerkiksi tapaus Enkeli-Elisa on herättänyt meissä molemmissa samansuuntaisia, suuria tunteita. Peukku!
joeylla on usein hyviä pointteja, varsinkin Kirjekaveriksi vangille -ketjussa oli todella vaikuttava tekstinpätkä joeylta :P
Kyllillä on mukava tapa kirjoittaa ja hänen viestinsä saavat usein hymyilemään, vaikka asia olisikin vakava :D
Kiitokset myös Tiinalle loppumattomasta positiivisuudesta ja hyväntuulisista kommenteista joka linjalla! Pistää hymyilyttämään tämäkin kirjoittaja 8)
VoDKalla on kieltämättä paljon tietoa rikosten saralla.
Tuleepa mieleen yhden kirjoittajan huippu avatar :lol: Kiitokset kakkosurpolle :wink:

Oi voi, onpas teitä hyviä kirjoittajia paljon täällä iki-ihanassa minfossa! :lol:
Olen seurannut tätä keskustelupalstaa jo useita vuosia, mutta nikkini loin aika vasta.
Jatkakaa samaan tapaan hyvät ihmiset 8)

Edit. DL ei olekaan onneksi kadonnut! :P
Salapolliisi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Tammi 02, 2012 8:04 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Salapolliisi »

VoDkalle ja Tiinalle pisteet ja kehut täältä, heidän kommenttejaan on ollut ilo lukea. Vodkalla erityisesti paljon asiantuntemusta ketjuissa, jotka itseä eniten täällä kiinnostaa 8)
God is not available right now, so how can I help you?
Willow
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: To Heinä 12, 2012 5:03 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Willow »

Lähestyvä joulu vissiin aiheuttaa jonkun sortin hempeilyä, tai sitten pitää taistella kaamosankeutta vastaan kehumalla. Palstalla on kyllä monia kirjoittajia, joiden juttuja tulee seurattua erityisesti. Muutama tarttee nyt ihan erityismaininnan..

Samuli! Mä niin kovasti diggailen sun tyyliä ja asennetta :)

joey; tykkään sujuvasta kirjoitustyylistä, juttuja on helppo lukea, mieleen on jäänyt myös monet hyvät perustelut ja pohjustukset, sekä kannanotot jne. Yleensä luen tekstit ja nyökyttelen, monessa olen samalla linjalla mutta turha sitten sen enempää kirjotella ku menis vaan komppaamiseksi ja peesailuksi :lol:

VoDKa herättää kunnioitusta, tykkään kirjoitustavasta ja tietomäärä ihan hillitön. Mut kaiken tietomäärän kanssa hää osaa olla niinku ei oliskaan, eikä oo muita aliarvioiva besserwisser 8)

Paljonhan tätä palstaa tulee luettua, vaikka on osioita joissa en ole tainnut edes käydä. Hyviä kirjoittajia on paljon, mutta kyllä täältä on noussut esiin sellaset tietyt ns. "lempparikirjoittajat". Näiden joukkoon kuuluu ehdottomasti Doctor Lecter, Aizerbaidzan, Dr Bergmeister, MissHolmes, Tiina, Nooruska, matlockb, Bias.

Kiitos teille, ja kiitos monille muillekin :mrgreen:
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Minun täytyy nyt kyllä kehua nimimerkki Studiojoukkuetta, joka on tuonut käsistä riistäytyneeseen mustalaiskeskusteluun uusia, maltillisia näkemyksiä, joissa asioita on pyritty tarkastelemaan eri näkökulmista.
Vastaa Viestiin