Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chris Waddle
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Heinä 17, 2010 10:21 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Chris Waddle »

MissHolmes kirjoitti: Ihmettelen vaan kovasti, että mistä ja mitä lääkettä ne poistuneet ovat saaneet, jotta ovat pystyneet pysymään poissa? ;)

Ei sillä, että riippuvainen olisin... ;)
Ehkäpä jo foorumin nimi takaa "luonnollisen" poistuman... :roll:
joentöyräälle itäpenkkaan
tukehdun yskääni
lämpimiksi kylmyyttä halaten
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Näin on. Osahan on luonnollisesti istumassa. :wink: 8)
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kyllä näitä luonnollisia(kin) poistumisia tulee varmasti joka foorumilla, ikäväa tietysti mutta näin se menee.
Ja sitten unohdin esimerkiksi Doctor Lecterin ja joeyn, ikävää jos Doctor on poistunut palstalta, häneltä paljon hyviä kirjoituksia on ainakin jäänyt muistoksi.
Bodom-osiosta "edesmenneistä" kiittäisin mm. Urhoa ja Konstaa (molemmat tosin ovat, varsinkin Urho kunnostautuneet myös muiden rikosten parissa ja kuten ylläpitokin avoimessa kirjeessä myönsi, nimimerkki Urhon suuttuminen ja lähtö oli palstalle suuri menetys, pitää paikkansa).
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Jack the Ripper kirjoitti:Tästä ketjusta tulee mieleen tylsät juhlat jossa loppumaton puheenpitäjien joukko vierailee vuorollaan puhujanpöntössä kiittämässä kaikkia muita paikallaolijoita ja aina välillä joku muistaa kiittää puheessaan myös edesmenneitä jäseniä. Oscar-gaalan tyyliset pippalot. :wink:

Esitänpä silti kiitokseni varsinkin kaikille työmyyrille, jotka jaksavat alustuksia vääntää. "Edesmenneistä" täytyy toki mainita myös Doctor Lecter joka on meriiteiltään ylittämätön.
Hei! Äläs nyt turhan vakavasti ja negatiivisesti suhtaudu tähän mielestäni erittäin hyvään ja mukavaan ketjuun!
Vielä kerran kiitokset ketjun keksijälle ja avaajalle, Kampamaneetille.
Hyvähän se että on kerrankin ketju jossa voi kehua toista, tässä (netissä ja "oikeassa" elämässä) maailmassa kun aina vaan haukutaan ja moititaan toisia ihmisiä ja keskustelijoita niin kerrankin tällainen hyvä idea/ketju!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tiina kirjoitti:^Näin on. Osahan on luonnollisesti istumassa. :wink: 8)
*reps* Tiina, muruseni, sä olet kylli ylivoimaisesti paras... siis ikinä en ole nähnyt sinulta huonotuulista postausta, miten sä oikein pystyt tuohon???
8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tiina kirjoitti:^Näin on. Osahan on luonnollisesti istumassa. :wink: 8)
Myös minfon profiloija-stalkeri saattaa aiheuttaa osan luonnollisesta poistumasta... :shock: :shock: :shock:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

OT: siis kampamaneetti?! oon lukenu päivästä toiseen "kampamagneetti"...onkohan mulla joku lukihäiriö!?!? :shock: :oops: :shock: :oops: :cry: :shock: :cry: :oops: Tosta Matlockb:n postauksesta aloin vähä tarkemmin kattoo, mitä tuolla oikeen seisoo. :oops: Pyydän Kampikselta anteeksi jos olen jossakin ketjussa kutsunut häntä väärin. :oops: :oops:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kampamaneetit (Ctenophora) on eläinkunnan pääjakso. Kampamaneetit ovat hyytelömäisiä läpikuultavia eläimiä, jotka elävät merten pintaosissa ja loistavat pimeässä. Ulkoisesti ja monilta rakennepiirteitään ne muistuttavat polttiaiseläinten (Cnidaria) meduusoja, mutteivät kuitenkaan ole niille sukua. Kampamaneettien ruumiin pituus on tavallisesti 2–3 cm, joskin Välimeressä elävä nauhamainen 8 cm leveä venuksenvyö (Cestus veneris) voi kasvaa jopa 1,5 metrin pituiseksi.
...vaikka tiedän, luen sen aina magneettina..:)

boldaus minun ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1884
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Omasta puolestani voin sanoa, että Kampamaneetti on jäänyt uusista kirjoittajista mieleeni varsin positiivisena lisäyksenä. Olen aina ollut kiinnostunut meribiologiasta.

Palstan "perustajamateriaalin" - siis sen, joka alunperin houkutteli paikalle alan harrastajat - perusteella olen jäänyt harmittelemaan nimimerkkien Doctor Lecter, Urho, ja EuroJR katoamista palstalta.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Nooruska kirjoitti:OT: siis kampamaneetti?! oon lukenu päivästä toiseen "kampamagneetti"...onkohan mulla joku lukihäiriö!?!? :shock: :oops: :shock: :oops: :cry: :shock: :cry: :oops: Tosta Matlockb:n postauksesta aloin vähä tarkemmin kattoo, mitä tuolla oikeen seisoo. :oops: Pyydän Kampikselta anteeksi jos olen jossakin ketjussa kutsunut häntä väärin. :oops: :oops:
No kuule eipä toi yhtään haittaa, ja kivalta tuntuu että joku viel lukee ja arvostaaki näitä miunki kirjoituksia, joten KIITOKSIII palajo :oops:
Jag har talat :)
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mä kiitän ja kehun nimimerkki ketskua. Loistava ulosanti ja ainoa joka panee markjalle kampoihin kunnolla. Fiksun oloinen tyyppi! Kiitos ketsku! :twisted:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Damien »

matlockb kirjoitti:Ei nyt suoraan aiheeseen liity mutta on ihan uutta itselleni että Damien, papillon ja ABC ovat poistuneet, oletko varma tiedostasi?
rosamarine kirjoitti: Damien ei ole kirjoitellut muutamaan viikkoon mitään. Aiemmin keväällä hän myös kertoi, että lopettelee/vähentelee kirjoitteluitaan. Kai tähän palstalle on jonkinmoiset vieroitusoireet, ei Damien ihan heti kirjoitteluaan lopettanut ja kirjoitteli myös eräälle toiselle palstalle (parodia minfolle), missä minäkin kirjoittelen, jos haluan chattailla tai muuten vaan viettää hyvässä porukassa aikaa. No enivei, luulen, että Damien on nyt onnistunut irrottautumaan minfosta (Onnittelut siitä) eikä enää kommentoi tänne edes satunnaisesti. Tai saattaa varmaan joskus jotakin kommentoida, mistä näitä tietää :D
No Damien on kuin Kontulan asfalttiaave eli Mustanaamio.Koskaan ei tiedä mistä se tulee ja minne se
menee(vanha Kontulalainen sanankasku).Mitään irtautumista niin minfosta kuin ruumiistakaan ei ole valitettavasti tapahtunut.Muut velvoitteet ovat vain vieneet ajan ja intressit.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

OT:
Damien-dummy on sitten omaksunut tuon Marskin tyylin täysillä:

Marski:
Kuva


Dummy:
Kuva

Joko joku komppaa täpöllä, tai sitten on vain sairaaloisesti jakautunut persoona ;)

Marskin kuva: sitä mitä on
Dummy: mitä haluaisi olla :?: :?: :?:
Nuotio & Äreät Tiput
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Nooruska kirjoitti:OT: siis kampamaneetti?! oon lukenu päivästä toiseen "kampamagneetti"...onkohan mulla joku lukihäiriö!?!?
Kappas, kiitos selvennöksestä :D Täällä ilmoittautuu kolmas lukihäiriöinen, tosin ainakin ihan oikea sellainen.

Jatkakaa tota Damin wannabe-avatareilua vaikka lautamiehissä, jookos? Eikös tämän pitänyt olla kehumisen ketju? Damien kai vois suosiolla kehua itseänsä lautamiehissä, kun jostain syystä ne kirjoitukset aiheuttaa aktiivisuutta muiden näppäimistöllä :mrgreen:
Nanika ga tooku matteiru to
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Lumienkeli kirjoitti: Damienia on kyllä taas vähän ikävä, oon sillä tavalla vähän perverssi 8)
Ooh, toiveesi on kuultu :mrgreen: Sehän kävi nopeammin kuin olisi uskonutkaan...Mutta tosiaan, mistä näitä kenenkään tulemisia ja menemisiä tietää :lol:
Clyde kirjoitti:Eikös tämän pitänyt olla kehumisen ketju?
Muddis on kiva =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Vastaa Viestiin