Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wolff »

RL11/6 kirjoitti:
Ti Elo 25, 2020 5:26 am
Jalo Seppänen? Ainakin auto täsmää.
Ei ollut jalo Seppänen. Tiedän miehen nimen ja olen tarinani kertonut myös KRP vihjepuhelimeen. Miehen nimeä en halua tässä tuoda julki.

kid

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kid »

Siis minkä aseman edessä seisoit? Sori, meni ohi. Lopelle menossa, mutta mistä?

Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wolff »

kid kirjoitti:
Ti Elo 25, 2020 5:35 am
Siis minkä aseman edessä seisoit? Sori, meni ohi. Lopelle menossa, mutta mistä?
Olen pitänyt tämän salassa täällä mutta mutta, koska se taas paljastaisi minusta jotain,ehkä..Niimpä niin sepä tieto kyllä avartaisi hiukan kuvaa kaverin reviiristä lähtien 70 luvun puolesta välistä päättyen 2010 kevät. No juu mikä hän nyt sitten olikaan sen saa jokainen ite päätellä.. kun kerroin tarinani krpeelle minulle sanottiin et tämä tutkitaan,,,No menköön syteen tai saveen.. paikka oli Toijalan rautatieasema, auto tuli pätsiniemestä päin ja minut nähdessään seisoskelemassa aseman edessä yksin heppu ajoi autonsa aseman parkkiin ja käveli luokseni..okei olen nyt tehnyt sen minkä aioinkin eli annoin ne tarkemmat tiedot lukuun ottamatta nimeä.. sen tietää KRP.

Mustasurma

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

No nyt selkeni aika paljon. Ja olipa mielenkiintoinen lisäinfo, kiitos siitä. Tuopa hyvinkin sopisi tapauksen muottiin.. Ja nyt myös ymmärrän paremmin miksi esiinnyit isoäitinä :)

CAN
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 3:29 pm

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CAN »

Wolff kirjoitti:
Su Elo 23, 2020 12:43 pm
Moi pitkästä aikaa....Minulla on ihan oma kokemus erään henkilön kyydistä Lopelle päin joskus 70 luvun puolissa väliä, olisi mielenkiintoista tietää minne hän olisi minut siellä vienyt...kaveri oli ammatiltaan asemoija kirjapainossa jossa työssä käytti skalpellia sillä leikattiin silloin filmiarkkia jolle ja josta asemoitava sivu koottiin, hän käytti myös reprokameraa ja muistaakseni harrasti valokuvaustakin, jos näin oli niin olisiko jossain kuvia...törmäsin tähän kaveriin noin 20 vuotta sitten uudestaan ja tunnistin hänet ja hän minut. Hän oli muuten palomies sivutoimeltaan ollut toiminnassa mukana kait pojan klopista asti. Harmikseni sain selville etä mies on menehtynyt noin kymmenkunta vuotta sitten...mies käveli luokseni eräällä asemalla ja hetken juteltuaan kysyi lähenkö ajelulle, no minä lähin kun aattelin jotain hyötyväni, mutta huomattuaan että en ollutkaan sellainen kuin olisi halunnut hän palautti minut takaisin asemalle noh ehdin maistella hänen pullostaan kirkasta mutta oksensin...ehkä onneksi...mäntymetsät muistan olleen reitin varrella ennen kuin päätti tuoda minut harmistuneena takaisin.. hän kun luuli ottaneensa kyytiin tytön johtuen puoleen selkään ulottuvasta tukastani. no niin miettikääpä nyt mitä taitoja on palomiehellä...mitä mahdollisuuksia toimensa puolesta....palataan....asiaan.. nimeä en kerro sen tietää KRP.....heh, meinasi vallan unohtua, mies asui silloisen eukkonsa kanssa Hikiällä, oli muuten menossa naimisiin silloin kun minut kyytiinsä pyysi,, outoa...sukulaisia Helsingissä Missäköhän kävi Graaffisen alan koulunsa...
Meinasin juuri kirjoittaa, että sama ”tarina” on ollut täällä ennenkin, mutta eri nimimerkin kertomana. Joten uskottavuus olisi kyllä ollut nolla, ellet olisi paljastanut vaihtaneesi nimimerkkiä.
-a girl from yesterday-

Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wolff »

CAN kirjoitti:
Ti Elo 25, 2020 1:34 pm
Wolff kirjoitti:
Su Elo 23, 2020 12:43 pm
Moi pitkästä aikaa....Minulla on ihan oma kokemus erään henkilön kyydistä Lopelle päin joskus 70 luvun puolissa väliä, olisi mielenkiintoista tietää minne hän olisi minut siellä vienyt...kaveri oli ammatiltaan asemoija kirjapainossa jossa työssä käytti skalpellia sillä leikattiin silloin filmiarkkia jolle ja josta asemoitava sivu koottiin, hän käytti myös reprokameraa ja muistaakseni harrasti valokuvaustakin, jos näin oli niin olisiko jossain kuvia...törmäsin tähän kaveriin noin 20 vuotta sitten uudestaan ja tunnistin hänet ja hän minut. Hän oli muuten palomies sivutoimeltaan ollut toiminnassa mukana kait pojan klopista asti. Harmikseni sain selville etä mies on menehtynyt noin kymmenkunta vuotta sitten...mies käveli luokseni eräällä asemalla ja hetken juteltuaan kysyi lähenkö ajelulle, no minä lähin kun aattelin jotain hyötyväni, mutta huomattuaan että en ollutkaan sellainen kuin olisi halunnut hän palautti minut takaisin asemalle noh ehdin maistella hänen pullostaan kirkasta mutta oksensin...ehkä onneksi...mäntymetsät muistan olleen reitin varrella ennen kuin päätti tuoda minut harmistuneena takaisin.. hän kun luuli ottaneensa kyytiin tytön johtuen puoleen selkään ulottuvasta tukastani. no niin miettikääpä nyt mitä taitoja on palomiehellä...mitä mahdollisuuksia toimensa puolesta....palataan....asiaan.. nimeä en kerro sen tietää KRP.....heh, meinasi vallan unohtua, mies asui silloisen eukkonsa kanssa Hikiällä, oli muuten menossa naimisiin silloin kun minut kyytiinsä pyysi,, outoa...sukulaisia Helsingissä Missäköhän kävi Graaffisen alan koulunsa...
Meinasin juuri kirjoittaa, että sama ”tarina” on ollut täällä ennenkin, mutta eri nimimerkin kertomana. Joten uskottavuus olisi kyllä ollut nolla, ellet olisi paljastanut vaihtaneesi nimimerkkiä.
jep. näinhän se olisi ollut.. mutta nyt on nämä uudet tiedot paikka mistä lähin kyytiin ja kyyditsijän ammatit sekä asuin paikka..kadun nimenkin tiedän mutta se jääköön mainitsematta..

Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wolff »

Nonniin ompa hiljaista tässä ketjussa Mitenkäs tähän saisi elämää hiukan. Eli minun tietämäni henkilö on liikkunut akselilla lähtöpiste Hikiä Siittä Toijala ja Helsinki Niin Helsinki mistäkö tiedän, no sukunimestä mutta älkää kysykö miksi. Mutta 10 pisteen vihje se ei ole tavallinen Virtanen tai Mäkinenkään. Jos lähdet graafiseen oppilaitokseen Riihimäen seudulta mihin suuntaat. no itse en osaa sanoa yhtäkään paikkaa mutta otapa selvää ja katso mitä on tapahtunut sen reitin varrella vaikkapa joskus 70 luvulla. Tämä mies oli sellainen myhäilevä lupsakka mussukka joka herätti kyllä luottamuksen ihmisissä. Hän poltti ja tissutteli olutta kotonaan. Mieleeni on jäänyt eräs keskustelu kahvitunnilla jossa eräs mies kertoi miksei Mannilan tielle Järvenpäässä kannata mennä ,no siksi koska siellä on ravintola Zapata josta tämä yksi nainen katosi Maarit Haantie ja olisiko vielä mainittu et joutuu hiekka kuopalle. Siitä puheet menivät lukkariseen ja siihen että ihmettelivät kun ei johtolankoja jäänyt siihen tämä minua kuskannut heppu joka seisoi hiukan sivussa ja poltteli tupakkaa ja kuunteli ärtyneenä keskustelua. tiuskaisi ärtyneenä että jättipäs ja tarkoitti johtolankaa .niin mitä jätti ja kuka jätti kertoja kuulija vai molemmat yhdessä.. on jääny mieleeni tämä keskustelu jostain syystä. sivusta seurailin.. autoista tuli mieleen tässä tapauksessa vanha valkoinen luiskaperä Passatti eikä se ollut tiuskaisijan auto. Keräsiköhän joku vielä aseita ja veitsiä?? Tällaisia muistikuvia..

--Tästä Lukkarisen keissistä on ollut kuvia laukun sisältöä myöten mutta missähän nyt ovat..

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

^Valkoinen luiskaperä Passat liittyy siihen marraskuussa 1988 Hämeenlinnassa tapahtuneeseen selvittämättömään 19-vuotiaan tytön sieppausyritykseen.
Tekijällä ruskeat laineikkaat hiukset ja vaaleat viikset. Pituus noin 180cm, ruumiinrakenne atleettinen.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wolff »

dazu kirjoitti:
Ke Syys 02, 2020 1:44 am
^Valkoinen luiskaperä Passat liittyy siihen marraskuussa 1988 Hämeenlinnassa tapahtuneeseen selvittämättömään 19-vuotiaan tytön sieppausyritykseen.
Tekijällä ruskeat laineikkaat hiukset ja vaaleat viikset. Pituus noin 180cm, ruumiinrakenne atleettinen.

--Tämä passat kuski hiuka liian lyhyt. Hiusten puolesta kuvaus sopisi minua kuskanneeseen palomies asemoijaan,näyttämänsä kuvan perusteella missä oli hiukan nuorempi ja tuollaiset hiukset ja nahkatakki. Muistaakseni vaalea passatti olisi mainittu jossain muussakin yhteydessä.

--Edelleen minua kiinnostaisi tietää mihin mies olisi minut Lopella silloin 70 luvulla vienyt.
-- Harmi kun en muista varmana tietona et harrastiko mies valokuvausta, se on vaan vaivannut mieltä että olisiko.muistan kun reprokamera huoneessa välillä olin hänen kanssaan sellainen punaisella valolla valaistu pieni koppero missä oli reprokamera..

wonderland
Hetty Wainthropp
Viestit: 455
Liittynyt: To Joulu 05, 2013 2:57 pm

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja wonderland »

Wolff kirjoitti:
Ke Syys 02, 2020 6:47 am
dazu kirjoitti:
Ke Syys 02, 2020 1:44 am
^Valkoinen luiskaperä Passat liittyy siihen marraskuussa 1988 Hämeenlinnassa tapahtuneeseen selvittämättömään 19-vuotiaan tytön sieppausyritykseen.
Tekijällä ruskeat laineikkaat hiukset ja vaaleat viikset. Pituus noin 180cm, ruumiinrakenne atleettinen.

--Tämä passat kuski hiuka liian lyhyt. Hiusten puolesta kuvaus sopisi minua kuskanneeseen palomies asemoijaan,näyttämänsä kuvan perusteella missä oli hiukan nuorempi ja tuollaiset hiukset ja nahkatakki. Muistaakseni vaalea passatti olisi mainittu jossain muussakin yhteydessä.

--Edelleen minua kiinnostaisi tietää mihin mies olisi minut Lopella silloin 70 luvulla vienyt.
-- Harmi kun en muista varmana tietona et harrastiko mies valokuvausta, se on vaan vaivannut mieltä että olisiko.muistan kun reprokamera huoneessa välillä olin hänen kanssaan sellainen punaisella valolla valaistu pieni koppero missä oli reprokamera..
Kirjoituksistasi jää se vaikutelma, että tunsit tuon edesmenneen miehen paremminkin kuin vain kyydityksen verran? Tarkennatko vielä, olitko samassa työpaikassa vai miten niitä kohtaamisia tuli? Sinulla tuntuu olevan tyypistä tietoa niin paljon, ettei aivan satunnaiselta tuttavuudelta vaikuta. 90-luvun alkupuolella vielä tuonnäköisiä ja tyylisiä heppuja on ollut paljonkin liikenteessä. Kyydin tarjoaminen on ollut melko yleinen tapa tutustua naisiin. Jos lähtee hakemaan sopivia ehdokkaita sillä perusteella, että on tuntomerkkeihin sopiva, tietyn merkkinen tai värinen auto, tarjottu kyytiä ja samalla viinaakin naisille, liikuttu Hikiä, Järvenpää ja niillä suunnilla, tekijäehdokkaita tulee aivan liikaa. Pitäisi olla tosiaan lisäksi jotain sellaista täsmällistä tietoa, mikä voisi liittyä tekotapaan. Jos työssään on käyttänyt veistä, onko riittävää lisätietoa sekään. Sekin on niin yleistä.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa

Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wolff »

wonderland kirjoitti:
Ke Syys 02, 2020 4:37 pm
Wolff kirjoitti:
Ke Syys 02, 2020 6:47 am
dazu kirjoitti:
Ke Syys 02, 2020 1:44 am
^Valkoinen luiskaperä Passat liittyy siihen marraskuussa 1988 Hämeenlinnassa tapahtuneeseen selvittämättömään 19-vuotiaan tytön sieppausyritykseen.
Tekijällä ruskeat laineikkaat hiukset ja vaaleat viikset. Pituus noin 180cm, ruumiinrakenne atleettinen.

--Tämä passat kuski hiuka liian lyhyt. Hiusten puolesta kuvaus sopisi minua kuskanneeseen palomies asemoijaan,näyttämänsä kuvan perusteella missä oli hiukan nuorempi ja tuollaiset hiukset ja nahkatakki. Muistaakseni vaalea passatti olisi mainittu jossain muussakin yhteydessä.

--Edelleen minua kiinnostaisi tietää mihin mies olisi minut Lopella silloin 70 luvulla vienyt.
-- Harmi kun en muista varmana tietona et harrastiko mies valokuvausta, se on vaan vaivannut mieltä että olisiko. muistan kun reprokamera huoneessa välillä olin hänen kanssaan sellainen punaisella valolla valaistu pieni koppero missä oli reprokamera..
Kirjoituksistasi jää se vaikutelma, että tunsit tuon edesmenneen miehen paremminkin kuin vain kyydityksen verran? Tarkennatko vielä, olitko samassa työpaikassa vai miten niitä kohtaamisia tuli? Sinulla tuntuu olevan tyypistä tietoa niin paljon, ettei aivan satunnaiselta tuttavuudelta vaikuta. 90-luvun alkupuolella vielä tuonnäköisiä ja tyylisiä heppuja on ollut paljonkin liikenteessä. Kyydin tarjoaminen on ollut melko yleinen tapa tutustua naisiin. Jos lähtee hakemaan sopivia ehdokkaita sillä perusteella, että on tuntomerkkeihin sopiva, tietyn merkkinen tai värinen auto, tarjottu kyytiä ja samalla viinaakin naisille, liikuttu Hikiä, Järvenpää ja niillä suunnilla, tekijäehdokkaita tulee aivan liikaa. Pitäisi olla tosiaan lisäksi jotain sellaista täsmällistä tietoa, mikä voisi liittyä tekotapaan. Jos työssään on käyttänyt veistä, onko riittävää lisätietoa sekään. Sekin on niin yleistä.

No juu tämä asia on kyllä mainittu jossain viestissäni, olin hänen kyydissään 70 luvun puolessa välissä. törmäsin häneen uudestaan eräässä työpaikassa 90 luvulla ja olimme työkavereita niin sanotusti.. kovin tutuksi en hänen kanssaan tullut mutta juteltiin kun töissä yhtä aikaa olimme..
Työtehtävissään hän tarvitsi skalpellia filmin leikkuuseen. Palomiehenä hänellä oli taas toisenlaiset edellytykset hyödyntää ammattiaan mahdollisessa sivutoimessaan tyttöjen metsästyksessä.. outoa minusta oli silloin 70 luvulla se että hän olisi halunnut viedä minut Toijalasta Lopelle noin 15 v nuorukaisen ei ihan normi hommaa kuin ei sekään että oli menossa juuri naimisiinkin, niin ja se viinapullokin hänen autossaan. Miksi tiedän näin paljon johtuu sattumasta! koska törmäsin eräällä kirpputorilla kirjasarjaan joka kertoi palomiehistä ja kas sielläpä olikin hepun kaikki tiedot syntymäaikoja ja osoitteita myöten kuin myös siviili sääty ja puolisonkin nimi ja ammatti.. näillä tiedoilla sain selville oliko mies vielä hengissä ja myöskin sitten sen mihin mies on haudattu ja milloin kuollut, matkassa oli siis tuuriakin.. kun tiedän hänen sukunimensä oli helppoa jäljittää saman sukunimen omaavat henkilöt ja yhdistellä ne häneltä kuulemiini juttuihin siitä esimerkiksi Helsinki jossa on käynyt. Olen varma että hänen sukulais miehensä asui siellä ja oli vieläpä hyvässä virassa. Mitä näillä hänen reissuillaan akselilla Toijala Helsinki esimerkiksi on voinut tapahtua kun lähtöpiste on hikiä. Sen säteen sisään jää paljon mahdollisia tekosia. Hän oli muuten todella katkera ensimmäiselle vaimolleen josta olikin sitten eronnut ja löytänyt uuden ja nähtävästi miellyttävämmän ihmisen jonka kanssa asusteli. Tässä on sellainen pointti myös että ehkäpä hän häpesi erehdystään kun oli ottanutkin pojan tyttönä kyytiinsä. Hän pelkäsi et mitä kaveritkin sanoisivat jos tietäisivät hän kerran sanoi ,no mitä tuo lause sisällään pitää voi jokainen itse miettiä . KRP kiinnostui tästä minun tapauksestani ja sanottiin että se tutkitaan jotentämä on tässä. KRP tietää miehen nimen ja ammatit kuin myöskin asuin paikan. hänen silloisesta autostaan varmaankin tarvittaessa saavat tiedot. Auto saattoi olla vaalea porras peräinen mutta ei se Passatti , Passattia ajoi eri mies. Tämä Passatti mies harrasti aseita ja keräili veitsiä ei tämä palomies. hmm oli myöskin aikamoinen naisten metsästäjä tämä Passatti mies.

Mutta minulle hänen ohimennen heittämänsä lause sen jälkeen kun hänelle nähtävästi oli varmistunut että olen sama henkilö jota kyyditsi 70 luvulla Toijalassa. Hän sanoi minulle: Olet merkitty mies. Joten ei kovin romanttisia ajatuksia minua kohtaan ollut, joten ehkä kykeni muuhunkin tämä hiljainen sivusta seurailija...

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

L'amourha kirjoitti:
Ti Kesä 16, 2020 7:45 pm
Aivan samaa ihmettelin taannoin. Olisi edes ymmärtänyt kertoa että huudettiin raivoissaan, mutta ihan vaan lausunnaksi meni, ja hyvin kuului. Mahtoikohan olla lisäksi se lähes puukonkestävä villamyssy korvilla.
Hellun paikallaolo on sinänsä kiistaton, kuten myös päässänsä ollut ventti. Ehkä myös kertomus kyyditsijästä pitää paikkansa, mutta miehen hyökkäys ja Hellun kuuloaistimukset herättävät ihmetystä.
Lausahdettuna tuo "eipä onnistunut tällä kertaa" sopii pikemminkin sukupuoliyhteyden epäonnistumiseen liian kovan päihtymystilan takia, ts. ei seissyt. Se että Hellu kertoi nukkumisehdotuksesta autossa, viittaa myös tämänkaltaisiin tapahtumiin. Ehkei pysähdys hiekkakuopille tullut Hellulle sellaisena yllärinä kuin hän antoi ymmärtää? Vaan siellä ehdittiin kaikessa rauhassa nautiskella juomia ja yritellä vähän muutakin toimintaa ennen tapahtumien kärjistymistä. Tämä selittäisi myös tj_eme:n laskeskelemat puuttuvat 1,5 tuntia.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

metsätonttu

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja metsätonttu »

Aikoinaan liityin murha.info sivustoille tämän ketjun aihepiirin vuoksi, joten kirjoitan viimeisen viestin tähän ketjuun. Kaikki omat näkökulmat on jo tuotu esiin ja lopetan sivustolla muiden kuin tähän ketjuun liittyvien syiden takia. Ei mitään sen dramaattisempaa. Edelleenkään ei tiedetä kuka JSM on ja on todennäköistä, että sitä ei saada koskaan selville ainakaan sillä varmuudella, että syytekynnyksen ylittyminen olisi lähelläkään. Toivon kuitenkin, että tapaus ratkeaisi ja käsiteltäisiin asianmukaisesti.

Jos olen joskus sivustolla vaihtanut yksityisviestejä, niin toivon niiden jäävän yksityisiksi niin ettei niitä käsitellä eikä analysoida täällä yksityisyydensuojaan liittyvien näkökohtien vuoksi.

Seuraava vaihe on, että yritän saada ylläpitoa sulkemaan tilini ja mikäli mahdollista poistamaan viestihistoriani. Ensimmäisen uskon onnistuvan, jälkimmäistä epäilen.

Hyvää jatkoa kaikille!

Mariangel
Neuvoja-Jack
Viestit: 588
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 2:00 am

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Hyvää jatkoa sinullekin, Metsätonttu!
Harmi, etten saa jatkossa lukea ajatuksiasi täällä.

Neiti kesäheinä 10
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Marras 07, 2020 4:33 pm

Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Neiti kesäheinä 10 »

Minua on mietityytänyt tuo Maarit Haantien katoaminen.Miksi lähteä autolla baariin kun tietää että sieltä ei voi tulla takaisin autolla kotiin ja junat kulkee monesti.Minua epäilyttää se Maaritin mies kun sen käytös oli muutenkin ihmeellistä koko illan.Luulisi että kaveri mahtuu mukaan.Vai laitettiinko Maarit auton takaboksiin.Kas kun kaikki muut pääsi sisälle mutta ei Maarit.Monesti murhaaja löytyy ihan läheltä tai sellainen joka tuntee.Miksi joku outo tappaisi.Niin ja tuli sellainen ajatus mieleen että monessa kadonnet jutussa taksikuski on viimeinen joka on kadonneen nähnyt.Varmaan joskus Maaritkin ajoi taksilla

Vastaa Viestiin