Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1561
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Ross Sullivan kirjoitti:
Pe Touko 26, 2023 9:06 pm
MissMallard kirjoitti:
Pe Touko 26, 2023 12:36 pm
Kiitos tarkennuksista koskien niitä tekijän vaatteita tuonne teille! Jäi todella nyt elämään omassa päässä ne "mustat vaatteet" jotka ovat siis tarkentuneet tummiksi vaatteiksi.

Tuli mieleen ettei tekijällä välttämättä ole ollut mitään "kommandopipoa" mutta esim. tumma/musta huppu (esim. collegehuppari jonka päällä on ollut ulkotakki) on voinut peittää kasvojen näkymisen tarkemmin. Toki myös ulkotakin (talvitakin) huppu on voinut estää kasvojen näkymisen.
Ei ole ihme, että ovat jääneet elämään omassa päässä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009228676.html

"POLIISI kaipaa havaintoja erityisesti täysin mustiin pukeutuneesta miehestä tapahtumapaikan eli Myyrmäentie 6 D:n läheisyydestä sekä tapahtumapaikalle ja sieltä poispäin johtavilta reiteiltä. Poliisilla ei ole tietoa, kuka mustiin pukeutunut henkilö on.

– On täysin varmaa, että tekijä on mustiin pukeutunut."

Aika kova kaneetti ollut silloin marraskuussa, että "on täysin varmaa".

"Silminnäkijän mukaan kyseessä on todennäköisesti mies, joka on noin 170–180 senttimetriä pitkä. Hänen nähtiin liikkuvan Myyrmäentietä Louhelan suuntaan."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d0d7 ... 1e5798f4f6
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009228676.html

Mikä nyt on viimeisin varma tieto? Tekijä nähty tummissa vai täysin mustissa vaatteissa?
Yllä olevissa uutisissa puhuttu täysin mustista vaatteista...

Tässä taas puhutaan että tummiin vaatteisin pukeutunut:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d116 ... 1889c933bd

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d0d7 ... 1e5798f4f6

Yllä olevasta uutisesta minulla tulee sellainen mielikuva että tekijän dna:ta ei ole....

"Kun nelikymppinen mies joutui henkirikoksen uhriksi Tampereella joulukuussa 2014, aloitti poliisi mittavat, koko kaupunginosan kattavat DNA-näytteenotot. Rikoskomisario Tyynelän mukaan vastaava ei ainakaan toistaiseksi olisi järkevää Myyrmäen tapauksen kohdalla.

Hyvin lähellä kerrostaloja sijaitsee Myyrmäen juna-asema, joten tekijä ei välttämättä ole paikallinen. Tekijästä tuntomerkkejä vastaavia henkilöitä löytynee pääkaupunkiseudulta runsaasti. Tarvittaisiin siis vielä hieman tarkempi rajaus epäillystä tekijästä, että DNA-näytteitä voitaisiin alkaa kerätä.

Toisin sanoen Tyynelä yrittää kierrellä ja olla paljastamatta että ei ole poliisilla tekijän dna:ta?

Mutikainen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Joulu 04, 2022 4:08 am

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Mutikainen »

Jasonnn kirjoitti:
To Touko 25, 2023 7:05 pm

Ei mitkään. Mutta kuinka usein suomessa murhataan raa^asti postinjakaja? Minulle ainakin oma syntymäpäivä on merkittävin vuoden päivä... Uskoisin että monella muullakin..
Vähän turhaa jankkausta, mutta jos nyt spekuloidaan uhrin kuolinpäivän merkittävyystekijöillä, niin itse en tunne ainuttakaan aikuista ihmistä, jolle syntymäpäivä olisi jotenkin erityisen merkityksellinen päivä. Poislukien jotkut pyöreät, joita juhlitaan isommin läheisten parissa.

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja skoone »

Mutikainen kirjoitti:
La Touko 27, 2023 5:22 am
Jasonnn kirjoitti:
To Touko 25, 2023 7:05 pm

Ei mitkään. Mutta kuinka usein suomessa murhataan raa^asti postinjakaja? Minulle ainakin oma syntymäpäivä on merkittävin vuoden päivä... Uskoisin että monella muullakin..
Vähän turhaa jankkausta, mutta jos nyt spekuloidaan uhrin kuolinpäivän merkittävyystekijöillä, niin itse en tunne ainuttakaan aikuista ihmistä, jolle syntymäpäivä olisi jotenkin erityisen merkityksellinen päivä. Poislukien jotkut pyöreät, joita juhlitaan isommin läheisten parissa.
Kiitos tästä viestistä! Täällä on tietyt nikit ottaneet vallan ja jankkaavat vain keskenään lehdenjakajan tapauksesta. - Olen nimittäin yrittänyt esittää vaihtoehtoista ratkaisua tapaukselle, mutta yritykseni on mitätöity tähtikeskustelijain toimesta..
Laitanpa nyt tähän sinullekin nähtäväksi mun mietteet lehdenjakajan /postinjakajan pahoinpitelystä, mikä johti naisen kuolemaan. - Ja olen ensin kanssasi samaa mieltä siitä, että tavalliset aikuisikäiset (ei siis lapset eikä vanhukset kuulu tähän "tavallisten aikuisikäisten" joukkoon. Siis he eivät pahemmin syntymäpäiviään vietä..
Siis asiaan: Minusta olisi todellakin mahdollista että pahoinpitelijä oli valmiina kytiksellä ja odotti postinjakajan saapumista ko tapahtumapaikalla. Hän ilmeisesti asui joissain noista ympäristön korkeista kerrostaloista. - Mies? tai nainen? oli jossain tutustunut postinjakajaan ja alkanut stalkata häntä. Yrittänyt ehdottaa läheistä suhdetta, mutta olisi tullut torjutuksi. Nyt hän aikoi siis vihdoin saada "asiat" selviksi, siksi ensimmäiset minuutit oli pelkkää keskustelua eikä mies/nainen? saanut vastakaikua ehdotuksiinsa.Siksi hän hermostui ja hyökkäsi naisen kimppuun. Emme tiedä mikä väline oli, olisiko ehkä ollut pullo? Tyhjä tai puolityhjä? Ja sitten tuli silminnäkijöitä paikalle ja pahoinpiteilijä häipäsi kotiinsa. - Noissa korkeissa kerrostaloissa asuu aika lauma ihmisiä, niin aika harva toisensa tuntee, edes ulkonäöltä. - Itse asun talossa, jossa on 24 huoneistoa, enkä tunne talon asukkaista ulkonäöltä montakaan.
Muista lähdekritiikki!

Kitarisa
Rico Tubbs
Viestit: 1298
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

Tällaisia vainoomiset, jossa uhria stalkataan ja häiritään ovat kyllä yleisiä, mutta siitä on vielä melko pitkä matka siihen, että tekijä asettautuu tappomielellä liikkeelle. Tällaisissa tapauksissa tekijällä ja uhrilla on jo yhteistä historiaa vähintään seurustelusta, joten siihen nähden tämä vaihtoehto tuntuu epätodennäköisemmältä. Yleistä on sekin, että vainoomista ja stalkkausta on tapahtunut jo pitkän aikaa ennen sen eskaloitumista. Hankala kuvitella, että kukaan päättäisi keskellä yötä mennä kerrostalon pihalle kyselemään, että ”aletaaks olee”, stalkkeri olisi varmasti selvittänyt kotiosoitteen ja häirintää olisi tapahtunut jo siellä. Tietenkin hullut on hulluja, eikä niistä pirukaan satasella osaa sanoa, mitä aikovat.

Starbalia
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: La Helmi 27, 2016 3:37 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Starbalia »

skoone kirjoitti:
La Touko 27, 2023 5:33 pm
Mutikainen kirjoitti:
La Touko 27, 2023 5:22 am
Jasonnn kirjoitti:
To Touko 25, 2023 7:05 pm

Ei mitkään. Mutta kuinka usein suomessa murhataan raa^asti postinjakaja? Minulle ainakin oma syntymäpäivä on merkittävin vuoden päivä... Uskoisin että monella muullakin..
Vähän turhaa jankkausta, mutta jos nyt spekuloidaan uhrin kuolinpäivän merkittävyystekijöillä, niin itse en tunne ainuttakaan aikuista ihmistä, jolle syntymäpäivä olisi jotenkin erityisen merkityksellinen päivä. Poislukien jotkut pyöreät, joita juhlitaan isommin läheisten parissa.
Kiitos tästä viestistä! Täällä on tietyt nikit ottaneet vallan ja jankkaavat vain keskenään lehdenjakajan tapauksesta. - Olen nimittäin yrittänyt esittää vaihtoehtoista ratkaisua tapaukselle, mutta yritykseni on mitätöity tähtikeskustelijain toimesta..
Laitanpa nyt tähän sinullekin nähtäväksi mun mietteet lehdenjakajan /postinjakajan pahoinpitelystä, mikä johti naisen kuolemaan. - Ja olen ensin kanssasi samaa mieltä siitä, että tavalliset aikuisikäiset (ei siis lapset eikä vanhukset kuulu tähän "tavallisten aikuisikäisten" joukkoon. Siis he eivät pahemmin syntymäpäiviään vietä..
Siis asiaan: Minusta olisi todellakin mahdollista että pahoinpitelijä oli valmiina kytiksellä ja odotti postinjakajan saapumista ko tapahtumapaikalla. Hän ilmeisesti asui joissain noista ympäristön korkeista kerrostaloista. - Mies? tai nainen? oli jossain tutustunut postinjakajaan ja alkanut stalkata häntä. Yrittänyt ehdottaa läheistä suhdetta, mutta olisi tullut torjutuksi. Nyt hän aikoi siis vihdoin saada "asiat" selviksi, siksi ensimmäiset minuutit oli pelkkää keskustelua eikä mies/nainen? saanut vastakaikua ehdotuksiinsa.Siksi hän hermostui ja hyökkäsi naisen kimppuun. Emme tiedä mikä väline oli, olisiko ehkä ollut pullo? Tyhjä tai puolityhjä? Ja sitten tuli silminnäkijöitä paikalle ja pahoinpiteilijä häipäsi kotiinsa. - Noissa korkeissa kerrostaloissa asuu aika lauma ihmisiä, niin aika harva toisensa tuntee, edes ulkonäöltä. - Itse asun talossa, jossa on 24 huoneistoa, enkä tunne talon asukkaista ulkonäöltä montakaan.
En usko, että sinua on lytätty - tai jätetty huomiotta. Ehkä tekstin ulkoasu ja tyyli hieman on sumppua, ja sen lukeminen jää helposti kesken huonon jäsentelyn takia.

Hyviä huomioita kuitenkin kaikki ja varmasti mahdollisia skenaarioita. Varsinkin tekijän oleminen jo ennakkoon "kytiksellä" lienee jopa varmaa. Sattumaltahan tuota kohtaa ei tule valituksi.
Pulloon en usko, sen pitäisi olla lasinen, menee helposti rikki ja jättää kuitujäämiä, ihoa tai jopa tekijän verta suoraan. Muovisella ei saa hengiltä 8 minuutissa edes muurahaista.

Lähimpiin kerrostaloihin en usko, puhe näistä saman taloyhtiön asunnoista. Koska selkeästi tekijästä tieto, että poistunut myyrmäntien/Louhelan suuntaan. Toki on voinut tehdä lenkin ja palata myöhemmin, riski? On.

Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1739
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kitarisa kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 11:17 am
Tällaisia vainoomiset, jossa uhria stalkataan ja häiritään ovat kyllä yleisiä, mutta siitä on vielä melko pitkä matka siihen, että tekijä asettautuu tappomielellä liikkeelle. Tällaisissa tapauksissa tekijällä ja uhrilla on jo yhteistä historiaa vähintään seurustelusta, joten siihen nähden tämä vaihtoehto tuntuu epätodennäköisemmältä. Yleistä on sekin, että vainoomista ja stalkkausta on tapahtunut jo pitkän aikaa ennen sen eskaloitumista. Hankala kuvitella, että kukaan päättäisi keskellä yötä mennä kerrostalon pihalle kyselemään, että ”aletaaks olee”, stalkkeri olisi varmasti selvittänyt kotiosoitteen ja häirintää olisi tapahtunut jo siellä. Tietenkin hullut on hulluja, eikä niistä pirukaan satasella osaa sanoa, mitä aikovat.
Olen samoilla linjoilla.

Vaikka useampi skenaario on mahdollinen, niin kyllähän poliisin linja esim. taitaa olla se, että eivät usko tekijän ja uhrin väliseen etukäteisyhteyteen. On tämä kuitenkin myös yksi peruste sille, että kyseessä olisi ns. "satunnaistekijä". Poliisi toki erehtyy myös, mutta ovat lähtökohtaisesti ammattilaisia ja lisäksi heillä on tiedossa paljon enemmän tekoon liittyviä yksityiskohtia kuin foorumilaisilla.

Ei ainakaan voi sanoa niin, että tekijä on varmuudella ollut paikan päällä kytiksellä, vaikka mahdollista tämäkin on (siis, että tekijä ollut "kytiksellä" jo valmiiksi).
O-etyyli-S-2-di-isopropyyliaminoetyylimetyylifosfonotiolaatti

Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2413
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Eli tässä tapauksessa silminnäkijä ei ole voinut poissulkea sitä, että tekijä olisikin nainen. Tuo 170-180 cm voi hyvinkin olla vaikka esim. 168 cm. Samalla se, että tekijä on mustassa tai tummassa asussa ei tuo mitään lisätietoa mielestäni. Jos joku käyttäisi esim. pinkkiä, voisi karsia vähän paremmin.

Mitä tulee synttäreihin, niin joillekin luvut ovat tärkeitä. Ja horoskoopitkin. Toisille kuun asennot. Kaikkia kahjoja riittää.
Nyt kun tekoäly seuloo työnhakijat, miten on varmistettu etuoikeutettujen esim. vapaamuurareiden jälkipolven pääsy työtehtäviin. Täytyykö algoritmeja muuttaa?

Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1561
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Nice shirt kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 7:39 pm
Eli tässä tapauksessa silminnäkijä ei ole voinut poissulkea sitä, että tekijä olisikin nainen. Tuo 170-180 cm voi hyvinkin olla vaikka esim. 168 cm. Samalla se, että tekijä on mustassa tai tummassa asussa ei tuo mitään lisätietoa mielestäni. Jos joku käyttäisi esim. pinkkiä, voisi karsia vähän paremmin.

Mitä tulee synttäreihin, niin joillekin luvut ovat tärkeitä. Ja horoskoopitkin. Toisille kuun asennot. Kaikkia kahjoja riittää.
Niin. Minua häiritsee miksei kerrota onko ollut päähine tai huppu päässä? Eikö haluta lietsoa pelkoa vai mistä tämä johtuu? Aika ilmi selvää että jollain on pää peitetty kun ei kerrota hiuksista esim. mitään...

Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2413
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Jasonnn kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 7:44 pm
Nice shirt kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 7:39 pm
Eli tässä tapauksessa silminnäkijä ei ole voinut poissulkea sitä, että tekijä olisikin nainen. Tuo 170-180 cm voi hyvinkin olla vaikka esim. 168 cm. Samalla se, että tekijä on mustassa tai tummassa asussa ei tuo mitään lisätietoa mielestäni. Jos joku käyttäisi esim. pinkkiä, voisi karsia vähän paremmin.

Mitä tulee synttäreihin, niin joillekin luvut ovat tärkeitä. Ja horoskoopitkin. Toisille kuun asennot. Kaikkia kahjoja riittää.
Niin. Minua häiritsee miksei kerrota onko ollut päähine tai huppu päässä? Eikö haluta lietsoa pelkoa vai mistä tämä johtuu? Aika ilmi selvää että jollain on pää peitetty kun ei kerrota hiuksista esim. mitään...
Koko juttu on haluttu pitää piilossa. Olen ihmetellyt, että riittääkö Suomessa omaisten pyyntö (speku) pitämään jutun poissa julkisuudesta. Miten eri tapaukset luokiteltaisiin? Toiset ovat lehdissä ja toiset murhat "suojattuna" julkisuudesta. Ihme on myös se, että mitään kuvaa ei uhrista ole. Miksi muista murhatuista on? Mikä taho esimerkiksi on saanut ns. keltaisen lehdistönkin pois aiheen tiimoilta.

Pelättävissä on, että jostain syystä (hyvä suunnittelu?) mitään dna:ta ei olisikaan.
Nyt kun tekoäly seuloo työnhakijat, miten on varmistettu etuoikeutettujen esim. vapaamuurareiden jälkipolven pääsy työtehtäviin. Täytyykö algoritmeja muuttaa?

Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1561
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Nice shirt kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 8:41 pm
Jasonnn kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 7:44 pm
Nice shirt kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 7:39 pm
Eli tässä tapauksessa silminnäkijä ei ole voinut poissulkea sitä, että tekijä olisikin nainen. Tuo 170-180 cm voi hyvinkin olla vaikka esim. 168 cm. Samalla se, että tekijä on mustassa tai tummassa asussa ei tuo mitään lisätietoa mielestäni. Jos joku käyttäisi esim. pinkkiä, voisi karsia vähän paremmin.

Mitä tulee synttäreihin, niin joillekin luvut ovat tärkeitä. Ja horoskoopitkin. Toisille kuun asennot. Kaikkia kahjoja riittää.
Niin. Minua häiritsee miksei kerrota onko ollut päähine tai huppu päässä? Eikö haluta lietsoa pelkoa vai mistä tämä johtuu? Aika ilmi selvää että jollain on pää peitetty kun ei kerrota hiuksista esim. mitään...
Koko juttu on haluttu pitää piilossa. Olen ihmetellyt, että riittääkö Suomessa omaisten pyyntö (speku) pitämään jutun poissa julkisuudesta. Miten eri tapaukset luokiteltaisiin? Toiset ovat lehdissä ja toiset murhat "suojattuna" julkisuudesta. Ihme on myös se, että mitään kuvaa ei uhrista ole. Miksi muista murhatuista on? Mikä taho esimerkiksi on saanut ns. keltaisen lehdistönkin pois aiheen tiimoilta.

Pelättävissä on, että jostain syystä (hyvä suunnittelu?) mitään dna:ta ei olisikaan.
Se että uhri olisi poistanut/piilottanut kaikki kuvat/tiedot itsestään internetistä tukisi sitä että joku hyypiö on ollut hänen perässään... Tai että hänen yksityisyytensä on vuodettu animo/pelimaailmassa ja hänellä on ollut kiire piilottaa kaikki tiedot....

Ylläolevissa viesteissä pohdinkin että tekijän dna:ta tuskin on saatu tekopaikalta, ainakin itse tulkitsen tuon Tyynelän kommentit niin... Ei voida suoraan sanoa että massa dna testausta ei voida suorittaa koska ei ole dna:ta vaan pyritään kiertelee ja kaartelemaan se tosiasia....

Jos tekijällä on ollut tuulipukuasu (ei jää kuituja), nahkahanskat (ei jää kuituja), huppu (tunnistamisen ja mahdollisesti hiusten irtoamisen estäminen rikospaikalle) ja joku maski (ettei tipu sylkeä) niin tuskin jäisi dna:ta....

ässähai
Adrian Monk
Viestit: 2905
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2020 9:48 pm
Paikkakunta: Haihiha

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja ässähai »

Nice shirt kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 8:41 pm
... Ihme on myös se, että mitään kuvaa ei uhrista ole. Miksi muista murhatuista on? Mikä taho esimerkiksi on saanut ns. keltaisen lehdistönkin pois aiheen tiimoilta.
Niinpä, nikki Nice shirt, mikähän taho. "Mikä taho esimerkiksi on saanut ns. keltaisen lehdistönkin pois aiheen tiimoilta."

PISTE :idea: :mrgreen:

Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1508
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Vielä kyllä kaivelee se ensimmäisen epäillyn episodi niin lähellä tätä tapahtumapaikkaa samaan aikaan. Siinä eniten se, että epäilty1 oli poistettu asunnosta, mutta oli vielä murtautunut peloissaan(?) autoon, josta soitti hätäkeskukseen. Eikö tuo kerro siitä, että poistaminen ei riittänyt tälle "exän nyksälle", vaan lähti seuraamaan? Eikö muuten olisi vetänyt hetken aikaa happea jossakin ja mennyt sitten kotiinsa, niinkuin menikin, mutta ilman autoon murtautumista siinä välissä? Olihan hän (epäilty1) ilmeisesti todella sekaisin, kun ei edes itse ollut varma onko syyllistynyt postinjakajan pahoinpitelyyn. Mutta silti tuntuu, että häntä lähti joku seuraamaan, joka sitten purki raivonsa postinjakajaan.

No, ei tämä mitään uutta pohdintaa ole, mutta tuossa on vähän liian monta sattumaa samalle ajankohdalle.

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja skoone »

Neo7 kirjoitti:
Su Touko 28, 2023 11:54 pm
Vielä kyllä kaivelee se ensimmäisen epäillyn episodi niin lähellä tätä tapahtumapaikkaa samaan aikaan. Siinä eniten se, että epäilty1 oli poistettu asunnosta, mutta oli vielä murtautunut peloissaan(?) autoon, josta soitti hätäkeskukseen...

Olihan hän (epäilty1) ilmeisesti todella sekaisin, kun ei edes itse ollut varma onko syyllistynyt postinjakajan pahoinpitelyyn.
...
Olen aiemminkin esittänyt, että tämän epäilty ykkösen toimet vaikuttavat lavastukselta!

Harhautettiin poliisit tämän perään (oli ykköselle saatu vaatteisiinsa omaa vertaan vaikka nenäverenvuodosta kun apurit iski nyrkillä neuun.

Sillä aikaa joku postinaisen pahoinpitelijä oli kytiksellä odottamassa uhria siellä pahoinpitelypaikalla ja oli varustautunut sekä sopivalla vaatetuksella ja iskuvälineellä. Ja tiesi tarkkaan mitä reittiä pääsee turvallisesti pakoon, esim siihen autoon, joka tekijää odotti!

Jospa jakaja oli päässyt huumeringin tms jäjille, ja hänet piti vaientaa?
Muista lähdekritiikki!

Avatar
poliisikoiran pentu
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Pe Elo 03, 2018 9:03 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja poliisikoiran pentu »

skoone kirjoitti:
Ma Touko 29, 2023 9:34 am

Olen aiemminkin esittänyt, että tämän epäilty ykkösen toimet vaikuttavat lavastukselta!

Harhautettiin poliisit tämän perään (oli ykköselle saatu vaatteisiinsa omaa vertaan vaikka nenäverenvuodosta kun apurit iski nyrkillä
Miksi sitten epäilty1, eksä ja nyksä eivät sopineet ja soitelleet niin, että epäilty1 olisi päässyt rappuun ilman postinkantaja2: n oven avaamista? Miten nämä kolme - postinkantaja2, eksä ja nyksä sopivat kuvioon?

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja skoone »

poliisikoiran pentu kirjoitti:
Ma Touko 29, 2023 10:58 am
skoone kirjoitti:
Ma Touko 29, 2023 9:34 am

Olen aiemminkin esittänyt, että tämän epäilty ykkösen toimet vaikuttavat lavastukselta!

Harhautettiin poliisit tämän perään (oli ykköselle saatu vaatteisiinsa omaa vertaan vaikka nenäverenvuodosta kun apurit iski nyrkillä
Miksi sitten epäilty1, eksä ja nyksä eivät sopineet ja soitelleet niin, että epäilty1 olisi päässyt rappuun ilman postinkantaja2: n oven avaamista? Miten nämä kolme - postinkantaja2, eksä ja nyksä sopivat kuvioon?
Vähän olet ymmärtänyt nyt viestini väärin. Nuo kaikki on mun terorian mukaan samassa juonessa mukana. En ehdi enkä jaksa alkaa vääntää nyt asiasta enenpää.
Muista lähdekritiikki!

Vastaa Viestiin