Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Rissasella oli myös päällään pilottitakki, jota hän kutsui vaimokseen Paanas-kirjeessä. Lisäksi fetissi asuntomersuihin ja Peuramaalla lasketteluun talvisin. Hinaajia oli kuulemma kaveripiirissään useitakin, josta sai inspiraation termiin.

Case closed!
Luminol Lennard
Extrovert Everth
Erotic Autism
Gustafssonian Innocence

Come on, Hansu Ride
Prepare for good times

2 miestä puudumilla 6 aikaan
- Mä en, veli.
- Mikset?
- Vittuako sitä kyselet. Mee ite sinne tappelemaan Nissen kanssa.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ihmetyttää, että tuollaisen lapun takia käy kaksi kertaa paikalla (eikös näin kerrottu jossain jutussa). Siis varmaankin peräkkäisinä öinä?

Siis oikeesti: keskiyöllä ajelee jotain 15km ja takas jonnekin Peuramaalle ihmettelemään, että onko täällä asuntoauto, joka pitäisi aamuyöksi hinata Helsinkiin? Oli kyllä höveli tai harvinaisen rahanahne mies.

Melkein voisin ennemmin uskoa, että Rytkönen tiesi, kuka paikalla on ja neuvotteluja jatkettiin vielä seuraavanakin yönä. Vaimolle tietysti piti sanoa, että hinauskeikalle ollaan menossa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Mun mielestä nuo salakielijutut ja tapaamiset rakastajattarien kanssa on kaikki enemmän tai vähemmän vääntämällä väännettyjä juttuja. Lappu kuitenkin ON hinauspyyntö, vaikkakin erikoinen sellainen. Ja Veikko kuitenkin OLISI voinut pitää turpansa kiinni lapusta, muttei niin tehnyt, vaan ihmetteli sitä useille ihmisille. Eli ei ole mitään todellista syytä olettaa muuta. Sen sijaan lapun on syytä olettaa olleen murhaajalta, koska:

1. Lähettäjää ei saatu selville (kuten ei tappajaakaan)
2. Sormenjälkiä ei voitu todeta (koska tiesi että lappua tullaan tutkimaan)
3. Lapussa yritetään houkutella Veikkoa syrjäiseen paikkaan (tapettavaksi)
4. Lappu tuli vain muutama päivä ennen murhia (oli ensimmäinen yritys, joka epäonnistui)

Simppeliä, eikö? Ja Veikon rahanahneus lie selviö. Teki helvetisti töitä, suita oli elätettävänä, esitteli käteisiään muille jne... erikoisempana pitäisin, jos joku väittäisi että ei ollut rahanahne.
Luminol Lennard
Extrovert Everth
Erotic Autism
Gustafssonian Innocence

Come on, Hansu Ride
Prepare for good times

2 miestä puudumilla 6 aikaan
- Mä en, veli.
- Mikset?
- Vittuako sitä kyselet. Mee ite sinne tappelemaan Nissen kanssa.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4061
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Mun mielestä nuo salakielijutut ja tapaamiset rakastajattarien kanssa on kaikki enemmän tai vähemmän vääntämällä väännettyjä juttuja.
Ei kai täällä ole kukaan muu itsesi lisäksi ehdottanut tapaamista rakastajattaren kanssa.
Veikon rahanahneus lie selviö
Ei lie ja sama toisin päin.
4. Lappu tuli vain muutama päivä ennen murhia (oli ensimmäinen yritys, joka epäonnistui)
Eikö Veikko käynyt Peuramaalla, miksi siis epäonnistui?
Simppeliä, eikö?
Toki, nimenomaan simppeliä. Aivan kuten eilinen kilahduksesikin.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

On tämä ketju täynnä ehdotuksia siitä, että kolmoisdraama liittyisi kirjeeseen. Mikä ei sinänsä ole huono teoria, mutta vaatii mielikuvitusta kuitenkin.

Kyllä kaivuriyrittäjät on aina rahamiehiä. Jopa ne joilla sitä ei ole yhtä paljoa kuin Veikolla.

Siitä en tiedä miksi Peuramaa feilasi, mutta edellä esitin mahdollisia selityksiä: paikalla olikin ihmisiä, tai Veikon kohtaaminen normiolosuhteissa olikin liian vaativa matsi.

Kun luen tuota paskaasi nyt, niin en edelleenkään ihmettele kilahdustani.
Luminol Lennard
Extrovert Everth
Erotic Autism
Gustafssonian Innocence

Come on, Hansu Ride
Prepare for good times

2 miestä puudumilla 6 aikaan
- Mä en, veli.
- Mikset?
- Vittuako sitä kyselet. Mee ite sinne tappelemaan Nissen kanssa.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4061
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Kun luen tuota paskaasi nyt, niin en edelleenkään ihmettele kilahdustani.
Tulkitsin sen niin, että luulit minun ja jonkun toisen väittäneen ennen kilahdustasi jotain viestin riviviivoista. Niinhän asia ei asia suinkaan ollut, vaan "paskastani johtuneessa kilahduksessasi" oli mitä ilmeisimmin kyse omista harhoistasi tai simppelistä luetun ymmärtämättömyydestäsi.

Näytät ulosantisi perusteella edelleen olevan saman affektin vallassa.

Jatka samaan malliin tai muuta tyyliäsi, asiahan ei tietenkään minulle varsinaisesti kuulu.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Kunhan lopetat sen paskan jauhamisen. Ei esim. ole OK sanoa ettei kukaan olisi sanonut asiaa X, jos sitä on ketjun viestihistoria täynnänsä. Se on jo pelkkää keskustelun sotkemista. Samoin järjettömät väitteet, kuten että kouluja käymätön käteisen rahan esittelystä tunnettu kaivuriyrittäjä ei olisi rahanahnetta sorttia. Totta helvetissä on, muuten se olisi vaikka lukenut enemmän ja tehnyt töitä vähemmän.

Kuinka paljon tunnette ukkoja, joilla tunnetusti on kotonaan 3500 euroa käteistä keittiössä?

Kyllähän me voidaan keksiä ihan kiehtova tarina vaikka siitä, kuinka Mauno Koivisto suojeli murhaajaa, koska hän oli Stasin agentti ja Saksa oli juuri yhdistymässä. Mutta nuo simppelit faktat, niistä se todennäköisin tapahtumaketju syntyy. Tässä on ihan riittävästi tietoa, että voidaan rakentaa tapahtumaketju: joku halusi tappaa Rytkösen syystä X, eikä kaihtanut keinoja. Kirje ja puhelut liittyvät tapaukseen. Veikko tajusi jopa uhan, hankki aseenkin. Lopulta hänet tapettiin yöllä sänkyynsä pelkurimaisesti ilman riskiä. Jos tekijä ei ollut aivan lähipiiriä, tod. näk. hän oli vakoilemalla nähnyt missä vara-avain oli piilossa. Ja laittoi sen vielä sinne takaisin, että poliisi ei voi olla varma onko sillä tultu vai millä.
Luminol Lennard
Extrovert Everth
Erotic Autism
Gustafssonian Innocence

Come on, Hansu Ride
Prepare for good times

2 miestä puudumilla 6 aikaan
- Mä en, veli.
- Mikset?
- Vittuako sitä kyselet. Mee ite sinne tappelemaan Nissen kanssa.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4061
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Ei esim. ole OK sanoa ettei kukaan olisi sanonut asiaa X, jos sitä on ketjun viestihistoria täynnänsä.
Mitähän nyt tälläkin oikein tarkoitat. Väität minun väittäneen jotain, mitä ei ole sanottu? No, esim. Rissasesta ei ketjussa oltu keskusteltu sanallakaan, tietääkseni ainakaan.

Tätä ketjua alusta alkaen seuranneena väitän, että se olet juurikin sinä itse, joka olet täällä yksi yleisesti ottaen suosituinta teoriaa eniten esille tuovista kirjoittajista. Se, ettet kykene arvioimaan omiakaan kilahduksiasi objektiivisesti kertoo, että et kykene arvioimaan kenenkään muunkaan kilahduksia, esim. Kirkkonummen murhaajan.

Minulla ei ole mitään aikomuksia lopettaa "paskan jauhamistani".
Samoin järjettömät väitteet, kuten että kouluja käymätön käteisen rahan esittelystä tunnettu kaivuriyrittäjä ei olisi rahanahnetta sorttia. Totta helvetissä on, muuten se olisi vaikka lukenut enemmän ja tehnyt töitä vähemmän.
Et ilmeisesti ymmärrä yrittäjänä olemisesta etkä työn merkityksestä paljoa. En ole kirjoittanut, ettei Rytkönen olisi ollut ahne enkä ole kirjoittanut, että olisi ollut.

Oikeassa elämässä se kuitenkin menee yleensä niin, ettei ahne esittele rahojaan.

Kouluja käymätön yrittäjä on siis mielestäsi ahne rahalle. Jos ei olisi, niin olisi käynyt enemmän kouluja ja edennyt vähemmän työtä vaativaan asemaan? Tai olisi lukenut enemmän jotain "vapaa-aikanaan" ja lepäillyt enemmän? Koska teki "vapaa-aikanaan" työtä, niin oli ahne?

Kirjoituksesi ovat edelleen sekavia, kirosanojen käyttö ei lisää niiden ymmärrettävyyttä.
Kirje ja puhelut liittyvät tapaukseen.
Eivät välttämättä varsinaisesti liity. Tutkinnanjohtaja on niin todennut.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Mun nähdäkseni tämä Asperger-kakara on pilannut tämän keskustelun. Hyvästi. Miettikää jatkossa sivun välein koko tämä homma uusiksi ja unohtakaa kaikki aiemmat viestit, jos herra autismi niin haluaa.

Sain jo jonkun yksityisviestin jossa seliteltiin tämän kaverin taustaa, on ilmeisesti ollut jo hejac-foorumilla joku tunnettu vammainen.
Luminol Lennard
Extrovert Everth
Erotic Autism
Gustafssonian Innocence

Come on, Hansu Ride
Prepare for good times

2 miestä puudumilla 6 aikaan
- Mä en, veli.
- Mikset?
- Vittuako sitä kyselet. Mee ite sinne tappelemaan Nissen kanssa.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4061
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Quorthon kirjoitti: To Marras 25, 2021 8:38 pm Mun nähdäkseni tämä Asperger-kakara on pilannut tämän keskustelun. Hyvästi. Miettikää jatkossa sivun välein koko tämä homma uusiksi ja unohtakaa kaikki aiemmat viestit, jos herra autismi niin haluaa.

Sain jo jonkun yksityisviestin jossa seliteltiin tämän kaverin taustaa, on ilmeisesti ollut jo hejac-foorumilla joku tunnettu vammainen.
Olisit voinut säätää asetuksista niin, etteivät kirjoitukseni näy sinulle. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut mennä kenenkään tunteisiin noin vahvasti. Mutta moi sitten vaan.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Niin, siis ajattelin sitä, että lappu ei olisi ollut houkuttelu murhattavaksi, vaan vaikka velanmaksuun/johonkin laittomaan kauppaan/kiristykseen/ jonkun asian selvittelyyn. Ja olisi tavattu ja selvitelty, mutta vastapuolen mielestä selvittely ei olisi onnistunut tai rahaa ei oltaisi saatu tarpeeksi. Ja siitä olisi sitten lähtenyt idea poiketa karhuamassa velkoja Rytkösen luona. Mikä sitten olisi johtanut asioiden lähtemiseen hanskasta. Jos nyt kuvittelee Rytköselle ominaisuuksia, ettei hän ollut kaikkein pehmein ja taipuvaisin luonne.

Kun vaikka kuinka olisi rahanahne, niin onko tosiaan niin tyhmä, että kaksi kertaa vielä tuollaisen lapun takia lähtee ajamaan pitkää lenkkiä keskellä yötä, vaikka itsekin vaimolle ihmettelee, että onpa outo lappu? Suurien käteismäärien pitäminen ja aseen ostaminen mielestäni viittaa siihen, ettei välttämättä elanto tullut pelkillä hinauspalveluilla, vaan olisi ollut mahdollista tuntea jotain suorittajaportaan rikollista ainesta myös.

Mutta eipä tätä tiedä, voi vain arvailla.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4061
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Arvaillaan lisää, parahin Knaakka.
Luulisin, jos kerran oli jo joutunut uhkailujen kohteeksi ja varautunut aseella jne, niin Veikko ehkä olisi varmistanut myös sen, että mikäli joutuu suuremman väkivallan kohteeksi, tekijä tulee jollain tavalla myöhemmin ilmi.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

LexVeritas kirjoitti: Ke Marras 24, 2021 6:56 pm
Quorthon kirjoitti: Ke Marras 24, 2021 6:29 pm LOL voi vitun nuijat!!! Ei siellä mitään alleviivauksia ole!!! Se kirje on tehty rivitetylle vihkopaperille, ja kuvassa rivit näkyy vähän huonosti, that's all! Voi vitun apinat, ei taas tätä! Varmaan Veikon salainen rakastajatar kirjoitti sen ja alleviivasi kirjaimet HALUUN SUA MALMILLA, ja kun ei natsannut niin tappoi kaikki? Joo.

Ja en kyllä luekaan tämän nimimerkki Lex Luthorin juttuja kovin tarkkaan. Selkeä autisti. Missä Korpisoturi ja Tampereen Tyttö luuhaa?????
Wikipediasta lainaten:

Autististen ihmisten hermojärjestelmä kuormittuu yleensä tavallista nopeammin. Lisäksi muiden ihmisten toiminta ja muut ympäristöstä tulevat ärsykkeet koetaan tyypillisesti tavanomaista voimakkaammin, mikä aiheuttaa tarpeen vetäytyä rauhalliseen ympäristöön ja pysytellä omissa oloissa tai laukaista stressiä niin sanotun stimmailun eli toistavan ja erikoiselta näyttävän käyttäytymisen avulla.


Selkeä vastaa, ettei ymmärrä kenen väittämistä alleviivauksista nikki Quarthon keuhkoaa noin sivistymättömään tapaan ja miksi.

En usko, että Paanas-kirje on Veikon salaisen rakastajattaren kirjoittama viesti, kuten nikki Quarthon ehdottaa.
Btw, Hejacin foorumilla (http://hejac.com/forum/viewtopic.php?f= ... 4&start=60) on marraskuussa 11/2020 joku kirjoittanut:

""siellä"- sanan l-kirjaimet on alleviivattu kuten myös Malmin Ma.
II Ma.
Eli voisi olla haluttu viitata maanantaihin ja esim 2. päivään heinäkuuta, eli ma. 2.7 tai 7. päivän kellonaikaan 2, tai 27. päivään ja kellonaikaan 23.30 tms. jne. Siihen voisi piileytyä siis deadline.

Periaatteessa on mahdollista ihan yksinkertaisesti se, että joku malmilainen manne, tai joku muu tosissaan halusi Rytkösen hinausauton. Omakseen, siis.
5 pro viis ja sil´ pläsi puli"

Joku on myös ehdotellut Rissasta tekijäksi. Eikä siinä mitään.
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4061
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Mitä ilmeisimmin tuossa väitetään todellakin jotain alleviivatun, kenties jopa kuvaannollisesti. Vihjaatko, että olen sama kirjoittaja kuin nikki Eks-EkstroVertti? Tavallaan nerokkaasti oletettu, kyllä. En usko nikki Quorthonin kyenneen moiseen, hivenen yllättävää sinultakin.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

LexVeritas kirjoitti: La Marras 27, 2021 2:09 pm ^Mitä ilmeisimmin tuossa väitetään todellakin jotain alleviivatun, kenties jopa kuvaannollisesti. Vihjaatko, että olen sama kirjoittaja kuin nikki Eks-EkstroVertti? Tavallaan nerokkaasti oletettu, kyllä. En usko nikki Quorthonin kyenneen moiseen, hivenen yllättävää sinultakin.
Enhän mä mitään vihjaa. Huomautin vaan, että alleviivauksista keskusteltu ja Rissasta ehdotetu tekijäksi myös Hejacin puolella. Sillä sipuli.
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
Vastaa Viestiin