Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1824
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti: Ke Huhti 19, 2023 12:55 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Huhti 19, 2023 1:11 am Myönnän, että toisen kuuntelukerran jälkeen käsitys muuttui hivenen positiivisempaan suuntaan Niemen podcastista. Puutteina mainitsemasi asiat tosiaan ja lisäksi muun muassa esimerkiksi exän vapauttamisen perusteet olisivat todennäköisesti olleet selvitettävissä. Samoin niitä Veikon riita-asioita oikeudessa olisi voinut hivenen penkoa enemmän. Osa haastatteluista taas mielestäni turhia.

Vedonlyöntikertoimesi ovat kiinnostavat. En ole radikaalisti eri mieltä, mutta minun listoillani exän (osallisuuden) kerroin on huomattavasti suurempi ja Tauno Variksen kerroin hyvin suuri. Minä jotenkin ajattelen (/arvaan), että exä ei olisi tekijä missään tapauksessa (olisi täysin pitävä alibi). Hän voisi kuitenkin olla osallinen tekoon (ei toki "haise" palkkamurhalle, mutta enemmän sillekin kuin jollekin ykskaks yllättäen kolmoissurmaksi muuttuneelle kilikalikeikalle). Kyllähän sitä rahaa saa helpommallakin kuin kolmoissurmalla/ottamalla riski mennä taloon, jossa selvästikin ihmisiä.

Minäkin päättelisin niin, että Tauno Variksella tuskin on "muistinmenetystä". Todennäköisesti hänellä on epäily tekijästä ja mahdollisen tekijän uhka on (ainakin Variksen päässä) niin suuri, että podcast-hommasta vetäytyi. Voi tietysti olla, että ei vaan halua enää mitään uteluja tapahtuneesta nyt eikä jatkossa ("tulla julkisuuteen"). Varista olisi tietysti ollut kiinnostavaa kuulla vaikka nimettömänä/hänen käsityksensä tapahtuneesta.

Itselläni podcastin myötä nousi kerroinlistalle melko kärkipäähän myös tämä "Yksityisyrittäjä Espoosta" varsinkin jos laajentaa käsitteen koskemaan hivenen laajemmin. Varsinkin 90-luvulla aloilla, joilla Veikko operoi, on tosiaan (kuten Podcastissa mainitaankin) toiminut monenlaista yrittäjää ja menijää. Onhan tuo eräänlainen todiste, että oli ilmeisesti houkuteltu mukaan jonkinlaiseen "mökin polttamisoperaatioon". Ei kai tuollaista ehdotella jos ei yhtään tunneta? Jonkinlainen "kontaktipinta" mitä ilmeisimmin ollut suoraan rikolliseenkin tahoon.
Tuo minullakin ekana kävi mielessä, että Varis pelkää olettamaansa tekijää. Ehkä hän on niitä, jotka kuvittelee kirvestä joululahjaksi tuomassa olleen miehen olleen tekoon sekaantunut, ja että kyse ei ollut pelkästä joululahja-keljuilusta. Kannattaa kuitenkin huomioida juuri tuo, että hänen kohdallaan voisi jonkinlainen taloudellinen motiivi olla löydettävissä.

Tarkoitin yksityisyrittäjä Espoosta-käsitettä nimenomaan laajennetussa mielessä, kun ei tätä mökin polttoa himoinnutta miestä ole mitenkään tarkemmin identifioitu.
Murheli kirjoitti: Ke Huhti 19, 2023 11:53 am Tässä nyt tuli mieleen, että Jos Varis olisi tekijä, niin olikohan myös Beritin nimi niissä papereissa, joiden kautta pojille tuli maksettavaa? Useinhan nuo yrittäjät tuolloinen takaili toisiaan ristiinrastiin, ja selittäisi myös Beritin tappamisen.
Erittäin mielenkiintoista pohdintaa. Ne pojille jääneet/junaillut velat olivat mitä, 3 miljoonaa markkaa? Ei ihan pikkusumma... vähän erilainen motiivi kuin 20 tonnia käteistä!
Kirvesreissu kuulostaa kaikkea muuta kuin jouluiselta velmuilulta, jos kerran matkalla on hieman pahoinpidelty tms. Mikähän lie ollut oikeasti reissun tarkoitus?

Varikseen liittyen: velathan eivät lähtökohtaisesti periydy, eli joko kyse perittävän yhtiön veloista tai sitten velvoitteet syntyneet esim. henkilökohtaisella takauksella tai muulla vakuudella luonnollisena henkilönä (tai erillisellä velkojen siirtämisellä/sopimuksella).

Bomaniin/"pesämieheen" liittyvää spekuttamista" voisi vielä harrastaa lisää. En minä lähtökohtaisesti usko hänen juttujaan, mutta mistäs tietää vaikka niissä olisi osa totta. Hänen osalta huomio jäänyt melko pieneksi (toisn ehkä ihan syystä).

Pari riviä kummastakin lainauksesta poistettu tarpeettomina
-NILS-
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Huhti 19, 2023 5:11 pm Kirvesreissu kuulostaa kaikkea muuta kuin jouluiselta velmuilulta, jos kerran matkalla on hieman pahoinpidelty tms. Mikähän lie ollut oikeasti reissun tarkoitus?

Varikseen liittyen: velathan eivät lähtökohtaisesti periydy, eli joko kyse perittävän yhtiön veloista tai sitten velvoitteet syntyneet esim. henkilökohtaisella takauksella tai muulla vakuudella luonnollisena henkilönä (tai erillisellä velkojen siirtämisellä/sopimuksella).
Olen somen välityksellä ymmärtänyt, että ko. henkilö on melko äkkipikainen ja käyttää alkoholia aika reilusti. Tuskin siinä sen kummempaa on, paitsi juurikin se, että podcastin perusteella ne velat kusetettiin poikien niskaan. Valehdeltiin/painostettiin laittamaan nimet väärään paperiin. Näin minä sen ymmärsin Veikon kaverin kertomana. Ja kirves siis olisi symbolisoinut lahjana sotakirveen hautaamista. Ei toki selitä outoa käytöstä matkalla tavattua paria kohtaan, mutta villi veikkaus että promileja oli veressä...

Täällähän aiemmin nimimerkki preeriakoira sanoi nuoremman pojan olevan käytökseltään kuin tikittävä aikapommi, ja tunnustaneen murhat Kirkkonummelaisessa ravintolassa. Vanhemmasta sanoi, että istunut talousrikoksista ja tehnyt itsarin. Erikoista on, että ilmeisesti talousrikokset ja aikapommius pitävät paikkansa (humalassa sitä puhuu kaikenlaista), mutta itsari oli älytön väite.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Quorthon kirjoitti: Ti Huhti 18, 2023 1:13 pm
Kuolemannaakka kirjoitti: Ti Huhti 18, 2023 11:01 am
Tai sitten kyseessä on lavastus, mutta jos/koska verijälkiä ei ollut keittiössä, niin en oikein käsitä, miten tuo lavastus olisi tehty ennen surmaa. Jopa veitsen etsintä ennen surmaa olisi aika erikoista, jos oletetaan, että ovesta on jotenkin tultu sisälle uhrien nukkuessa. Tämän jälkeen aletaan etsiä asetta nukkuvien tappamiseksi.... Joku talossa yöpynyt ehkä olisi voinut veitseä etsiä.
Poliisi on sanonut, että kaapit pengottiin murhan jälkeen. Oletan että he tietävät mistä puhuvat.
Missä poliisi on näin sanonut? Poliisi on myös sanonut, ettei muualla talossa ollut verijälkiä. Miten penkomisesta selviää ilman verijälkiä, kun murha on ollut erittäin verinen?

Miten voi arvailla tapahtumia, jos näitä faktojakaan ei ole tiedossa, vaan joka toinen väittää toista ja joka toinen toista?


Auer istuisi vieläkin vankilassa, jos olisi väittänyt, että joku murtautui heille äänettömästi ovesta ja hyökkäsi nukkuvien kimppuun kaksi astaloa käsissään. Meinaan se ei kuulosta uskottavalta. Voi se tietysti mahdollinen ehkä olla.
Poliisin kertomuksen mukaan surmaaja vieläpä tarkkaili taloa. Siis yöllä vaani jossain puskissa odottamassa, että sammuuko siellä valot ennen aamua vai ei? Ja sitten kun sammui, alkoi arvailla, koska väki nukahtaa, ja mahtaako ovesta päästä sisään? On siinä ainakin malttia ja hyvä itseluottamus ollut.

Poliisi voi ja saa kertoa myös vääriä yksityiskohtia tutkimuksesta, joilla se esim pystyisi karsimaan jonkun "juu, mää kyttäsin siellä puskassa ja luottokortilla menin sisään"-tunnustajan, mikäli tämä kertoo poliisin aiemmin kertomia vääriä yksityiskohtia. Jotain yksityiskohtia jätetään aina pimentoon.
Ja tietysti poliisi voi olla myös tyhmä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Olen melkoisen vakuuttunut, että taloon on murtauduttu, on pengottu kaappeja, murhattu ja varastettu omaisuutta.
Miten penkomisesta selviää ilman verijälkiä, kun murha on ollut erittäin verinen?
Veriset kädet on voitu esim. pestä jossain vaiheessa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1824
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti: Ke Huhti 19, 2023 6:11 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Huhti 19, 2023 5:11 pm Kirvesreissu kuulostaa kaikkea muuta kuin jouluiselta velmuilulta, jos kerran matkalla on hieman pahoinpidelty tms. Mikähän lie ollut oikeasti reissun tarkoitus?

Varikseen liittyen: velathan eivät lähtökohtaisesti periydy, eli joko kyse perittävän yhtiön veloista tai sitten velvoitteet syntyneet esim. henkilökohtaisella takauksella tai muulla vakuudella luonnollisena henkilönä (tai erillisellä velkojen siirtämisellä/sopimuksella).
Olen somen välityksellä ymmärtänyt, että ko. henkilö on melko äkkipikainen ja käyttää alkoholia aika reilusti. Tuskin siinä sen kummempaa on, paitsi juurikin se, että podcastin perusteella ne velat kusetettiin poikien niskaan. Valehdeltiin/painostettiin laittamaan nimet väärään paperiin. Näin minä sen ymmärsin Veikon kaverin kertomana. Ja kirves siis olisi symbolisoinut lahjana sotakirveen hautaamista. Ei toki selitä outoa käytöstä matkalla tavattua paria kohtaan, mutta villi veikkaus että promileja oli veressä...

Täällähän aiemmin nimimerkki preeriakoira sanoi nuoremman pojan olevan käytökseltään kuin tikittävä aikapommi, ja tunnustaneen murhat Kirkkonummelaisessa ravintolassa. Vanhemmasta sanoi, että istunut talousrikoksista ja tehnyt itsarin. Erikoista on, että ilmeisesti talousrikokset ja aikapommius pitävät paikkansa (humalassa sitä puhuu kaikenlaista), mutta itsari oli älytön väite.
Somen kautta en ole häntä seurannut, mutta tiedän kyllä kuka henkilä on. Nuorempana oli ainakin jonkin verran kiivas luonteeltaan ja olen kuullut huhua aikoinaan, että ollut ottavana ja antavana osapuolena erilaisissa baaritappeluissa. EN tiedä onko niistä osa totta vai ei. Kirvesreissu on kummallinen kuriositeetti podcastissa. "Veikon kaverin" kertomus todennäköisesti melko subjektiivinen. Onko kusetettu vai ei: sitä ei ehkä saada koskaan tietää.

Preeriakoirat ja vastaavat olisivat tervetulleita (jos houkuttelu sallitaan). Ihan liikaa on samoja jankkaajia jankkaamassa. Toki autistinen jankkaaminen on tarpeellista jopa välttämätöntä.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Samaa mieltä autistista kuin preeriakoirastakin: ei kaivata täällä. Ensin mainitun viestejä lukekoon ken jaksaa. Mutta preeriakoira osoitti lähinnä kykynsä puhua paskaa kirkkain silmin, käski vielä mennä nuoremmalta veljeltä oikein kysymään, että onko itsari totta. :mrgreen:

Näitä keskusteluja sotkee muutenkin ihmisten päähänpinttymät ja käsitykset, ne jotka levittelee itsarihuhuja elossa olevista sotkee vaan pakkaa entistä pahemmin.

Korpisoturi olisi kiva saada takaisin! Ja kuulla mitä hän on podcastin jälkeen mieltä asioista. Tuo tulisi jokaisen kuunnella, päivittääkseen itsensä tähän keskusteluun. Itse kirjoittelen jo siinä mainituista asioista kuin ne olisivat kaikilla tiedossa. Ja näin sen tulisi ollakin, jos täällä keskustelee.

Olisin myös erittäin kiinnostunut kuulemaan, miksi nimimerkki Spiderman83 vahvistui epäilyistään podcastin kuultuaan. En siis tarkoita sitä kyseenalaistaa, vaan nimenomaan haluaisin kuulla miten hän näkee asian, kun epäilyksensä vahvistuivat.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1824
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti: To Huhti 20, 2023 12:44 pm Samaa mieltä autistista kuin preeriakoirastakin: ei kaivata täällä. Ensin mainitun viestejä lukekoon ken jaksaa. Mutta preeriakoira osoitti lähinnä kykynsä puhua paskaa kirkkain silmin, käski vielä mennä nuoremmalta veljeltä oikein kysymään, että onko itsari totta. :mrgreen:

Näitä keskusteluja sotkee muutenkin ihmisten päähänpinttymät ja käsitykset, ne jotka levittelee itsarihuhuja elossa olevista sotkee vaan pakkaa entistä pahemmin.

Korpisoturi olisi kiva saada takaisin! Ja kuulla mitä hän on podcastin jälkeen mieltä asioista. Tuo tulisi jokaisen kuunnella, päivittääkseen itsensä tähän keskusteluun. Itse kirjoittelen jo siinä mainituista asioista kuin ne olisivat kaikilla tiedossa. Ja näin sen tulisi ollakin, jos täällä keskustelee.

Olisin myös erittäin kiinnostunut kuulemaan, miksi nimimerkki Spiderman83 vahvistui epäilyistään podcastin kuultuaan. En siis tarkoita sitä kyseenalaistaa, vaan nimenomaan haluaisin kuulla miten hän näkee asian, kun epäilyksensä vahvistuivat.
Olen samaa mieltä, että pitäisi olla joku "lähtötaso"/ajokortti ketjuun. Korppis oli hyvä kirjoittaja joskin hivenen brutaalejakin juttuja omaan makuuni. Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, mutta saattaa yksityisviestejä lukea, joten seurannee palstaa (?). Ei saa arvuutella henkilöllisyyksiä (enkä arvuuttelekaan), mutta minulla on joku arvaus kuka hän on (/henkilö nikin takana). Sanoisin, että arvaukseni saattaa olla jopa vahvistunut :)

Alkaa kyllä tuntua sille, että uutta näkökulmaa on vaikea enää näillä tiedoin alkaa kehittää. Toivottavasti podcastiin julkaistaisiin extra-jaksoja totuttuun tapaan tässä lähiaikoina jo.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti: To Huhti 20, 2023 10:04 pm Olen samaa mieltä, että pitäisi olla joku "lähtötaso"/ajokortti ketjuun. Korppis oli hyvä kirjoittaja joskin hivenen brutaalejakin juttuja omaan makuuni. Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, mutta saattaa yksityisviestejä lukea, joten seurannee palstaa (?). Ei saa arvuutella henkilöllisyyksiä (enkä arvuuttelekaan), mutta minulla on joku arvaus kuka hän on (/henkilö nikin takana). Sanoisin, että arvaukseni saattaa olla jopa vahvistunut :)
Mun mielestä hän on korkeintaan keski-ikäinen pk-seudulta kotoisin oleva normaali mieshenkilö, jolla ei ole henk. koht. kytkyä keissiin. Toisin kuin minulla.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1824
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti: Pe Huhti 21, 2023 12:28 am
Ross Sullivan kirjoitti: To Huhti 20, 2023 10:04 pm Olen samaa mieltä, että pitäisi olla joku "lähtötaso"/ajokortti ketjuun. Korppis oli hyvä kirjoittaja joskin hivenen brutaalejakin juttuja omaan makuuni. Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, mutta saattaa yksityisviestejä lukea, joten seurannee palstaa (?). Ei saa arvuutella henkilöllisyyksiä (enkä arvuuttelekaan), mutta minulla on joku arvaus kuka hän on (/henkilö nikin takana). Sanoisin, että arvaukseni saattaa olla jopa vahvistunut :)
Mun mielestä hän on korkeintaan keski-ikäinen pk-seudulta kotoisin oleva normaali mieshenkilö, jolla ei ole henk. koht. kytkyä keissiin. Toisin kuin minulla.
Jos on arvioimani henkilö, niin ei ole henk.koht kytkyä keissiin. Muuten en ota kantaa. Mikäs on sinun henk.koht kytky keissiin? Siis ei tietysti mitenkään tarkasti mutta siis karkealla tasolla.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Huhti 21, 2023 10:27 am Jos on arvioimani henkilö, niin ei ole henk.koht kytkyä keissiin. Muuten en ota kantaa. Mikäs on sinun henk.koht kytky keissiin? Siis ei tietysti mitenkään tarkasti mutta siis karkealla tasolla.
Olen itsekin riehunut vesisängyssä niin, että veri lentää. Mutta muijalla oli se aika kuusta, ja minä en todellakaan paennut takaovesta pihalle kesken kaiken, vaan annoin palaa. Ja nukuin kyllä sikeästi, mutta ilman tarvetta pistooliin.

Kirjeitä läheteltiin kyllä, mutta niissä ei ollut kyse hinureiden touhuista tai tehty ohareita tapaamispaikkaan. Puhelimella jos soitettiin, niin huohotettiin kunnolla eikä vaan oltu hiljaa. Porakonetta ei tarvinnut lainata, sitä sai jos tarvitsi. Ja usein saikin. Puoliväkisin ei pantu. Rahaa oli. En muista oliko mersuja, mutta ainakin oltiin persuja. Honda Preluden sijaan ostin käteisellä alusvaatteet pian. Vauvoja korkeintaan nukutettiin, ei hukutettu. Exä kyllä uhkaili, mutta siihen riitti kunnon uhmakas stoori, ei pistooli. Ei se pelle olis ajanut edes Toyota Hiacee, se oli liian CeePee.


Sormettamisen jäljet löytyi makuuhuoneesta, mutta en saanut kakkuu, ainoastaan tarjosin kukkoo. Oli mulla joskus myös veriset vaatteet, mut tykkään kaikista ajoista kuusta, en oo mikään mökinpolttoa kaipaava yrittäjä jolla on silloin synkät aatteet. Jos joskus multa lipes vähän liian kostuneella lammella uistin, niin ehkä sen takia Tauno menetti muistin. Jos se vaikka vakoili meidän hommii, jonka takia Veikko aikanaan nukku pommiin.

Sitä en tajuu miksei Berit paennut heti. Kai se oli tosi iso se vetinen peti. Kantsis tutkii minkä takii nuori Rykä meni Variksen luo. Ei se oo mikään läppä jos mukana kirvestä tuo. Jos Pölönen ei ees ehtiny huutaa vastalause, niin kai nyt siinä vaihees kaikki oli ihan totally dead. Anderssonit ei antanu haastattelui, no mitä siihen turhaan sanoo hui hui hui. Ei svedupellet osaa suomee puhuu, korkeintaan kysyy et hur mår du. Johon kunnon Kaj Nurmi vastaa teitsä itsarin, huh.

Ei tän jutun takana oo mikään saatanan broileri. Sen näkee jo siitä että ei vieny Mersun takaspoilerii. Jos Beritin rekkari oli 000-555, niin sulje kaikki nistit pois epäillyistä, please. Ei niin persaukiset juntit eksyis tohon vanhaan koloon. Ei vaikka Veiko upottais niiden vaimoihin moloo. Ei se selitä miks joku apina ton kaiken tekis. Siihen vaadittais enemmän kuin Rytkösen penis.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1824
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »



Niin no, henk.koht- kytky keissiin voisi olla helpostikin monellakin eri tavalla. On hyvin löyhä ja epämääräinen määritelmä. Jos kaikista viesteistä noin 63,5% on tähän ketjuun minfon tuhansista ketjuista, niin ei täysin epätodennäköistä, että olisi voinut esim olla Veikon tuttu/kaveri/kollega tai vaikkapa (kaukainen) sukulainen.

Ehkä itsekin herkistyn runouteen:

Onhan tää välillä rankkaa//palstalla lähinnä autistit jankkaa//
pitäisiköhän vaan syödä toffen luona ankkaa? sitten voisi taas kirjoittaa juttua sankkaa//
Harmi vaan, ettei moni kirjoittajista tiedä edes missä on Mankkaa!

Tekijä voi olla Rissasen Hannu tai mksei muka jopa Auerin annu//
TÄTÄ EI VOIDA TIETÄÄ!//
Siksi jankutusta pitäisi satoja viestejä sietää

Kukapa nyt ei makuuhuoneessa sormettaisi niin että litisee?//
Siitä on kuule turha alkaa kitisee!//
Sormenjälkiä toki löytyy pari//
Linnakundilta joka kaahaili kirkkiksellä kuin Vatasen Ari//
Sehän nyt on ihan syytön ja normimenoo!//jos et usko niin haastatellaan podcastille sen enoo!

Mulla on alkanut meno riittää ja aika tullut kiittää!

Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Sormenjälkiä toki löytyy pari//
Linnakundilta joka kaahaili kirkkiksellä kuin Vatasen Ari//
Sehän nyt on ihan syytön ja normimenoo!//jos et usko niin haastatellaan podcastille sen enoo!
Tästä kaipaan lisätietoo
En oo moista kuullu aiemmin, en oo
Luulin et pojan sormenjälki oli ainut
Jos ei siis lasketa niitä jotka siellä on nainut

Rytkönen olis Vatasen saloras kepittäny
Jos kartturi ei olis kännissä nuotteja heittäny
Auto heitti volttii ja miehet pysy kasas
Ei muuta kun pellit kasaan ja sit takas
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1824
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »



Ei ole tietoa muista kyseisen huoneen sormettajista//
Kuin epäillystä pojasta, eli Rytkösen Mikasta//
2000-luvulla hänelle tuli tutuksi linna//
taitaa silti olla veljeksistä kiveshassuttelijalla lyhyempi pinna

MR ei muka pystynyt surmien jälkeen opiskella Hankenilla//
Pystyi kuitenkin hilpeenä mallikeikoilla elostella//
En tiedä onko tässä väittämässä ihan hirveästi järkee//
Vai pitäisikö Niemen syödä hivenen enemmän särkee?

Hienoa, että olet päässyt vesisängyssäkin tarjoamaan kukkoo//
ehkä ois kantsinut Rytkösilläkin olla ovissa kunnnollista lukkoo//
Ihan hienosti ollaan runoilla laitettu ketjua tukkoo//

Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Hapetan kyttätyyliin
Stobbart
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2018 11:42 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Stobbart »

Quorthon vetää päiväkännien lomassa ”dialogia” kakkosnickinsä kanssa. Hyvä meininki.

Niemen podcast oli loistava, vaikka ei syyllisyyskysymystä nähdäkseni juurikaan vahvistanut suuntaan tai toiseen. Nyt vaan odotellaan nostiko tuo minkälaisen mylläkän lähipiirissä, ja ilmaantuisiko kohta joku uusi haastateltava bonusjaksoon. Onkohan Rytkösen poikien äiti vielä elossa? Se, jonka luona Margit kertoi nähneensä M.R:n veriset sukat. Toki jos M.R on syyllinen, ei äiti koskaan tule mitään asiasta julkisesti lausumaan, kuten ei tähänkään asti.
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Stobbart kirjoitti: La Huhti 22, 2023 8:45 pm Onkohan Rytkösen poikien äiti vielä elossa? Se, jonka luona Margit kertoi nähneensä M.R:n veriset sukat. Toki jos M.R on syyllinen, ei äiti koskaan tule mitään asiasta julkisesti lausumaan, kuten ei tähänkään asti.
Jos yhtään mitään tajuaa tai osaa, niin ei ole hirveän vaikeaa selvittää onko Gunilla Rytkönen elossa. Kyllä on.

MR ei muka pystynyt surmien jälkeen opiskella Hankenilla//
Pystyi kuitenkin hilpeenä mallikeikoilla elostella//
En tiedä onko tässä väittämässä ihan hirveästi järkee//
Vai pitäisikö Niemen syödä hivenen enemmän särkee?
Suunnilleen yhtä paljon järkeä kuin Tauno Variksen muistinmenetyksessä tai siinä, että spekuloidaan 25 sivua jotain aiemmin saapunutta kirjelappusta tai sen tarkoitusta, kun on tapahtunut murhia.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Vastaa Viestiin