Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Onko verotiedot 80-luvultakin esim. vielä nähtävissä jossain?
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Itse lähtisin 90-luvusta ja perinnönsaajien verotiedoista.

Täyttä varmuutta ei ole, mutta ainakin 20 vuoden päähän on verotoimistosta ollut saatavissa henkilöverotuksen tietoja.
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Verotoimistoon heti huomenna!!!!!!

Mieluiten pitkä Columbomainen poplaritakki päällä.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Onggoi
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Joulu 11, 2021 12:34 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Onggoi »

Onggoi kirjoitti:
La Joulu 18, 2021 6:03 pm
Tietääkö tietäjät muuten että onko tuohon maailmanaikaan jäänyt lankapuhelimella soittamisesta mitään numerotietoja logeihin vai onko maaseudun keskukset vielä ollut mekaanisia ja siellä vaan joku minuuttilaskuri? Meinaan siis jos tuostakin talosta soitetaan lähistön taloihin niin jääkö mitään muuta dataa kun minuutit ylös?
Selvennetään vielä sen verta että lähinnä tarkoitin tuota surmayötä ja silloin mahdollisesti tehtyjä soittoja. Tuohon aikaan ja edelleenkin tuo paikka on sellasta maaseutua että ainakin 90-luvulla tekniikka on voinut olla hyvinkin vanhaa/mekaanista.

Toinen asia tuli mieleen, että onko tietoa tutkittiinko aikanaan lähistön järvien(Humaljärvi/Hvitträsk) poukamia jotka kiinni tiessä esim. sukeltamalla mahdollisen surma-aseen löytämiseksi. Olisi meinaan aika helppo ollu autosta jompaan kumpaan nakata riippuen mihin suuntaan talolta lähdetty. Vai onko niin että surma-ase/aseet ovat poliisin hallussa eikä näin ole tarvinnut tehdä?

veejee
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Syys 20, 2019 2:19 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja veejee »

Korpisoturi kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 7:43 pm
Itse lähtisin 90-luvusta ja perinnönsaajien verotiedoista.

Täyttä varmuutta ei ole, mutta ainakin 20 vuoden päähän on verotoimistosta ollut saatavissa henkilöverotuksen tietoja.
Sen tiedän, että henkilöverotuksen tietoja näkyy 10 vuoden ajalta. Itse voi tietokoneelta katsoa paikan päällä ja 10 vuotta taaksepäin on löytynyt kun olen käynyt työkavereiden verotietoja katsomassa :D. En tiedä sitten, jos menee virkailijan juttusille niin voiko hän löytää pidemmältä ajalta.

Toki jostain voi löytyä vanhoja veropörssi -lehtiä missä on kaikki verotiedot.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kyllä jo 80-luvulla poliisi pystyi selvittämään puhelutiedot tarpeen vaatiessa. Lienee selvittänyt Veikon ja Beritin kotipuhelimen tiedot hyvinkin tarkkaan.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

veejee kirjoitti:
Ke Joulu 22, 2021 5:16 pm
Korpisoturi kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 7:43 pm
Itse lähtisin 90-luvusta ja perinnönsaajien verotiedoista.

Täyttä varmuutta ei ole, mutta ainakin 20 vuoden päähän on verotoimistosta ollut saatavissa henkilöverotuksen tietoja.
Sen tiedän, että henkilöverotuksen tietoja näkyy 10 vuoden ajalta. Itse voi tietokoneelta katsoa paikan päällä ja 10 vuotta taaksepäin on löytynyt kun olen käynyt työkavereiden verotietoja katsomassa :D. En tiedä sitten, jos menee virkailijan juttusille niin voiko hän löytää pidemmältä ajalta.

Toki jostain voi löytyä vanhoja veropörssi -lehtiä missä on kaikki verotiedot.
Tiedän, että aiemmin (noin 5 vuotta sitten) ainakin löytyi 20 vuotta taaksepäin henkilöverotietoja verotoimistossa asioiden. En tiedä onko tämän jälkeen muuttunut tilanne, mutta tuskin. Arvioisin, että ainakin 20 vuotta taaksepäin pääsee tietoja edelleen tarkastelemaan verotoimiston avustuksella ja todennäköisesti myös pidemmälle.

Jokuhan voisikin ottaa tähän päivityksen ja mennä paikan päälle :)
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Näin joulun kunniaksi haluaisin toivottaa Kirkkonummen kolmoismurhaajalle paskaa joulua, helvetinmoisia tunnontuskia ja vittumaista loppuelämää.

Tiedän kyllä että luet tätä, nulkki.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Qui88
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2022 1:05 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Qui88 »

Tapasin työasioissa tämän toisen pidätettynä olleen henkilön. Tapaaminen ajoittui surmatyön ja hänen pidätyksensä väliseen aikaan. Surmatyö oli uutisoitu ja tiesin siitä, mutten tiennyt, että olen tekemisissä lähisukulaisen kanssa. Murhista ei ollut myöskään mitään puhetta tämän tapaamisen aikana. Muistan, että hän mainitsi yllättäin käyttöönsä saamastaan autosta ja käyttäytyi poikkeuksellisen hilpeästi, kävi jopa mielessä, että hän naureskelee jostain syystä minulle... olimme olleet useita kertoja aiemminkin tekemisissä, pidin häntä asiallisena työntekijänä. Kun asiayhteys ja rikostutkinta tulivat tietooni, olin kovin yllättynyt ja ihmeissäni hänen käytöksestään (shokissa?). Otin myöhemmin asian puheeksi toisen työntekijän kanssa, joka oli tuolla samalla aiemmin mainitsemallani keikalla ja ihmettelin miehen käytöstä hänelle tyyliin - eikö hän muka silloin ollut tiennyt tapahtumista ja miten pystyi töitä tekemään?? Johon minulle vastattiin, että oli mies tälle toiselle maininnut, että sukulaiset on tapettu. Minulla nousi tukka pystyyn - "maininnut"?!

Vekku11
Jane Marple
Viestit: 1012
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 10:54 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Vekku11 »

Aikoinana tehtiin verokalentereita eri puolilla Suomea ja myöhemnin veropörssi lehteä, joka varsinkin Uudeltamaalta oli massiivinen "tietopaketti".
1990 tienoilta en tiedä löytyykö, mutta esim 1986 vuodelta on tehty Helsingin seudulta tälläinen nide, sellainen lienee yhä saatavilla jostain verkkokaupasta.
Hieman vanha tietysti 1986 vs 1990, mutta vois olla suuntaa antava.
Näissä oli ainakin pienempien kaupunkien/kuntien kohdalla liki kaikki nimet 0 äyristä pohatoihin.
myös firmat.

Stobbart
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2018 11:42 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Stobbart »

Qui88 kirjoitti:
Ke Tammi 12, 2022 12:32 pm
Tapasin työasioissa tämän toisen pidätettynä olleen henkilön. Tapaaminen ajoittui surmatyön ja hänen pidätyksensä väliseen aikaan. Surmatyö oli uutisoitu ja tiesin siitä, mutten tiennyt, että olen tekemisissä lähisukulaisen kanssa. Murhista ei ollut myöskään mitään puhetta tämän tapaamisen aikana. Muistan, että hän mainitsi yllättäin käyttöönsä saamastaan autosta ja käyttäytyi poikkeuksellisen hilpeästi, kävi jopa mielessä, että hän naureskelee jostain syystä minulle... olimme olleet useita kertoja aiemminkin tekemisissä, pidin häntä asiallisena työntekijänä. Kun asiayhteys ja rikostutkinta tulivat tietooni, olin kovin yllättynyt ja ihmeissäni hänen käytöksestään (shokissa?). Otin myöhemmin asian puheeksi toisen työntekijän kanssa, joka oli tuolla samalla aiemmin mainitsemallani keikalla ja ihmettelin miehen käytöstä hänelle tyyliin - eikö hän muka silloin ollut tiennyt tapahtumista ja miten pystyi töitä tekemään?? Johon minulle vastattiin, että oli mies tälle toiselle maininnut, että sukulaiset on tapettu. Minulla nousi tukka pystyyn - "maininnut"?!
Mielenkiintoista! Oliko kyseessä Veikon poika, joka työskennellyt myös mallina? Mika Rytkönen siis.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

mä kallistusin siihen beritin ex mieheen, sillähän oli kaunoja siitä että berit jätti hänet veikon takia. oli vissiin aika hiilenä siitä. ja olihan se kolmoismurha tehty kunnon raivolla. jotenkin poikien rahariidat ei mun mielestä selitä sitä raakuutta mitä teoissa oli tehty.
"If you aim for a king, you better not miss"

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

mä kallistusin siihen beritin ex mieheen, sillähän oli kaunoja siitä että berit jätti hänet veikon takia. oli vissiin aika hiilenä siitä.
Vissiin ja vissiin? Tällaiset sanomiset jos voitaisi jotenkin yksilöidä, ketjuun tulisi heti joku järki. Eli tunsitko miehen tai kuulit olleen hiilenä asiasta? En siis asiaa lainkaan epäile, johonkinhan pidätys perustui. Mutta tällaiset heitot ilman sen kummempaa lisäinfoa eivät tuo mitään uutta keskusteluun.

Ja paljoa en tässä vaadi - jos löytyisi EDES yksi tämän exän tuntenut henkilö, joka kertoisi hänen olleen hiilenä ja sanoneen jotain, se olisi jo uutta infoa tässä ketjussa.

En myöskään ymmärrä edellä esitettyä kysymystä hilpeän miehen henkilöllisyydestä, koska vain toinen pidätetyistä oli uhreille sukua. Ihan mielenkiintoista kyllä viitata isäänsä termillä: "sukulainen" :shock:
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Joosua »

.poistettu tupla.
Viimeksi muokannut Joosua, To Tammi 13, 2022 11:19 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Hyvin helposti, kun tuollaiseen kuvioon jossa on isä ja pojat , tuleekin isälle nainen jolla on pari tenavaa ennestään ja vielä syntyy vauva niin tulee muutakin kitkaa kuin vain raha-asioihin liittyvää.
Itsellä on kokemusta ei ihan täydellisesti menneestä uusioperhekuviosta ja itse ymmärrän että semmoisessa voi tapahtua mitä vaan. Varsinkin jos joku sattuu olemaan vähän kiivasluontoinen tai väkivaltainen.
Ei ole omituista että suomalaisen henkirikoksen tekijä useimmiten löytyy lähipiiristä.
Mutta ei minullakaan ole tarkempaa tietoa henkilöistä tai ihmissuhteista joten en veikkaile mitään.

Vastaa Viestiin