Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1739
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti:
Ke Touko 31, 2023 6:46 pm
Kosti kirjoitti:
Ke Touko 31, 2023 6:20 pm
Jos henkilö on tottunut käyttämään paljon alkoholia, eli kestää sitä suuria määriä menemättä sekaisin (mahdollista varsinkin oluen kohdalla), olisi mahdollista esittää päihtyneenpää kuin onkaan, varsinkin päihtyneelle seuralle. Tämä nyt vain tällaisena sivuhuomautuksena. Toki kaikki vähänkin enemmän elämässään lutrailleet ja titrailleet tietävät tämän muutenkin.
Joo, tottakai.

Se olis kyllä kunnon mestarikriminaalin toimintaa, esitetään känniläistä ja vetäydytään taksiasemalle jo keskiyön paikkeilla, josta mennäänkin Kirkkonummelle...

Eniten vaan mietin motiivia tällaiseen toimintaan. Täytyisi olla todella psykoosissa suunnitellakseen tällainen isänmurha. Kaunan pitäisi olla aika kova.
Joku voi saada viinaksista lopullisen rohkaisun toteuttaa mielihalunsa. Mallitoimistopoitsun kanssa pari sidukkaa ei välttämättä tarkoita kaatokänniä.

Kaunan lisäksi saattaa olla myös vaikkapa penan ja leiffin ilmoitus, että henki lähtee, jos ei pelivelat kuittaannu.

Jos tämä verisukkavierailu on totta, niin ei välttämättä mahdollisesti tämä "pesukonettaan liisannut" henkilökään ole ihan viaton. En nyt mitään vihjaa, ku nei henkilöäkään varmuudella tiedetä, mutta osa naisista ei ehkä innostu siitä, että heidät jätetään nuoremman sutturan takia.
O-etyyli-S-2-di-isopropyyliaminoetyylimetyylifosfonotiolaatti

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 11:52 am
Jos tämä verisukkavierailu on totta, niin ei välttämättä mahdollisesti tämä "pesukonettaan liisannut" henkilökään ole ihan viaton. En nyt mitään vihjaa, ku nei henkilöäkään varmuudella tiedetä, mutta osa naisista ei ehkä innostu siitä, että heidät jätetään nuoremman sutturan takia.
Samaa olen miettinyt, mutta tässäkin se ontuu sikäli, että ei Veikko vaimoaan Beritin takia jättänyt, vaan siinä oli parisen vuotta välissä. Näin olen kerrotusta ymmärtänyt. Veikolla oli heidän välissään joku Tarja-niminen tyttöystävä. Berit syrjäytti Veikon siskon mukaan tämän Tarjan, ei Veikon ex-vaimoa. Arvioisin kerrotun perusteella Veikon avioeron tapahtuneen jo 1986-1987. Tai jopa aiemmin. Ja jos Veikon ex-vaimo olisi ollut katkera, niin luulisi että olis ottanut tyttönimensä samantien takaisin.

Sen sijaan Beritin ja ex-avokkinsa eron ajankohdasta ei ole ollut tarkempaa tietoa missään, joten voi olla että Veikko vei Beritin tältä mieheltä. Jos hän saunassa firman pikkujouluissa 1989 on sanonut tappavansa Veikon. Sopisi kuvaan. Tosin itse olen ollut samanlaisten uhkailujen kohteena, ilman että edes vein ketään keneltäkään, siinäkin oli vuosi välissä, mutta joillekin menee tunteisiin. Berit oli selvästi laadukas puoliso, kova hoitamaan kotia ja eläväinen. Ei sellaisia puussa kasvanut noina parempina aikoinakaan. :mrgreen:
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1739
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 12:23 pm
Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 11:52 am
Jos tämä verisukkavierailu on totta, niin ei välttämättä mahdollisesti tämä "pesukonettaan liisannut" henkilökään ole ihan viaton. En nyt mitään vihjaa, ku nei henkilöäkään varmuudella tiedetä, mutta osa naisista ei ehkä innostu siitä, että heidät jätetään nuoremman sutturan takia.
Samaa olen miettinyt, mutta tässäkin se ontuu sikäli, että ei Veikko vaimoaan Beritin takia jättänyt, vaan siinä oli parisen vuotta välissä. Näin olen kerrotusta ymmärtänyt. Veikolla oli heidän välissään joku Tarja-niminen tyttöystävä. Berit syrjäytti Veikon siskon mukaan tämän Tarjan, ei Veikon ex-vaimoa. Arvioisin kerrotun perusteella Veikon avioeron tapahtuneen jo 1986-1987. Tai jopa aiemmin. Ja jos Veikon ex-vaimo olisi ollut katkera, niin luulisi että olis ottanut tyttönimensä samantien takaisin.

Sen sijaan Beritin ja ex-avokkinsa eron ajankohdasta ei ole ollut tarkempaa tietoa missään, joten voi olla että Veikko vei Beritin tältä mieheltä. Jos hän saunassa firman pikkujouluissa 1989 on sanonut tappavansa Veikon. Sopisi kuvaan. Tosin itse olen ollut samanlaisten uhkailujen kohteena, ilman että edes vein ketään keneltäkään, siinäkin oli vuosi välissä, mutta joillekin menee tunteisiin. Berit oli selvästi laadukas puoliso, kova hoitamaan kotia ja eläväinen. Ei sellaisia puussa kasvanut noina parempina aikoinakaan. :mrgreen:
Joo, mutta se ei välttämättä mene aina silleen "rationaalisesti" tällainen katkeroituneen suomalaisen ämmän ajattelu. Saattaa olla katkeruutta.

Onko varmuudella säilyttänyt sukunimen? Olen kuullut, että olisi ollut Hankenilla töissä (hallinnossa). Muuta en tiedä.

Yleensä uhkailija ei tee mitään. Vähän laajentaen, niin tää on yksi "telli" kadulla, että toista pelottaa.
O-etyyli-S-2-di-isopropyyliaminoetyylimetyylifosfonotiolaatti

Irvikissa
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 9:42 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Irvikissa »

Olipa tekijä kuka hyvänsä, jotakin hän on edellisen illan puuhaillut ennen hyökkäystä. Viinanjuonti ei ole vaihtoehdoista epätodennäköisin.

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 12:58 pm

Joo, mutta se ei välttämättä mene aina silleen "rationaalisesti" tällainen katkeroituneen suomalaisen ämmän ajattelu. Saattaa olla katkeruutta.

Onko varmuudella säilyttänyt sukunimen? Olen kuullut, että olisi ollut Hankenilla töissä (hallinnossa). Muuta en tiedä.

Yleensä uhkailija ei tee mitään. Vähän laajentaen, niin tää on yksi "telli" kadulla, että toista pelottaa.
No joo, jos tähän lähdetään, niin turha alkaa kenenkään arvailemaan katkeroituneen (jos niikseen on) naisen ajattelua.

On säilyttänyt nimen näihin päiviin asti. Ja juu, samaa olen kuullut työpaikasta. Ja aiemmin Kirkkonummella jossain kunnanvirastossa.

Tietysti Veikko rahamiehenä ei ole helpoin puoliso menettää. Tosin kaikille raha ei ole niin kaikki kaikessa. Jotkut nauttii vapaudesta enemmän. Veikkohan halusi lisää lapsia, ja vaimo ei. Se voi olla silloin ihan sopuisakin ero, jos on vaan eri intressit näissä isoissa kysymyksissä. Helpompi erota kavereina, jos molemmat pääsee elämään kuten haluavat.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1739
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 1:06 pm
Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 12:58 pm

Joo, mutta se ei välttämättä mene aina silleen "rationaalisesti" tällainen katkeroituneen suomalaisen ämmän ajattelu. Saattaa olla katkeruutta.

Onko varmuudella säilyttänyt sukunimen? Olen kuullut, että olisi ollut Hankenilla töissä (hallinnossa). Muuta en tiedä.

Yleensä uhkailija ei tee mitään. Vähän laajentaen, niin tää on yksi "telli" kadulla, että toista pelottaa.
No joo, jos tähän lähdetään, niin turha alkaa kenenkään arvailemaan katkeroituneen (jos niikseen on) naisen ajattelua.

On säilyttänyt nimen näihin päiviin asti. Ja juu, samaa olen kuullut työpaikasta. Ja aiemmin Kirkkonummella jossain kunnanvirastossa.

Tietysti Veikko rahamiehenä ei ole helpoin puoliso menettää. Tosin kaikille raha ei ole niin kaikki kaikessa. Jotkut nauttii vapaudesta enemmän. Veikkohan halusi lisää lapsia, ja vaimo ei. Se voi olla silloin ihan sopuisakin ero, jos on vaan eri intressit näissä isoissa kysymyksissä. Helpompi erota kavereina, jos molemmat pääsee elämään kuten haluavat.
Jos sukkavierailu tapahtuminen "jälkeen" on totta, niin en sanoisi silloin välttämättä ihan pelkäksi arvailuksi hänen ajatteluaan.

Mutta en usko mahdollisesti katkeroituneen ämmän olevan mitenkään relevantti murhaamisen kannalta. Korkeintaan niin, että on voinut vahvistaa negatiivista ajattelua MR:n mielessä.
O-etyyli-S-2-di-isopropyyliaminoetyylimetyylifosfonotiolaatti

spiderman83
Sabrina Duncan
Viestit: 371
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 9:56 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja spiderman83 »

Tuo avioeron ajankohta on todellakin mielenkiintoinen, olin itsekin ollut siinä käsityksessä että se oli Berit joka aiheutti avioeron. Mutta sukulainen puhuu jaksossa 3 noin 23 minuutin kohdalla Darja-nimisestä naisesta, mikä on venäläisperäinen nimi. Naapurin mukaan Berit oli asunut talossa vain vuoden. Ja podcastissa kerrotaan Veikon alkaneen rakentaa Volsin taloa uusperhelleen, siis jo vuonna 1987.

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 1:12 pm

Jos sukkavierailu tapahtuminen "jälkeen" on totta, niin en sanoisi silloin välttämättä ihan pelkäksi arvailuksi hänen ajatteluaan.

Mutta en usko mahdollisesti katkeroituneen ämmän olevan mitenkään relevantti murhaamisen kannalta. Korkeintaan niin, että on voinut vahvistaa negatiivista ajattelua MR:n mielessä.
No tää sukkajuttuhan on siitä erikoinen, ettei siitä ole kuin Margitin kertomus alibissa, mutta silti kaikki on olettaneet, että se olisi ollut Gunillan luona. Tietämättä sen paremmin.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

spiderman83 kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 5:48 pm
Tuo avioeron ajankohta on todellakin mielenkiintoinen, olin itsekin ollut siinä käsityksessä että se oli Berit joka aiheutti avioeron. Mutta sukulainen puhuu jaksossa 3 noin 23 minuutin kohdalla Darja-nimisestä naisesta, mikä on venäläisperäinen nimi. Naapurin mukaan Berit oli asunut talossa vain vuoden. Ja podcastissa kerrotaan Veikon alkaneen rakentaa Volsin taloa uusperhelleen, siis jo vuonna 1987.
Siinä tapauksessa olet itse kuvitellut asioita, koska oletat pojan olevan syyllinen, ja eron tehneen kaunaa. Mitä se on voinut tehdä, mutta tässä olettamuksessa on menty liian pitkälle.

En tiedä onko mun kuulossa vikaa, mutta kyllähän se ihan suomalaisittain Tarja oli. Siinä välissä.

Missään, siis yhtään missään ei ole sanottu Beritin eroa aiheuttaneen. Mutta nyt ensi kerran podcastissa Veikon sisko sanoi Beritin syrjäyttäneen Tarjan. Podcastista vedin sen johtopäätöksen, että Veikko ja Gunilla olisi eronneet viimeistään -87, ellei jopa 85-86. En nimittäin usko, että kaksikymppiset pojat isiään itkien halailee eron jälkeen kohdatessaan. Varmaan ollut 14v Markku kyseessa tms.... lähisukulaisen kuvaus eronjälkeisestä isä-poika kohtaamisesta kuulosti siltä, että poika on ollut verrattain nuori, ei mikään naisten parissa aikaansa viettävä valokuvamalli.

Veikko sen sijaan on voinut aiheuttaa Beritin ja K:n eron, koska saunassa uhosi tappavansa Veikon joulun alla 1989, ja Beritin Pilvijärveläiset kaverit ei podcastissa osanneet sanoa milloin Berit ja K erosivat. Eli sen eron ajankohta jäi auki, siellä on siis voinut olla kylähuhujen mukaisesti Veikko "panemassa puoliväkisin" vuonna 1989 kohtalokkain seurauksin.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

spiderman83
Sabrina Duncan
Viestit: 371
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 9:56 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja spiderman83 »

Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 6:49 pm
Siinä tapauksessa olet itse kuvitellut asioita, koska oletat pojan olevan syyllinen, ja eron tehneen kaunaa. Mitä se on voinut tehdä, mutta tässä olettamuksessa on menty liian pitkälle.

En tiedä onko mun kuulossa vikaa, mutta kyllähän se ihan suomalaisittain Tarja oli. Siinä välissä.

Missään, siis yhtään missään ei ole sanottu Beritin eroa aiheuttaneen. Mutta nyt ensi kerran podcastissa Veikon sisko sanoi Beritin syrjäyttäneen Tarjan. Podcastista vedin sen johtopäätöksen, että Veikko ja Gunilla olisi eronneet viimeistään -87, ellei jopa 85-86. En nimittäin usko, että kaksikymppiset pojat isiään itkien halailee eron jälkeen kohdatessaan. Varmaan ollut 14v Markku kyseessa tms.... lähisukulaisen kuvaus eronjälkeisestä isä-poika kohtaamisesta kuulosti siltä, että poika on ollut verrattain nuori, ei mikään naisten parissa aikaansa viettävä valokuvamalli.

Veikko sen sijaan on voinut aiheuttaa Beritin ja K:n eron, koska saunassa uhosi tappavansa Veikon joulun alla 1989, ja Beritin Pilvijärveläiset kaverit ei podcastissa osanneet sanoa milloin Berit ja K erosivat. Eli sen eron ajankohta jäi auki, siellä on siis voinut olla kylähuhujen mukaisesti Veikko "panemassa puoliväkisin" vuonna 1989 kohtalokkain seurauksin.
No kaunaa voi kokea hyvin monenlaisista asioista, asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia.

Hannes Markkula kirjoitti lehtijutussa:

Toinen motiivivaihtoehto liittyy siihen, että pariskunnan uusioliittoa eivät kaikki tervehtineet ilolla. Jotkut kummankin osapuolen sukulaisista ilmaisivat selvästi, että avoliitto lapsineen ei sovi.

Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1739
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 6:21 pm
Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 1:12 pm

Jos sukkavierailu tapahtuminen "jälkeen" on totta, niin en sanoisi silloin välttämättä ihan pelkäksi arvailuksi hänen ajatteluaan.

Mutta en usko mahdollisesti katkeroituneen ämmän olevan mitenkään relevantti murhaamisen kannalta. Korkeintaan niin, että on voinut vahvistaa negatiivista ajattelua MR:n mielessä.
No tää sukkajuttuhan on siitä erikoinen, ettei siitä ole kuin Margitin kertomus alibissa, mutta silti kaikki on olettaneet, että se olisi ollut Gunillan luona. Tietämättä sen paremmin.
Vierailu varmaan on totta, mutta onko siihen liittynyt verinen sukka, niin se onkin jo eri asia.

Nää Veikon sisaret eivät ihan hirveästi ole hilluneet eri medioissa tapahtuneella "rahastamassa", mikä mielestäni yleisellä tasolla nostaa heidän luotettavuuttaan. Sellaista pyrkimystä julkisuuteen ei vaikuttaisi olevan juuri lainkaan. Päinvastoin.

Gunilla-oletus on oletus, mutta en tiedä kuinka moni käy muiden sukulaistensa kuin vanhempiensa tai korkeintaan isovanhempiensa luona pesemässä pyykkiään, jos kodissaan ei ole pesumahdollisuutta. Varmasti joku, mutta väittäisin oman vanhemman olevan yleisin vaihtoehto.
O-etyyli-S-2-di-isopropyyliaminoetyylimetyylifosfonotiolaatti

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

spiderman83 kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 7:14 pm
Toinen motiivivaihtoehto liittyy siihen, että pariskunnan uusioliittoa eivät kaikki tervehtineet ilolla. Jotkut kummankin osapuolen sukulaisista ilmaisivat selvästi, että avoliitto lapsineen ei sovi.
No kuulostaa siltä, että kaipaisi aika paljon lisäselvitystä.

Ainakaan mielenterveyshoitoa kaipaamattomissa suvuissa ei ihan noin vaan mennä vittuilemaan, että etpäs muuten perusta perhettä tuon naisen kanssa. Ainakaan ilman, että joutuu maalitauluksi vasemmalle koukulle tai oikealla suoralle. Kuulostaa erikoiselta. Minun suvussa on mulkkuja kyllä, mutta ei ne nyt kirveen kanssa tule vaanimaan pihaan, jos niitä vähän ojentaa. Aika paljon vaatii kanttia alkaa sanomaan aikuiselle toimeliaalle miehelle, että avoliitto lapsineen ei sopisi. Toki Beritin eksän kanta on jo kuultu, mutta ilmeisesti hän ei voi olla tekijä.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 7:40 pm
Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 6:21 pm
Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 1:12 pm

Jos sukkavierailu tapahtuminen "jälkeen" on totta, niin en sanoisi silloin välttämättä ihan pelkäksi arvailuksi hänen ajatteluaan.

Mutta en usko mahdollisesti katkeroituneen ämmän olevan mitenkään relevantti murhaamisen kannalta. Korkeintaan niin, että on voinut vahvistaa negatiivista ajattelua MR:n mielessä.
No tää sukkajuttuhan on siitä erikoinen, ettei siitä ole kuin Margitin kertomus alibissa, mutta silti kaikki on olettaneet, että se olisi ollut Gunillan luona. Tietämättä sen paremmin.
Vierailu varmaan on totta, mutta onko siihen liittynyt verinen sukka, niin se onkin jo eri asia.

Nää Veikon sisaret eivät ihan hirveästi ole hilluneet eri medioissa tapahtuneella "rahastamassa", mikä mielestäni yleisellä tasolla nostaa heidän luotettavuuttaan. Sellaista pyrkimystä julkisuuteen ei vaikuttaisi olevan juuri lainkaan. Päinvastoin.

Gunilla-oletus on oletus, mutta en tiedä kuinka moni käy muiden sukulaistensa kuin vanhempiensa tai korkeintaan isovanhempiensa luona pesemässä pyykkiään, jos kodissaan ei ole pesumahdollisuutta. Varmasti joku, mutta väittäisin oman vanhemman olevan yleisin vaihtoehto.
Joo, totta, mutta siinä kumminkin puhuttiin vaan Veikolle läheisestä miehestä, ja Margitin tuttavasta, jonka luona se tapahtui. Ei se nyt ihan aukottomasti ole niin, että kyseessä oli pakko olla Ninni. Ellei joku ole kuullut asianosaisilta, että se oli just näin.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1739
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 7:47 pm
Ross Sullivan kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 7:40 pm
Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 6:21 pm


No tää sukkajuttuhan on siitä erikoinen, ettei siitä ole kuin Margitin kertomus alibissa, mutta silti kaikki on olettaneet, että se olisi ollut Gunillan luona. Tietämättä sen paremmin.
Vierailu varmaan on totta, mutta onko siihen liittynyt verinen sukka, niin se onkin jo eri asia.

Nää Veikon sisaret eivät ihan hirveästi ole hilluneet eri medioissa tapahtuneella "rahastamassa", mikä mielestäni yleisellä tasolla nostaa heidän luotettavuuttaan. Sellaista pyrkimystä julkisuuteen ei vaikuttaisi olevan juuri lainkaan. Päinvastoin.

Gunilla-oletus on oletus, mutta en tiedä kuinka moni käy muiden sukulaistensa kuin vanhempiensa tai korkeintaan isovanhempiensa luona pesemässä pyykkiään, jos kodissaan ei ole pesumahdollisuutta. Varmasti joku, mutta väittäisin oman vanhemman olevan yleisin vaihtoehto.
Joo, totta, mutta siinä kumminkin puhuttiin vaan Veikolle läheisestä miehestä, ja Margitin tuttavasta, jonka luona se tapahtui. Ei se nyt ihan aukottomasti ole niin, että kyseessä oli pakko olla Ninni. Ellei joku ole kuullut asianosaisilta, että se oli just näin.
Ei tietenkään, mutta oletukselle on perusteita. Eihän tiedetä varmuudella, että kyseessä ("läheinen mies") olisi edes Veikko Rytkösen poika. Sitä paitsi suht urpoa olisi olla ylipäänsä missään pesemässä verisiä sukkia kolmoissurman jälkeen. Jos tää ois kaikkinensa totta (oletuksineen ja verisukkineen), niin on suht hyvä tsänssi, että silloin tämä Margitin tuttava ollut teossa osallinen/myötävaikuttanut.

Viittausta Ninniin en ihan ymmärrä. G-alkuinen nimi tällä MR:n äipällä (ja näköjään tosiaan vieläkin vanha sukunimi).
O-etyyli-S-2-di-isopropyyliaminoetyylimetyylifosfonotiolaatti

Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1739
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

spiderman83 kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 7:14 pm
Quorthon kirjoitti:
To Kesä 01, 2023 6:49 pm
Siinä tapauksessa olet itse kuvitellut asioita, koska oletat pojan olevan syyllinen, ja eron tehneen kaunaa. Mitä se on voinut tehdä, mutta tässä olettamuksessa on menty liian pitkälle.

En tiedä onko mun kuulossa vikaa, mutta kyllähän se ihan suomalaisittain Tarja oli. Siinä välissä.

Missään, siis yhtään missään ei ole sanottu Beritin eroa aiheuttaneen. Mutta nyt ensi kerran podcastissa Veikon sisko sanoi Beritin syrjäyttäneen Tarjan. Podcastista vedin sen johtopäätöksen, että Veikko ja Gunilla olisi eronneet viimeistään -87, ellei jopa 85-86. En nimittäin usko, että kaksikymppiset pojat isiään itkien halailee eron jälkeen kohdatessaan. Varmaan ollut 14v Markku kyseessa tms.... lähisukulaisen kuvaus eronjälkeisestä isä-poika kohtaamisesta kuulosti siltä, että poika on ollut verrattain nuori, ei mikään naisten parissa aikaansa viettävä valokuvamalli.

Veikko sen sijaan on voinut aiheuttaa Beritin ja K:n eron, koska saunassa uhosi tappavansa Veikon joulun alla 1989, ja Beritin Pilvijärveläiset kaverit ei podcastissa osanneet sanoa milloin Berit ja K erosivat. Eli sen eron ajankohta jäi auki, siellä on siis voinut olla kylähuhujen mukaisesti Veikko "panemassa puoliväkisin" vuonna 1989 kohtalokkain seurauksin.
No kaunaa voi kokea hyvin monenlaisista asioista, asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia.

Hannes Markkula kirjoitti lehtijutussa:

Toinen motiivivaihtoehto liittyy siihen, että pariskunnan uusioliittoa eivät kaikki tervehtineet ilolla. Jotkut kummankin osapuolen sukulaisista ilmaisivat selvästi, että avoliitto lapsineen ei sovi.
Joo, varsinkaan naiset eivät ole mitään yksioikoisia. Sitä kaunaa on voinut jäädä ja "myrkkyä" tätä kautta siirtyä jälkipolveenkin ihan hyvin, vaikka oiskin ollut pari pimatsua välissä.

btw, mun oma fiilis jossain määrin kyseenalaistaa (hämähäkin ja omaa suosikkiehdokasta) ei lähde niinkään MR:n motiivin puutteesta (voi olla puutettakin) tai, ettei linnassa istunut tyyppi olisi mahdollisesti tarpeeksi rikollinen, vaan liittyy tekotapaan. MR ollut ja ilmeisesi edelleenkin hyväkuntoinen, mutta teko ihan vitun brutaali. Vanhoissa lehdissä kerrottiin, että Veikkoa olisi hakattu myös nyrkeillä (laitan pääni pantiksi, että tällainen artikkeli ollut).

Onko Hankenin mallipoju ollut tarpeeksi brutaali? Jos ollut, niin vittu todellista Amerikan psykoa kokonaisuutena.

Jos mä murhaisin jonkun, niin tekisin sen kemikaalien avulla (myrkyttämällä). Aina sauma löytyy. Kenenkään kotiin ei ole pakko mennä ja tällaista riskiä ottaa, vaikka aikoisikin kolmoissurman suorittaa.
O-etyyli-S-2-di-isopropyyliaminoetyylimetyylifosfonotiolaatti

Vastaa Viestiin