Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

Vuonna 2011 löysin netistä murhainfon ja havaitsin että täällä oli ketju Hannele Hanhijoen tapauksesta. Lähetin vain lyhyen viesti ja pikaisen yksityiviestin Salanderille ja kerroin lyhyesti mitä sattu sillä hetkellä tulee mieleen sen kummemmin tarkempaa muistelematta. kieltäydyin henkilökohtaisesta haastattelusta. Minulla oli omat syyt siihen. Nyt vuonna 2013 jostain syystä törmäsin uudelleen työryhmän tekemään selvitykseen tapauksesta. Luin sen suhtkoht tarkkaan ja minuun teki vaikutuksen se miten paljon oli nähty vaivaa tapauksen tutkintaan. Myös ketjun alkuosassa oli asianmukaista pohdintaa joten päätin laittaa oman korteni kekoon koska tunsinhan sen aikaiset maisemat ja tapahtumaan kytköksissä olevat, myös kontakteja minulla oli. Omasta mielestänikin tapaus on selvä ja salattu niin viranomaistaholta kuin yksityiseltä taholtakin. Se jäi vaivaamaan kuitenkin että hän on saattanut jatkaa pahan tekoaan myöhemmin. M.Jalavan osalta prosentit syyttömyyden puolesta Kauton kohdalta ovat suuremmat kuin syyllisen ja Hannelen tapauksessa ne ovat nolla syyllisyyden osalta. M.Jalavasta oli jotain kuultu askolassa mutta ei mitän Heidi Härön osalta. Kumpi oli tapahtunut ennemmin, Naarkoski vai savijoen ojasta löytynyt lompakko? Jos lompakko oli heitetty jälkeen naarkosken ovat syylliset kotoisin Mäntsälä-Lahti tien länsipuolen pikkukunnista joille Mäntsällä oli iso mesta. Tietysti jonkinlainen kuolinajan selvittäminen muuttaisi kaiken.
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

Hannelen tapaus oli herättänyt huomiota myös muualla. Heidi Härön tapauksessa rikospostin haastattelemat mäntsäläläiset olivat kertoneet mielipiteenään että varmaan tekijä tuolta suunnalta mistä M.Jalavan ruumis löytyi ja Hannelen ruumiin löytänyt porvoolais poliisi joka sano että kyllä tekijä oli tuolta päin ja huitoi kädellään Askolaan päin. Myös Helsingissä kuulin sanottavan eräältä, että : Ei sen poliisin olisi pitänyt sentään tappaa Hannelea. Sotien jälkeen Suomi oli eräänlaisessa traumatilassa. Se näkyi vielä pitkälti 1970-luvun loppupuolella monessa mielessä. Kouluissakin oli kova kuri. Monet opettajat olivat olleet rintamalla. Karttakeppiä, viivotinta ja tukkapöllyä mm. käytettiin usein oppilaisiin, myös minuun. 1980-luvulla alettiin "putsata" tiettyjä aloja kuten poliiseja vaihdettiin uusiin, myös koululaitos uudistui. Parasta hoitoa sai kuitenkin Askolasta katsoen lähimpää Porvoon aluesairaalasta. Askolan oma lääkäri ei tuntunut olevan niin tarkka potilaistaan. Tunsin kaksi syöpäpotilasta joille hän sanoi: flunssaa se vai on tai vatsatautia. Haketuivat itse Porvooseen hoitoon kun rupes "flunssan" kesto olemaan jo pitkänoloista. Myöhäistä se heille kuitenkin oli ja surullista koska toinen potilaista oli äitini. Lopputulos olis kuitenkin varmaan ollu sama ehkä, ellei sitten hän olis saanu lisäaikaa elämälleen. K.P asui muuten porvoonjoen rannalla ja vakkolankoski jossa oli pato oli myös lähellä ja välillä sillä hidastettiin veden läpi juoksua. Tiesi siis joen veden käyttäymiset.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Bubin teksit on kyllä niin vaikeaselkoisia, että minun on aika mahdotonta niitä ymmärtää. Jonkinlaista kappalejakoa toivoisin.

Minä nyt yhä ihmettelen tuota, että kaikkialla on tiedetty tuon poliisin surmanneen Hannelen. Ja näköjään myös Heidin ja Marjon? Helsingissäkin on asiasta tiedetty, mutta itse 70-luvulla Porvoossa syntyneenä en ole koskaan kuullut mitään tuonne päinkään.

Olen myös sitä mieltä, että vaikka poliisi olisi ollut kuinka sadisti, niin kyllähän syyllistyminen henkirikokseen on kuitenkin niin suurempi kynnys, ettei ihan jokainen sellaiseen ole valmis.
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

elli72: "kappalejakoa toivoisin" ???????? Voi Pyhä Sylvi! Henkirikoksesta on kyse ja selvittämättömästä "virallisesti" sellaisesta. Mene kysymään poliiseilta tietoa tapauksesta. He varmaan mielihyvin jakavat tietonsa sinulle ja paprutkin kappalejakojen kanssa. Lukisit noi tapausten työryhmien kertomukset ja niihin kommentoidut kertomukset varsinkin sellaiset nimimerkit jotka ovat alueelta kotoisin tai asuneet siellä, kuten "vintage" Heidi Härön keississä.
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

http://www.murha.info/?p=64 Laitetaan tähän tämä työryhmän kooste tapahtumista heidän median ja joidenkin muiden tahojen tietojen perusteella. 2000-luvun tekniikan ja yhteensattuman johdosta oli minulla tilaisuus nähdä Hannele "elävänä" silloin joskus ennen. Tarvittiin henkilö joka noina aikoina missä hän olikin kantoi kuvausvehkeitä kuten kaitafilmi kameraa mukana ollessaan reissun päällä. Tarvittiin myös henkilö joka teki paljon työtä saadakseen materiaalia kerättyä. Tarvittiin henkilöä joka maksusta teki materiaaleista dvd-levyn. Hannele ei ollut tämän "salatun" dvd-levyn päähenkilöitä vaan sattui sattumalta olemaan eräässä kuvatussa tapahtumassa. Kyse oli oli vuoden 1971 rippikoulun valmistumisjuhlissa Askolan kirkonportailla. Oli jännä nähdä hänet väreissä filmillä ja esitti todella valloittavan hymyn. Tuo synkkä kuva(Lehtikuva) hänestä ei anna oikeanlaista kuvausta hänestä. Silti on jo kulunut niin pitkä tästä murhasta etten vieläkään muista edes häntä tavanneeni. Eräs paikkakuntalainen kysyi minulta: Mitä sä enää noin ikivanhaa juttua enää tutkit, tyyppihän olis pitänyt tuomita jo 1970-luvulla. Mä sanoin, et just sen takia kun tapaus on vaikea jo senkin takia miten paljon aikaa siitä on kulunut.
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Salander »

elli72 kirjoitti:Bubin teksit on kyllä niin vaikeaselkoisia, että minun on aika mahdotonta niitä ymmärtää. Jonkinlaista kappalejakoa toivoisin.

Minä nyt yhä ihmettelen tuota, että kaikkialla on tiedetty tuon poliisin surmanneen Hannelen. Ja näköjään myös Heidin ja Marjon? Helsingissäkin on asiasta tiedetty, mutta itse 70-luvulla Porvoossa syntyneenä en ole koskaan kuullut mitään tuonne päinkään.

Olen myös sitä mieltä, että vaikka poliisi olisi ollut kuinka sadisti, niin kyllähän syyllistyminen henkirikokseen on kuitenkin niin suurempi kynnys, ettei ihan jokainen sellaiseen ole valmis.
Olen kyllä ellin kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Tuntuu että Bubin jutut on ajatuksenvirtaa/yksinpuhelua ja tekstiä tulee sitä tahtia että vaikea tarttua yhtään mihinkään kommentointia varten. Epäselväksi jää myös mikä on huhua, mikä faktaa ja mikä spekulointia.
Harmi, koska tietoja selvästi löytyy.

Se kyllä on tullut selväksi että hänen mielestään ainoa ehdokas tekijäksi on tämä poliisi.

Jostain Bubin viestistä olin lukevinani että Hannelella olisi ollut suhde poliisiin? Mistä tämä tieto?

Henkilökohtaisesti en ainakaan Marjon juttua liittäisi tähän, koska vaikuttaa aika todennäköiseltä että siitä tuomittiin oikea henkilö. Varsinkin kun tyyppi oli aiemmin tehnyt samanlaisen teon sillä erotuksella että uhri jäi henkiin.
"The darkest place is under the candlestick"
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Tässä teossa, uhrin kuolemasta huolimatta, on jotenkin niin keskeneräiseksi jääneen vaikutelma että rohkenen tuoda esiin senkin version, ettei tekijällä välttämätä ollut lopputuloksesta huolimatta tarkoitusta tappaa. Mielestäni teosta välittyvä keskeneräinen vaikutelma tukee ainakin aihetodisteen tasolla sitä, ettei tekijä voinut olla kuin korkeintaan vähän suuntaan tai toiseen Hannelen iästä.
Ensikertalaisesta nyt mielestäni puhutaan.
Oikeastaan olisi edistymisen kannalta ihan mielenkiintoista selvittää että, onko tapahtumaan ajallisesti liittyviä täysin yllättäen tapahtuneita nuorehkojen miesten itsemurhia ja/ tai outoja kuolemaan johtaneita onnettomuuksia noilla seuduilla. Siinä olisi sitten selitys sille, ettei tekijä ole antautunut. Hän on ehkä tunnekuohussa tehnyt sen, mitä Hannelelle tapahtui, mutta katumapälle tultuaan mahdollisesti päätynyt henkilökohtaiseen ja lopullisen ratkaisuun. Jollekin Hannelen näkeminen itseään vanhemman seurassa tuona päivänä on voinut olla riittävä mustasukkaisuuden aihe, jota on Hannelen erottua miehestä lähdetty selvittämään lopullisin seuraamuksin.
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

Teillä on kyllä isoja ongelmia jos aiotte ratkaista yhtäkään keissiä. Faktaa tietenkin suurin osa mitä olen julki tuonut. Minun itseni lisäksi ainakin kolmen muun muisteloita tapauksesta. Vaikenemisen lakia kunnioitan K.P:n uhrien muistoja kunnioittaen. Se tarkoittaa sitä että kaikkea ei tuoda julki mitä tiedetään, piste. Tapaus ei enää kiinnosta niin paljoa paikkakuntalaisia koska syyllinen olis pitänyt tuomita jo 1970-luvulla. Jo pelkkä K.P:n mainitseminen aiheuttaa pahoinvointia. Yäk, se sika ynnä muuta vastaavaa tai ollaan hiljaa koska tyyppi aiheutti oksetusta monille ja arpia. Mun osalta keissi on selvä ja voitte jatkaa ufojuttujanne. Tälläkin hetkellä Itä-uudenmaanlainen virkamies istuu vankilassa...mutta ettehän te sitä tiedä kun siitä ei kerrottu mediassa. Käräjäoikeus 3 ja puoli vuotta ehdotonta. hovin tuomiota en tiedä mutta monien yllätykseksi kuitenkin myös tekijän se ei ollut kuitenkaan vapauttava. Minäkään en kerro tyypin nimeä edes yksärinä koska lupasin niin eräälle.
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Vaikka joku henkilö olisi kuinka sopiva tahansa syyllisehdokas, pitää hänet kyetä sitomaan uhrin ja tekopaikkaan oletettuna tekoaikana. Ja se tässä on ongelmana että ketään ei ilmeisesti voida vähintään syytä epäillä tason näytöllä sitoa uhriin teon oletettuna aikana ja oletetussa paikassa. Pelkkä menneisyys, ja yleisesti hankalaksi tietäminen, ei riitä. Kai tuo Bubin mainitsema ehdokas oltaisiin jo tutkittu, jos syytä epäillä tason kynnys olisi ylittynyt.
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

Jarma Janis tarkoittaa varmaan Marjo Jalavan tapausta. Minunkin mielestä todisteet eivät olleet riittävät. "Pelkkä menneisyys ei riitä" K.P olis pitänyt tuomita 1970-luvulla jo eikä vasta...K.P oli viimeiseen asti KRP:n ykkösepäilty eikä muita ehdokkaita ollut lähimaillakaan
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

jarmo.janis kirjoitti:Tässä teossa, uhrin kuolemasta huolimatta, on jotenkin niin keskeneräiseksi jääneen vaikutelma että rohkenen tuoda esiin senkin version, ettei tekijällä välttämätä ollut lopputuloksesta huolimatta tarkoitusta tappaa. Mielestäni teosta välittyvä keskeneräinen vaikutelma tukee ainakin aihetodisteen tasolla sitä, ettei tekijä voinut olla kuin korkeintaan vähän suuntaan tai toiseen Hannelen iästä.
Ensikertalaisesta nyt mielestäni puhutaan.
Oikeastaan olisi edistymisen kannalta ihan mielenkiintoista selvittää että, onko tapahtumaan ajallisesti liittyviä täysin yllättäen tapahtuneita nuorehkojen miesten itsemurhia ja/ tai outoja kuolemaan johtaneita onnettomuuksia noilla seuduilla. Siinä olisi sitten selitys sille, ettei tekijä ole antautunut. Hän on ehkä tunnekuohussa tehnyt sen, mitä Hannelelle tapahtui, mutta katumapälle tultuaan mahdollisesti päätynyt henkilökohtaiseen ja lopullisen ratkaisuun. Jollekin Hannelen näkeminen itseään vanhemman seurassa tuona päivänä on voinut olla riittävä mustasukkaisuuden aihe, jota on Hannelen erottua miehestä lähdetty selvittämään lopullisin seuraamuksin.
En muista yhtään nuorten tekemää itsaria noilta ajoilta. 1970-luku...Kk:n kansakoulun lehtori Tenhola veti itsensä koulun lipputankoon hirteen siihen samaan johon 1960-luvulla samaisen koulun lehtori suurnäkkikin oli hirttäytynyt. Tenholan tapauksessa saattoi teko johtua hänen tyttärestään Kaisasta joka oli yksi oliko yhdeksästä uhrista Hangon veneonnettomuudessa. 1976 minunkin tuntema nuori mies pölli isänsä viinat ja auton jolla ajoi kuolonkolarin. Hänen isänsä otti tapauksen niin raskaasti että hirttäytyi saman vuoden puolella metsikköön. Kirvesmurha tais mennä jo 1980-luvun puolelle, samoinkun nyrkiniskusta tapahtunut kuolintapaus. Metsästä löytynyt nainenhan jolla oli suhde K.P:n kanssa julistettiin kuolinsyyksi itsemurhaksi. 1970-luku sielläpäin oli vielä kuitenkin aika rauhallista verrattuna 1980-lukuun. Siltakin rakennettiin ja teitä oiottiin. Esim 1974 bussireitti oli pitkä porvooseen päin mentäessä. Kierto Vakkolan kautta monninkylään aina vanhan Porvoo-Mäntsälä tien risteykseen käännös vasemmalle kaarekyläänpäin (Porvoon MLK) sieltä suomenkylään jossa oli se surullisen kuuluisa pikkusilta jossa varusmiehiäkin kuoli, mutkitellen aina porvoon vanhalle sillalle ja kuuku ahdasta reittiä pitkin porvoon linjaauto-asemalle. Kyllä siinä kuulkaas aikaa kulu reissussa ja mitenkäs vielä se asvalltipuoliki oli maanteillä siihen aikaan.
Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

Salander kirjoitti:
elli72 kirjoitti:Bubin teksit on kyllä niin vaikeaselkoisia, että minun on aika mahdotonta niitä ymmärtää. Jonkinlaista kappalejakoa toivoisin.

Minä nyt yhä ihmettelen tuota, että kaikkialla on tiedetty tuon poliisin surmanneen Hannelen. Ja näköjään myös Heidin ja Marjon? Helsingissäkin on asiasta tiedetty, mutta itse 70-luvulla Porvoossa syntyneenä en ole koskaan kuullut mitään tuonne päinkään.

Olen myös sitä mieltä, että vaikka poliisi olisi ollut kuinka sadisti, niin kyllähän syyllistyminen henkirikokseen on kuitenkin niin suurempi kynnys, ettei ihan jokainen sellaiseen ole valmis.
Olen kyllä ellin kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Tuntuu että Bubin jutut on ajatuksenvirtaa/yksinpuhelua ja tekstiä tulee sitä tahtia että vaikea tarttua yhtään mihinkään kommentointia varten. Epäselväksi jää myös mikä on huhua, mikä faktaa ja mikä spekulointia.
Harmi, koska tietoja selvästi löytyy.

Se kyllä on tullut selväksi että hänen mielestään ainoa ehdokas tekijäksi on tämä poliisi.

Jostain Bubin viestistä olin lukevinani että Hannelella olisi ollut suhde poliisiin? Mistä tämä tieto?

Henkilökohtaisesti en ainakaan Marjon juttua liittäisi tähän, koska vaikuttaa aika todennäköiseltä että siitä tuomittiin oikea henkilö. Varsinkin kun tyyppi oli aiemmin tehnyt samanlaisen teon sillä erotuksella että uhri jäi henkiin.
. "Oli nähty jotain ja pyydettin tutkimaan tiettyjä paikkoja ja ilmeisesti useamman kerran mutta innostus tutkijoilla tuntui olevan alavireinen. Jotain tähän tapaan, että: Tässä olis muitakin kiireitä, tai katsotaan joku toinen päivä mitä ei sitten tapahtunutkaan." Tämä esim oli 1990-luvulta vanhojen pappojen kertomaa. Mistään yksinpuhelusta ei suinkaan ole kyse. Olis muistanut asioita paremmin jos täällä olis ollu sellaisia henkilöitä kommentoimassa tapausta jotka elivät tuota aikaa ja tiesivät tapauksesta. Se miksi olen välillä kirjoitellut tänne ja kuulemma "tiuhaan tahtiin" johtuu siitä että olisitte päässeet jollain tavalla jyvälle tästä mysteeristä. Niinkuin jo mainitsin niin suurin osa pitäisi olla faktaa ja eikä pelkästään minun muistamiani, vaan kuultua muualtakin. Ei kai noi pienellä paikkakunnalla suhteet jää huomaamatta ja kuulemani mukaan heillä oli sellainen, siis K.P:lla ja Hannelella. Varmaankin niinkuin Dirladakin mainitsi erikoinen sellainen johtuen K.P:sta. Sekin vielä etten tiedä kauanko viitsin vielä liikuskella tällä palstalla on syy miksi olen ehkä paljon kirjoitellutkin. Rikosmaailma on kuitenkin sen verran masentavaa että siihen on jo vuosien mittaan tullut semmoista kyllästymisen makua. Haluais ajatella ilosempia asioita. Jonkin verran kuitenkin olen menneisyyteni vanki.
Dirlanda
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 12:24 pm

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Dirlanda »

Sorry, etten aikoihin ole kommentoinut, mutta ihmeissäni olen lukenut kun Bubin juttuja on yritetty jotenkin "torpedoida".. :?: :?: :?: Hän on nimittäin kertonut tästä keissistä juuri niin kuin minäkin asiat muistan. Lisäksi ajankuvaa on hyvin tarkasti kerrottu. Oikeastaan ainoat asiat, jotka oli erilailla kuin kerrottu, niin tuo silta, jossa varusmiehet kuolivat oli Strömsbergissä ( silta korjattiin ja levennettiin) ja Pukkilan Savijoen tanssit tosiaankin olivat aina sunnuntaisin. Tansseja oli tuolloin kesäaikaan sunnuntaisin Myrskylän Kiparkatissa ja talviaikaan Pukkilan Savijoella. Lauantaisin tanssit aina Mäntsälän Suurlavalla. Ja vaikkei sitä täällä nyt millään tahdota uskoa, niin yleinen mielipide oli AIVAN EHDOTON syyllisen henkilöllisyydestä, mutta eikö sitten näyttö riittänyt, sitä en valitettavasti muista. Mun tarvii nyt hieman miettiä, keneltä näitä alkaisi kyselemään... kuka olisi ollut riittävän lähellä ja muistaisi vielä näitä. Elli72 on just sen verran nuorempi, ettei voi olla sitä omaa muistikuvaa. Kivahan se varmaan on kehitellä kaikenlaisia monimutkaisia teorioita, mutta tässä keississä ratkaisu on uskoakseni hyvin selkeä ja yksinkertainen. Aikoinaan on vain puuttunut joku piste Iin päältä, jotta tapaus olisi viety loppuun/tuomioon asti.
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Salander »

Minä en ainakaan ole mitään yrittänyt torpedoida, olen vaan toivonut hieman selkeämpää kirjoitustyyliä. En yhtään epäile etteikö hänellä ole hyvää asiaa, mutta kirjoituksensa ovat vaan vaikeaselkoisia.

Minäkin tiedän että se yleinen mielipide syyllisestä on juuri tämä poliisi, olen siitä esimerkiksi sen Hannelen luokkatoverin kanssa puhunut. Mutta asiahan on niin että ei ole virallista varmuutta siitä, onko mitään rikosta edes tapahtunut. Kuolinsyykin oli hukkuminen. Joten aivan hyvin voi spekuloida ihan mitä vaan ja yrittää asetella syyllisen viittaa vaikka Hans Assmanin harteille. :wink:

Ja Bubille semmoinen vinkki että jos kopioit mun kirjoituksia toiseen ketjuun, olisi kohteliasta sinne myös kirjoittaa mistä se on kopioitu.
Tämäkään ei nyt ollut mitään torpedointia tai vittuilua.
"The darkest place is under the candlestick"
krais
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: To Helmi 02, 2012 12:55 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja krais »

Olisi jännä nähdä tuo Bubin mainitsema kaitafilmi, jossa Hannele näkyy.

Tämä on ihmeellinen viestiketju. Paljon faktaa tulee melko jäsentymättömässä muodossa julki, eikä aina tosiaan ole selvää onko kyseessä mielipide, fakta tai huhu. Mutta kirjoitelkaa vain menemään, se kai tässä tärkeintä on.
Qui sit de canibus?
Vastaa Viestiin