Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset

Kuka on todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Äänestys päättyi La Huhti 03, 2010 12:21 pm

1) Lähitalojen nuoret miehet
29
44%
2) Syytettynä ollut RH
12
18%
3) Tuohilippien tekijät
5
8%
4) Assman
9
14%
5) Joku muu
11
17%
 
Ääniä yhteensä: 66

atmosphere
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: La Elo 22, 2009 1:23 pm

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja atmosphere »

Mielenkiintoinen äänestys, mutta vaihtoehdon "lähitalojen nuoret miehet" lisäksi tai tilalle laittaisin "paikallinen tekijä tai paikalliset tekijät".

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Olen hieman jopa yllättynyt, kuinka vähän itse asiassa Holmströmin syyllisyyteen täällä uskotaan. Odotin Holmströmille jotain 50 % äänisaalista. Jos asiaa kysyttäisiin heinävetisiltä, olisi tulos lähitalojen nuoria miehiä kohtaan aika murskaava. Ei siellä monikaan tunnu enää Holmströmiä tekijänä pitävän.

Sariola; yllättävän moni näyttää suhtautuvan tunnepitoisesti Runariin... :lol:

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

strangelove kirjoitti:Olen hieman jopa yllättynyt, kuinka vähän itse asiassa Holmströmin syyllisyyteen täällä uskotaan. Odotin Holmströmille jotain 50 % äänisaalista. Jos asiaa kysyttäisiin heinävetisiltä, olisi tulos lähitalojen nuoria miehiä kohtaan aika murskaava. Ei siellä monikaan tunnu enää Holmströmiä tekijänä pitävän.

Sariola; yllättävän moni näyttää suhtautuvan tunnepitoisesti Runariin... :lol:
Luuletko, että monikaan suhtautuu asiallisesti Sariolan gallupeihin, saati vastaa niihin asiallisesti?

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Mariacka kirjoitti:
strangelove kirjoitti:Olen hieman jopa yllättynyt, kuinka vähän itse asiassa Holmströmin syyllisyyteen täällä uskotaan. Odotin Holmströmille jotain 50 % äänisaalista. Jos asiaa kysyttäisiin heinävetisiltä, olisi tulos lähitalojen nuoria miehiä kohtaan aika murskaava. Ei siellä monikaan tunnu enää Holmströmiä tekijänä pitävän.

Sariola; yllättävän moni näyttää suhtautuvan tunnepitoisesti Runariin... :lol:
Luuletko, että monikaan suhtautuu asiallisesti Sariolan gallupeihin, saati vastaa niihin asiallisesti?
Hieman kyllä epäilen tuota asiallista suhtautumista. Mutta Sariola on itse maineestaan vastuussa.

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

^Luulenpa, että useimmat suhtautuvat tähän äänestykseen aivan asiallisesti. On tietysti muutamia nimimerkkejä, joiden tavoite ja tarkoitus on vain olla mahdollisimman ilkeä ja sekoittaa ja pilata niin paljon kuin he vähänkin kykenevät. Onpa ylevä tavoite! Näistä useimmat eivät ole niitä ruudin keksijöitä, vaan jotain aivan muuta. No kukin tavallaan. Uskon, että tuo äänestystulos on suunnilleen samanlainen riippumatta siitä kuka laati tuon äänestyksen. Niinhän sen pitääkin olla. 8)

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Kun seuraavan kerran arvioit jonkun toisen kirjoittajan älykkyyttä, niin huomaa, että ruudinkeksijä on yhdyssana.

Ja kuten tässä aiemmin todettiin, kyselyssä voi ruksata vaikka kaikki vaihtoehdot. Ei tuommoinen äänestys ole edes lähtöasetelmiltaan uskottava.

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Mariacka kirjoitti:^Kun seuraavan kerran arvioit jonkun toisen kirjoittajan älykkyyttä, niin huomaa, että ruudinkeksijä on yhdyssana.

Ja kuten tässä aiemmin todettiin, kyselyssä voi ruksata vaikka kaikki vaihtoehdot. Ei tuommoinen äänestys ole edes lähtöasetelmiltaan uskottava.
Tuo ruudinkeksijä voi hyvinkin kuulua samaan ryhmään kuin paskanpuhuja tai kirkossakävijä. Myönnetään. Sain sen käsityksen, että tuossa äänestyksessä saattoi äänestää vain yhtä vaihtoehtoa, ja samalla nimimerkin äänestysoikeus täyttyi, eikä toista kertaa voinut äänestää. Ainakin se oli tarkoitus. Ja asia lieneekin juuri niin. En tosiaan pidä Mariackaa ruudinkeksijänä, ja se suurella todennäköisyydellä pitääkin paikkansa.

Kysytäänpä Mariackalta. On olemassa kylä nimelta Isokylä. Miten sanotaan oikein, kun on käynyt tuossa paikassa. Onko oikein sanoa, "kävin Isollakylällä" ? Vai miten se sanotaan oikein? Saa muukin vastata.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Olisi parempi sariola kun pohtisit että oletko käynyt Pöljässä vai Pöljällä.
Aivan paikkakunnasta tuo riippuu miten on aikojen saatossa muotoontunut.
Toisin kuin tuo ruudinkeksijä.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Vaikkei asia minulle kuulukaan, niin eiköhän se sanota Isokylällä, no mutta ympyräasteista toiseen.

Kyllä tuosta kyselystä saa selvän, mitä mieltä kansa on, eikä kansa voi olla väärässä, Sariolan väitteistä huolimatta.

Ihmeellista vänkkäämistä Sariolan kohdalta, kun muistaa mitä mieltä hän on Bodomin surmasta, jossa tekijä on edelleen tuntematon, vaikka tunnustuksia onkin kuultu siellä ja tuolla.

Mitä tulee noihin älyasioihin, niin mielestäni Sariola on kaikkein huonoin niitä arvostelemaan.

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

No en nyt ihan ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen, mutta en sanoisi Isokylällä enkä Isollakylällä, vaan Isokylässä tai Isossakylässä. Jälkimmäisistä molemmat ovat hyväksyttäviä muotoja. Luulen, että tässä on viisainta käyttää paikkakunnalla vakiintunutta taivutusmuotoa, mikä tietysti voi olla mikä tahansa noista neljästä.

Olen testannut kyselyn, on täysin mahdollista äänestää vaikka kaikkia vaihtoehtoja. Voivat muutkin halutessaan testata ja ilmoittaa tuloksen, jospa se toisi asiaan lisävalaistusta.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Kyllä asia on juuri noin kun Mariacka kertoo, että tässä Sariolan äänestyksessä voi äänestää halutessaan kaikkia kohtia.
Ainakin aiemmin voi, en tiedä onko einstein rukannut muutosta.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Mariacka kirjoitti:No en nyt ihan ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen, mutta en sanoisi Isokylällä enkä Isollakylällä, vaan Isokylässä tai Isossakylässä. Jälkimmäisistä molemmat ovat hyväksyttäviä muotoja. Luulen, että tässä on viisainta käyttää paikkakunnalla vakiintunutta taivutusmuotoa, mikä tietysti voi olla mikä tahansa noista neljästä.

Olen testannut kyselyn, on täysin mahdollista äänestää vaikka kaikkia vaihtoehtoja. Voivat muutkin halutessaan testata ja ilmoittaa tuloksen, jospa se toisi asiaan lisävalaistusta.
Kyseisessä tapauksessa oikea muoto on todellakin: Isollakylällä

Tämä on se "normaali" muoto jota käytetään paikallisesti ja se on silloin se oikea muoto. Sensijaan urheiluseura on Isokylän pallopojat IPP, joka on pelaillut jalkapalloa. En tiedä toimiiko se enää.

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Suomessa on ainakin parikymmentä Isokylä-nimistä paikkaa, joten tarkoitat ilmeisesti yhden Isokylän vakiintunutta ilmaisua.

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Mariacka kirjoitti:^Suomessa on ainakin parikymmentä Isokylä-nimistä paikkaa, joten tarkoitat ilmeisesti yhden Isokylän vakiintunutta ilmaisua.
Juuri niin!

Tuota äänestytulosta voi kommentoida niinkin, että se kuvaa hyvin siihen osallistuneiden päättelykykyä keskimäärin, ja niinkin voi ajatella, että sen mukaan se on heikohko! Niinhän sitä sanotaan, että "Joukossa tyhmyys tiivistyy", ja tällä tarkoitetaan Jouko nimistä miestä. Siinä on tuo Jouko äänestänyt useammankin kerran Mariackan lisäksi. "Joukossa tyhmyys tiivistyy!" 8) 8) 8)

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka todennäköisin tekijä Tulilahden surmiin?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:
Mariacka kirjoitti:^Suomessa on ainakin parikymmentä Isokylä-nimistä paikkaa, joten tarkoitat ilmeisesti yhden Isokylän vakiintunutta ilmaisua.
Juuri niin!

Tuota äänestytulosta voi kommentoida niinkin, että se kuvaa hyvin siihen osallistuneiden päättelykykyä keskimäärin, ja niinkin voi ajatella, että sen mukaan se on heikohko! Niinhän sitä sanotaan, että "Joukossa tyhmyys tiivistyy", ja tällä tarkoitetaan Jouko nimistä miestä. Siinä on tuo Jouko äänestänyt useammankin kerran Mariackan lisäksi. "Joukossa tyhmyys tiivistyy!" 8) 8) 8)
Eihän täällä nyt omaa nimeään saisi mainostaa sariola? Anna olla ja koeta pysytellä otsikkosi aiheessa vaikka äänestystulos koville ottaakin varmaan. :lol:

Muutenkin olet tuon sananlaskun merkityksen suhteen väärässä kuten tavallista. Hupaisaa.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Vastaa Viestiin