Venemiljonääri Mikko Alasen kuolema Hgissä 2010

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Stephanie Plum kirjoitti:Joo, totta, been there done that. Eli aika samassa iässä olen kun miljönääriäidit, joten tiedän, miten kertakaikkiaan vaikeaa on aikuisen synnyttäneen naisen pitää poikamaista vartaloa. Siihen ei kuule pysty ilman mieletöntä kanttia ja julmuuttakin itseään kohtaan.
Toisille tuo tuntuisi olevan hieman helpompaa...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Stephanie Plum
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: To Loka 29, 2009 1:57 pm

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Ei mulla ole aatteen paloa tähän asiaan, mutta tosiaan hoikkana pysyminen on monille suhteellisen helppoa. Tässä ei ole kyse tavallisesta hoikkuudesta. Molemmat ovat pitkiä, sanoisin yli 172cm tai reilusti yli ja lantiot oltava alle 90cm. Se on jo tosi vaikeaa synnyttäneelle tuossa iässä ja jos joku muuta väittää, niin ei asiasta tiedä.
En nyt väitä, että asialla oli yhteyttä tähän kuolemantapaukseen, mutta kovaa kanttia ja itsensä psyykkaamista vaatii tuo painoindeksi, niin jotakin se kertoo ihmisestä, vaikka, että on kova mimmi :D

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Stephanie Plum kirjoitti: Molemmat ovat pitkiä, sanoisin yli 172cm tai reilusti yli ja lantiot oltava alle 90cm. Se on jo tosi vaikeaa synnyttäneelle tuossa iässä ja jos joku muuta väittää, niin ei asiasta tiedä.
Jahans... Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Marski taas provoo. Mutta kuten huomattu = se sattuu provoon aina väärille ihmisille ja väärässä kapakassa.
Se vaan on sen onnettomuus; sillä ei oo vainuu eikä tajuu. Ainoa lahja on tuo vittuilun jalo lahja.

Mä voin veikkaa, että tästä vielä syntyy tragedia, joka juurikin kietoutuu noiden tekotissien ympärille. :)

...ilman marskia sitä ei olisi tullut...-....se on vähän sellainen omen....

ah
.....ja jotkut asiat pysyy...:)
Nuotio & Äreät Tiput

Rocket
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: To Syys 23, 2010 3:15 pm

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Rocket »

Meillä ainakin asuu yksi synnyttänyt, silmämääräisesti saman luokan painoindeksillä varustettu, omasta mielestään liian luiseva (ei minun). On yrittänyt aikuisikänsä saada vähän elopainoa kerättyä, mutta ei ole onnistunut. Johtuu sitten varmaan liian kovasta tahdonvoimasta :roll:

taviakin taviksempi
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Su Marras 14, 2010 12:23 am

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja taviakin taviksempi »

No juu. Off-topiccia satasella, mutta enpä itsekään lähtis julistamaan läskiyttä miksikään luonnonlaiksi. Ei kaikki 30-40v perheeisätkään ole hirveitä läskikasoja, vaikka sellaisiakin löytyy. Sama pätee varmaan myös naisiin. Jos rouva/äiti vaan käy töissä, syö ja viettää vapaa-aikaa sohvalla tanssiohjelmia katsellen, niin varmasti painoindeksi on >27 tyyliin 165cm/76kg tjsp.

Enemmän minua huolestuttais noiden äitien ajatusmaailma, kuin niiden hoikkuus...

Stephanie Plum
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: To Loka 29, 2009 1:57 pm

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Tosi erikoinen juttu tämä on. Toivon kovasti, ettei ainakaan blondi olisi sekaantunut kuolemaan, jotenkin kaikesta tragikoomisuudesta huolimatta sympaattinen tapaus ja ihanat lapset. Toivon todella heille kaikkea hyvää.
Malliluisevuuden ylläpito on suuri tragedia ihmiselle itselleen ja läheisille ja siitä on tosiaan omakohtaista kokemusta ja miten paljon siihen liittyy. On ihan eri asia olla luonnostaan erittäin hoikka ja sitten niin alhaisella painoindeksillä, että luut törröttävät ja pitkä ihminen mahtuu kokoon 34. Telkku lisää muutaman kilon ja luonnossa vaalea on luuta ja nahkaa + ne silikonit. Olen edellleen sitä mieltä, että vaatii joko tosi kovan mimmin pitämään itsensä samassa rasvaprosentissa ympärivuotisesti kun kehonrakentaja kisapäivänä tai sitten mieli ei ole ihan kunnossa. Tosin esim Auerin mielentilan tutkimuksen jälkeen olen huoannut, että käsitys siitä, mikä on normaalia ja mikä ei, on hyvin lavea :lol:
Molemmat naiset ovat sarjassa jääneet useammasta nolosta valkoisesta valheesta kiinni, mutta ehkäpä nuo kuuluvat formaattiin ja eihän tuo todellisuuden värittäminen kenestäkään automaattisesti murhaajaa tee...

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Uh..poppaa,poppaa, polttaa, polttaa... :o

Miljonäärin lähipiiri joutui sylkitesteihin
Maanantai 22.11.2010 klo 02.58

Iltalehden tietojen mukaan luksuvenekauppiaana tunnetun miehen kuolemansyyntutkinta on edennyt lähipiirin DNA-testeihin.



SALAINEN TUTKINTA Iltalehden tietojen mukaan poliisi on tutkinut kuolleena löydetyn venemiljonäärin lähipiiriä DNA-testein. (KARI PEKONEN)
35-vuotiaan luksusvenekauppiaan äkillinen kuolema elokuun lopussa Helsingin Katajanokalla on saanut poliisin nyt turvautumaan järeisiin keinoihin.

Iltalehden tietojen mukaan poliisi testaa tällä hetkellä miehen lähipiiriä DNA-testein. Jo kertaalleen sairaskohtaukseksi luokiteltu ja lähtökohtaisesti surullinen kuolemansyyntutkinta on saanut uuden ja synkemmän sävyn.

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

No niin. Kun tottuu ferrariin, on ahdistavaa ajaa audilla ;)

Tästä saadaankin varmaan seuraava kunnon murhamysteerio.
Suosittelen, ettei tekijä ainakaan heti tunnustaisi. Muutenhan meille ei jää aikaa pähkäillä kuka on syypää!

Veikkaan, että kuvioon liittyy avioero ja venäläiset.
En olisi ollenkaan varma, että kaunis vaimo on syypää. Voipi olla ettei ole edes tietoinen. Pitänee paneutua tarjolla oleviin faktoihin tragedian osapuolista.
Nuotio & Äreät Tiput

Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Stephanie Plum kirjoitti: Vaalean rinnat eivät ole aidot, se on selvää, tuossa vartalossa.
Upeat tissit, olen pohtinut ovatko luomua vai ei. Myös söpöä maalaistytön kiltteyttä.

Tumma on sitten Lady Domina-tyyppiä. Kovis.
Pasilan mies.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Matlock kirjoitti:Upeat tissit, olen pohtinut ovatko luomua vai ei.
Niin...Harva mies tietää, että jos painoa on noin 40kg, niin tissit ei silloin luonnostaan ole kokoa D tai edes C. :mrgreen:

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Rocket kirjoitti:Meillä ainakin asuu yksi synnyttänyt, silmämääräisesti saman luokan painoindeksillä varustettu, omasta mielestään liian luiseva (ei minun). On yrittänyt aikuisikänsä saada vähän elopainoa kerättyä, mutta ei ole onnistunut. Johtuu sitten varmaan liian kovasta tahdonvoimasta :roll:
taviakin taviksempi kirjoitti:No juu. Off-topiccia satasella, mutta enpä itsekään lähtis julistamaan läskiyttä miksikään luonnonlaiksi. Ei kaikki 30-40v perheeisätkään ole hirveitä läskikasoja, vaikka sellaisiakin löytyy. Sama pätee varmaan myös naisiin. Jos rouva/äiti vaan käy töissä, syö ja viettää vapaa-aikaa sohvalla tanssiohjelmia katsellen, niin varmasti painoindeksi on >27 tyyliin 165cm/76kg tjsp.
Niin. Tätä on näköjään jonkun hieman vaikea ymmärtää. Olisikohan nyt kuitenkin kyseessä se kuuluisa kateellisten panettelu?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Stephanie Plum
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: To Loka 29, 2009 1:57 pm

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Ja vaalealla myös LUONNOSTAAN kasvaa sellaista tukkaa päästä ja ripset ovat LUONNOLLISET? :lol:
Se, että joku aikuinen tuunaa itseään noin radikaalisti, on aika erikoista ja erikoiset jututhan herättää mielenkiinnon, kun uutisia tihkuu epäselvästä kuolemasta.
Tässä olen kahden vaiheilla, viitsisinkö tilata tumman avioero ja lapsen huoltajuus paperit (ja samalla kysyä muista mahdollisista jutuista), ne ovat kai ihan tilattavissa, eivät siis salaisia.

Vaikea sanoa, miten vaalean pinnan alla kuohuu. Osaa pitää pokerinsa ja vaikuttaa yhtä intohimoiselta kun pakaste sei. En jaksaisi uskoa ainakaan rakkaus-intohimo motiiviin, jos hän olisi juttuun jotenkin sekaantunut. Eiköhän blondille riitä kysyntää. Ennemmin voisi suutahtaa, jos edesmennyt miljönäärimies olisi ilmoittanut joko hakevansa lähihuoltajuutta tai jollain konstilla pystyvänsä sulkemaan raha hanat.

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Pliiss -plide, tee se, mä voin osallistua kuluihin :)

Tässä tulee väkisin fiiilis, että entinen melkein miss-lohja ei halua irrottaa ferrarin kahvasta millään ja vähän vähemmän vakaiden miljoonien varassa elävä tumma kaunotar avittaa itsensäkin takia vähän ystäväänsä. Tietenkin komiain uusrikkaan venäläisjengin apuvoimia hyödyntäen.
Tie vaikka olisivat tytsyt pilapäin asialla poreilevien äärellä vitsailleetkin. :shock:
Nuotio & Äreät Tiput

Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Ei saa toimittaa meidän miesten silmänruokaa vankilaan!
Pasilan mies.

Vastaa Viestiin