Kappas, sinäkin olet outo! (kerro oudot tapasi)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Lupus
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 4:48 pm
Paikkakunta: Pohjoisen taivaan alla

Viesti Kirjoittaja Lupus »

Sormien ja niskojen naksauttelu tietty.

Ovet pitää tarkistaa sataan kertaan että onko lukossa, töistä tai kämpiltä lähdettäessäni. Silti auton ovet minulla on yötäpäivää auki.

Tuo mikä jo mainittiinkiin, että hermoilen "turhien" asioiden suhteen: "Jätinkö lumikolan ystäväni kulkuväylälle tms."

Uusimpien uutisten lukeminen vähän väliä.

Kun menen ravintolaan, baariin, pikkukauppaan, tsekkaan ympäristöni pikaisesti, ihmiset, "tilanteet", uloskäynnit jne. ja olen koko ajan varuillani.

Ennen nukkumaan menoa pitää vähintään kahteen kertaan tarkastaa ettei liesi, kahvinkeitin ym. ole päällä.

Ja onhan näitä vaikka kuin paljon.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Viesti Kirjoittaja Ailar »

-Minun pitää aina ennen matkalle lähtöä siivota koko kämppä perusteellisesti.
-Kuten Loka, kaipaan palkinnoksi tupakkaa.
-Aamulla eka käyn vessassa, sitten laitan kahvin keittimeen, sitten käytän koiran ulkona - aina tässä järjestyksessä.
-Pakko siivota aina kaikki "jälkeni". Jos esim. teen käsitöitä, en voi jättää tarvikkeita lojumaan
-Matot pitää olla suorassa ja kaappien ovet kiinni ja tietysti vaatekaapit siisteinä; kaikki viikattuina omiin pinoihin (pärjäisin armeijassa ja olen Puolustusministeriön palveluksessa vuoden ollutkin)
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Mulla on niiiiiin paljon "outoja" tapoja että siihen menee ikä alkaa rustaan niitä tähen :D
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

autol ajaes rummuttelen kojelautaa.. :lol: ärsyttää kanssamatkustajia!
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^Saisi minut hyppäämään vauhdissa autosta ulos tahi tarttumaan pillistäsi kiinni :lol: :lol: En voi sietää rummuttelua :oops:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Luulen aina,että liesi on jäänyt päälle vaikka olen tarkistanut sen lähtiessä jo kertaalleen :oops: sama ulko-oven kanssa joskus.

Tutkin tuoteselosteista,ettei vain varmasti ole mitään allergian aiheuttajaa ja en meinaa uskoa vaikka itse luen :oops:

Katson kaupassa käyntini jälkeen aina autossa,että pankkikortti on varmasti lompakossa.

:roll:
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

Mother_North kirjoitti:^Saisi minut hyppäämään vauhdissa autosta ulos tahi tarttumaan pillistäsi kiinni :lol: :lol: En voi sietää rummuttelua :oops:
parempi etten ota sua koskaan kyytiin.. :P
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Lauryn
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 1:14 pm

Viesti Kirjoittaja Lauryn »

Voileipää tehdessäni päätän ennakolta montako kurkkusiivua siihen laitan. Ne on aina laskettava leikatessa, ja on täysin mahdoton ajatus että niitä olisi pariton määrä. Leivästä riippuen 8, 10 tai 12 siivua on hyvä.
pikkunen
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 4:24 pm
Paikkakunta: Pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja pikkunen »

-Kotoa pois lähtiessä pitää rampata vessassa (ainakin 2 kertaa) :)

-Tarkistaa että on avaimet,puhelin ja lompakko mukana,tämä toistuu varsinkin reissuun lähtiessä.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no niin*virn*
pakko käydä vessassa tuhannesti ennen nukkumaan menoa, passautan :oops: miestäni (hei kulta, kun olet nyt ylhäällä niin viitikkö antaa sen ja sen...), vessapaperin on oltava oikein päin, töissä kynäkotelo on AINA vasemmassa taskussa ja avaimet oikeassa, tupakkaa ei voi polttaa muusta kuin pehmeästä askista, sytkärin on oltava aina punainen (värillä ei väliä, mutta kuitenin punainen), koirien pantojen lukot on oltava aina tietyllä tavalla kiinni, istun aina jalkojeni päällä, tai niin että jalat on sylissä, mutta jalkojen on oltava kippurassa, normaalisti en osaa istua. laulan aivan mielettömän lujaa autossa ja oikeastaan muuallakin, ja kaikkiin biiseihin on osattava sanat ennen kuin niitä voi laulaa...arvatkaa kuinka monen biisin sanat on päässä---ihmisjukeboksi :mrgreen:

ai niin ja kokonaan unohdin, tukan on oltava AINA punainen, mikään muu väri ei enää nykypäivinä kelpaa, vaikka kaikkea onkin tullut kokeiltua ja inhoan hiustenvärjäämistä ihan suunnattomasti!!! :lol:

muok. ja unohdin kokonaan, että en voi juoda vieraiden keittimellä keitettyä kahvia jos sen on yhtään mielestäni likainen. mieluusti juon vain omalla keittimellä keitettyä ja jos ostan (ostan aika usein;) ) kahvia, sen täytyy tulla kahvikoneesta.
Viimeksi muokannut Kalessin, Pe Elo 10, 2007 2:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Mulla on pakkomielteine tapa mapittaa mun paperit. Yhdessä mapissa on hurrikaaneihin liittyvä aineisto, erittäin hyvin organisoituna, toisessa mapissa on Sarjamurhaajat listattuna aakkosjärjestyksessä, ja kolmannessa on muita rikoksia, jäsenneltynä murhiin, selvittämättömiin, joukkomurhiin, salamurhiin yms. neljäs kansio on vain ja ainoastaan Manson kansio.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

pikkunen kirjoitti:-Kotoa pois lähtiessä pitää rampata vessassa (ainakin 2 kertaa) :)
Mii tuu. :lol: (Mutta tämähän on käytännöllinen tapa, koska eihän sitä tiedä, milloin taas seuraavan kerran pääsee vessaan.)
pikkunen kirjoitti:-Tarkistaa että on avaimet,puhelin ja lompakko mukana,tämä toistuu varsinkin reissuun lähtiessä.
Avaimia minäkin tarkistan about 5 kertaa ennen kuin menen ulos ja ulkonakin vielä (niin kuin ne häviäisivät siinä kynnyksen yli mennessä). Nykyään pidän avaimista kiinni, kun menen ulos, niin ei tarvi tarkastaa. :wink:
C-Bane
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 3:31 pm

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

Tiedä sitten onko nämä kovin outoja?
Molempien ranteiden naksauttaminen samanaikaisesti. Illemmalla tv:tä katsellessa naksauttelen myös nilkkojani. Harvinaisempiin herkkuihin kuuluu sitten polvien naksauttelu. NaksNaks. :)
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Wuulffi kirjoitti:
pikkunen kirjoitti:-Kotoa pois lähtiessä pitää rampata vessassa (ainakin 2 kertaa) :)
Mii tuu. :lol: (Mutta tämähän on käytännöllinen tapa, koska eihän sitä tiedä, milloin taas seuraavan kerran pääsee vessaan.)
pikkunen kirjoitti:-Tarkistaa että on avaimet,puhelin ja lompakko mukana,tämä toistuu varsinkin reissuun lähtiessä.
Avaimia minäkin tarkistan about 5 kertaa ennen kuin menen ulos ja ulkonakin vielä (niin kuin ne häviäisivät siinä kynnyksen yli mennessä). Nykyään pidän avaimista kiinni, kun menen ulos, niin ei tarvi tarkastaa. :wink:
Joo, allekirjoitan nämä. Tuon avaimista kiinni pitämisen hoksasin itsekin tässä taannoin hyväksi keinoksi :D . Se on kumma, kun vaikka kuinka tarkkaan yrittää painaa mieleensä, että kas näin, laitan avaimet taskuuni, ja nyt koitan vielä, ovatko ne siellä, niin ovesta ei pääse ulos tai ainakaan rapusta pihalle, ennen kuin on tarkistanut että siellähän ne ovat. Ylipäänsäkin tuo pyhä kolminaisuus, eli avaimet, lompakko ja kännykkä tulee aina käytyä läpi ennenkuin liikun mihinkään.

Mitähän muuta... Tuo mörköpussi-nimitys oli mulle ihan uusi asia. Itsekin nukun yleensä niin, mutta vain siksi, ettei varpaille tulisi kylmä :D . Nytpä tiedän, että olen turvassa möröiltäkin :wink:

Sitten vielä sellainen, että kun lähden yhtään mihinkään, pakkaan aina ihan liikaa tavaraa mukaan. en koskaan voisi kuvitellakaan lähteväni minnekään pidemmälle reissulle niin, että minulla olisi mukana esim. paita per päivä. Aina pitää varautua siihen, että paistaa aurinko, sataa, tuulee, on itikoita, tulee raekuuro, tulee pakkanen, tulee hirmumyrsky, Alienit kaappaa, jne. Plus tietenkin siihen, että miltä tuntuu aamulla, haluaako laittaa jotain iloisempaa vai löysät olovaatteet päälle. Kylläpä tästäkin voi tehdä ongelmallista... Lisäksi minun pitää käydä läpi koko kämppä ennen kuin lähden, ettei vain pöydille tai jonnekin muualle ole jäänyt jotain ehdottoman tarpeellista, kuten ylimääräinen pompula, luomiväri tai rannerengas. Ja tässä vaiheessa myös oma avoni odottelee kärsimättömänä autossa. On suositellut minulle inttiä moneen kertaan, siellä kuulemma oppii lähtemään ajoissa. En ymmärrä :roll: .
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Ostan aina eri merkkistä hammastahnaa kuin edellinen käyttämäni...outo?!
Vastaa Viestiin