Kappas, sinäkin olet outo! (kerro oudot tapasi)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Kappas, sinäkin olet outo! (kerro oudot tapasi)

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Onko teillä mitään outoja tapoja tehdä? Sori sekava otsikko, annan itsestäni esimerkin.

- Lyön aina puolitäynnä olevaa 0.5 Litran limsapulloa nyrkeillä, kuvittelen sen olevan vihollisen pää, ja kuvittelen olevani rocky. On myös sanomattakin selvää että soitan samalla rockyn tunnaria :)

- Naksauttelen sormiani, varpaitani ja niskaani vähän väliä :E

- Uskon yliluonnolliseen.

- Käytän koneella aikaa suht. paljon. Mutta kyllä minä myös ulkona käyn! :)

- Saatan välillä mennä niin omiin ajatuksiini että jään vään tuijottamaan tyhjää... Mmm..

- Minulla on pakkomielle kuunnella musiikkia kokoajan :)

- Tykkään luoda dramatisoivia tilanteita itsekseni, elikkäs, esim. Lapissa ollessani menin sellaiselle kauniille aukiolle, laitoin jotain tunnelmallista musaa päälle soittimesta, katsoin auringonlaskua ja poroja, ja ajattelin asioita :)

- Viihdyn liian hyvin foorumeilla :) Esim. Peliplaneetta, Csfi, Pakkotoisto, murha.info ja häpeäkseni IRC-Galleriassa, vaikka se ei foorumi olekkaan.


Sori outo aihe ja otsikko.

~Friikki Hessu

E: Sori vielä otsikko, en parempaa keksinyt.
What you do... Makes you who you are.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jotain neurooseja on.

Oven lukitus pitää tsekata pari kertaa yksin kotona ollessa ja varsinkin nukkumaan mennessä.

Tupakka pitää saada "tilanteiden" jälkeen.

Kahvia ja laitti kokista on oltava kaapissa aina, muuten hajoaa pää pelkästä ajatuksesta ettei sitä ole.

Pyykkikorin pitää olla aina tyhjä, ts. kaikkien vaatteiden pitää olla koko ajan puhtaana. :shock:

Autolla ajaessa musiikin pitää olla kovalla, muuten matka ei taitu. :shock:

Lisänä jotain ammattitautiin liittyvää kuten pakonomainen asiakirjojen järjestyksessä pitäminen jne.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

-Minäkin naksuttelen sormiani, olen tehnyt tuota vuosia, ja osaan naksauttaa joka sormen 3 eri kohdasta.
-Vielä muutama vuosi sitten nukuin yövalo päällä.
-Kun olen yksin kotona, eteiseen on pakko laittaa valot.
-Kerään kuulakärkikyniä ja muovipusseja.
-Ollessani yksin kotona tanssin koirien kanssa.
-Vaatteet, pyyhkeet ja lakanat pitää viikata tietyllä tavalla, samoin astiat kaapissa ja tiskikoneessa pitää olla oikeassa järjestyksessä.
-Jos en tiedä kuka soittaa (eli siis näkyy pelkkä numero tai tuntematon numero) en vastaa puhelimeen. säilytän puhelintani tietokonepöydän lokerossa äänettömällä.
-Teen peittoon ns."mörköpussin" eli käännän peiton pussiksi jalkojeni alle, ettei kukaan nappaa varpaistani. Olen tenhyt tätä koko ikäni.

:lol:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Sadie_Manson kirjoitti:-Minäkin naksuttelen sormiani, olen tehnyt tuota vuosia, ja osaan naksauttaa joka sormen 3 eri kohdasta.
-Vielä muutama vuosi sitten nukuin yövalo päällä.
-Kun olen yksin kotona, eteiseen on pakko laittaa valot.
-Kerään kuulakärkikyniä ja muovipusseja.
-Ollessani yksin kotona tanssin koirien kanssa.
-Vaatteet, pyyhkeet ja lakanat pitää viikata tietyllä tavalla, samoin astiat kaapissa ja tiskikoneessa pitää olla oikeassa järjestyksessä.
-Jos en tiedä kuka soittaa (eli siis näkyy pelkkä numero tai tuntematon numero) en vastaa puhelimeen. säilytän puhelintani tietokonepöydän lokerossa äänettömällä.
-Teen peittoon ns."mörköpussin" eli käännän peiton pussiksi jalkojeni alle, ettei kukaan nappaa varpaistani. Olen tenhyt tätä koko ikäni.

:lol:
Rhuahha, vedä vielä saksanpolkkaa kanojen kans ^^
What you do... Makes you who you are.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Jos olen menossa jonnekin matkalle niin pitää miljoonaan kertaan tarkistaa, että rahat ja passi ja matkaliput on mukana. Todella ärsyttävä tapa.
Samoin avaimet tarkistan usein moneen kertaan.

Joskus minulle tulee sellaisia ajatuksia mieleen, että jos en tee jotakin tiettyä asiaa esim. laita kaukosäätimiä tietylle pöydän kohdalle tai kävele tiettyä reittiä pitkin niin jotain kamalaa tapahtuu.

Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Maitolasia ei koskaan saa päästää tyhjäksi syödessä. Tai tuopista kyllä juon maitoni. Kun stobe uhkaa tyhjentyä, on se pikaisesti taas täytettävä..
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

kahvitar kirjoitti: Joskus minulle tulee sellaisia ajatuksia mieleen, että jos en tee jotakin tiettyä asiaa esim. laita kaukosäätimiä tietylle pöydän kohdalle tai kävele tiettyä reittiä pitkin niin jotain kamalaa tapahtuu.
Mullakin on muuten tää. Aika spookya että voikin tälleen ajatella. :lol:
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Re: Kappas, sinäkin olet outo! (kerro oudot tapasi)

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

DonHessu kirjoitti:- Naksauttelen sormiani, varpaitani ja niskaani vähän väliä :E
Niin minäkin! :wink:
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Re: Kappas, sinäkin olet outo! (kerro oudot tapasi)

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

PanCamO kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:- Naksauttelen sormiani, varpaitani ja niskaani vähän väliä :E
Niin minäkin! :wink:
Harmi ku varpaat ei naksahda nii helposti :<
What you do... Makes you who you are.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Re: Kappas, sinäkin olet outo! (kerro oudot tapasi)

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

DonHessu kirjoitti: Harmi ku varpaat ei naksahda nii helposti :<
Mullapa naksuu:P
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

kahvitar kirjoitti:Jos olen menossa jonnekin matkalle niin pitää miljoonaan kertaan tarkistaa, että rahat ja passi ja matkaliput on mukana. Todella ärsyttävä tapa.
Samoin avaimet tarkistan usein moneen kertaan.
Samoin. Lisäksi pitää muistaa tarkistaa, tarkistaa ja vielä kerran tarkistaa, että silitysrauta ei ole päällä, kahvinkeitin ei ole päällä, hellan sulake on irti jne. Ja samaan aikaan avo istuu autossa ja odottaa ja odottaa ja...
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Aikoinaan oli sellainen tapa, että kun laitoin herätyskellon päälle, niin minulla piti monta kertaa vääntää sitä nappulaa off-on-off-on, että se nappula on varmasti siinä ON- kohdalla, että kello varmasti herättää minut aamulla.

Nykyään käytän kännykän herätyskelloa.
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Ja toinen outous minussa...:

Joskus kun kirjoittelen kortteja, laitan kuoren kiinni ja alan kirjoittamaan osoitetta kuoreen, niin minulla saattaa mennä kymmenkunta kirjekuorta hukkaan sen takia, etten itse ole tyytyväinen käsialaani...
Eli kirjoitan osoitetiedot, kohta revin kirjekuoren ja taas aloitan alusta...
Voi minua...=)
Michaelm
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Pitää käydä tarkastamassa ulkomämpötila useita kertoja päivässä. Tai tarkistamassa ja tarkistamassa... en muista sitä enää kun pääsen takaisin mistä sitä piti lähteä tarkistamaan, mutta joka tapauksessa siinä pitää käyäd katsomassa :lol:
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

o Keksin mielessäni traagisia tapahtumia, jotka vaikka ihan pienen pienellä todennäköisyydellä voivat seurata, jos en hoida jotain asiaa kunnolla. Tämän takia teen usein muiden mielestä kummia juttuja. Saatan siirtää yhden esineen paikasta toiseen (esim. kynä, josta saattaa kehkeytyä vaikka mikä vaaratilanne kun oikein miettii :lol:), soitella outoja "varoituspuheluja", tarkistella useaan otteeseen merkityksettömiä asioita jne. Esimerkki: Olen ollut vanhempien luona auttamassa lumitöissä, ja illalla kotona muistan että jätin lumikolan vähän huolimattomasti osittain pihatielle. Yritän unohtaa asian, mutta se alkaa väkisin elää mielessäni. Pian jo näen silmissäni miten äiti hakee aamuhämärissä lehteä, kompastuu minun unohtamaani kolaan, lyö päänsä kivetykseen ja tajuttomana pakkasessa maatessaan jäätyy kuoliaaksi. :roll: Niinpä minun on soitettava kotiin ja varoitettava asiasta.


o TV:n ääni (tai musiikki) pitää kuulua taustalla, kun olen yksin kotona. Ikävät ajatukset pysyvät poissa. Toisaalta äänet eivät saa kuulua liian kovana, sillä pidän yksinäisyydestä. Ristiriitaista.

o Sängyn alle pitää katsoa, ennen kuin menee nukkumaan. Sadie_Mansonin mainitsema 'mörköpussi' on myös välttämätön. :roll: (Nämä siis, kun olen yksin kotona)

o Pikkutytöstä saakka olen ollut friikki vaatteiden suhteen. Sukat eivät saa olla rypyssä, punttien pitää olla tietyllä tapaa käännetyt, hansikkaan varsi täytyy olla selkeästi joko hihan alla tai päällä jne. Olen töissäkin aina hitain pukeutuja, wonder why... :roll:

o Kaikenlainen lista- ja tilastofriikkeys. Hyvä että osaan kusella käydä ilman, että olen kirjoittanut toimitusta kohta kohdalta paperille. :lol: Kaupassa en osaa käydä ilman lappua. Matkalle (lyhyellekin) lähtiessä mukaan otettavat tavarat täytyy listata ennen pakkaamista. Ympyröin joskus lehdestä ohjelmat jotka haluan katsoa, jolloin voin helpommin järjestää ne mielessäni aikajanalle. Esimerkkejä olisi rutkasti lisää... :roll:

o Puhelimessa en voi puhua, jos joku ulkopuolinen kuuntelee. Minulla on myös oltava kynä ja paperia edessäni, kun puhun puhelimessa. Jos on tärkeä puhelu, saatan kirjoittaa vuorosanoja valmiiksi. heh. :oops:

o Nukkumaan ei pysty, jos on vähänkään pissahätä. Siis vaikka olisi ihan minimaalisen pieni pikkiriikkinen hätä. Ei pysty.

o Lisäksi on paaaaaaaljon pieniä tärkeitä juttuja, mm. vessapaperirullan asento telineessä, näkkileivän voitelu (reiättömälle puolelle), nukkua voi vaan kädet ylhäällä (tyynyn alla) jne.


edit* lisäyksiä... Jännä ettei omia kummallisuuksiaan edes tajua, ennen kuin alkaa oikein miettiä. Kirjoitettuina ne tuntuvatkin sitten vähintään omituisille. :lol:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Vastaa Viestiin