Oletko käyttänyt kannabista?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko käyttänyt kannabista?

Kyllä
78
62%
En
45
36%
En osaa sanoa
2
2%
 
Ääniä yhteensä: 125

aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja aga »

Kannabis on Suomessa yleisin laittomista päihteistä. Oletko sinä kokeillut/käyttänyt sitä?
merci
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Su Huhti 27, 2008 8:47 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja merci »

Kyllä, sekä lääkkeeksi, että viihteeksi ja suosittelen muillekin. Auttaa moneen vaivaan ja on mukava kasvattaa. Koitan keksiä jotain negatiivistakin...............nyt ei keksi. Legalize it!
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja vandt »

Valitsin tuon jännän vaihtoehdon, että "en osaa sanoa", enkä voi sitä enää vaihtaakaan.
Siis kokeillut olen, mutta kun missään ei yhtään mitään tuntunut, niin hölmöltä tuntuu edes sanoa kokeilleeni.

Olen kyllä muiltakin kuullut, ettei ensimmäisellä kokeilulla tuntuisi.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Olen.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Olen mutta ei ole mun juttu. En pidä siitä olosta joka mulle siitä tulee. Olin myös nuorena erittäin kannabis myönteinen siihen asti kunnes elin 5v sellasen kanssa jonka elämä oli se polttelu. Toki vähentää väkivaltaa mutta niin se vähentää kaiken muunkin. Ei ole mitään raivostuttavampaa kun elää flekmaattisen tyypin kanssa jonka mielstä kaikki on siistii... :evil: Uskon myös siihen että kynnys madaltuu jos ensin ottaa savut ja sitten vaikka pommin piriä!
Life. It´s just fucking thing after nother...
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

ah hienoina kesäiltoina auto järvenrannalle siellä muutamat sätkät ja sitten kahtellaan järvelle parituntii ja naureskellaan kaiffareiden kanssa ja jumitetaan ja saadaan hienoja ajatuksia!! tämä pitäisi laillistaa!!!!
janita
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja janita »

Vastasin että en. Koska se tapahtui ulkomailla, vain kerran ja olin kännissä, sitä ei siis tietenkään lasketa.
BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja BMC »

kokeilin noin 15v ihan päivittäin. sitten lopetin melkein kokonaan kun kytille tuli ne tikkarit abaut 3 vuotta sitten. nykään tulee vedeltyä aikas harvoin ei edes joka viikonloppu. budi kioskeihin...
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

mites muuten noist tikkareist niih kuinka pitkän ajan päähän ne näyttää että onko käyttänny kannabista ja eikös sitäkin voi huijjata sitruunamehulla??
Dr. Combat Shotgun
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 8:32 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Dr. Combat Shotgun »

Olen käyttänyt ja käytän edelleen, rentouttaa mukavasti raskaan työviikon jälkeen korkata bisse ja polttaa parit käryt kotikasvatteista :)
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

En. Olin se tyyppi joka katsoi vierestä kun muut veteli mitä sattu löytymään. Ei kuulu mulle mitä aikuiset ihmiset tekee niin kauan kun eivät satuta muita. Viistoista vuotta myöhemmin voi todeta että osa porukkaa lopetti ja hommas elämän, toiset jatkaa edelleen eikä kyllä ole kovin hohdokasta näiden tyyppien elämä.
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

toisinaan kannabiksessa pätee ns porttiteoria mutta ei se päde läheskään kaikkiin jos on järkeä päässä! :) BTW onkos kellään kokemuksia öljyhasiksesta!!! moni puhuu siitä mutta mistään ei sitä kuitenkaan saa :(
Puoskari Catajisto
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: La Touko 17, 2008 2:43 pm
Paikkakunta: Irkutsk

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Puoskari Catajisto »

Sellainen 15 vuotta tuli poltettua lähes päivittäin (joskus myös aamusta iltaan).

Muutamia vuosia sitten kyllästyin sen säätämiseen ja hintaan kun ei ole ikinä ollut omia puskia ja meno muuttui itsellä muutenkin perhekeskeisemmäksi.

Nykyään huomattavasti vähäisempää - ehkä kerran viikossa kun joku tarjoo hatsit.

Mutta hienoahan se on. Paljon kevyempää kuin esim. viina.

Laillistaa se pitäis - sen jälkeen sen iänikuisen porttiteorian vois haudata myös lopullisesti.
Valoa on enemmän kuin ikkuna näyttää.
Taistelukala
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Elo 20, 2010 5:09 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Taistelukala »

En ole käyttänyt. Olen tässä pari kuukautta seurannut sivusta sellaisen työkaverin elämää, jonka lapsi käytti satunnaisesti kannabista ja joutui yllättäen kannabispsykoosiin. Kaiken näkemäni ja kuulemani perusteella voin sanoa, että en tule tulevaisuudessakaan kannabista käyttämään.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

yli 10v poltellu päivittäin ja en kadu hetkeäkään :wink: .myös parempi lääkitysmuodossa,kuin moni osaa edes kuvitella.kahvishoppeja vaan Suomeenkin,ikärajoilla tietysti.Ja tuohon puhkikuluneeseen porttiteoriaan en edes jaksa puuttua.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Vastaa Viestiin