Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kiikuttaisin naapurin irrallaan juoksevan koiran lukuisia kertoja löytöeläinkotiin, josta naapuri joutuisi aina koiran lunastamaan, ja lopulta hän malttinsa menettäneenä löisi minua puukolla kekluun.(Yksi kerta liikaa - niuhoa naapuria pistettiin puukolla)

Olisin myös pahoinpidellyt pimeässä naamioituneena jonkun kylän pahantapaisimmista kullannupuista ja sanonut naamarini takaa, että tämä tulee siitä hyvästä kun kiusasit sitä ja sitä poikaa.(Naamiokostaja)

Olisin siepannut bussissa jonkun idiootin teinin luksuskännykän ja paiskannut sen lattiaan ja hyppinyt vielä sen päällä tasajalkaa. (Tosin tämä jo päätyisi minfossa osioon "Otsikot jotka eivät ansaitse omaa ketjua")

Voisin myös istuttaa omaisille tuntemattomana jonkun tuntemani ihmisen haudalle erilaisia kukkia useampaan kertaan ja varoa visusti jäämästä kiinni itse teossa. (Hautausmaan outo botanisti - kukaan ei ole nähnyt salaperäistä kukkienistuttelijaa!)
Nothing is quite what it seems
Puoskari Catajisto
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: La Touko 17, 2008 2:43 pm
Paikkakunta: Irkutsk

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Puoskari Catajisto »

Ehkä se olisi virkamiehen vietteleminen. Ne on niin lutusia noi "sussarit".
Valoa on enemmän kuin ikkuna näyttää.
Mallbella
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 8:59 pm
Paikkakunta: Itä

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Mallbella »

Exä pistäisi mustasukkaisuuksissaan kylmäksi tai sitten "kakkapussiniuhottaja hakkasi koiranomistajan" :D
Vielä voisi olla sellainenkin vaihtoehto, joka liittyisi siihen, että lapselleni olisi tehty jotain. Pahimmassa tapauksessa pahoinpitelisin tai jopa tappaisin jonkun, mutta suuremmalla todennäköisyydellä päätyisin pistämään vaikkapa koulukiusaajan vanhempien auton paskaksi. :twisted:
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8133
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Ehkä se kävisi siten että katoaisin ja joku jaksaisi tehdä vielä jonkinlaisen aiheenkin Minfoon...sitten löytyisinkin vasta kohtalaisen pitkän ajan päästä suoruumiina. Silloinkin vielä herättäisin jonkinlaista mielenkiintoa...sanotaanko vaikka että vuoden 2274 Minfossa.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Olen tätä joskus miettinytkin! Minulla on tapana käydä säännöllisen epäsäännöllisillä aamulenkeillä, kuitenkin niin harvoin ja vaihtelevia reittejä että saattaa mennä viikko/parikin että kuljen saman talon ohi kahdesti. (Ei voida siis sanoa että "oli tapana" lenkkeillä sinne tai tänne) Harvoin myöskään ilmoitan tai kerron kenellekään että lähdenpä tästä lenkille. Jos minulle siis joskus lenkillä tapahtuisi jotain odottamatonta ja jäisin matkalle niin katoamiseni olisi suuri mysteeri miehelleni kun hän tulisi kotiin. Varmaan joku "tietäisi" että ennen se liikkui epäilyttävässä seurassa ja taisi se olla masentunutkin. Ehkä joku paljastaisi että olen epäsosiaalinen erakko enkä pidä ihmisistä. (Mikä nyt ei pidä yhtään paikkaansa, sille päälle sattuessani olen varsin sosiaalinen ja aina nyt yhden illan tulee toimeen minkä vaan kusipään kanssa) Teoriat olisivat villejä, teinkö itsemurhan, hylkäsinkö perheeni vai saiko menneisyys minut vihdoin kiinni.

Toinen vaihtoehto on tietysti että exä möhlii vihdoin tarpeeksi pahasti ja joku järjen jättiläinen luulee että minun kauttani saisi jotain otetta siihen luuseriin. Mutta ei saa, meille on turha tulla. Minä soitan poliisit enkä muuten jää velkaa sitä kahta tonnia ja auton.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Täällä moni on nyt sanonun exänsä liittyvän mahdolliseen tapaukseensa enemmän tai vähemmän. Miten on naiset, allekirjoitammeko sanonnan "naiset rakastuvat aina renttuihin" ? :lol: :mrgreen: :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Rorschach
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ma Syys 08, 2008 9:29 am

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Rorschach »

Luultavasti katoaisin jollain reissulla johonkin erämaahan. Olen joskus miettinyt, että äkkiäkö sitä katoaa, jos muraa jalkansa vaikka jossain, missä ei ole puhelinyhteyksiä. Tosin minulla on yleensä ruokaa mukana reilusti, mutta jalka murtuneena voisi silti hiukan ahdistaa. Olen yleensä myös liikkeellä jonkun muun kanssa, mutta joskus tulee liikuttua yksinkin. Katoaminen siis on vaihtoehto yksi.

Vaihtoehto kaksi olisi varmaan itsepuolustus. Olen joskus pohtinut, että aika monikin voisi päätyä tänne siitä syystä, että joku käy kimppuun ja hätävarjelee muka liioitellusti. Myös siitä voi aika helpostikin joutua syytetyksi, että menee auttamaan vaikka pahoinpidellyksi joutuvaa. Pidän tätä kuitenkin epätodennäköisempänä vaihtoehtona.
"Eikä liene rangaistus / jos käymme hetken yhtä matkaa / kun hirviöiksi paljastumme / onko hyvät päivät valhetta sittenkään" A.W. Yrjänä / CMX
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Nooruska kirjoitti:Täällä moni on nyt sanonun exänsä liittyvän mahdolliseen tapaukseensa enemmän tai vähemmän. Miten on naiset, allekirjoitammeko sanonnan "naiset rakastuvat aina renttuihin" ? :lol: :mrgreen: :D
Samaapa pohtinut. Ilmeisesti sellaisen ihanan rentukan kanssa vietetty laatuaika jättää siemenen itämään. Joskus kohtuun mutta usein myös kiinostukseen väkivalta-, huume- ja omaisuusrikollisuuteen. Ehkä jopa katoamisiin ja kadottautumisiin.

Voi sitä ihanaa villiä vapautta, kuumaa moottoritietä ja kellertäviä loppukesän aamuja linnunlauluineen, rakkaudesta huumaantuneena! Sitten tilalle tulee alkutalvi, nahkatakki-farkkutakkiyhdistelmät ja vartijoiden hämääjänä toimiminen jouluostosruuhkaisessa ruokakaupassa. Loppu on historiatonta, kun ei muista mitään...
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Joskus luin jostain (älkää kysykö mistä, sillä luen ihan älyttömästi), että renttuihin rakastuvat nimenomaan kiltit ja kunnolliset perhetytöt, joita erilaisuus kiehtoo. Tuskin tuota voi kuitenkaan yleistää, eiköhän sekin totuus päde, että vakka kantensa valitsee ja muutenkin meistä on moneen junaan. Ihastuminen ja rakastuminen eivät kuitenkaan läheskään aina johda pysyvään parisuhteeseen, ja tästä voi tulla sitten myöhemmin kaikenlaista harmia.

Miksi minä päätyisin Minfoon? [toiveajattelua]Antaisin asiantuntijalausunnon jossain keississä, mitä sitten puitaisiin ja mollattaisiin urakalla[toiveajattelu päättyy]. Realistisempi vaihtoehto voisi olla, että katoaisin metsäretkellä ja löytyisin muutamaa viikkoa myöhemmin jostain rotkosta niskani taittaneena.
Jaakos
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 12:10 am

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Jaakos »

Suuren suuni ja kieron huumorintajun myötä: Hei kaljupää, sun nahkatakista puuttuu hihat!

^Mariackan avatarin paikka tunnistettu. Nätti paikka.
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2376
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Katoaisin (ja toivottavasti löytyisinkin vielä ettei tulisi mysteeriä että minne katosin :) )
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Nooruska kirjoitti:Täällä moni on nyt sanonun exänsä liittyvän mahdolliseen tapaukseensa enemmän tai vähemmän. Miten on naiset, allekirjoitammeko sanonnan "naiset rakastuvat aina renttuihin" ? :lol: :mrgreen: :D
Kai se nuorena saattoi vähän niin olla.. Sitten kasvoin aikuiseksi ja olikin paljon mukavampaa jos mies on rehellinen, suoraselkäinen, kiva eikä odottele kutsua käräjille :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

No siis itse en allekirjoita sitä renttua (rentusta tulee mieleen tälläinen Tuksun Arto...) vaan pahat pojat <3. :twisted: (Eli ö-luokan pikkukriminaalit kourassaan 5,1 keskiarvon omaava peruskoulun päättötodistus ja ei aina sitäkään.)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Todennäköisesti näin: " Syötti kakat välinpitämättömälle koiranulkoiluttajalle!"
Hienompaa olisi: " Vanha katoamistapaus selviämässä, sienestäjä löysi Raisa Räisäsen."
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2583
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja MEG »

Minä päädyin minfoon jo vuosia sitten, rekistöitymällä!
Mutta taustallani oleva reaalimaailman henkilö ehkä siten, että epämääräinen sumea taho palkkaisi virolaiset tai venäläiset ammattitappajat ampumaan hänet. Miksi? (kuulen kysyttävän) se onkin liian pitkä ja kompleksinen juttu tässä kerrottavaksi.
Vastaa Viestiin