Oletko ollut vankilassa?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Nikke Knakkertton
Re: Oletko ollut vankilassa?
Olen, Nokalla pamppuna. Kun kaikki meni hyvin, niin en usko, että siitä on jäänyt kenellekään mitään valitettavaa. Ennätin olla siellä vain runsaan vuoden. En tiedä onko tätä järkevää mainita täällä, mutta miksei tuon voi mainitakin.
Jos jotakin erityistä pitäisi muistella, niin muistan sen erityisen tunnelman sieltä takapihalta. Siellä muurin ja vankilan välissä oli pieni vartiokoppi, jossa oltiin yöllä yksin - edessä näkyi vankilan seinä ikkunoineen. Syysöinä siellä oli varsin omituinen tunnelma, jota ei voi oikein kuvitella missään muualla kokevansa. Hiljaisuus, pimeys, valot, kuu taivaalla, myrsky... Vaikka ollaan kaupungin ytimessä Katajanokalla, on sama, kuin olisi yksinäisellä saarella. Ei ketään missään.
Nokka oli vangeille rakenteiltaan tuolloin kamala paikka, vanhanaikainen yms. Selleissä ja käytävillä aamutuimaan kauhea haju. Paljut. Onneksi se on jo aikoja sitten lakkautettu.
Pahin vanki, jonka kohtasin ja jota joskus kuljettelin, oli Ensio Koivunen.
Silloin oli muuten erikoista se, että raastuvanoikeudessa puitiin juttuja pitkälle yöhön. Mutta se on jo toinen tarina.
Jos jotakin erityistä pitäisi muistella, niin muistan sen erityisen tunnelman sieltä takapihalta. Siellä muurin ja vankilan välissä oli pieni vartiokoppi, jossa oltiin yöllä yksin - edessä näkyi vankilan seinä ikkunoineen. Syysöinä siellä oli varsin omituinen tunnelma, jota ei voi oikein kuvitella missään muualla kokevansa. Hiljaisuus, pimeys, valot, kuu taivaalla, myrsky... Vaikka ollaan kaupungin ytimessä Katajanokalla, on sama, kuin olisi yksinäisellä saarella. Ei ketään missään.
Nokka oli vangeille rakenteiltaan tuolloin kamala paikka, vanhanaikainen yms. Selleissä ja käytävillä aamutuimaan kauhea haju. Paljut. Onneksi se on jo aikoja sitten lakkautettu.
Pahin vanki, jonka kohtasin ja jota joskus kuljettelin, oli Ensio Koivunen.
Silloin oli muuten erikoista se, että raastuvanoikeudessa puitiin juttuja pitkälle yöhön. Mutta se on jo toinen tarina.
Oletko ollut vankilassa - Tunturisusi
Tunturisusi kirjoittaa: #Pahin vanki, jonka kohtasin ja jota joskus kuljettelin, oli Ensio Koivunen."
Tuosta vartijana olostasi täytyy olla aikaa. Enska oli tutkintavankina 70- luvun alussa. Olin yhtäaikaa mutta eri vankilassa, eikä Enska ollut paha vanki. Enska oli työhommissa pikemminkin talon puolta.
Ensio Koivunen oli kuuluisa vanki, mutta ei nimimiehiä. Nimimiehet käyttäytyvät usein hyvin.
Tuosta vartijana olostasi täytyy olla aikaa. Enska oli tutkintavankina 70- luvun alussa. Olin yhtäaikaa mutta eri vankilassa, eikä Enska ollut paha vanki. Enska oli työhommissa pikemminkin talon puolta.
Ensio Koivunen oli kuuluisa vanki, mutta ei nimimiehiä. Nimimiehet käyttäytyvät usein hyvin.
- Dortmunder
- Sofia Karppi
En ole.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
- Shemale Sonja
- Armas Tammelin
En ole, mutta olen miettinyt joutuisinko naisten vai miesten vankilaan.
Uimahalleissa on aina tämä sama asia kun ottaa naisten tai miesten pukuhuoneessa vaatteet pois. On silikonitissiä ja pippeli. Ei kun karkuun luonnonoikkua.
Oon kyl jo niin tottunut siihen, että se ei itseäni ahdista.

Uimahalleissa on aina tämä sama asia kun ottaa naisten tai miesten pukuhuoneessa vaatteet pois. On silikonitissiä ja pippeli. Ei kun karkuun luonnonoikkua.

-
- Nikke Knakkertton
Kesästä 1971 kesään 1972. Minulla ei ole hänestä henkilönä kummempia muistikuvia. Tarkoitan pahuudella hänen tekojaan, nehän olivat pahoja ja kammottavia.Tuosta vartijana olostasi täytyy olla aikaa. Enska oli tutkintavankina 70- luvun alussa. Olin yhtäaikaa mutta eri vankilassa, eikä Enska ollut paha vanki. Enska oli työhommissa pikemminkin talon puolta.
Nokka oli tuolloin tupaten täynnä. Erään kerran istuin yksin siellä käytävällä - siellähän oli se vartijanpöytä keskellä käytävää. Tuli vanki, ja otti minulta alta jakkaran. Huh huh!

-
- Roger Murtaugh
On tullu jonkun aikaa oltua joskus kivitalossa.paska paikka kaikin puolin 

- PoliisimestariSisu
- Rico Tubbs
En, mutta mistäs sitä tietää milloinka häkki heilahtaa jos erehdyn väärässä paikassa sanomaan neekeri.
Nykymittapuulla täysi rasisti - ja mitään ette voi.
-
- Vähänniinkuharrastaja
Olen ja paljon!
eriasia kaiketi sitten missä roolissa 

- Dortmunder
- Sofia Karppi
Vapaus on suuri vankila.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
- Kuolemannaakka
- Frank Columbo
Kerran olen ollut vankilan pihassa, porttien ulkopuolella.
Laajennettu kakkospainos Ulvilan surma -kirjasta on valmis! Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja allaolevasta linkistä! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
"Naakat sotkevat paikkoja ja rikkovat heinäpaaleja."
www.shorturl.at/agoNS
"Naakat sotkevat paikkoja ja rikkovat heinäpaaleja."
- LokakuunLapsi
- Susikoski
En ole ollut, eikä ole aikomus joutuakaan. Sakkojen takia en todellakaan lusimaan lähde, joten hoidan (lyhennän) niitä tunnollisesti, parhaillaankin.
- Etsivä löytää -
-
- Poliisikoira Rex
Kyllä joskus on tullut vierailulla eräässä vankilassa käytyä.
Piti ihan tajuttoman paljon etukäteen ilmoittaa tulosta, vierailuajat oli harvassa ja saikohan tunnin olla kerrallaan vierailulla.
Vierailu oli valvottu ja vieraisille mentiin läpivalaisun kautta. Outoa oli yrittää siinä jutella hälle ketä katsomassa kävin, lähinnä kokemus oli hämmentävä. Muistaakseni jos nyt ei kalterit ollut välissä niin ei kauas heittänyt, jokin koppi muistaakseni oli missä tämä vanki oli vierailun ajan. Tänäkään päivänä en tiedä istumisensa syytä, aavistuksia toki on ja selvitettyä syyn saisi, mutta en koe että mulla sitä tarvisi tietää.
Piti ihan tajuttoman paljon etukäteen ilmoittaa tulosta, vierailuajat oli harvassa ja saikohan tunnin olla kerrallaan vierailulla.
Vierailu oli valvottu ja vieraisille mentiin läpivalaisun kautta. Outoa oli yrittää siinä jutella hälle ketä katsomassa kävin, lähinnä kokemus oli hämmentävä. Muistaakseni jos nyt ei kalterit ollut välissä niin ei kauas heittänyt, jokin koppi muistaakseni oli missä tämä vanki oli vierailun ajan. Tänäkään päivänä en tiedä istumisensa syytä, aavistuksia toki on ja selvitettyä syyn saisi, mutta en koe että mulla sitä tarvisi tietää.
Penistä ei ole naisella, joten mihin sitten kuvittelit joutuvasi? Mielenterveysongelmat eivät muuta sukupuolta.Shemale Sonja kirjoitti: ↑Ti Touko 21, 2019 1:29 amEn ole, mutta olen miettinyt joutuisinko naisten vai miesten vankilaan.![]()
Uimahalleissa on aina tämä sama asia kun ottaa naisten tai miesten pukuhuoneessa vaatteet pois. On silikonitissiä ja pippeli. Ei kun karkuun luonnonoikkua.Oon kyl jo niin tottunut siihen, että se ei itseäni ahdista.
Hiukka on identiteetit hakusessa jos luulee silikonitissien muuttavan sukupuolta.RL11/6 kirjoitti: ↑Ti Elo 25, 2020 5:30 amPenistä ei ole naisella, joten mihin sitten kuvittelit joutuvasi? Mielenterveysongelmat eivät muuta sukupuolta.Shemale Sonja kirjoitti: ↑Ti Touko 21, 2019 1:29 amEn ole, mutta olen miettinyt joutuisinko naisten vai miesten vankilaan.![]()
Uimahalleissa on aina tämä sama asia kun ottaa naisten tai miesten pukuhuoneessa vaatteet pois. On silikonitissiä ja pippeli. Ei kun karkuun luonnonoikkua.Oon kyl jo niin tottunut siihen, että se ei itseäni ahdista.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä