Oletko voittanut koskaan lotossa/arpajaisissa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Viime kierroksella lauantaijokerista tuli 11 euroa ja jotain hiluja päälle. :wink:

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Wuulffi kirjoitti:Viime kierroksella lauantaijokerista tuli 11 euroa ja jotain hiluja päälle. :wink:
Senkin onnenpossu :mrgreen:


Jännä juttu.
Itse kenotan esim. 2 eurolla ja jos saan sitten 50 senttiä.
Niin olen mielestäni VOITTANUT 50 senttiä.
En suinkaan hävinnyt puoltatoista euroa:)

Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

^ Juu, tässä on mennyt puoli viikkoa, kun olen miettinyt, mihin tuon summan tuhlaisin vai sijoittaisinko sittenkin. :lol:

lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Ei minuakaan arpa ole kovin hyvin suosinut. Tietenkin jotain pikkuvoittoja on tullut jne. Oikeastaan en edes osallistu yleensä mihkään arvontoihin tai muihin. Se on tuo laiskuus :oops: :D
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Viesti Kirjoittaja MEG »

Kuulin aikoinaan tutkitun että rahapeleistä suurin voittotodennäköisyys on pajatso-pelissä. Jos ikiliikkuja olisi mahdollinen niin joku olisi sen jo keksinyt ja sama ajatus pätee näiden julkisten pelien voitto-odotuksiin.
Niinkin älykäs tyyppi kuin kirjailija Dostojevski hurahti aikoinaan Ranskassa ja Monagossa asuessaan pelien lumoihin yrittäen kehittää voittavan systeemin.

Oma kokemukseni rajoittuu muutamiin kausiin vakioveikkausta. Miettiessäni menestymättömyyttäni päädyin siihen että ei veikkauksissani vikaa ollut-olin laatinut ne parhaan tiedon ja logiikan mukaan- mutta sitten koitti lauantai ja jätkät pilasivat(kentillä)

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

MEG kirjoitti:Kuulin aikoinaan tutkitun että rahapeleistä suurin voittotodennäköisyys on pajatso-pelissä. Jos ikiliikkuja olisi mahdollinen niin joku olisi sen jo keksinyt ja sama ajatus pätee näiden julkisten pelien voitto-odotuksiin.
Veikkaan, että kysymys on vanhasta pajatsosta, jossa taidolla pystyi voittamaan. Mutta pitkällä juoksulla ei kyllä yhdestäkään RAY:n pelikoneesta voi jäädä yksinkertaisesti voitolle. Pokeri yms. taitopelit onkin asia erikseen.

Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

En mitään mainittavaa ikinä.
Nykyisin ei ole tullut lotottuakaan joten itteään tarvii vaan syyttää kun ei mitään tulekaan. :lol:

Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

:?:
Viimeksi muokannut Primavera, To Loka 25, 2007 12:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jeppee
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 5:15 pm

Viesti Kirjoittaja Jeppee »

Kerran voitin jostakin arpajaisista viikonloppuloman kylpylässä, sen lisäks pitkävedosta satunnaisesti jotakin pientä kun innostun sitä pelaamaan. Lottoa ei tuu pahemmin pelattua.

Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

Lotossa olen voittanut muutaman kympin... ja juuri voitin Lontoon matkan.

Siis, tosi vähän on tullut voitettua, kun yritystä kuitenkin on ollut jo yli 20 vuotta. :lol:
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jummijammi.
Kyllä kannatti taas valittaa, heti (tai no ainakin melkein :wink: ) pelijumalat kuuli ja on mäiskässyt viime yönä meitsin tillle kenossa 120e. :mrgreen:
Juma, moon rikas. :shock: :lol:

blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

^onneks olkoon.

itse olen voittanut lähinnä 5 euron jättipotteja :? .

mut huono onni peleissä ja hyvä onni rakkaudessa :D :D

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minä olen voittanut ässä-arvoissa, mutta niissäkin taidan kokonaissaldollisesti olla enemmän häviöllä kuin voitolla. Suurin voittoni kuitenkin on ollut kirjaston tietokisasta, josta voitti upouuden hienon kirjan (jonka myyntihinta about 60e).

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Joskus pentuna voitin halinallen, se jäi elävästi mieleen, on vieläkin tallessa :)

Lapsosina laitettiin jotain formulaveikkauksia, voitin jopa 20 markkaa :lol:

Ja pöljän tuurilla Kenossa 500 euroa. Nykyään ei tule laitettua enää minkäännäköisiä veikkauksia, pitäisi kyllä laittaa se yksi lottorivi, joka joskus oli vakiona. Vituttais isomman kerran, jos katsoisi lottoarvonnassa, että nuohan on ne mun entiset vakkarinumerot. Kun ne muistaa vielä...

Annie W
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Jotain neljää oikein on joskus lotossa tullut voitettua, eli ei mitään mainitsemisen arvoista. Yhtenä syynä voittamattomuuteen voi olla se, että viime vuosina en ole edes osallistunut rahapeleihin. Oiskohan tämä vuosi mun onnen vuosi, voiskin joku viikko tehdä loton...
Misery is almost always the result of thinking.

Vastaa Viestiin