Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Suomen ärsyttävin ja turhin julkkis...

Äänestys päättyi Pe Loka 07, 2011 6:42 pm

Janne Kataja
3
9%
Anna Abreu
0
Ei ääniä
Mikko Leppilampi
3
9%
Johanna Tukiainen
7
22%
Vappu Pimiä
1
3%
Matti Esko Hytönen
1
3%
Sauli Koskinen
0
Ei ääniä
Martina Aitolehti
9
28%
Esko Eerikäinen
1
3%
Jussi Parviainen
7
22%
 
Ääniä yhteensä: 32

Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Kuten kaikki tiedämme, suomessa on helppo päästä "turhaksi" julkkikseksi. Nyt äänestys siitä kukahan mahtaa Minfolaisten mielestä olla se turhin.. Voi valita listalta, tai vaihtoehtoisesti valita jonku muun joka omasta mielestä täyttää ärsyttävimmän julkkiksen kriteerit. (Mielellään myös perustelut :) )
Jag har talat :)

Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Kukaa ei oo niin ärsyttävä kun Martina. Tuli julkkikseks siitä ku nussi jotai äijää :roll:

Kyllä saa olla äiti ylpeä tuollasesta tytöstä.

jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Vastasin tukiainen mutta vielä pahempi on Timo T.A.n eukko!! Siinä on akka joka saa ihan vaan mun verenpaineet nousemaan. Sitte on tää ihan idiootti pikku tyttö joka nussittaa nykyään itteään Lotharin ja Parviaisen kanssa eli Saana :evil:
Life. It´s just fucking thing after nother...

Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

jenni82 kirjoitti:Vastasin tukiainen mutta vielä pahempi on Timo T.A.n eukko!! Siinä on akka joka saa ihan vaan mun verenpaineet nousemaan. Sitte on tää ihan idiootti pikku tyttö joka nussittaa nykyään itteään Lotharin ja Parviaisen kanssa eli Saana :evil:
Itse olisin kanssa äänestänyt tätä jakorasiaa. Maria ohjelma osoitti vielä kuinka tyhmä tämä neiti oikeasti on.

debbie

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja debbie »

On tuossa varsinainen kauhugalleria. Mietin Janne Katajan ja Martinan välillä, mutta Kataja on sentään jonkinasteisen huumorin ihminen, Martina esiintyi peppu paljaana, pelkät sukkahousut ja stringit ja joku lyhyt rimpsu yläpäässä. Yritti ehkä matkia Lady Gagaa, joka on sentään ihan oikeasti musikaalinen ja lahjakas.
:roll:
Martina on pelkkää drag queen-ulkonäköä, muuta ei hänessä oikein ole. Kuin Jarkko Valtee olisi vetänyt naisen tamineet päällensä.

ysiysiysi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2011 2:03 pm

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja ysiysiysi »

Janne Kataja sai ääneni. Luulin ettei mikään olisi vastenmielisempää kuin Janne Kataja televisiossa, kunnes kuulin radiosta pelkän äänen...

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ha ha haa. :mrgreen: Tässä sen näkee, että ihmiset on erilaisia. Janne Kataja kuuluu kärkikaartiin listassani: Vuoden miellyttävin julkkis. :P
Ehkä mulla on jotenkin eriskummallinen maku, mutta ihmettelin tuota ehdokasasettelua noiden kolmen ekan kohdalta. En keksi heistä mitään sellaista piirrettä mikä ärsyttäisi ja loputkin ehdokkaat on lähinnä huvittavia...

Anneli Sari on leuhka eukko, se vähän ärsyttää (livenäkin nähty pakkaus)...mutta tällä hetkellä eniten nolostusta herättää tuo Saana. Mutta menköön nuoren iän piikkiin vielä tuo tyhmyys... :)
Mikko Alatalo, joka kuului vielä muutama vuosi sitten kestoinhokkeihin on saanut armahduksen. Enää ei herätä niin suuria antipatioita. Vanhemmiten tulee näemmä armollisemmaksi.... :)

Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Esko on kaikista ällöttävin, ja Marttttiina myös, se Hevosnaama.
Jaajo Linnonmaa (mitehä se kirjotetaan) on myös yksi mun inhokeista, en vaan siedä sitä kertakaikkisesti yhtään.
BTW...Mä en kertakaikkisesti ymmärrä ihmisiä, jotka kattoo BBtä!...ja vielä ihan tosissaaaaan! Viimevuonna siinä oli mun vanha koulu"kaveri". Se myötähäpeän tunne! Ei Jumala**a!. Tyhmää ihmistä vedätetään ihan kaksinolla...!!
Mitä sitte?

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Onhan noita useampikin ja Nykänen puuttu muuten listalta. Tuossa listassa oman ääneni sai Tukiainen, noista vaihtoehdoista ehdottomasti ylitse muiden ärsyttävin ja turhin.
Muista mainitsen itsekin, että Timo T.A:n nykyinen puoliso on kyllä mielipiteineen ärsyttävä (siitäkin huolimatta että miehensä nyt makaa elämän ja kuoleman rajamailla sairaalassa).

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja MEG »

Parviaisen tiedän teatteriohjaajaksi ja oli ehdokkaana vaaleissa, aikamoinen sekopää. A. Abreu on aivan kelvollinen laulaja.
Muut listan nimet tuntemattomia tai en ole kuullut kuin nimen, jossain yhteydessä. Eivät siis herätä ärsytystä.

Rocpy
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Syys 08, 2011 4:07 pm

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja Rocpy »

Marttiina! Oikeasti, ymmärtäis nyt vaan että on säälittävää yrittää matkia Lady Gagaa ja vedellä stringit ja sukkahousut päällä.. Yäk.


En tosin ymmärrä miks Anna Abreu on tuolla, sehän on vaan hyvä artisti joka tuli julkkikseksi Idolsin kautta.

debbie

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja debbie »

Anna ei kyllä ole turha julkkis, hän on hyvin menestynyt omalla alallaan. Olimme taannoin Pariisissa, ja yhdessä vaatekaupassa soi joku Annan hitti taustalla, tytär tunnistí (minä en..).

hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2204
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Kataja, Abreu, Pimiä ja Leppilampi ovat ansainneet julkisuuden omilla kyvyillään, joten heidät olisi voinut jättää listasta pois. Mattiesko Hytönen oli aikanaan Hesarin kulttuuritoimituksen toimittaja, joten hänkin ponnisti julkisuuteen ihan muilla kuin turhilla ansioilla. Samoin Jussi Parviainen aikanaan nousi julkisuuteen teatteriohjaajana, vaikka viime vuosina lähinnä ex-vaimoon, nupin sekoamiseen ja tähän tyrkkyyn Saanaan liittyvät kuviot ovat olleet lähinnä julkisuudessa.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja aga »

Äänestin Mikko Leppilampea, kun se on niin persoonaton nappisilmä. Ärsyttävä olemus, vähän samaa persoonattomuutta kuin Tero Pitkämäessä, paitsi Leppilampi on vielä ärsyttävämpi tekohymynsä ja nappisilmiensä kanssa. Ällöttävä.

Ja täällä on myös yksi Janne Katajasta pitävä, sen huumori ja läpät ainakin minua onnistuvat viihdyttämään. Big Brother Extraa on tullut joskus katsottua ja kyllä Kataja oli yksi hyvä syy lisää katsoa sitä, paras juontaja mitä siinä on ollut. (Jani Toivola on surkea viihdyttäjä ja juontaja) Pidän myös Nina Mikkosesta, vaikken kaikesta ehkä olekaan samaa mieltä, niin on siltä kyllä hyviä pointtejakin ollut jutuissaan. (jotka tosin ovat monia myös ärsyttäneet)

Olen pitkälti samaa mieltä hannu hanhen kanssa, että on se eri asia, jos joku ilman oikeita ansioita on julkkiksena, kun että sinne oikeilla saavutuksilla on päässyt/"joutunut".

unisieppari
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 3:03 pm

Re: Suomen ärsyttävin julkkis gallup

Viesti Kirjoittaja unisieppari »

Tällä hetkellä Saana Parviainen. Ehdottomasti. Tukiainen kans.

Vastaa Viestiin