Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Naattori kirjoitti:Olen suhteellisen koukuttunut katsomaan petolintuperheen hautomista ( http://pontu.eenet.ee/player/kalakotkas.html ),tänään näin harvinaisen hellyyttävää matskua. Ilahdutti 8)
Naattori, katsopa tätä kameraa, amerikanhiirihaukkoja, emolintu + kolme poikasta ja isäkin satunnaisesti paikalla...

http://www.allaboutbirds.org/Page.aspx? ... dium=email
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huomasin verannalla hienon kukkivan ja valtavasti nuppuja kasvattavan ruusun... en tiedä liittyykö millään tavalla huomiseen äiteinpäivään 8) Mutta ruusun näkeminen ilahduttaa aina!
Nothing is quite what it seems
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Näin äitienpäivän kunniaksi ilahduttaa muistella oman äidin niitä irrationaalisiakin puolia. Äidilläni oli tapana ennustella korteista, ja niinpä hän kerrankin povasi minulle ristiveristä miestä. No, toteutuiko ennustus? Hehheh, tässä kysymyksessä saa kyllä ruusujen sijaan risuja...
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8133
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Music Unlimited. Android-luurin myötä ilmaiskokeiluna palvelu menossa, ja onhan tuo ihan kiva musiikkikirjasto. Pitäisköhän harkita jatkossa maksullistakin asiakkuutta.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Olen niin riemua täynnä, kun katselen ikkunastani koivunoksia. Miten luonto voikaan suoda niin runsaita lahjojaan? Elämään iloa pitkäksi aikaa... Niin koskettavaa. (Nyyh...)

Juu, kohta tokenen, kunhan kahvit on juotu.
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8133
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Suuri ja mahtava Kanada putosi ulos neljän parhaan joukosta näiden MM-kisojen tällä hetkellä tärkeimmässä pelissä. Hahhaa...Kanadan poikien pää ei näköjään kestänyt kun parit todella tyhmät taklausjäähyt ihan ottelun loppupuolella ja kyllähän Slovakia niistä sai rokotettua. :lol:

Hyvä kiekkodraama! Hieno lämmittely iltaa varten...
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sairaan raskas työviikko takana ja vielä olen hengissä - only just :roll: Nyt rentoudun tässä minfon parissa, ja sängyn vieressä odottaa pino vanhoja Alibeja lukijaansa. On niiin mukava lukea iltasaduksi raakoja henkirikoksia ja tappoja ja nukahtaa sitten miellyttävään uneen... ah onnea
Nothing is quite what it seems
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Näin lounasaikaan ilahduttaa lukea HS:n Kulttuurisivuilta, että tulevaisuudessa valo kypsentää ruoan. Haastateltava kärkimuotoilija visioi, kuinka älyuuni valmistaa täydellisen paistin. Kypsennystä pitää toki seurata, kuulemma. Tällaisista tulevaisuudenskenaarioista minäkin tykkään!
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Olenpa tänään jo toista kertaa ilahtunut, näköjään. No, nyt on kyse siitä, että saan hetkosen kuluttua kupposen Oro Verde -kahvia. Sillä jaksan valvoa vielä Paycheckiin saakka. Ja mitä ilmeisimmin sen ylikin.
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Kas, minä täällä jo kolmatta kertaa peräkkäin ilahtuneena! Juu, tällä kertaa ilahduttaa se, että tulin juuri äsken eka kertaa kuunnelleeksi Suomen tämänvuotisen euroviisun: kaksikielisyys Suomessa on hyvä asia. Vaikka itse biisi ei olekaan mikään waterloo; ihan toisentyyppisestä on kyse. Saa nähdä, kuinka kilvassa käy.
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Neljäs kerta peräkkäin! Tänään on koko päivän ilahuttanut, kun on puumerkki papereissa...
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Tänään ei kait mitään, eilen ilahdutti kiiretön aamukävely hautausmaalla. Elävät ihmiset vain vähän latistivat tunnelmaa.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Näen (ja kuulen) kavereita illalla .... ainiin on siellä Ozzykin :D
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Aamulla olin vuorenvarma, että kirjoitan tuonne ärsytyspuolelle, mutta täälläpä taas olenkin! Meinasin nimittäin myöhästyä töistä, kun kello ei soinut. Hirveä tohina ja pelko seuraamuksista. Päätin jo hajottaa kellon pieniin osasiin ja selvittää, miksi vieterit ja ratakset eivät pyöri. Mutta sitten ehdinkin töihin ihan ajoissa ja huomasin, ettei tässä mitään hätää olekaan. Olen kai vaan itse unohtanut laittaa on/off-nappulan oikealle puolelle. Juu, tässä sitä siis vaan ollaan ja kone on taas auki. Näin on.
annaanna

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Raparperikiisseli :D .
Vastaa Viestiin